Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme incalzire aeroterma, Megane 1.6/66kw/1996 Baga aer rece si foarte putin

sinho
post 2 Feb 2010, 13:44
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 13 October 09




Salutare tuturor!!!!

Am tot cautat pe forum o rezolvare la problema mea, dar nu am gasit exact ce imi trebuie sad.gif . Vremea rece imi da batai de cap deoarece aeroterma nu incalzeste cum ar trebui mad.gif . Cand pun incalzirea pe parbriz, pentru dezaburire baga aer rece si foarte putin (in treapta a 4-a de ventilatie), desi inchid gurile de aerisire dinspre fata. Nu stiu ce sa cred, pentru ca daca comut pe recircularea aerului din interior, atunci intra aer cald, dar tot cu putere foarte mica si, normal se aburesc geamurile. Problema apare numai cand directionez aerul spre parbriz sau spre picioare (in partea pasagerului intra aer rece). Va rog mult sa imi dati un sfat pentru a rezolva aceasta problema destul de neplacuta. Va multumesc.

This post has been edited by sinho: 2 Feb 2010, 13:54


--------------------
Renault Megane 1996, 1.6e, 66 kw
Oamenii au incetat sa traiasca si au inceput sa functioneze...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 2 Feb 2010, 16:39
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Si eu patesc la fel ca tine insa cu diferenta ca am debit mare de aer...dar rece la parbriz. sad.gif

This post has been edited by jas2: 2 Feb 2010, 16:39


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 4 Feb 2010, 07:59
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Stie cineva ce se intampla in situatiile descrise mai sus ?


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinho
post 4 Feb 2010, 11:06
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 13 October 09




Doar doua persoane de pe forum-ul asta au aceasta problema?


--------------------
Renault Megane 1996, 1.6e, 66 kw
Oamenii au incetat sa traiasca si au inceput sa functioneze...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 4 Feb 2010, 11:16
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




posibil ca sistemul de clapete sa fie dereglat,trebuiesc reglate
asta numai daca circuitul de incalzire functioneaza cum trebuie
atasez din haynes ptr r 11,dar se aplica la toate
bafta

This post has been edited by jul: 4 Feb 2010, 11:21


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinho
post 4 Feb 2010, 12:38
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 13 October 09




Multumesc pentru raspuns, dar indraznesc sa te intreb si daca sti cumva cum se regleaza? ce trebuie demontat?
Multumesc


--------------------
Renault Megane 1996, 1.6e, 66 kw
Oamenii au incetat sa traiasca si au inceput sa functioneze...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 4 Feb 2010, 13:31
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




daca nu e nimeni sa stie,cauta un manual haynes ptr megane,arata sigur toate etapele


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 4 Feb 2010, 16:22
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




QUOTE(jas2 @ 2 Feb 2010, 16:39)
Si eu patesc la fel ca tine insa cu diferenta ca am debit mare de aer...dar rece la parbriz. sad.gif
*



Ca sa nu va las singuri ... am aceeasi problema, debit mare de aer dar caldut doar, chiar cu motorul incalzit in parametri. M-am obisnuit. Problema (la mine) nu e din clapete, aerul se duce unde il trimit eu, dar l-as vrea mai cald. Oricum, dupa un timp de ~20 - 30 min am in masina in jur de 25 de grade ©, indiferent de temperatura de afara. Mi se pare suficient, dar daca aerul ar fi mai cald as ajunge mai repede la temperatura asta.

This post has been edited by betamax: 4 Feb 2010, 16:29


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 4 Feb 2010, 17:14
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




urmeaza etapele din schema ,la tine aerisire,termostat,calorifer...asta e ordinea,dar la 25 de gr stai bine,aerul de afara e rece mai ales dim si seara

This post has been edited by jul: 4 Feb 2010, 17:14


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 4 Feb 2010, 21:10
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Eu sunt edificat intr-un fel...

Citind aici...

http://www.reno.ro/problema-ventilatie-Megane-I-t57798.html


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tykazs
post 8 Feb 2010, 18:14
Post #11


Aurel


Group: Members
Posts: 108
Joined: 11 January 09
From: Bucuresti




Oameni buni, verificati-va termostatul de pe instalatia de racire a motorului! ca daca nu inchide bine, apa ramane rece pentru ca va circula prin tot circuitul de racire a masinii inclusiv radiatorul din fata si mai ales pe vreme rece, garantat ca se va mentine la o temperatura destul de joasa! Eu am avut problema asta din cauza ca am bagat apa in instalatie, fara sa tin cont ca imi trebuia apa distilata, apoi diferite feluri de antigel si lucrul asta a dus la distrugerea semeringului pompei de apa si pierdeam lichidul de racire si nici caldura nu aveam! am schimbat pompa si surpriza, tot rece era in masina... asa ca am scos si termostatul sa ma uit la el si ce credeti? era doar fier si atat, nici urma de vreo garnitura! fusese macinata. Asa ca am schimbat termostatul (se potriveste perfect de logan) si acum am caldura extra in masina chiar daca afara sunt si minus 20 grade celsius. Sper sa va ajute indicatia mea! Succes


--------------------
Renault Megane 1.4 RL - NT07BHH Hatchback 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 8 Feb 2010, 19:42
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Personal multumesc pentru sfat, insa... biggrin.gif
Te vor lamuri altii...

