kango - probleme de olimpiada, Motorul nu mai porneste
![]() ![]() ![]() |
kango - probleme de olimpiada, Motorul nu mai porneste
pddp |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 July 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Kangoo
1,9D/65CP
2002
|
|||
Fratzica |
![]()
Post
#2
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
adu un preot
![]() incearca sa schimbi bateria sa vezi daca mai face asa. |
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
pcs |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
e posibil ca softul calculatorului de bord sa se fi deteriorat sau e citit anapoda. Ca un prim pas, deconecteaza bateria, las-o asa vreo 10 min sa resetezi calculatorul, apoi monteaz-o si vezi ce se intampla. Pana la urma, fara testare pe un calculator, slabe sanse de diagnosticare corecta.
|
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 400e
- HA308MV
05 Ambition/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
|
|
pddp |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 July 09 ![]() |
Salut ,
Buna chestia cu preotul ![]() In alta ordine de idei , am incercat reset pe calculatorul masinii si cu scos bateria si apasat butonul rosu (special ptr reset) . Efectul este deocamdata zero. Mai am sa incui masina , sa scot bateria si sa o las 30 de minute , poate .. poate . De frane m-am lamurit , este servo si cand nu merge mototorul este bat , dar nu franeaza deloc , daca motorul merge revine la parametrii , dar nu aveam cum sa constat chestia asta pentru ca se oprea instant motorul . Daca presunand ca este vina calculatorului, se poate rescrie softul ? sau trebuie unul nou si poate stie cineva la ce bani . Multumesc oricum pentru sfaturi |
--------------------
Renault Kangoo
1,9D/65CP
2002
|
|
pddp |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 July 09 ![]() |
Salutare,
Am reusit sa dau de cap problemei . Am mai intrebat printre cunostintele mecanici auto si au fost cateva voci care au pomenit de un fir de masa dintre caroserie si motor. Am incercat sa-l identitific pe "sub motor" si nu am vazut nimic , dar am luat cablurile de curent si am pus un papuc pe - la baterie si in capatul celalalt am pus pe motor (practic am improvizat ceva asemanator cu un tester). Am avut surpriza sa faca scantei ![]() ![]() Cred ca trebuie retinut din toata chestia chestia asta ca acel cablu este destul de expus , corodeaza , putrezeste si apar probleme . Singura varianta posibila este ca ramai cu masina in drum . Sa aveti o zi excelenta |
--------------------
Renault Kangoo
1,9D/65CP
2002
|
|
diag |
![]()
Post
#6
|
Membru simplu Group: Members Posts: 133 Joined: 22 November 09 ![]() |
Acel cablu tip ''panglica'' este cablu de - (minus) intre cutia de viteza si caroserie,marea majoritate a calculatoarelor iau - (minusul sau masa) de la...caroserie.In general trebuie sa avem cablu de - (minus) intre baterie acumulator si motor si intre baterie acumulator si caroserie, in cazul de fata avem cablul de - (minus) intre baterie si cutie viteza (care-i atasat de motor).Fara acesta toate electronicele pot merge anapoda,numai bine nu.
Acest fenomen l am intilnit si eu pe un Kangoo,identic a fost totul. |
--------------------
Suzuki
GSX R 1000
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 23:16 |