Se tureaza singura, se tureaza pana la 4000 singura
![]() ![]() ![]() |
Se tureaza singura, se tureaza pana la 4000 singura
theodor2004 |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|||
Ygi_17 |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
problema ta este ( poate fi) de la motorasul pas cu pas care nu mai lucreza cum trebuie. el este responsabil de reglarea turatiei la relanti.
sa vezi cand se va tura in jos, moare motorul se opreste in mers. cauta sa verifici si poate ai noroc. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
pai asta e, ca mie numai in mers mi se tureaza, si numai cand apas pedala de acceleratie (ex cand apasam pedala de acceleratie sa plec de la stop, sau cand aveam viteza mica si acceleram sa prind viteza). Uneori, inainte sa se tureze, simteam cum, desi apasa pedala, masina nu mai raspunde promp la comanda.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
am rezolvat problema: de vina era clapeta de acceleratie, care prinsese mizerie. Ca sa fiu sigur de reusita operatiei, de data asta mi-am luat inima in dinti si banul in buzunar si am fost la DAB (nu am mai fost la service-uri mici). Cei de acolo nu au curatat nimic pana nu au facut in prealabil testul clip (ca sa mai ia bani, nu de alta). Cost operatiune
-test clip=90 RON -demontat+curatat clapeta acceleratie=150 RON (Domane, Doamne, ![]() ![]() -solutie curatat clapeta acceleratie=25 RON ![]() Cost total=266 RON. Macar am multumirea ca masina merge bine, nu se mai tureaza singura si accelereaza ca in vremurile bune. ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Euu90 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 6 October 08 From: Timisoara ![]() |
Salut, am si eu o problema cu masina, acum seara ( cu motorul rece) am avut de facut un drum de maxim 3 km, pe la jumatatea drumului, la o intersectie dupa ce am franat, masina a inceput sa se accelereze singura pana in 4000-5000 de ture si acolo a ramas. Am oprit motorul, la repornire turatia a urcat direct la 4000, cu greu am ajuns acasa schimband repede vitezele, in a 4-a imi statea pe la 1800 fara sa folosesc deloc acceleratia iar la intersectii opream motorul ca altfel statea in 4000 cand apasam ambreajul. La repornire ramane la 4000 de turatii.
In plus mai am o problema(scuze ca e putin offtopic) nu imi porneste la rece decat dupa 4-5 chei si cu mare greutate. Am verificat bujiile si desi aveau doar 22000km, aratau cam rau (NGK erau) si le-am schimbat. Inainte sa plec acum seara, cu bujiile noi, astazi le-am schimbat, tot dupa 4 chei a pornit. Filtrele sunt toate noi(aer,polen,benzina) am mai curatat si senzorul de pe volanta, iar corpul clapeta in urma cu un an jumatate a fost curatat. Sper sa aveti rabdare sa cititi, poate ma puteti ajuta, in situatia de fata nu se poate folosi masina ![]() O seara buna. |
--------------------
Renault
Megane ST
2011, 1.9 dci / Ex. Clio 1.4 2003
|
|
mad_biker |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
Problema cu turatul e cel mai probabil de la motorasul pas cu pas Partea proasta e ca acel motoras ca si reper il gasesti cu tot cu corpul clapetei (pe original). Partea buna e ca se gaseste pe producator la vreo 45 de lei. Pune testeru pe ea si o sa vezi exact daca e sau nu motorasul.
|
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|
Euu90 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 6 October 08 From: Timisoara ![]() |
Nu am cum sa o duc pana la tester, nu pot sa merg cu ea asa, am sa desfac astazi corpul clapeta sa curat si motorasul, poate isi revine daca nu, il schimb.
