Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema masina, Trepidatii

bebeclio
post 29 Mar 2009, 11:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 28 December 08
From: Bucuresti




Salut....de ceva vreme am si eu o problema cu masina,adica:in treptele I,II si III trepidatii puternice,doar la schimbarea vitezei.La fiecare ridicare de ambreaj masina trepideaza puternic,are tendinta de a derapa.Daca schimb viteza la turatii mai mari gen 4500-5000 si ridic piciorul brusc numai face.Eu schimb de obicei undeva pe la 3000-3500 cu patinare de ambreaj...nu brusc.Problema e ca nu face mereu,are toane.Uneori cere sa ridic piciorul brusc,alteori lent....lucru care este extrem de stresant.Am pus si alti soferi cu experienta sa mearga....acelas lucru.Am fost cu ea in service,baietii mi-au spus ca nu are nimic masina...cum am plecat de la ei a inceput sa faca iar.
Ca sa numai trepideze treb sa plec foare usor de pe loc...gen iau piciorul usor de pe ambreaj si accelerez mai tarziu....asa trebuie sa fac la fiecare schimbare...sa accelerez mult mai tarziu dupa decuplarea ambreajului,contrar cum ar trebui facut.
Astept pareri.Multumesc


--------------------
Renault Clio III 2007 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roty
post 30 Mar 2009, 01:22
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 19 May 06




Asa face si la mine uneori. Am vazut ca daca il stresezi (blocat pe dealu negru cu masina plina, patinat la greu, sau patinari in oras cu plecari tare) face asa. Dupa aia se linisteste. Poate sa se inrautateasca, sau sa treaca.
In ultimul timp insa a fost cuminte...

Nici la mine nu au gasit nimic.


--------------------
Renault Clio 3 2006, 1.4 16V
Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiClioTrei
post 30 Mar 2009, 07:09
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 29 February 08




ar trebui totusi o verificare mai serioasa daca problema persista... pe clio nu am avut (pana acum) problema asta, desi obisnuiesc sa patinez in draci... incerc sa ma reeduc da' e greu.

insa problema a fost mai grava pe un megane 2.2 in familie. identic: trepidatii puternice in primele trepte, fara o regula anume. am schimbat nu mai putin de 3 ori discul de ambreiaj, in perioada de garantie. si au aparut doua explicatii in service: 1. discurile montate pe seria respectiva nu vin din franta (sau germania... nu mai stiu), ci din spania si cica sunt mai proaste (ma rog...); 2. e un defect de fabricatie in sensul in care discul sau angrenajul este practic montat putin descentrat, fara posibilitate de a regla ceva... o buba de fabricatie/proiectare si... dupa un timp inevitabil se uzeaza neuniform si.... iaca buba!

ambele explicatii sunt complet inutile pentru ca ambele situatii sunt fara rezolvare pentru noi. chestie de bafta...

acum masina a iesit din garantie... Dumnezeu cu mila!... pana acum a fost gratis schimbul... la urmatoarea "etapa"... buzunarul se va goli rau de tot... daca nu va fi vanduta pana la ora aia.

sper sa nu fie aceeasi problema pe seria clio 3. si eu am simtit o data sau de 2 ori intr'un an jumate o usoara trepidatie, dar nu a mai aparut... in general cand o fortez... 'om trai s'om vedea.


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreimax
post 30 Mar 2009, 09:51
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 4 July 06




Aproape sigur e de la ambreiaj. Am patit-o si eu pe Clio III la 18.000km si am schimbat discul pe garantie. Acum sunt la 30.000 si parca incepe din nou: ambreiajul cupleaza foarte sus si daca merg mult prin oras incepe sa vibreze in treapta I... Nici nnu vreau sa stiu cat o sa ma coste.


--------------------
Renault Clio III 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 30 Mar 2009, 10:44
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Mai daca citeste cineva pe aici zice ca Clio III e cea mai slaba masina.....
Eu am ceva km cu masina dar n-am sesizat vreo trepidatie la pornire sau la schimbarea treptelor, eu am avut pb. la marsalier dar am rezolvat-o eu, incercati sa schimbati in demaraj nu fff. repede si fara a brusca schimbatorul, la mine a lucrat perfect ambreiajul de la inceput si lucreaza si acum perfect, tine la mijloc, cursa medie, eu sincer nu am astfel de probleme si cred ca o parte a problemei se gaseste si intre scaun si volan.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 - CT 99 xxx 1.6 dci
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreimax
post 30 Mar 2009, 10:58
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 4 July 06




Sa stii ca si eu m-am intrebat daca nu cumva sunt eu de vina. Cei de la service totusi stiau de problema si mi-au zis ca la clio III cam una din 15-20 masini are problema asta... 5% din masini pare cam mult nu stiu ce sa zic...


