Probleme incalzire aeroterma, Megane 1.6/66kw/1996 Baga aer rece si foarte putin
![]() ![]() ![]() |
Probleme incalzire aeroterma, Megane 1.6/66kw/1996 Baga aer rece si foarte putin
sinho |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 October 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
1996, 1.6e, 66 kw Oamenii au incetat sa traiasca si au inceput sa functioneze...
|
|||
jas2 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Si eu patesc la fel ca tine insa cu diferenta ca am debit mare de aer...dar rece la parbriz.
![]() This post has been edited by jas2: 2 Feb 2010, 16:39 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
jas2 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Stie cineva ce se intampla in situatiile descrise mai sus ?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
sinho |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 October 09 ![]() |
Doar doua persoane de pe forum-ul asta au aceasta problema?
|
--------------------
Renault
Megane
1996, 1.6e, 66 kw Oamenii au incetat sa traiasca si au inceput sa functioneze...
|
|
jul |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
posibil ca sistemul de clapete sa fie dereglat,trebuiesc reglate
asta numai daca circuitul de incalzire functioneaza cum trebuie atasez din haynes ptr r 11,dar se aplica la toate bafta This post has been edited by jul: 4 Feb 2010, 11:21 |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
sinho |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 October 09 ![]() |
Multumesc pentru raspuns, dar indraznesc sa te intreb si daca sti cumva cum se regleaza? ce trebuie demontat?
Multumesc |
--------------------
Renault
Megane
1996, 1.6e, 66 kw Oamenii au incetat sa traiasca si au inceput sa functioneze...
|
|
jul |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
daca nu e nimeni sa stie,cauta un manual haynes ptr megane,arata sigur toate etapele
|
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
betamax |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
QUOTE(jas2 @ 2 Feb 2010, 16:39) Ca sa nu va las singuri ... am aceeasi problema, debit mare de aer dar caldut doar, chiar cu motorul incalzit in parametri. M-am obisnuit. Problema (la mine) nu e din clapete, aerul se duce unde il trimit eu, dar l-as vrea mai cald. Oricum, dupa un timp de ~20 - 30 min am in masina in jur de 25 de grade ©, indiferent de temperatura de afara. Mi se pare suficient, dar daca aerul ar fi mai cald as ajunge mai repede la temperatura asta. This post has been edited by betamax: 4 Feb 2010, 16:29 |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
jul |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 8 October 08 From: MURES ![]() |
urmeaza etapele din schema ,la tine aerisire,termostat,calorifer...asta e ordinea,dar la 25 de gr stai bine,aerul de afara e rece mai ales dim si seara
This post has been edited by jul: 4 Feb 2010, 17:14 |
--------------------
2 hopeli
+ DACIA 1410
new Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra? |
|
jas2 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Eu sunt edificat intr-un fel...
Citind aici... http://www.reno.ro/problema-ventilatie-Megane-I-t57798.html |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
tykazs |
![]()
Post
#11
|
Aurel Group: Members Posts: 108 Joined: 11 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Oameni buni, verificati-va termostatul de pe instalatia de racire a motorului! ca daca nu inchide bine, apa ramane rece pentru ca va circula prin tot circuitul de racire a masinii inclusiv radiatorul din fata si mai ales pe vreme rece, garantat ca se va mentine la o temperatura destul de joasa! Eu am avut problema asta din cauza ca am bagat apa in instalatie, fara sa tin cont ca imi trebuia apa distilata, apoi diferite feluri de antigel si lucrul asta a dus la distrugerea semeringului pompei de apa si pierdeam lichidul de racire si nici caldura nu aveam! am schimbat pompa si surpriza, tot rece era in masina... asa ca am scos si termostatul sa ma uit la el si ce credeti? era doar fier si atat, nici urma de vreo garnitura! fusese macinata. Asa ca am schimbat termostatul (se potriveste perfect de logan) si acum am caldura extra in masina chiar daca afara sunt si minus 20 grade celsius. Sper sa va ajute indicatia mea! Succes
|
--------------------
Renault Megane
1.4 RL
- NT07BHH
Hatchback 1996
|
|
jas2 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Personal multumesc pentru sfat, insa...
