Modificare tubulaturii filtrului de aer, merita?
![]() ![]() ![]() |
Modificare tubulaturii filtrului de aer, merita?
sserban22 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|||
Irish |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 11 September 08 From: Bacau . ![]() |
Eu am intins acel furtun la maxim si lam bagat pe langa baterie si aripa printro gaura in jos .Acolo se vede un gratar sub masina in fata rotii prin care intra aerul si apoi in palnie .Poti sa mai adaugi o bucata de furtun ca acesta e prea scurt ca sa lipesti palnia de acel gratar sau ai putea sal lungesti pana undeva langa proiector ,aici nu stiu daca este loc ,trebuie verificat pe sub masina .
Bafta !! |
--------------------
Renault
Laguna II
- BC 05 JMU
1.8 Dynamique
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
La varianata ta m-am gandit si eu, dar are un incovenient , praful si eventual noroiul care sare de pe roata si il baga in filtrul de aer , deci mi se pare mai optim sa iei aer din grila fata, dar cred ca ar trb ceva modificari.Ar fi bine sa spui Irish dc ai simtit ceva imbunatatiri in performante dupa ce ai tras aer din grila ce vine in dreptul rotii.
|
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
Irish |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 11 September 08 From: Bacau . ![]() |
Nam bagat de seama ,nu cred
![]() ![]() ![]() Bafta !! |
--------------------
Renault
Laguna II
- BC 05 JMU
1.8 Dynamique
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Pentru cei neincrezatori in avantajele admisiei de aer rece in motor, le sugerez sa citeasca articolul din linkul de mai jos, articolul face referire la un test efectuat pe un logan pe benzina , iar cresterea puterii a fost evidenta, la un diesel cred ca s-ar cunoaste poate mai bine diferenta...........
http://www.autoexpert.ro/autotuning--filtr...ru-dacia-logan/ |
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
andu911 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Da da da !!!
Tot surplusul ala de aer ti-l taie ECU prin wastegate sau prin vane, in functie de ce informeaza MAP'ul. Evident ca la dacia aia care are doar debitmetru, e alta treaba. Asa ca prezinta-ne un articol despre diesel cu turbo, nu benzina aspirata. Si referitor la modificarea tubulaturii pentru a trage aer din fata, va fi distractie maxima pe o ploaie torentiala. Mai spalati si voi motoarele pe interior. ![]() This post has been edited by andu911: 29 Aug 2009, 02:54 |
--------------------
-
-
-
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Vad ca sunt cam multi reticenti pe aici , asa ca vin un alt articol , cu test facut pentru diesel.......http://www.thedieselpage.com/reviews/afe.htm........astept si alte pareri , mai avizate si mai putin neincrezatoare.........bafta!
|
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
andu911 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 03:55 |