--------------------
Renault Clio III 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiClioTrei
post 30 Mar 2009, 11:55
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 29 February 08




QUOTE(RamboX @ 30 Mar 2009, 11:44)
Mai daca citeste cineva pe aici zice ca Clio III e cea mai slaba masina.....
cred ca o parte a problemei se gaseste si intre scaun si volan.
*




smile.gif da, dupa cum spuneam, mi s'a intamplat numai de 2-3 ori in aproape 2 ani, tind sa cred ca am gresit eu, evident. in plus, as spune ca este un model extrem de fiabil, o placere, pentru mine cel putin. in afara de povestea asta si de faptul ca imi scartaie constant franele la 16000km... nici o problema. insa am experienta megane si... am zis ca poate fi util de stiut.

insa, a-propos de cuplu... ati observat ca daca rulati fff incet (intr'o coloana sa zicem) si lasati masina in viteza I, fara ambreiaj, fara acceleratie, fara nimic!, masina isi mentine viteza? adica... nu se opreste, se simte cuplul cum nu o lasa sa incetineasca smile.gif parca ar fi cutie automata tongue.gif am descoperit din intamplare chestia... nu stiu daca e normal 'au ba. deci: ambreiaj, viteza I, putina acceleratie si p'orma lasata libera... smile.gif (pe plat evident, nu urcare, nu coborare...)


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Paul
post 30 Mar 2009, 14:27
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 6 May 07




Va garantez ca multi au problemele astea, dar nestiind despre ce-i vorba (nu doar c-ar fi de sex feminin, suntem destui la prima masina, saraca de ea) nu reclama fenomenul.

Si-n vitezele superioare nu moare motorul, daca e-n decelerare libera in viteza, pe plan orizontal. Am vazut ca pragul turatiei e sustinut (banuiesc de calculatoarele masinii) pe un nivel din ce in ce mai sus, odata cu numarul treptei: 1000..1100..1200 rot/min.

E ca relanti, ii dicteaza nivelul turatiei cat sa nu moara, la sarcina pe care o detecteaza.
Ca-n rest, vai de "cuplul" ei (vorbesc de 1.4). ph34r.gif Cat am tras de ea la-nceput pe rampe in curbe... mad.gif


--------------------
Renault Clio III 08.2007/Dynamique/1.4/3 usi
Iudelor '89-azi:

Cine-au îndragit strainii
Mânca-i-ar inima cânii,
Mânca-i-ar casa pustia
Si neamul nemernicia.

Cititi ''Doina'' - Eminescu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roty
post 30 Mar 2009, 15:33
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 19 May 06




da, vai de cuplul ei intr-adevar...totusi de asteptat de la motoras de 1.4
nu e nicio minune ca nu moare, principalul scop al ECUului e sa tina motorul in viata, fara sa-i pese ca e cuplat in viteza sau nu...pentru el e practic relanti

Treaba cu ambreiajul. Nu am avut prea mult timp sa-i bat la cap pe baieti in service. Am fost o data, am reclamat, au zis ca nu e asa (si trebuie sa zic ca mi-ar fi si greu sa le demonstrez, apare doar uneori) si cu asta basta.
Cand o sa apuc, o sa stau pe capul lor, dar probabil voi alege alt service, nu Colbacescu...

Acu am o problema noua. Am ramas fara faza scurta (ambele becuri, da). In afara tarii, noaptea smile.gif
O sa incerc un service pe aici, mi-e greu a crede ca au murit ambele becuri simultan, mai ales ca erau doua feluri diferite, cu diferenta de un an jumate de viata intre ele.


