Volkswagen Passat B5.5, Masina "iubita" de toti
![]() ![]() |
Volkswagen Passat B5.5, Masina "iubita" de toti
Executron |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) poza2.JPG ( Size: 155.24k ) Number of downloads: 20259 poza3.JPG ( Size: 131.77k ) Number of downloads: 21699 poza5.jpg ( Size: 1.35mb ) Number of downloads: 23463 index.php.jpg ( Size: 254.4k ) Number of downloads: 17110 index.php.jpg ( Size: 318.88k ) Number of downloads: 15948 |
||
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|||
adrian_c |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru actionand in sectorul privat Group: Members Posts: 453 Joined: 14 November 04 From: DB, Bucuresti, Paris, Belgia ![]() |
Un model foarte apreciat si in afara tarii. Ai grija de ea si ajungi fara probleme la 300k km. Cat despre cei mai brunetei (dupa cum spui), nu am inteles niciodata unde este problema. Si ei sunt oameni si daca au bani isi cumpara ce este mai scump si mai bun. Ii mai aud pe unii spunand "Nu imi iau modelul ala ca este pe toate drumurile". Important este ceea ce iti place (si pentru care ai bani de cumparat si intretinere), nu ce ar crede altii despre tine. Nu ati vazut la unguri, puzderie de Suzuki Swift model vechi.
In fine, felicitari pentru achizitie ! This post has been edited by adrian_c: 11 Aug 2008, 17:24 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
xx.09.2004
- DB-05-xxx Citroen C4 1.6HDI xx.04.2009 - 710-BxD
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
traffictours |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Am avut asa ceva, cu mai putine optiuni, foarte reusita masina, dar nu lipseau greierii din bord(cel putin la a mea) si cam scumpa la intretinere(mie mi s-a parut mai scumpa decat Laguna, cel putin la distributie, unde la passat trebuie sa dai jos toata fata, pe cand la laguna se poate lucra pe elevator cu roata dreapta fata data jos).
Ramane totusi masina clasica, eleganta, fiabila(imi amintesc ca a pornit la prima cheie intr-o iarna la -24 de grade celsius afara, dupa ce in prealabil statuse nepornita cateva zile bune, ceea ce pentru un diesel e o performanta). Folosita f. mult ca taxi in europa(chiar si in Franta) datorita fiabilitatii, cred. |
--------------------
BMW
-
-
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Da jantele alea joss te rog!
|
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
Executron |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
@traffictours. La mine din contra, faptul ca are aproape 120 mii facuti multi in Bucuresti are destui greieri, nefiind ajutata de jantele de 17". Am greieri in bord, imi scartaie scaunul la sofer la gropi
![]() Ma ajuta faptul ca merg cu muzica destul de tare si nu ii aud. ![]() Corect, distributia sau orice inseamna schimbat rola, schimbat fata etc inseamna dat jos mult. Asta e modelul f. pacatos la capitolul asta. Dar piesele nu mi se pare exorbitant de scumpe, chiar originale DAR evident nu cumparate de la reprezentanta ca altfel iti cade fata ![]() Corect, am fazut multe masini, exact din Franta, aduse in tara dupa ce in prealabil au fost taxi ![]() In alta ordine de idei mi s-a parut faptul ca am depreciere foarte mica un alt atuu f. important la SH. Am cumparat-o in 2006 cu 11 mii euro. Indraznesc sa zic ca o pot da astazi cu 10.000 euro fiind in stare mai buna decat am cumparat-o. Asta ma incalzeste destul de mult ![]() @ arhimede. Mie-mi plac destul de mult ![]() This post has been edited by Executron: 11 Aug 2008, 18:12 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
jammix |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 March 08 ![]() |
Sper ca nu te superi pe mine ca iti spun insa Passatul tau este B5 . Varianta B5.5 are semnalizarea pe oglinzi nu pe aripa. Am avut si eu una exact ca a ta, hidramata. Mi-a facut viata mult mai usoara atat prin oras cat si la drum lung. Masini bune si relativ ieftine pentru cat iti ofera. Cat mai multi km fara probleme
![]() This post has been edited by jammix: 11 Aug 2008, 18:31 |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 2002
|
|
Executron |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu ma supar. Dar e B5.5
![]() Ce spui tu cu semnalul sub oglinda a fost ultimul facelift la modelul B5.5 in anii 2004-2005, venind si cu alte upgrade-uri ![]() B5 a fost comercializat intre 1996-2000, avand urmatorul aspect Attached thumbnail(s) vwpassatb5.jpg ( Size: 70.92k ) Number of downloads: 6838 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
A l e x |
![]()
Post
#9
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Pfoaaa Passat TDI sa moara visinelu !!