45 de lei e motorasul pas cu pas sau totul? Din cauza motorasului sa imi faca probleme si la pornire cum am mentionat mai sus? 17 Nov 2011, 15:26: Am desfacut filtrul de aer ca sa scot corpul clapeta, am observat ca la cablul de acceleratie este rup un firicel si nu mai intra usor in camasa (deaceea ramanea turata). Am curatat corpul clapeta si motorasul, erau putin murdare, foarte putin. Maine pun cablul nou. Daca nu porneste la prima cheie, nu stiu ce ar mai putea fi( bateria e noua, cumparata in august) ![]() This post has been edited by Euu90: 17 Nov 2011, 15:26 |
--------------------
Renault
Megane ST
2011, 1.9 dci / Ex. Clio 1.4 2003
|
|
mad_biker |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 6 December 07 From: Bacau ![]() |
Vezi firele de la senzorul de pe volanta acolo unde intra in mufa. S-a mai discutat mult pe tema asta.
|
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4 8v
|
|
eduardsebe |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru Expressionist Group: Members Posts: 2.150 Joined: 19 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Senzorul de la cititorul de volanta trebuie curatat...ala imi mai face si mie figuri.
|
--------------------
Seat
Leon FR 184
2015
|
|
Euu90 |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 6 October 08 From: Timisoara ![]() |
L-am curatat senzorul si contactele cu spray pentru contacte cu antioxidare, poate sa fie defect senzorul? Revin maine cu amanunte daca porneste mai usor fiind curatat si corpul clapeta, desi ma indoiesc...
This post has been edited by Euu90: 17 Nov 2011, 20:25 |
--------------------
Renault
Megane ST
2011, 1.9 dci / Ex. Clio 1.4 2003
|
|
Redogs |
![]()
Post
#71
|
Flavius Group: Members Posts: 207 Joined: 17 November 06 ![]() |
A fost cineva la reprezentanta Renault cu aceasta problema a turatiei motorului ? Intreb pentru ca sunt curios daca au stiut despre ce e vorba si daca au rezolvat problema si ea nu a mai aparut ulterior.
|
--------------------
Renault
Symbol
Expresion/ Decembrie 2006/ 1,4 8V/ Barum Quartaris
- CS-05-DVC
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Da,a ma fost eu de 3 ori pana acum, si de fiecare data au rezolvat problema:
-prima data mi-au curatat cablul si clapeta de acceleratie -a doua oara mi-au schimbat cablul de acceleratie cu totul (trecusera aproape 2 ani de la curatare, si se franjurase un fir din cablu, care se agata de camsa cablului) -a treia oara, dupa alt 1 an, mi-au curatat clapeta de acceleratie cu o solutie, si mi-au garantat (verbal) ca ma tine 4 ani/60 000km. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Redogs |
![]()
Post
#73
|
Flavius Group: Members Posts: 207 Joined: 17 November 06 ![]() |
Mda pentru ca marti (11.01.2012) mi-am facut revizia si mi-am schimbat si filtrele printre care si cel de aer iar vineri cand am plecat la servici pe drum am observat ca se accelereaza singura iar cand am scos-o din viteza mi-a urcat turatia la 5000 ture.
Dupa ce am iesit de la servici m-am dus cu ea la reprezentanta dar pe drum, la un moment dat si-a revenit la mersul normal care l-a avut pana acum ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. Cand am ajuns acolo mi-a zis la fel ca poate sa fie de la cablu de acceleratie sau de la acea clapeta care ar trebui curatata dar in prima faza mi-a dat cu niste ulei din ala WD-40 acolo la motor unde iesie cablul din camasa. Mi-a zis ca daca mai face atunci sa ma duc sa-mi curete si clapeta aia ca poate o intrat mizerie acolo. MA gandesc ca o fi picat ceva mizerie cand mi-a schimbat filtrul de aer si cand o mai lucrat pe acolo pe la motor. Pe de alta parte ceva probleme cu cablul de acceleratie mai am in sensul ca atunci cand vreau sa plec de pe loc ramane blocat si trebe sa-i dau cate o talpa ca sa il deblochez sa mearga iarasi fin. |
--------------------
Renault
Symbol
Expresion/ Decembrie 2006/ 1,4 8V/ Barum Quartaris
- CS-05-DVC
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#74
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
1)da, la revizie s-a intamplat totul: cand ti-au schimbat filtrul de aer, a cazut mizerie in clapeta de acceleratie (ai vazut ca respectiva clapeta de acceleratie este pozitionata chiar sub carcasa filtrului de aer).
