Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Plusuri si minusuri Renault 25

Raduchu
post 15 Jun 2010, 11:16
Post #1


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 1.453
Joined: 21 April 09




Dupa cum spune titlul, posesorii de R25 pot sa isi scrie parerile despre masina lor: comfort, mecanica (motor, etc), etc. Ma rog ati prins voi ideea.



--------------------
Renault 25 '86 2 x Volkswagen Passat '08 Highline '10 R-Line
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 15 Jun 2010, 16:30
Post #2


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Minusurile sunt evidente in cadrul acestei sectiuni, dedicate Renault 25. Rar este laudata aceasta masina, cel mai des posesorii se plang de defectiuni (specifice sau nu).
E evident ca este cel mai confortabil, luxos si aspectos model Renault din toate timpurile.
Are motorizari f fiabile, unele f puternice ... nimic nu e perfect ... dar totul perfectibil rolleyes.gif

wink.gif

This post has been edited by turbodxman: 15 Jun 2010, 16:31


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drujbistu
post 16 Jun 2010, 08:01
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 27 October 09
From: Brasov




Salutare
Ca sa ceri ceva mai întâi trebuie sa dai, deci asteptam părerea ta in primul rând, altfel, din punctul meu de vedere singurul defect este faptul ca nu se mai fabrică si ca nu poate beneficia in serie de motoarele generației prezente


--------------------
renault ex25, actual clio1 si laguna1 - BV-13-EHF, BV-07-HVO clio-1996 rt 1.4, laguna-2000 1.9dCi break
http://fundatiapentrusmurd.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=79&Itemid=92
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai vulcan
post 16 Jun 2010, 23:06
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 27 July 08
From: Sibiu




Am avut si eu un R25, pe care l-am folosit timp de 7 ani. In sectiunea plusuri sunt demne de mentionat urmatoarele: CONFORT, portbagaj mare, motoare bune si puternice (am avut de 2000 cmc cu carburator dublucorp, urmat de unul de 2200 pe injectie), consum relativ redus mai ales la motorul pe injectie, stabilitate, frane excelente in orice conditii chiar si fara ABS, caroserie rezistenta la rugina. Poate mai sunt si altele dar nu imi vin acum in minte. La minusuri: nu prea stiu ce sa scriu aici fiindca in afara de anumite repere care se inlocuiesc in mod normal dupa un anumit nr. de km, nu am avut nici o problema cu masina in cei 7 ani de utilizare.


--------------------
HYUNDAI I30 1.4 tgdi exclusive launch edition - SB 06 YCP 2017
Ex Renault Laguna Ii
Ex Renault 25 GTX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 17 Jun 2010, 07:08
Post #5


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 1.453
Joined: 21 April 09




@drujbistu:

Plusuri:

-caroseria foarte buna, rezistenta la rugina, si totusi e tabla de 20+ ani
- comfort, portbagaj mare smile.gif, iar la nivelul de echipare, no comment
- motoare foarte fiabile, puternice, performante care si acuma este peste multe masini
- stablilitate foarte buna, nu te arunca dintr-o parte in alta cand esti pe niste serpentine (nu f stranse ca atunci e altceva), sau curbe, etc

Minusuri:

-dupa cum stim nu se mai fabrica, deci piesele noi sunt foarte scumpe
- non-euro
- nu mi se pare foarte sigura in caz de accident unsure.gif

Mai gasiti voi ..acuma astea mi-au venit in minte


sad.gif sad.gif


--------------------
Renault 25 '86 2 x Volkswagen Passat '08 Highline '10 R-Line
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 17 Jun 2010, 21:41
Post #6


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Franarea nu este chiar optima, in cazul celor cu tamburi si fara ABS.
Mai ales dupa mai bine de 20 ani de la fabricare ... unele masini au probleme la sistemul de franare ... care pot conduce la accidente. A fost 1 caz relatat aici. ATENTIE!

E normal sa nu se mai fabrice dupa atat timp. S-a fabricat intre 1984-1992. Nici nu se va mai fabrica. Orice succesor nu il va egala. A fost Safrane, succesorul cu imbunatatiri ale rigidizarii caroseriei... dar ceva diferit. Design schimbat interior si exterior.Altceva!