Sorry nu ma puteam abtine... Deh, strugurii ![]() Dar serios vorbind, s-o stapanesti sanatos, arata foarte ingrijita, cel putin pe exterior. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
jammix |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 March 08 ![]() |
My bad atunci
![]() |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 2002
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
are dreptate proprietaru, e b 5.5.
b5 avea faruri si stopuri mai urate, credeam ca in principal la asta se refera upgrade ul. un link ceva, sunt curios de bug ul cu servofrana? |
-------------------- fan VAG!
|
|
Vio |
![]()
Post
#12
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
QUOTE foarte tare masina, daca tie iti place nu vad cu ce te-ar afecta parerea unor complexati care de cele mai multe ori au Logan sau orice alta masina care costa de noua 1/3 din asta, cum ca ar fi masina de cocalari. Totul se rezuma la struguri. Unii din "complexatii" astia poate si-ar permite un B6 nou, daca chiar ar vrea "sha moara dushmanii"... asta la tema struguri acri... Nota de subsol: nu e vorba de o comunicare de tip "am cu ce, bah", ci numai de o precizare necesara pentru restabilirea adevarului... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
Executron |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(horsewhisperer27 @ 12 Aug 2008, 02:00) are dreptate proprietaru, e b 5.5. b5 avea faruri si stopuri mai urate, credeam ca in principal la asta se refera upgrade ul. un link ceva, sunt curios de bug ul cu servofrana? Nu stiu daca am voie cu linkuri de pe alte forumuri. http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showto...t=140&start=140 Nu e vorba de un bug propriu zis la servofrana. Este vorba de acumularea de apa in compartimentul superior care contine tulumba franei. Astfel din cauza unei valve buclucase care nu-si face treaba apa balteste acolo si in timp 1-2-3 ani... apa patrunde in compartimentul sigilat al tulumbei si strica membrana sau corodeaza angrenajele de acolo. Astfel vei ramane ori cu frana "tare" ori se va duce la fund, exista numeroare manifestari. De asemenea legat de servofrana mai exista problema furtunului mai exact stutului de la pompa de servo situat in spatele motorului care isi creeaza joc in timp si astfel vei pierde vacuum facand iar ca frana sa fie tare. Se remediaza ambele destul de usor. In primul caz se elimina complet valva (se scoate) si se elimina complet problema ![]() Problema cu pompa de servo si stutul problema e scoaterea lui si remedierea folosind silicon pentru a elimina acel joc pe unde scapa vacuum. |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Privilex |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru privilegiat Group: Members Posts: 548 Joined: 26 September 07 From: Bucuresti ![]() |
O urare nu stiti sa ii faceti omului!S-o stapanesti sanatos si cat mai multi km fara probleme...imi place mult ca e automata.bafta
|
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dCI 120cp / Laguna 3 2.0dCI 130cp
2005-Privilege / 2014
|
|
Vio |
![]()
Post
#15
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Oameni buni, pentru restabilirea echilibrului hai sa tragem o gura mare de aer si sa ne concentram pe masina... pe de-o parte chiar imi pare rau sincer ca acest model a ajuns in Romania echivalent cu... ceva rau..., fiindca masina in sine (si urmasa ei B6) nu e de lepadat... altfel spus, desi la iritare poate suna in mod ne-voit altfel, nu cu masina e problema, cu cu UNII dintre proprietari...