Funny este ca si mie mi s-a imtamplat la fel, de 2 ori. ![]() Ciudat mi se pare ca au ales solutia sa iti dea cu WD40 pe cablul de acceleratie; asa ceva nu se face, pt ca solutia aluneca in camasa cablului, si ramane acolo; in timp se formeaza o pasta prin amestecul solutiei cu mizeria si praful care intra in camasa cablului. Ca urmare cablul se va bloca in camasa lui, si va trebui sa schimbi cablul cu tot cu camasa. Bine, acum nu te speria, ca nu se intampa nimic daca dai numai odata, fenomenul se intampla in ani de zile, dar important este sa nu iti devina un obicei sa ungi cablul de acceleratie. 2)Pe de alta parte spui ca, atunci cand apesi pedala de acceleratie, uneori ramane cablul blocat. In acest caz, cred ca ai si alta problema la cablu (in plus fata de mizeria cazuta din filtrul de aer), posibil un fir franjurat din cablul de acceleratie. Trebuie sa verifici tu cu mana, unde cablul intra in clapetei de acceleratie, vezi daca nu simti cu degetul daca ai un fir rupt in cablul de acceleratie. This post has been edited by theodor2004: 17 Jan 2012, 11:04 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Redogs |
![]()
Post
#75
|
Flavius Group: Members Posts: 207 Joined: 17 November 06 ![]() |
Da pai e clar ca la revizie s-a intamplat totul pentru ca e prima oara cand patesc sa-mi ramana turata si asta dupa 3 zile de la revizie.
Si am si vrut sa-i spun lu nenea mecanicul sa nu desfaca acolo la filtru si sa lase descoperita gaura aia de la filtru ca poate cade mizerie in ea (aviz celor care merg la revizii)... dar am zis sa nu ma bag ca poate se supara desi eu la reviziile anterioare am vazut ca alt mecanic a pus o carpa pe gaura respectiva. El a desfacut "ciuperca" aia, a scos filtrul si a lasat descoperit pana a schimbat el cureaua de accesorii, rolele, a tot bagat nu stiu ce ranga pe acolo si o fi sarit (sau nu) vreo mizerie sau poate a cazut chiar din filtru cand l-a scos. Sigur ca mai poate sa fie de vina si cablul asa cum ti-am povestit mai sus. Imi vine sa ma duc sa imi schimb cablul cu tot cu camasa desi nu mi-a mai ramas turata de atunci. Merge perfect ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. As vrea sa te intreb totusi ... in situatia in care a cazut ceva mizerie la clapeta aia ... puteam sa scap de mizeria aia sa se fi dus de acolo si totul sa fie ca inainte ? |
--------------------
Renault
Symbol
Expresion/ Decembrie 2006/ 1,4 8V/ Barum Quartaris
- CS-05-DVC
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
nu are sens sa schimbi camasa cablului de acceleratie, pentru ca nu se imbiba cu mizerie asa repede. Ai dat numai odata cuvaselina (sau alt lubrefiant), deci e exclus sa se imbibe asa repede (repet, fenomenul apare in ani). Totul e sa nu iti faci un obicei din a unge acest cablu de acceleratie.
Eu zic sa iti dea jos clapeta de acceleratie, si sa o spele cu o solutie de curatat. Apoi, ca sa stai tu linistit, poti sa dai jos cablul de acceleratie, si sa il vizualizezi cu atentie: daca are vreun fir rupt/pleznit, tr schimbat repede tot cablu, daca nu, il pui tot pe asta la loc, si gata, drum bun! |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Redogs |
![]()
Post
#77
|
Flavius Group: Members Posts: 207 Joined: 17 November 06 ![]() |
Am inteles
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
Expresion/ Decembrie 2006/ 1,4 8V/ Barum Quartaris
- CS-05-DVC
|
|
sebebe |
![]()
Post
#78
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 18 August 08 ![]() |
eu am schimbat motorasul ,s-a compoartat bin es-a calibrat etc. ,a doua zi se tura nebuneste ,iar l-am calibrat iar s-a comportat bine cateva ore mai tarziu iar ..
un sfat va rog |
--------------------
renault
megane2 1,5
2007
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
ce motoras ai schimbat? Cel pas cu pas?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
sebebe |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 18 August 08 ![]() |
da
|
--------------------
renault
megane2 1,5
2007
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#81
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
poate e defect motorasul cel nou ......
de unde l-ai luat ? cat a costat? cine l-a montat? |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Motorasul pas cu pas este raspunzator de reglarea turatiei la relanti, sau in mers, cand nu apesi acceleratia.