This post has been edited by jas2: 8 Feb 2010, 19:43


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinho
post 12 Feb 2010, 13:56
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 13 October 09




Multumesc pentru sfaturi, dar cred ca termostatul este bun. Adica motorul se incalzeste in parametrii optimi si destul de repede. Asta vara nu mi s-a incins deloc motorul desi am mers mult prin traficul infernal din Bucuresti dar si drumuri foarte lungi atat pe soselele noastre cat si pe cele din afara. Acum, iarna la fel, motorul se incalzeste, indicatorul de temperatura a apei sta la jumatate.

This post has been edited by sinho: 12 Feb 2010, 13:57


--------------------
Renault Megane 1996, 1.6e, 66 kw
Oamenii au incetat sa traiasca si au inceput sa functioneze...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 12 Feb 2010, 15:27
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




O al biggrin.gif ta Marie cu aceeasi palarie...

Cand dezaburiti parbrizul lasati parasolarele.O sa vedeti diferenta.


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 12 Feb 2010, 15:32
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Daca motorul e incalzit si nu ai caldura in habitaclu, pot fii cam 2 cauze:
- clapeta de amestec aer cald/rece nu e in pozitia comandata de buton (probleme cablu, roti dintate, lagare clapeta, etansari etc.)
- radiator habitaclu infundat eventual aerisit necorespunzator (daca a fost cazul de schimb, reumplere circuit)


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 13 Feb 2010, 08:14
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Bine, dar cum se face aerisirea ? Ca am inteles de la unii ca circuitul se auto-aeriseste. Acul termometrului sta putin sub jumatatea cadranului, dar asa statea si asta-vara.
Alta intrebare : se poate goli complet circuitul de racire ? Ca ma gandesc sa schimb antigelul.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul paunescu
post 13 Feb 2010, 15:59
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 6 September 09




salut ,in legatura cu incalzirea poate fi de la radiatorul de incalzire ori e infundat ori pierde antigel .sub bord nu ai sesizat daca picura antigel?sau termostat blocat.daca scade nivelul antigelului din vasul de expansiune nu vei avea caldura pt ca instalatia ,,trage''aer fals.succes


--------------------
renault megane clasic 1.9dci 2001 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 15 Feb 2010, 14:06
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




betamax, in functie de modelul masinii, exista diverse puncte de aerisire cum ar fii:
- pe radiator, in partea superioara
- pe cutia termostatului, in partea de sus dreapta a blocului motor, cum il privesti din fata masinii
- pe unul din furtunele care duc la radiatorul din habitaclu

Circuitul de racire nu-l poti goli complet, de obicei mai ramane cam 1L de lichid pe care e bine sa-l iei in calcul cand prepari noul antigel. Practic nu trebuie golit complet ci doar sa incerci o diluare/extragere a ramasitelor de antigel, 1-2 spalari (umplere/golire) cu apa distilata rezolva problema.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinho
post 15 Feb 2010, 14:26
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 13 October 09




Multumesc pentru sfaturi....voi tine cont de ele cand voi decide sa ma apuc de instalatia de incalzire. Deocamdata o mai las asa...


--------------------
Renault Megane 1996, 1.6e, 66 kw
Oamenii au incetat sa traiasca si au inceput sa functioneze...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valium2008
post 17 Feb 2010, 15:53
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 22 October 09




Si eu am probleme cu aerul insa nu cu temperatura lui, ci cu debitul. Puteti sa imi dati ceva sfaturi?

Va multumesc


--------------------
Renault Megane - AR-97-SAB 1.6 16v 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinho
post 21 Apr 2010, 13:37
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 13 October 09




De curand a mai aparut o problema...dupa cca 45 de secunde dupa ce apas butonul de recirculare a aerului se aud niste batai (lovituri) undeva in bord, sau cel putin de acolo mi se pare mie ca vin. inca nu am avut timp sa ridic capota si sa stau sa detectez exact locul de unde se aud aceste batai, dar sincer m-am speriat putin pana mi-am dat seama de unde vin (mai ales ca eram pe autostrada si aveam ceva viteza)


--------------------
Renault Megane 1996, 1.6e, 66 kw
Oamenii au incetat sa traiasca si au inceput sa functioneze...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 21 Apr 2010, 14:28
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




sinho, ai aici un topic intreg despre clapeta recirculare, ea este raspunzatoare pt. bataile pe care le auzi: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=115...eta+recirculare

valium2008, verifica urmatoarele:
- conditia filtrului de polen, daca este colmatat si umed, debitul se reduce drastic
- starea rezistentelor de putere care determina turatia ventilatorului
- uzura motorasului/periilor
- contacte oxidate la mufa care intra in tubulatura de ventilatie
- uzura la butonul pt. ventilatie
- probleme la clapeta de recirculare (in mod normal nu influenteaza debitul de aer)

This post has been edited by radunre: 21 Apr 2010, 14:33


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 19:31
Dacia