Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Schimbare semering cautator viteze si alta problem

raddu17
post 28 Jul 2008, 15:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 9 May 08




Am observat scurgeri usoare de lichide sub motor. Am dat scutul jos si am gasit sursa, pare a fi cautatorul de viteze care intra in cutie. Probabil acolo este un semering. Ma poate ajuta cineva ca cat costa schimbarea acestui semering in service si la negru?

Mai am o problema motorul trepideaza la relanti (se vede pe el si pe maneta schimbatorului de viteza) si uneori variaza turatia, nu reuseste sa mentina turatia constata la relanti, cu alte cuvinte motorul nu merge rotund in stand-by(relanti). La sfaturile unui profesionist am bagat un aditivit de curatare in motorina si dupa un drum de 600 de km extraurban si-a revenit dar pentru o scurta perioada. Tot de la profesionisti legat de aceasta problema a motorului la relanti mi-au spus "asta e boala dieselului". Asa sa fie? Nu este o solutie adevarata la aceasta problema?

Va rog daca sa ma ajutati in aceste doua chestiuni daca puteti. Merci.

Vorbim de un Megane I 1.9 dci din 2002


--------------------
Renault Megane 2002 1.9dci
[COLOR=orange]Renault Megane Expresion Classic 1.9 dCi 101 CP[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sarac_rau
post 3 Aug 2008, 14:04
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 14 July 08




trepidatia usoara a motorului cred ca o avem cam toti .. si mie mi s-a sugerat sa bag niste aditiv pentru injectoare ... acum vezi ce sistem de injectie ai : bosh sau lucas .. daca este lucas vinde masina , daca este bos te costa maxim 15 milioane schimbare a.. numai ca .. BOSH-ul nu cade ... asa ca singura problema este de la injectoare .. mai trebuiesc si ele curatate smile.gif P.s. lucas-ul costa vre-o 60 milioane ... wink.gif)


--------------------
Renault megane 1 1.9 dti 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raddu17
post 20 Aug 2008, 08:56
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 9 May 08




Am facut un drum de Mare si se pare ca s-a mai curatat, deci nu mai am variatia de turatie la relanti si nu am bagat aditiv de curatare. Incolo am bagat motorina neaditivata iar la intoarcere am alimentat de la Rompetrol din Constanta e-fix. Se pare ca nu-i prea prieste drumul prin oras.

Dar legat de a doua problema a mea, schimbarea semeringului de la cautatorul care intra in cutie cam cat ar costa, tinand cot ca ar trebui desfacuta cutia pentru al schimba?


--------------------
Renault Megane 2002 1.9dci
[COLOR=orange]Renault Megane Expresion Classic 1.9 dCi 101 CP[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sinon
post 20 Aug 2008, 14:31
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 10 April 07
From: Campulung-Muscel, Braila




Salut,

Ce tip de cutie ai pe masinuta ?
JB, JH ?


--------------------
Renault Megane Classic K4M 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raddu17
post 28 Oct 2008, 14:09
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 9 May 08




Nu stiu ce tip e cutia JB sau JH. Motorul este F79QK732 1.9dci. Am fost in servici la reprezentatanta Renault si acolo mi-a spus ca ar trebui desfacuta cutia pentru a se schimba semeringul dar nu-mi garanteaza ca problema va reveni dupa circa 15 k. Cica ar fi fi o problema care apare la toate meganurile. S-a uitat la nivel si mi-a spus ca e suficient. De atunci am facut 4 k.

Pe unde se baga ulei in cutie, cum iti dai seama de nivel? Merita schimbat semeringul respectiv sau sa am grija sa complectez din cand in cand?



--------------------
Renault Megane 2002 1.9dci
[COLOR=orange]Renault Megane Expresion Classic 1.9 dCi 101 CP[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 28 Oct 2008, 15:06
Post #6


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




daca nu pierde ulei si este numai umed nu-ti bate capul cu semeringul...si la mine este la fel...

Legat de problema trepidatiilor ...vinovatul este ventilul regulator de presiune... trepidatiile vor revenii si va face tot mai tare...pana la schimbarea lui...cei de la renault iti schimba toata pompa de inalta presiune pt. asta...

Costul reparatiei, adica a schimbarii ventilului este de aprox. 450 RON...este un topic dedicat...si pe la jumatea lui am pus o poza cu ventilul si cu codul lui...

http://www.reno.ro/Trepidatii-Relanti-moto...dCi-t46170.html

Postul 51

Eu de la schimbarea lui nu am mai avut nici o trepidatie...indiferent de unde am alimentat... la mine trepidatiile devenisera foarte vizibile...se simtea tare...

This post has been edited by cj98czh: 28 Oct 2008, 15:08


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 29 Oct 2008, 12:44
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Confirm cele spuse de cj98czh referitor la simering, si la mine este umed dar nu picura ulei pe scutul din plastic, pana nu e critic/pierde ulei nu cred ca merita deranjul.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tykazs
post 14 Aug 2009, 21:28
Post #8


Aurel


Group: Members
Posts: 108
Joined: 11 January 09
From: Bucuresti




la mine deja picura ulei si vreau sa schimb simeringul asta... da nu am idee inca daca trebuie demontata cutia sau nu... cine are mai multe detalii va rog?


--------------------
Renault Megane 1.4 RL Hatchback 1996 - NT07BHH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 14 Aug 2009, 21:35
Post #9


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Da, trebuie demontata cutia.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 14 Aug 2009, 23:05
Post #10


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Si la mine curge destul de tare. uleiul din cutie, pe la simeringul mentionat mai sus.
Am vorbit cu mecanicul meu care lucreaza in service Renault si mi-a spus ca trebuie desfacuta cutia. Toata operatiunea m-ar costa 1.000 ron, fara pretul simeringului.
Mi-a oferit o alta alternativa. Sa cumpar de la el o cutie identica cu cea de pe masina mea, data jos de el de pe un Megan lovit in plin din spate. Acesta avea un rulaj de 65.000 km.
Pretul cu montaj inclus al noii cutii e 250 euro, daca am inteles eu corect... huh.gif
Deocamdata cred ca mai verific periodic nivelul de ulei in cutie. Altfel e risc de uzura a pinionului de la vit. a 5 a, care e situat mai sus.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 05:09
Dacia