Intrebare pentru proprietar: la fel ca in cazul Reno (cu tipicul cliseu piese scumpe), aud de pe la amici care conduc asa ceva un cliseu legat de problema bratelor fata, care nu numai ca ar pica relativ des, dar sunt si destul de scumpe... e adevarat, sau e tot un mit urban?... Un prieten care conduce un A6 (modelul vechi) imi povestea si de o segregare curioasa a preturilor pieselor in concernul VAG, in sensul ca aceleasi repere utilizate la masini diferite din concern au preturi diferite, in functie de cat de "subtire" e obrazul marcii respective; concret, la Passat costau acele brate (preturi 2007 cica) in jurul a 2700 lei, in timp ce exact aceleasi repere pentru Audi te usurau de 4.000... E ceva adevarat, sau e legenda?... repet, intrebarea e foarte serioasa si fara nicio urma de tendentiozitate... A, si sa te bucuri in continuare de ea, si nu pune la inima faptul ca oamenii mai glumesc, cum nu punem nici noi cand ne-o mai furam pentru temeritatea de a avea Renault... ![]() This post has been edited by Vio: 12 Aug 2008, 22:50 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
Executron |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Pai
![]() Nu sunt de acord ca pica des. Partea cu picatul des nu e tocmai adevarat, dar iti explic de unde s-a creat mitul asta. Eu am cumparat masina cu bratele originale pe ea, avand probleme la bucsele unuia din bratul inferior, pe ambele parti. Este vorba de o busca mare, diametrul 5-6 cm lungime 8-9 cm. Eu am schimbat doar bucsa (800 mii bucata) bratului inferior si am rezolvat cu bataia respectiva fara probleme. Chichita e urmatoarea. Iti pica un brat, adica se aude cloncanit, bataie etc. Te duci la mecanic. Fiind 4 brate lui ii este f. greu sa-ti spuna exact care este daca nu exista jocuri mari (cum erau la mine). De aceea mai toti o sa-ti recomande sa le schimbi pe toate PENTRU CA daca schimbi unul va rezulta un stres mai mare pe cele vechi si le vei reduce viata prin faptul ca cel nou este atat de rigid. In al doilea rand foarte multi cumpara piese pe producator. Un set de brate pe producator (italian, danez etc) e cam 1500 lei. Ce zici tu la 2700 RON e unul Lemforder, cu care vine masina din fabrica si este cel mai recomandat. Daca vei pune piese pe producator iti vor pica MULT mai repede la drumurile noastre. Concret o bieleta achizitionata pe producator mi-a cazut in 2000 km. Concluzia. Bratele sunt scumpe spre foarte scumpe DAR nu pica chiar atat de des. Ce as recomanda eu unui cumparator de Passat B5.5 (B6 a scapat de problema asta adoptand suspensia McPherson) e atunci cand cumpara masina sa schimbe TOATE bratele + capete de bara + bielete si sigur cat tine el masina nu va avea durere de cap. Eu regret ca n-am facut asa. Poate am economisit 500 euro dar m-am plimbat mult mai mult prin service-uri diagnosticand probleme, caci atunci cand toate sunt noi.. si pica una e destul de clar. Cand toate au uzura diagnosticarea problemei devine mult mai anevoiasa luand in considerare si prieceperea si daruirea mecanicilor de la noi. Stai linistit ca nu supar. Poate daca nu mi-ar placea masina as fi suparat dar asa ![]() This post has been edited by Executron: 12 Aug 2008, 22:59 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
1.6 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 2 May 05 ![]() |
Felicitari pentru masina! O masina foarte buna cu un motor f bun(daca nu ma insel e AFV).
Din pacate calitatea lor a scazut! Astfel ca, dupa parerea mea, passat b5,5 ca si golf mk4 sunt peste suratele lor mai noi ca si fiabilitate si calitate! Jantele sunt DOTZ daca nu ma insel, nu mai imi aduc bine aminte modelul, nu sunt urate si daca proprietarului ii plac asta conteaza! Desigur, stii, ca trebuie alergat motorul asta ca sa nu ai probleme cu turbo, egr si altele! Bafta si muti kilometri cu ea! This post has been edited by 1.6: 12 Aug 2008, 23:10 |
--------------------
Dacia Seat
Logan Preferance 1.6 - Leon 2.0 TDI
2004 - 2007
- PH 08- GPK
|
|
Vio |
![]()
Post
#18
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Mda... e clar, ma asteptam la asta... mie mi se jura un cunoscut ca tot la 6 luni trebuie sa surubareasca pe la bratele alea... cateodata asa se mai nasc legendele
![]() Aici unde nu se aplica prejudecatile si manelismele de Romania, B6 Variant e una dintre cele mai populare masini la nivelul unei familii de clasa si varsta medie (desi si ei recunosc ca e enorm de scumpa), si bineinteles sunt flote imense pe la firme... si desi oferta de seconduri B6 e mare, isi mentin pretul la un nivel enorm, aproape inaccesibil... sa fii silit sa dai pe un TDI de 2,0 din 2005 undeva pe la 16-17.000 mi se pare insuportabil de mult... si nici cu B5 nu mi-e rusine, una buna e pe la 11-12.000... This post has been edited by Vio: 12 Aug 2008, 23:23 |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
sonycu |
![]() ![]()
Post
#19
|
![]() Alpinist de weekend !! Group: Members Posts: 612 Joined: 3 July 07 From: Bucuresti ![]() |
sa o stapanesti sanatos..
