Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Teapa cu ITP-ul, Statie ITP mica de cartier, dar scumpa rau

Daleputley
post 19 Aug 2009, 15:22
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 December 04




Doar ca sa stiti unde sa nu mergeti ca e jaf la drumu mare.

Am intarziat cu ITP-ul, mi-a expirat pe talon. Speriat, ca am drumuri de facut, am mers intr-o sambata la ARCOMADA IMPEX in zona Bucurestii Noi, pe strata Pietei.

Mare gresala. 180 lei ITP-ul. Pe care nu l-am trecut din cauza jocului la directie. Intreb daca mi-l rezolva (schimbat bielete), imi zice ca e greu, ca la Symbol variaza foarte mult dimensiunile de la un lot la altul si ca la altcineva a luat piese care nu se potriveau dar LE-A TAIAT LA DIMENSIUNE si le-a pus pe masina. Si vroia 250 lei pe bucata bieleta.

Pentru ca era vorba de directie totusi, merg la SERUS (pe care il evitasem de frica tarifelor mari), am dat 800 lei pe tot - bielete, manopera, geometrie, si mi-a zis omu de la receptie ca la ei e 80 lei ITP-ul....

Ma intorc la ARCOMADA, mai dau 60 lei pentru revenire. De banii astia s-a aplecat, s-a uitat sub masina si a vazut bieletele noi, apoi mi-a dat viza de ITP.

Scumpul mai mult pagubeste, graba strica treaba, toate la timpul lor. Intelepciune romaneasca pe care nu am ascultat-o. Aviz amatorilor, nu mergeti la service-ul mentionat ca sa evitati teapa cu pretul mare.


--------------------
Clio Symbol Fidji, 1.4 8V, iunie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 19 Aug 2009, 15:26
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.464
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




E bine ca ne-ai spus. 180 lei ITP-ul, este exagerat de mult.
Ar trebui totusi mutat acest topic la sectiunea Diverse / ITP - Inspectia Tehnica Periodica.


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 19 Aug 2009, 15:28
Post #3


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu ieseai putintel mai ieftin daca dadeai un telefon la serus? smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sego83
post 19 Aug 2009, 15:33
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 June 09




ai iesit scump cu amandoua, ITP ai gasit mai ieftin in alta parte, cat de bielete eu mi-am luat cu 45 RON bucata+50 manopera, total 140, nu am mai fost nevoit sa fac unghiu de fuga ptr k am masurat lungimea bieltei vechi insurubata in capatul d e bara


--------------------
renault clio 2 - tm 11 kyc 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 19 Aug 2009, 15:35
Post #5


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ai vazut vreodata 2 lucruri facute de om care sa fie perfect identice?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daleputley
post 19 Aug 2009, 15:37
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 December 04




Nu stiu daca as fi vrut bieletele la 45 lei, am preferat marca TRW, cele care sunt puse pe masina si de producator, pretul lor la vanzator variaza in jurul a 250 lei, plus ca aveam nevoie de geometrie, tragea putin volanul chiar si cu anvelopele noi.

DA, am dat mult la amatorii aia de cartier, doar pentru ca m-am grabit si pentru ca am vrut sambata.


--------------------
Clio Symbol Fidji, 1.4 8V, iunie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 19 Aug 2009, 16:29
Post #7


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(sego83 @ 19 Aug 2009, 16:33)
ai iesit scump cu amandoua, ITP ai gasit mai ieftin in alta parte, cat de bielete eu mi-am luat cu 45 RON bucata+50 manopera, total 140, nu am mai fost nevoit sa fac unghiu de fuga ptr k am masurat lungimea bieltei vechi insurubata in capatul d e bara
*