--------------------
Renault Clio 3 2006, 1.4 16V
Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebeclio
post 30 Mar 2009, 19:19
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 28 December 08
From: Bucuresti




Vorbeati de cluplu motorului 1.4,este lenes dar trebuie sa stii sa-l "gadili;in serpentine masina trebuie tinuta turata,cand zic turata zic 3000-3500,in trepte mici evident si atunci nu o sa va mai para ca este lenesa.La motoarele de 1.4-16V cuplul maxim il are undeva intre 3800- 4500,acolo ii plac ei depasirile si serpentinele.Daca va uitati mai bine pe bord in dreptul turometrului,abea la 6000 intra pe rosu si are pana la 7000 maximum.Este motor de turatii,chiar daca este mic.Cand am achizitionat masina,la primul ei drum facut in tara si eu intram in depasiri la turatii mici si ma rugam de ea sa se duca;pana mi-a explicat cineva cum sta treaba;acum...le ard pe depasiri cu ea:D
Sa revin la trepidatii:de cateva zile este cuminte,dar cand o apuca o tine si o zi intreaga.Citind ce a-ti scris mai sus,legat de km (16 000) tin sa preciz ca la mine a inceput de pe la 14 k,mi-se pare stupid,nici prima revizie nu aveam facuta si au inceput problemele.....Am sa ma duc sa se uite la discul de ambreaj,sa-l si schimbe eventual(din experientele spuse de voi).Mersi mult pentru pareri.

Later edit: sa numai vorbesc de scartaitul rotilor la franare biggrin.gif

This post has been edited by bebeclio: 30 Mar 2009, 19:23


--------------------
Renault Clio III 2007 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 30 Mar 2009, 22:23
Post #11


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Problema cu trepidatul am observat-o si eu de cateva ori,nu i-am dat prea mare atentie,am presupus ca am dat drumul prea brusc la ambreiaj.In schimb,la masina mea am observat alta chestiune dubioasa.In momentul in care schimb viteza,dupa ce apas ambreiajul se intampla ca motorul sa ramana turat cam o secunda,dupa care cade in turatie,ca si cum ambreiajul nu ar cupla.Treaba asta se intampla foarte des in primele 2 trepte la acceleratii puternice,mai putin la restul.Iar raspunsul baietilor de la service-ul Renault din Pitesti a fost unul putin dubios,si anume ca asa se manifesta motorul dci,gen o masura de reducere a noxelor.Sincer sa spun mi s-a parut trasa de par explicatia,am mai condus si alte masini diesel si nu am observat chestia asta.Masina are doar 8000 de km,si nu am folosit ambreiajul necorespunzator,asa ca nu stiu ce sa cred,nu prea vad cum s-ar defecta asa rapid.A mai observat cineva ceva de genul asta?


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebeclio
post 30 Mar 2009, 23:06
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 28 December 08
From: Bucuresti




Dar cand te opresti la semafor si o scoti din viteza,cum se comporta turatia?Oscileaza?Scade brusc la 600 si creste la 1000?...Am patit si eu asa,am fost la service si mi-au curatat captorul daca nu ma insel,este un senzor de turatie care se prafuieste/murdareste si numai calculeaza corect datele.Asta este explicatia primita din partea lor.


--------------------
Renault Clio III 2007 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 30 Mar 2009, 23:18
Post #13


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Nu,se comporta normal la relanti,fara sa oscileze turatia.Doar dupa accelerare,in momentul in care apas ambreiajul mai ramane putin sus in ture,ca si cum nu ar fi apasat,cateodata pare sa mai si urce cam 100 de ture.Si daca schimb viteza cat timp e inca in turatie,se schimba normal,nu opune rezistenta


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roty
post 30 Mar 2009, 23:45
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 19 May 06




E normal sa faca asa - motorul iti tine turatia sus ca sa poti cupla urmatoarea viteza fara sa apuce sa pice turatia si sa faca urat. Te poti gandi la el ca la un mic ajutor de toe-and-heel smile.gif

O alta chestie interesanta, cel putin la benzinare - daca lasi la punctul mort si masina este inca in miscare turatia nu scade sub 1000rpm (relantiul fiind evident mai jos). Motivul e si ca sa iti tina turatia mai sus, pregatita pentru bagat o treapta si accelerat si ca sa alimenteze servo-urile (frana, directie).


--------------------
Renault Clio 3 2006, 1.4 16V
Renault Megane II Sedan, Confort Expression, 1.6 16V 115CP, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 31 Mar 2009, 10:27
Post #15


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Posibil sa fie asa,suna rezonabil explicatia,doar ca intarzierea din momentul in care apas ambreiajul si pana incepe sa scada turatia e foarte mare.Nu am mai intalnit fenomenul asta pana acum la alte masini,de aici nedumerirea


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebeclio
post 31 Mar 2009, 19:06
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 28 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(roty @ 30 Mar 2009, 23:45)
O alta chestie interesanta, cel putin la benzinare - daca lasi la punctul mort si masina este inca in miscare turatia nu scade sub 1000rpm (relantiul fiind evident mai jos). Motivul e si ca sa iti tina turatia mai sus, pregatita pentru bagat o treapta si accelerat si ca sa alimenteze servo-urile (frana, directie).
*



Nu e obligatoriu sau la mine nu este asa;daca am 70km/h si o scot din viteza,relantiul scate la 700rpm si in momentul cand am calcat ambreajul creste la 1000rpm urmand culparea vitezei.Nu stiu la restu cum se comporta dar zic cum face a mea si nu numai.