frumusica foc.. imi plac jantele.. imi place interiorul.. cel mai mult si mai mult insa imi place ca e curata.. apreciez oamenii care au grija ca masina sa fie curata.. multi km fara nici un fel de probleme.. de orice natura.. bafta cristi |
--------------------
Ex Dacia
Solenza, Echiparea Scala,
An 2004 Nicht, woher ihr kommt, mache euch fu rderhin eure Ehre, sonders wohin ihr geht !
|
|
Executron |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Vio, este posibil sa fie asa, in legatura cu bratele alea, conteaza foarte mult cum mergi cu masina.
Eu sunt cam fanatic, prefer drumurile mai lungi dar fara gropi, aproape opresc la linii de tramvai etc, daca e un drum cunoscut prost opresc masina si merg si 1 km pe jos daca trebuie, intelegi? ![]() Momentan piata e cam inghetata de SH-uri din ce-am observat fata de ardoarea cu care se cumparau prin 2006 cand mi-am cumparat-o pe a mea. Preturile au crescut, lumea se orienteaza spre masini noi... (exceptie evident noua piata a masinilor de 2000-3000 de euro deschisa dupa "abolirea" nivelului prohibitiv al taxei de prima inmatriculare. Placandu-mi atat de mult modelul acestea si cunoscandu-i majoritatea problemelor chiar ma gandeam la un moment sa-l dau pe al meu si sa-mi iau tot B5.5 dar din 2005, ultimele scoase cu multe din bug-uri rezolvate si masina mult mai nou evident, cu optiuni cat mai multe. Am renuntat caci o astfel de masina cu specificatiile care o doream se gasea destul de greu chiar si in Germania asa ca momentan astept ![]() @1.6 Turbina chiar acum jumatate de an am verificat-o si se afla in stare foarte buna, ajutata intr-o mare masura si de cutia automata care nu ma lasa sa fac surge, nu ma lasa sa accelerez aiurea subturat etc. Nici macar de o curatare nu are nevoie conform logurilor. Interesant ca ai mentionat EGR-ul. E o problema f. raspandita la modelul asta cunoscand tendinta lui de a horcai, de a arunca ulei, de a face motorul sa lucreze cu intreruperi. Eu am fost relativ norocos si doar arunca ulei, fara sa scoata zgomote sau sa interfereze cu mersul motorului. In ultima vreme curatand atent motorul m-a deranjat ideea de a-mi fi murdarit compartimentul motorul si am gasit o solutie de tip "bricolaj" fortat de consecinte. Am atasat doua poze ![]() This post has been edited by Executron: 14 Aug 2008, 23:37 Attached thumbnail(s) DSCF0122.JPG ( Size: 137.38k ) Number of downloads: 3527 DSCF0123.JPG ( Size: 115.2k ) Number of downloads: 2502 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
adip |
![]()
Post
#21
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
@Executron: S-o stapanesti sanatos! Am un coleg cu un Passat B5.5 V5, 2300cmc benzina, foarte multumit de ea, masina are aproape 200.000km parcursi doar cu intretinere periodica si combustibil.
|
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
l@u |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Ca sa reinvii topicul .....
QUOTE(jammix @ 11 Aug 2008, 18:30) Sper ca nu te superi pe mine ca iti spun insa Passatul tau este B5 . Varianta B5.5 are semnalizarea pe oglinzi nu pe aripa. Am avut si eu una exact ca a ta, hidramata. Mi-a facut viata mult mai usoara atat prin oras cat si la drum lung. Masini bune si relativ ieftine pentru cat iti ofera. Cat mai multi km fara probleme ![]() QUOTE(Executron @ 11 Aug 2008, 18:33) Nu ma supar. Dar e B5.5 ![]() Ce spui tu cu semnalul sub oglinda a fost ultimul facelift la modelul B5.5 in anii 2004-2005, venind si cu alte upgrade-uri ![]() Al meu Passat este tot din 2001~2002 are 245000Km si....are semnalizare in oglinzi ![]() ![]() This post has been edited by l@u: 10 Nov 2008, 21:53 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
semit |
![]()
Post
#23
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
245.000.. 60 de milioane bagate acu.. are you out of your mind?
