Punte spate Clio HB, problema
![]() ![]() ![]() |
Punte spate Clio HB, problema
Smoke87 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) DSC00283.JPG ( Size: 440.98k ) Number of downloads: 618 DSC00282.JPG ( Size: 385.52k ) Number of downloads: 703 |
||
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
- AG 14 SMK
2014, 0.9 tce
|
|||
CrisLOK |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 29 July 09 ![]() |
Schimbarea anvelopelor ar fi o solutie, cel putin prima la care ma pt gandi in momentul in care am vazut aceste poze. Toate de acelasi tip si aceeasi dimensiune si de ce nu atunci cand ai posibilitatea financiare niste jante mai deosebite si nu cred ca nu se rezolva problema estetica....Repet , afirm astea avand in vedere ca vad in poze si luand in considerare ca am acelasi tip de masina. Atasez si eu poze cu a mea si vezi daca e sau nu o diferenta.... Toate bune!
IMG_0363.jpg ( Size: 72.07k ) Number of downloads: 597 IMG_0351.jpg ( Size: 73.34k ) Number of downloads: 526 This post has been edited by hellcat: 4 Aug 2009, 22:52 |
--------------------
Renault
Clio 2
- CS-13-LOK
2005/ HATCHBACK
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Trebuia sa pui poze din spate pentru a vedea daca puntea este deplasata intr-o parte.
Daca a fost busita in asa fel incat puntea sa fi fost deplasata cu cativa centimetri, ceea ce este destul de mult, sigur ramaneau urme, indiferent de cat de bine a fost reparata. Anvelopele si jantele au dimensiunile prescrise ? Au aparut cumva uzuri anormale ale anvelopelor ? Daca puntea ar fi deplasata, ar trebui sa existe diverse zgomote ale suspensiei care nu este pe pozitia normala si sta fortata. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
tiga |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 28 August 08 From: Bucuresti ![]() |
daca este puntea stramba nu ai ce sa-i faci ( nu o poti repara) iti iei alta de la dezmembrari si gata(nu cred ca este mai mult de 200E o punte cu tamburi)
|
--------------------
renault
clio
1.5 dci Oltcit 1.3 Turbo
|
|
hellcat |
![]()
Post
#5
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
La ce service ai fost?!
![]() Acum prima varianta...pe spate ai o janta non renault cu un ET foarte mare, mult mai mare decat janta de origine pe 14"...verifica cu o roata din fata pe spate vezi daca nu cumva roata iese mai in exterior. A doua varianta, masina are o reparatie in spate fiind avariata si puntea si mai ales prinderile/prinderea pe dreapta din caroserie si au inlocuit puntea insa sta deplasata in raport cu caroseria. In poze nu-mi place cum se imbina spoilerul cu aripa, fix deasupra stopului tabla aripii are o forma putin diferita, la capacul de la rezervor s-a umblat/montat defectuos si are o problema...cam asta se vede in poza. Nu-s foarte relevante pozele insa ma uit si la poza de la avatar...si roata spate stanga pare sa fie mai in exterior decat in mod normal. later edit: m-am uitat si la pozele puse de tine pe topicul cu poze clio si intradevar masina a fost reparata (aripa chiar prost), iar roata stanga spate este iesita in exterior. Concluzia, ori e stramba puntea ori caroseria la prinderile acesteia ori ambele. Iar cel de la care ai luat-o - un mare tepar!! |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
octav_ |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 846 Joined: 16 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca o geometrie ar fi destul de relevanta... insa se vede clar cum roata dreapta spate este intrata destul de mult inauntru. Incearca sa schimbi o roata de pe fata cu cea de pe spate sa vezi daca arata la fel, exista si posibilitatea cum zice hellcat sa ai ET-ul foarte mare la roata dreapta spate.
|
--------------------
Clio
RS 197
2009 2.0 16V
|
|
Smoke87 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 17 July 09 From: Bucuresti ![]() |
Am verificat in dimineata aceasta toate jantele si anvelopele, toate au aceeasi dimensiune. Am reusit sa fac si o poza, sper sa fie mai relevanta decat celelalte.
