Teapa cu ITP-ul, Statie ITP mica de cartier, dar scumpa rau
![]() ![]() ![]() |
Teapa cu ITP-ul, Statie ITP mica de cartier, dar scumpa rau
Daleputley |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 11 December 04 ![]() |
|
||
-------------------- Clio Symbol Fidji, 1.4 8V, iunie 2005
|
|||
Batrânul |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
E bine ca ne-ai spus. 180 lei ITP-ul, este exagerat de mult.
Ar trebui totusi mutat acest topic la sectiunea Diverse / ITP - Inspectia Tehnica Periodica. |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
R19/16v |
![]()
Post
#3
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu ieseai putintel mai ieftin daca dadeai un telefon la serus?
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
sego83 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 23 June 09 ![]() |
ai iesit scump cu amandoua, ITP ai gasit mai ieftin in alta parte, cat de bielete eu mi-am luat cu 45 RON bucata+50 manopera, total 140, nu am mai fost nevoit sa fac unghiu de fuga ptr k am masurat lungimea bieltei vechi insurubata in capatul d e bara
|
--------------------
renault
clio 2
- tm 11 kyc
2003
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#5
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ai vazut vreodata 2 lucruri facute de om care sa fie perfect identice?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Daleputley |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 11 December 04 ![]() |
Nu stiu daca as fi vrut bieletele la 45 lei, am preferat marca TRW, cele care sunt puse pe masina si de producator, pretul lor la vanzator variaza in jurul a 250 lei, plus ca aveam nevoie de geometrie, tragea putin volanul chiar si cu anvelopele noi.
DA, am dat mult la amatorii aia de cartier, doar pentru ca m-am grabit si pentru ca am vrut sambata. |
-------------------- Clio Symbol Fidji, 1.4 8V, iunie 2005
|
|
hellcat |
![]()
Post
#7
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(sego83 @ 19 Aug 2009, 16:33) ai iesit scump cu amandoua, ITP ai gasit mai ieftin in alta parte, cat de bielete eu mi-am luat cu 45 RON bucata+50 manopera, total 140, nu am mai fost nevoit sa fac unghiu de fuga ptr k am masurat lungimea bieltei vechi insurubata in capatul d e bara Bielete de directie 45 de lei...oau, scump...de 35 n-avea? ![]() ![]() |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
sego83 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 23 June 09 ![]() |
hellcat nu fi ironic, citeste cu atentie ce am scris, am masurat (lungimea, in mm), nu am numarat spirele ptr k eram sigur k nu e o piesa identica si nu avea cum sa aibe inceputul de filet in acelasi loc, de ce sa dau banii pe unghiul de fuga???? daca ansamblul de 2 piese originale, bieleta+capat de bare aveau lungimea de exemplu 390 mm (nu retin cat era exact ptr a trecut ceva timp) si pot monta bieleta noua in asa fel incat s aibe aceeasi lungime.
Ce crezi ca faceau aia la unghiul de fuga??????? infiletau sau desfilatu bieleta din capatul de bara astfel incat sa aibe aceeasi lungime ca si iesita din fabrica, intreb eu acuma, daca tot ai ansamblul dat jos, de ce s nu te "obosesti" si sa pui ruleta pe ea si sa o montezi pe cea noua la fel? Tin sa te anunt ca dupa ce am mers cu ea in proba nu tragea stanga sau dreapta la 160 la ora, unde cea mai mica eroare de unghi s-ar fi simtit, si imi revine volanul inpoi din orice sens, nu ma joc cu chestii de directie, as fi facut imediat unghiul daca era cazul. Am facut deja 10 000 km si cauciucurile is ca si noi, le-am schimbat deodata cu bieletele. Nu is genu s fac economii intr0un loc si sa arunc in alt loc cu banii |
--------------------
renault
clio 2
- tm 11 kyc
2003
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Metoda cu numaratul spirelor si insurubatul dupa vechea bieleta nu s-a practicat niciodata in vreun service autorizat. La orice masina pe lumea asta, fie ea si Trabant sau Hindustanele indienilor, in manualele de reparatie se scrie clar ca se verifica unghiurile dupa ce se schimba un element pe directie.