Bielete de directie 45 de lei...oau, scump...de 35 n-avea? wink.gif Iar cu numaratul insurubarilor, esti printre clasicii taximetristi in viata. Succes la uzat anvelopele! icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sego83
post 20 Aug 2009, 12:58
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 June 09




hellcat nu fi ironic, citeste cu atentie ce am scris, am masurat (lungimea, in mm), nu am numarat spirele ptr k eram sigur k nu e o piesa identica si nu avea cum sa aibe inceputul de filet in acelasi loc, de ce sa dau banii pe unghiul de fuga???? daca ansamblul de 2 piese originale, bieleta+capat de bare aveau lungimea de exemplu 390 mm (nu retin cat era exact ptr a trecut ceva timp) si pot monta bieleta noua in asa fel incat s aibe aceeasi lungime.
Ce crezi ca faceau aia la unghiul de fuga??????? infiletau sau desfilatu bieleta din capatul de bara astfel incat sa aibe aceeasi lungime ca si iesita din fabrica, intreb eu acuma, daca tot ai ansamblul dat jos, de ce s nu te "obosesti" si sa pui ruleta pe ea si sa o montezi pe cea noua la fel?
Tin sa te anunt ca dupa ce am mers cu ea in proba nu tragea stanga sau dreapta la 160 la ora, unde cea mai mica eroare de unghi s-ar fi simtit, si imi revine volanul inpoi din orice sens, nu ma joc cu chestii de directie, as fi facut imediat unghiul daca era cazul.
Am facut deja 10 000 km si cauciucurile is ca si noi, le-am schimbat deodata cu bieletele. Nu is genu s fac economii intr0un loc si sa arunc in alt loc cu banii


--------------------
renault clio 2 - tm 11 kyc 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 20 Aug 2009, 13:10
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Metoda cu numaratul spirelor si insurubatul dupa vechea bieleta nu s-a practicat niciodata in vreun service autorizat. La orice masina pe lumea asta, fie ea si Trabant sau Hindustanele indienilor, in manualele de reparatie se scrie clar ca se verifica unghiurile dupa ce se schimba un element pe directie.
Vad ca tii la siguranta ta, daca pui bielete la 45 de lei bucata si te zgarcesti la geometrie. tongue.gife jos:
Si eu cand am schimbat caseta de directie la Matiz (cu totul, desi am inteles ca se putea repara, dar nu m-am complicat), desi a venit completa (cu tot cu bielete si capete de bara), dupa ce am montat-o pe masina, am iesit in proba cu ea (ca sa se "aseze" pe masina, inainte de a-i face reglajele), si am constatat ca nu tragea stanga-dreapta, nu scartaiau rotile la viraje (cum era cand schimbasem bieletele la Clio), totusi reglajele erau incorecte, s-au rezolvat de-abia dupa ce am reglat unghiurile.

Iar pentru intiatorul topicului: tie nu ti s-a parut cam mult 180 de lei sa faci un ITP? Eu am dat 66 acum 2 luni si n-am facut-o la nea gheorghe. Si tarifele sunt cam aceleasi peste tot. Nu m-a costat 180 de lei identificarea la RAR si omologarea instalatiei de gaz, totusi.
Sau in banii astia era inclusa si spaga ca sa iei direct ITP-ul? Aaa, nu, ca ti-au dat cu revenire.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sego83
post 20 Aug 2009, 13:41
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 June 09




ba fratilor, nu am fost cred destul de clar, dai jos un ansamblu de piese, asa, la care una din caracteristici care poate influenta buna functionare in parametrii este LUNGIMEA!!!!!!!!!!!! DACA PUI INAPOI UN ALT ANSAMBLU EXACT CU ACEEASI LUNGIME, DE CE S MAI FILOSOFEZI MAI DEPARTE??????


--------------------
renault clio 2 - tm 11 kyc 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 20 Aug 2009, 14:17
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Nu va mai agitati ca nu aveti cu cine fiecare face ce crede si cum crede.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolverine
post 20 Aug 2009, 14:35
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.085
Joined: 6 September 07
From: Galati




Adevarul ca e f mult 180 ron, fac cam 3ITP-uri cu bani astia biggrin.gif .
Pe mine m-a costat 66 ron si e facut la un concesionar Renault.