Normele de poluare de atunci (1984-1992) nu erau ca cele prezente Euro X...
Are si Renault 25 anumite sisteme antipoluare ... care sa corespunda normelor de la acea vreme.

La acea vreme nu erau standardele privind siguranta pasagerilor ... ca cele din prezent.
Deci Renault 25 nu poate corespunde din acest punct de vedere acestor standarde.
Cate din modelele fabricate atunci (apartinand aceleiasi clase) erau superioare ca siguranta?

Inca din timpul fabricatiei, electronica si electrica R 25 a pus probleme.
Dupa mai mult de 20 de ani acestea s-au amplificat si persista.

Important este ca a supravietuit pana in prezent, 26 de ani de la inceperea fabricatiei si inca mai deserveste destui soferi in lume.

Autoturisme ca Renault 25 nu se mai produc de mult timp. Modelul a intrat in istorie si va ramane.

RENAULT 25 "LES VOITURES A VIVRE" ! wub.gif

wink.gif

This post has been edited by turbodxman: 17 Jun 2010, 21:43


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 17 Jun 2010, 21:55
Post #7


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




hai sa scriu si eu...

Primul R25 a fost un un GTX Phase 1 din '87 de 2,2 litrii... cu multa electronica... si multe improvizatii facute de posesorul dinaintea mea.... asa ca incontinu am avut probleme electrice la el... mai ales la afisaj care era digital.... asa ca dupa 1,5 ani de utilizare l-am facut bucati...

Al doilea a fost un GTD Phase 2 din '89 cumparat de la un sas din Sibiu si intretinut ca atare... adica totul functional... cu revizii numai in Germania.... ca dotari mai rare printre R25 fiind trapa electrica si ABS...
L-am cumparat la 200.000 km... l-am vadut unui prieten la 400.XXX km... fara nici o interventie la motor... am schimbat 2 bucsi de brat... in rest motorina si reviziile obisnuite....

Singurul - la asta era trapa.... periodic se infundau scurgerile si intra apa inauntru... dar desfundate cu aer comprimat se rezolva in 5 minute...

+ cat cuprinde.... confort, tinuta de drum (aici am umblat eu un pic cu niste Koni reglabile), fiabiliate, lipsa rugina, nu a cerut mai nimic inafara reviziilor obisnuite... pe care le faceam la fiecare 10.000 km cu schimb de filtre (toate) si ulei Elf 10W40 turbodiesel..

Acu masina a tecut de 570.000 km si merge in continuare bine, nearatandu-si varsta... chiar daca nu mai este asa bine ingrijita cum a fost la mine si proprietarul dinainte...

This post has been edited by cj98czh: 17 Jun 2010, 21:57


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 18 Jun 2010, 09:59
Post #8


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Un rol important il are si starea masinii (la preluare) si pe durata utilizarii.
Cum a fost intretinuta de proprietarul(ii) anterior(i) si de actualul.
Dar nu se poate neglija si "norocul".
Sunt oameni care nu ingrijesc masinile si nu au probleme majore cu ele (sau le ignora) si oameni care le bibilesc si au tot timpul de reparat cate ceva.
Poti avea ghinionul sa iti fiarba motorul, sa iti crape blocul, sa ia apa si s-a dus efortul tau...



--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 26 Jun 2010, 20:01
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




Toate problemele(minusuri) se pot rezolva,binenteles cu ceva investitie.
Un minus mare este lipsa filtrului de polen.Eu locuiesc in Calafat, o zona arida cu foarte mult praf, si m-am saturat tot facand curatenie in masina si am tot spalat tapiteria in fiecare an.Nu cred ca se poate adapta un filtru de polen la acest model de masina.
Astept sugestii.
Cu respect!


--------------------
Renault 25 TX - DJ06XMJ 1989 Injectie 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 26 Jun 2010, 22:33
Post #10


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




@Petry: Corect. Renault 25 nu este singurul model cu acest minus. La acea vreme (cand a fost produs) nu era nici un model cu filtru de polen.
Cat despre adaptare, ingeniozitatea si inventivitatea, specifice romanilor sunt cheia succesului. wink.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 18:46
Dacia