|
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
aphophis |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(l@u @ 10 Nov 2008, 21:52) Ca sa reinvii topicul ..... Al meu Passat este tot din 2001~2002 are 245000Km si....are semnalizare in oglinzi ![]() ![]() fara suparare insa astea ar fi scoruri de renault dupa gura lumii. Esti sigur ca nu te-ai distrat intr-o reprezentanta renault? ![]() (pt cei ce nu au priceput, se spunea ca fauve-ul iesit din garantie se intretine extrem de ieftin) |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
l@u |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(semit @ 10 Nov 2008, 22:51) ![]() Daca credeti ca este scump sa va dau piesele schimbate si faceti o comparatie cu alte marci.... 1 Kit distributie: 2 role+ curea + pompa apa 2 Curea clima+ rola 3 Curea alternator +. rola+ intinzator 4 Kit brate : 8 brate + 2 capete de bara+2 ,,potcoave"(bielete antiruliu) 5 Ulei Aral tronic 431 + filtru 6 Filtru polen+filtru aer+ filtru motorina 7 Set telescoape : 2 fata+2 spate 8 Bracaj directie 9 Manopera ......................................~6000 lei...............E mult ?...nu cred Schimbati toate astea la un Megan si mai vorbim.........ca sa nu vorbim ca am vrut Megan sedan nou dar am luat Passat si nu regret nici o secunda....numai cine nu a condus un passat nu ma intelege ![]() This post has been edited by l@u: 10 Nov 2008, 23:19 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
semit |
![]()
Post
#26
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
245000.. cum te intelegi cu treaba asta? turbina cand o schimbi?
|
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
l@u |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
QUOTE(semit @ 10 Nov 2008, 23:27) Inca nu mi-a dat limp mode dar se curata si numai in cazuri naspa se schimba. Cu cei 245000 km ma inteleg de minune......cam cati km crezi ca au sh-urile de prin tara ????......... putine au km reali. mai sus unul care nu a condus decat Megan ![]() ![]() This post has been edited by l@u: 11 Nov 2008, 08:09 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
aphophis |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
da revizia unde a fost facuta? In service autorizat fauve?
|
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Vio @ 12 Aug 2008, 22:47) Oameni buni, pentru restabilirea echilibrului hai sa tragem o gura mare de aer si sa ne concentram pe masina... pe de-o parte chiar imi pare rau sincer ca acest model a ajuns in Romania echivalent cu... ceva rau..., fiindca masina in sine (si urmasa ei B6) nu e de lepadat... altfel spus, desi la iritare poate suna in mod ne-voit altfel, nu cu masina e problema, cu cu UNII dintre proprietari... Intrebare pentru proprietar: la fel ca in cazul Reno (cu tipicul cliseu piese scumpe), aud de pe la amici care conduc asa ceva un cliseu legat de problema bratelor fata, care nu numai ca ar pica relativ des, dar sunt si destul de scumpe... e adevarat, sau e tot un mit urban?... Un prieten care conduce un A6 (modelul vechi) imi povestea si de o segregare curioasa a preturilor pieselor in concernul VAG, in sensul ca aceleasi repere utilizate la masini diferite din concern au preturi diferite, in functie de cat de "subtire" e obrazul marcii respective; concret, la Passat costau acele brate (preturi 2007 cica) in jurul a 2700 lei, in timp ce exact aceleasi repere pentru Audi te usurau de 4.000... E ceva adevarat, sau e legenda?... repet, intrebarea e foarte serioasa si fara nicio urma de tendentiozitate... A, si sa te bucuri in continuare de ea, si nu pune la inima faptul ca oamenii mai glumesc, cum nu punem nici noi cand ne-o mai furam pentru temeritatea de a avea Renault... ![]() E adevarata treaba asta. Depinde pe ce cod cumperi o piesa. De exemplu daca o cumperi pe cod de A6 este mai scumpa decat pe cod de Passat. Si mie mi s-a parut ciudat din moment ce este aceeasi piesa. De obicei la piese regula e cam asa: A6>Superb>Passat in ceea ce priveste pretul dar vorbim de aceeasi piesa doar luata pe coduri diferite. This post has been edited by ionutctn: 11 Nov 2008, 11:23 |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
eco_ionut |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 12 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Sa o stapanesti sanatos si sa o folosesti in continuare fara probleme multi km. Am vazut chiar ieri una exact ca a ta sau poata chiar asta era la o spalatorie pe 1 decembrie in Bucuresti. Foarte frumos interioru. Am avut si eu un golf 4 adus la 120.000km si acuma are 345.000km si inca merge foarte bine.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.5 dCI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 15:43 |