Tie cand ti se tureaza motorul? Camd stai pe loc, sau face de nebun cand esti in trafic, la apasarea acceleratiei? Sau face in ambele situatii? |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
sebebe |
![]()
Post
#83
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 18 August 08 ![]() |
deci uite,il calibrez se comporta perfect in acea zi , a doua zi e parca ar fi reglat aiurea de parca cuiul ar fi prea bagat inauntru si procesul se repeta mereu
|
--------------------
renault
megane2 1,5
2007
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#84
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
nu ai decat sa te duci inapoi la cei care ti l-au montat/vandut. E posibil sa fie stricat de nou.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
sebebe |
![]()
Post
#85
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 18 August 08 ![]() |
pai eu zic ca daca ar fi stricat nu ar fi mers de loc
|
--------------------
renault
megane2 1,5
2007
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Am pățit-o și eu, ieri: motorul se tura în gol până pe la 5000 - 6000 rot./min.
Noroc cu forumul - citisem acest topic și m-am dus direct la cablul de accelerație - unsoarea si praful făcuseră o „pastă” care împiedica alunecarea optimă a cablului în cămașa” sa. L-am curățat (partea dinspre corpul clapetei) și nu mai face... Așa că „traiască forumul și contribuitorii săi”!... |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#87
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Am curatat senzorul volanta si am observat bavuri pe cablul de acceleratie. Adica in zona in care culiseaza in camasa la capatul spre filtrul de aer agata. Nu este tragic, corpul clapeta are suficienta forta sa il retraga la locul lui dar defectiunea este vizibila si o sa provoace neplaceri mai tarziu.
Se potriveste cablul de acceleratie de la solenza/logan la clio din semnatura (2000)?. Cam cat ar costa unul si daca se schimba greu sau nu. Pare destul de intortocheat pe acolo. Este posibil sa inlocuiesc numai sufa metalica, nu si imbracatura? Ca daca da, as putea monta o sufa de franare de la bicicleta. Tocmai ce am facut opertiunea la velosa mea, deci experienta garla. Un cablu de la shimano/microshift bate la dos orice sufa de pe la renault. toate bune |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
intrebarea asta mi-am pus-o si eu, dar nu am avut curaj sa incerc, nici eu nici mecanicul.
Dar, parca, parca te incurajez sa incerci: scoti cablul cu totul, apoi ii scoti numai sufa metalica, si pui la loc una de aceiasi lungime. Teoretic s-ar putea, daca nu reusesti, asta e, cumperi un cablu nou, si il montezi pe asta. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#89
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
Dupa ce am facut revizia ( am schimbat ulei, filtru de aer si filtru de benzina) am iesit cu masina pe poarta service, dupa circa 200 m am cuplat si A/C. IMEDIAT DUPA 20M APASAND SI ACCELERATIA masina se tura singura, ajungand pana la 4000-4500 turatii.
am oprit-o si am repornit-o. La repornire n-am mai turat aiurea. intrebare e posibil la schimbarea filtrului de benzina sa intre aer pe intalatie si cum a ajuns aer in loc de benzina la aerdere sa faca asa nebuneste sau era de la schimbarea filtrului de aer? am mai schimbat eu filtrul si de aer si filtrul de benzina dar n-a facut asa ceva. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
siriteanu |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 748 Joined: 19 May 11 From: Iasi ![]() |
salut ..
la un drum a luat-o razna...s-a accelerat singura de nebuna, fara sa apas pedala de acceleratie. dupa un timp si-a revenit. are cineva vreo indicatie ? |
--------------------
Renault
Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW
Dynamique 2006
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 11:51 |