@hellcat: cel care mi-a vandut-o...sa zicem ca a mancat muuuult de dulce pana acum. Intr-adevar, la roata din stanga n-am dat mare importanta pana acum, credeam ca e "normala", nu m-am gandit nicioadata ca masina poate sa fie descentrata. In concluzie, weekendul asta o sa incerc intai cu o roata din fata, desi nu stiu daca o sa se rezolve treaba, daca nu, o voi duce intr-un service autorizat sa-mi centreze caroseria. Attached thumbnail(s) DSC00455.JPG ( Size: 444.68k ) Number of downloads: 558 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway
- AG 14 SMK
2014, 0.9 tce
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Masoara distantele dintre roti si amortizoare sau caroserie. Ar trebui sa fie egale pe ambele parti.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
hellcat |
![]()
Post
#9
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Din ultima poza postata sunt absolut convins ca si roata stanga are o pozitie prea in exterior decat ar trebui sa fie in mod normal.
Chiar daca mergi intr-un service renault, genul asta de problema cere un pic mai multa implicare...pentru ca de la "merge si asa" la "s-o facem ca noua" e drum lung. Ar fi bine de discutat de la inceput cu director, sef de service care sa-ti lase de inteles ca vor acorda atentie problemei. Cred ca ma intelegi tu. Si eu sunt curios sa aflu intr-un final de unde a provenit aceasta deformare, doar din punte sau si din prinderile acesteia in caroserie. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
bed |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 30 June 09 ![]() |
Dupa cum reiese din ultima poza postata cred ca intr-adevar ai o problema la roata dreapta spate,care este mult prea in interior decat cea din stanga,care,trebuie sa-l contrazic pe hellcat are o pozitie normala.defapt doar ai impresia ca cea din stanga este iesita prea in exterior,impresie data de coltul mastii spate care este rotunjit inspre interior(cel putin la a mea ambele roti sunt parca iesite spre exterior si nu-mi uzeaza deloc anvelopele).Acum ai doua posibilitati:1-sa circuli asa cu ea o perioada si o sa abservi o uzura mai accentuata pe exteriorul anvelopei(de pe partea dreapta) decat pe interior sau sa mergi la un service sa-ti verifice geometria puntii spate care se verifica la fel ca la rotile din fata odata ce i-ai schimbat anumite piese la directie.Si ca sa-ti dau o veste buna(dar nu sunt % sigur)am inteles ca si geometria puntii spate se poate regla intr-o anumita masura.Dar cel mai simplu,mergi la un service ca nu te costa asa mult sa-ti verifice geometria,si-l intrebi pe mecanic daca nu se pot face anumite ajustari ale puntii.MULTA BAFTA
|
--------------------
renault
clio2
- cj-85-bed
2001/expresion
|
|
hellcat |
![]()
Post
#11
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Tipul acesta de punte, cu brate trase, nu are nici un fel de reglaj.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
bed |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 30 June 09 ![]() |
In acest caz,in care puntea nu se poate regla,singura ta sansa este sa o inlocuiesti.
|
--------------------
renault
clio2
- cj-85-bed
2001/expresion
|
|
hellcat |
![]()
Post
#13
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Da, exact, in cazul in care ai de inlocuit doar puntea. Asta-i cazul simplu, cand totul e plug&play, iei tamburii si cablul de frana, dai puntea jos si o pui pe cea buna.
Insa la un soc mai puternic, se pot descentra si prinderile puntii in caroserie. Oricum, la o analiza atenta pe o rampa, luminata bine zona pe dedesupt iti poti da seama despre ce-i vorba si unde trebuie intervenit. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
sego83 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 23 June 09 ![]() |
Da, masina a fost lovita, eu am lucrat la service auto si am cat de cat ochiu format, te poti uita la cateva chestii si iti poti da seama:
1. distanta dintre stop si bara, in dreapta e mult mai mare daca sunteti atenti 2. pozitia haionului, e mai la stanga, la fel, distanta dintre haion si aripile de spate e mai mare in partea dreapta 3. paralelismul spoilerului cu aripa spate dreapta nu prea mai exista. Foarte probabil masina a fost lovita din partea dreapta. Cum poti verifica daca a fost lovita o masina: --- dai jos stopurile si vezi daca au aceeasi data de fabricatie --- verifica daca aparatoarea de noroi din partea dreapta are toti "bumbi" montati, sau s nu fie sparta, se sparge doar la un accident --- o ultima metoda s verifici daca masina a fost lovita sau nu, trebuie s te uiti la linia de intersectie a doua piese care trebuie s fie paralela si simetrica pe partea cealalta Good look in inspectie! |
--------------------
renault
clio 2
- tm 11 kyc
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 22:56 |