![]() Te vor lamuri altii... This post has been edited by jas2: 8 Feb 2010, 19:43 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
sinho |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 October 09 ![]() |
Multumesc pentru sfaturi, dar cred ca termostatul este bun. Adica motorul se incalzeste in parametrii optimi si destul de repede. Asta vara nu mi s-a incins deloc motorul desi am mers mult prin traficul infernal din Bucuresti dar si drumuri foarte lungi atat pe soselele noastre cat si pe cele din afara. Acum, iarna la fel, motorul se incalzeste, indicatorul de temperatura a apei sta la jumatate.
This post has been edited by sinho: 12 Feb 2010, 13:57 |
--------------------
Renault
Megane
1996, 1.6e, 66 kw Oamenii au incetat sa traiasca si au inceput sa functioneze...
|
|
jas2 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
O al
![]() Cand dezaburiti parbrizul lasati parasolarele.O sa vedeti diferenta. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
radunre |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Daca motorul e incalzit si nu ai caldura in habitaclu, pot fii cam 2 cauze:
- clapeta de amestec aer cald/rece nu e in pozitia comandata de buton (probleme cablu, roti dintate, lagare clapeta, etansari etc.) - radiator habitaclu infundat eventual aerisit necorespunzator (daca a fost cazul de schimb, reumplere circuit) |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
betamax |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Bine, dar cum se face aerisirea ? Ca am inteles de la unii ca circuitul se auto-aeriseste. Acul termometrului sta putin sub jumatatea cadranului, dar asa statea si asta-vara.
Alta intrebare : se poate goli complet circuitul de racire ? Ca ma gandesc sa schimb antigelul. |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
paul paunescu |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 6 September 09 ![]() |
salut ,in legatura cu incalzirea poate fi de la radiatorul de incalzire ori e infundat ori pierde antigel .sub bord nu ai sesizat daca picura antigel?sau termostat blocat.daca scade nivelul antigelului din vasul de expansiune nu vei avea caldura pt ca instalatia ,,trage''aer fals.succes
|
--------------------
renault
megane clasic 1.9dci
2001 break
|
|
radunre |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
betamax, in functie de modelul masinii, exista diverse puncte de aerisire cum ar fii:
- pe radiator, in partea superioara - pe cutia termostatului, in partea de sus dreapta a blocului motor, cum il privesti din fata masinii - pe unul din furtunele care duc la radiatorul din habitaclu Circuitul de racire nu-l poti goli complet, de obicei mai ramane cam 1L de lichid pe care e bine sa-l iei in calcul cand prepari noul antigel. Practic nu trebuie golit complet ci doar sa incerci o diluare/extragere a ramasitelor de antigel, 1-2 spalari (umplere/golire) cu apa distilata rezolva problema. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
sinho |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 October 09 ![]() |
Multumesc pentru sfaturi....voi tine cont de ele cand voi decide sa ma apuc de instalatia de incalzire. Deocamdata o mai las asa...
|
--------------------
Renault
Megane
1996, 1.6e, 66 kw Oamenii au incetat sa traiasca si au inceput sa functioneze...
|
|
valium2008 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 22 October 09 ![]() |
Si eu am probleme cu aerul insa nu cu temperatura lui, ci cu debitul. Puteti sa imi dati ceva sfaturi?
Va multumesc |
--------------------
Renault
Megane
- AR-97-SAB
1.6 16v 2001
|
|
sinho |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 13 October 09 ![]() |
De curand a mai aparut o problema...dupa cca 45 de secunde dupa ce apas butonul de recirculare a aerului se aud niste batai (lovituri) undeva in bord, sau cel putin de acolo mi se pare mie ca vin. inca nu am avut timp sa ridic capota si sa stau sa detectez exact locul de unde se aud aceste batai, dar sincer m-am speriat putin pana mi-am dat seama de unde vin (mai ales ca eram pe autostrada si aveam ceva viteza)
|
--------------------
Renault
Megane
1996, 1.6e, 66 kw Oamenii au incetat sa traiasca si au inceput sa functioneze...
|
|
radunre |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
sinho, ai aici un topic intreg despre clapeta recirculare, ea este raspunzatoare pt. bataile pe care le auzi: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=115...eta+recirculare
valium2008, verifica urmatoarele: - conditia filtrului de polen, daca este colmatat si umed, debitul se reduce drastic - starea rezistentelor de putere care determina turatia ventilatorului - uzura motorasului/periilor - contacte oxidate la mufa care intra in tubulatura de ventilatie - uzura la butonul pt. ventilatie - probleme la clapeta de recirculare (in mod normal nu influenteaza debitul de aer) This post has been edited by radunre: 21 Apr 2010, 14:33 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 19:31 |