Vad ca tii la siguranta ta, daca pui bielete la 45 de lei bucata si te zgarcesti la geometrie. ![]() Si eu cand am schimbat caseta de directie la Matiz (cu totul, desi am inteles ca se putea repara, dar nu m-am complicat), desi a venit completa (cu tot cu bielete si capete de bara), dupa ce am montat-o pe masina, am iesit in proba cu ea (ca sa se "aseze" pe masina, inainte de a-i face reglajele), si am constatat ca nu tragea stanga-dreapta, nu scartaiau rotile la viraje (cum era cand schimbasem bieletele la Clio), totusi reglajele erau incorecte, s-au rezolvat de-abia dupa ce am reglat unghiurile. Iar pentru intiatorul topicului: tie nu ti s-a parut cam mult 180 de lei sa faci un ITP? Eu am dat 66 acum 2 luni si n-am facut-o la nea gheorghe. Si tarifele sunt cam aceleasi peste tot. Nu m-a costat 180 de lei identificarea la RAR si omologarea instalatiei de gaz, totusi. Sau in banii astia era inclusa si spaga ca sa iei direct ITP-ul? Aaa, nu, ca ti-au dat cu revenire. |
--------------------
.
.
.
|
|
sego83 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 23 June 09 ![]() |
ba fratilor, nu am fost cred destul de clar, dai jos un ansamblu de piese, asa, la care una din caracteristici care poate influenta buna functionare in parametrii este LUNGIMEA!!!!!!!!!!!! DACA PUI INAPOI UN ALT ANSAMBLU EXACT CU ACEEASI LUNGIME, DE CE S MAI FILOSOFEZI MAI DEPARTE??????
|
--------------------
renault
clio 2
- tm 11 kyc
2003
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu va mai agitati ca nu aveti cu cine fiecare face ce crede si cum crede.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Wolverine |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.085 Joined: 6 September 07 From: Galati ![]() |
Adevarul ca e f mult 180 ron, fac cam 3ITP-uri cu bani astia
![]() Pe mine m-a costat 66 ron si e facut la un concesionar Renault. |
--------------------
Renault
MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion
Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
|
|
sego83 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 23 June 09 ![]() |
e bun de stiut cat costa ITP-ul, imi expira si mie in decembrie, numa ca la mine va trebui sa mai imping niste bani ptr ca am parbrizu fisurat de la ultimul concediu, in rest totul e ok, oricum il fac la un prieten, is curos cum ma taxeaza...
|
--------------------
renault
clio 2
- tm 11 kyc
2003
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#14
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
sego83 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 23 June 09 ![]() |
![]() |
--------------------
renault
clio 2
- tm 11 kyc
2003
|
|
marian-j |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Daca fisura NU este ramificata si NU intra in campul vizual principal nu trebuie sa "impingi" nimic !!Acest gen de fisuri sunt(mai nou!)admisibile la itp!
Pe de alta parte daca fisura nu face parte din categoria defectelor minore(adica este altfel decat am zis mai sus) nu cred ca vre-un inspector si-ar asuma riscul sa capete o stampila in atestat "de dragul" matale. De ce spun asta?Risti(in cazul unei reinspectii monitorizate de RAR) ca matale sa nu capeti itp-ul ,asta-i una la mana iar a doua ar fii ca s-ar putea sa-l pui pe prietenul dumitale intr-o postura foaaarte "incomoda"!De retinut acest aspect! ![]() Ma grabesc sa inchei deoarece sunt cam "pe langa" si nu as dori sa-l deranjez pe initiatorul topicului de fata. Daca iti mai pot fii de folos cu amanunte propun sa continuam discutia pe topicul dedicat inspectiilor tehnice. P.S. Daca se doreste continuarea discutiei mi-ar fii de mare ajutor o poza(clara!) cu fisura aia. This post has been edited by marian-j: 20 Aug 2009, 21:12 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Daleputley |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 11 December 04 ![]() |
Da, mi s-a parut mult, eu vazusem in treacat pe nishte forumuri ceva despre 80 de lei pt ITP dar am crezut ca sunt preturi mai vechi, plus ca eram deja de mult cu el expirat (2 luni), aveam drumuri de facut, timp putin in zilele de lucru... revin, cel mai bine e sa faci lucrurile la timpul lor, fara graba. oricum, daca dadeam peste o discutie din asta eram mai atent.
|
-------------------- Clio Symbol Fidji, 1.4 8V, iunie 2005
|
|
SorinV |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
@sego83
amigo: nu se aplica inceputul de filet la bieleta dat fiind faptul ca e o cupla sferica. adica are toate miscarile de rotatie posibile. de unde reiese clar ca ca la imbinarea bieleta - cap de bara nu poti defini un inceput de filet decat in cazul capului de bara..... si partea a doua: filetul dinspre caseta nu intra in socoteala pt ca si deoarece acolo conteaza suprafata de asezare a bieletei pe cremaliera. <span class='edit'>21 Aug 2009, 18:22:</span> iar treaba cu numaratul spirelor se aplica in toate serviceurile care se respecta pt a evita impartirea defectuasa a casetei si pt a-l ajuta pe omul de la geometrie la reglaj. Oricum este exclus schimbatul fara reglaj. This post has been edited by SorinV: 21 Aug 2009, 18:22 |
--------------------
a
a
a
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 21:56 |