--------------------
Renault MB II.2 2006/1.6 16V 110CP/Expresion Audio Conenction Box/Folie/ va urma....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sego83
post 20 Aug 2009, 14:52
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 June 09




e bun de stiut cat costa ITP-ul, imi expira si mie in decembrie, numa ca la mine va trebui sa mai imping niste bani ptr ca am parbrizu fisurat de la ultimul concediu, in rest totul e ok, oricum il fac la un prieten, is curos cum ma taxeaza...


--------------------
renault clio 2 - tm 11 kyc 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 20 Aug 2009, 14:53
Post #14


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




aplauze.gif romanule!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sego83
post 20 Aug 2009, 15:00
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 June 09




biggrin.gif , nu ma apuc sa imi schimb parbrizu pe criza asta, e fisurat la pasager, chiar stie cineva cat e un parbriz?


--------------------
renault clio 2 - tm 11 kyc 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marian-j
post 20 Aug 2009, 21:04
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.580
Joined: 10 January 08
From: Timișoara




Daca fisura NU este ramificata si NU intra in campul vizual principal nu trebuie sa "impingi" nimic !!Acest gen de fisuri sunt(mai nou!)admisibile la itp!
Pe de alta parte daca fisura nu face parte din categoria defectelor minore(adica este altfel decat am zis mai sus) nu cred ca vre-un inspector si-ar asuma riscul sa capete o stampila in atestat "de dragul" matale.
De ce spun asta?Risti(in cazul unei reinspectii monitorizate de RAR) ca matale sa nu capeti itp-ul ,asta-i una la mana iar a doua ar fii ca s-ar putea sa-l pui pe prietenul dumitale intr-o postura foaaarte "incomoda"!De retinut acest aspect! excl.gif
Ma grabesc sa inchei deoarece sunt cam "pe langa" si nu as dori sa-l deranjez pe initiatorul topicului de fata.
Daca iti mai pot fii de folos cu amanunte propun sa continuam discutia pe topicul dedicat inspectiilor tehnice.
P.S.
Daca se doreste continuarea discutiei mi-ar fii de mare ajutor o poza(clara!) cu fisura aia.

This post has been edited by marian-j: 20 Aug 2009, 21:12


--------------------
--- --- ---
Cupeu cu dop
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daleputley
post 21 Aug 2009, 13:07
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 11 December 04




Da, mi s-a parut mult, eu vazusem in treacat pe nishte forumuri ceva despre 80 de lei pt ITP dar am crezut ca sunt preturi mai vechi, plus ca eram deja de mult cu el expirat (2 luni), aveam drumuri de facut, timp putin in zilele de lucru... revin, cel mai bine e sa faci lucrurile la timpul lor, fara graba. oricum, daca dadeam peste o discutie din asta eram mai atent.


--------------------
Clio Symbol Fidji, 1.4 8V, iunie 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 21 Aug 2009, 18:20
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




@sego83
amigo: nu se aplica inceputul de filet la bieleta dat fiind faptul ca e o cupla sferica. adica are toate miscarile de rotatie posibile. de unde reiese clar ca ca la imbinarea bieleta - cap de bara nu poti defini un inceput de filet decat in cazul capului de bara.....
si partea a doua: filetul dinspre caseta nu intra in socoteala pt ca si deoarece acolo conteaza suprafata de asezare a bieletei pe cremaliera.

<span class='edit'>21 Aug 2009, 18:22:</span>
iar treaba cu numaratul spirelor se aplica in toate serviceurile care se respecta pt a evita impartirea defectuasa a casetei si pt a-l ajuta pe omul de la geometrie la reglaj. Oricum este exclus schimbatul fara reglaj.

This post has been edited by SorinV: 21 Aug 2009, 18:22


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 21:56
Dacia