Apropo:stie cineva unde se poate suda un parbriz?As ramane recunoscator.

This post has been edited by bebeclio: 31 Mar 2009, 19:08


--------------------
Renault Clio III 2007 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMVI
post 1 Apr 2009, 08:31
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 611
Joined: 4 April 06
From: Ilfov




o mai apuca si pe a mea trepidatiile, in aglomeratie mare dupa utilizare intensa pedala ambreiaj(cuplare/decuplare treapta 1)

bebeclio: cauta pe google: "reparatii parbrize auto"

This post has been edited by MMVI: 1 Apr 2009, 12:05


--------------------
renault clio III - B-xx-ELF 2007 1.6 16V dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Paul
post 1 Apr 2009, 11:54
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 6 May 07




Synyster:
La mine scade turatia, depinde cat avea inainte de a apasa ambreiajul. Daca nu ma grabesc sa bag repede in treapta superioara, risc sa reiau mersul in noua treapta subturat. Asta la chimbari clasice (2700rot/min, din a II-a dai a III-a, sa zicem, scade repede 500-600 rot/min).
Cand schimb la turatii mai ridicate (depasiri, eu stiu mai ce...), si din 5000rot/min tot scade alea 500-700 (nu-s asa dibaci ca altii).
Nici vorba de toe and heel.

Asa facea de noua. Acuma parca se prinde mai greu cand o las in aceeasi viteza fara sa calc acceleratia (frana de motor), imi pare ca taie mai greu alimentarea, consumul instantaneu afisat scade mai tarziu, si nu direct in zero.
La tine, daca-ti mentine turatia aia ridicata, ce-ti spune afisajul de consum instantaneu?

bebeclio: "La fiecare ridicare de ambreaj masina trepideaza puternic,are tendinta de a derapa" - o fi "cuplul"? rolleyes.gif wink.gif Ce motor ai? Adica rupe aderenta? Felicitari!

This post has been edited by George Paul: 1 Apr 2009, 11:58


--------------------
Renault Clio III 08.2007/Dynamique/1.4/3 usi
Iudelor '89-azi:

Cine-au îndragit strainii
Mânca-i-ar inima cânii,
Mânca-i-ar casa pustia
Si neamul nemernicia.

Cititi ''Doina'' - Eminescu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 1 Apr 2009, 14:43
Post #19


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Nu am verificat,nu prea ma uit la consumul instantaneu.Dar,ca sa explic pe un exemplu,dupa ce am accelerat-o sa zicem pana la 3000 de ture,apas ambreiajul si ea ramane acolo cam o secunda,sau chiar urca putin in turatie.Ca si cum as apasa in acelasi timp si pe acceleratie,si am fost foarte atent la schimbare sa apas ambreiajul fara a accelera in acelasi timp.Dupa ezitarea asta incepe sa scada turatia.Apoi cand schimb treapta reia de la turatia normala pentru noua treapta.Pur si simplu apas ambreiajul si pare sa nu se intample nimic in prima faza,ca si cum s-ar gandi putin daca sa faca ceva sau nu smile.gif


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leoayca18
post 1 Apr 2009, 18:56
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 19 October 08
From: Cluj-Napoca




am vazut ca deseori ati pomenit de ambreaj... am si eu o problema care e deranjanta...
simt ambreajul ca si cum ar fi o guma lipit pe el... daca il apas 1 cm, sa zic, si ii dau drumu efectiv mi se "balangane" la fel se intampla si cu acceleratia... nu are un curs lin de la apasare la revenire... :-s


--------------------
Renault Noul Symbol 2008/Expression 1.4 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebeclio
post 1 Apr 2009, 21:16
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 28 December 08
From: Bucuresti




QUOTE(George Paul @ 1 Apr 2009, 11:54)
Synyster:
bebeclio: "La fiecare ridicare de ambreaj masina trepideaza puternic,are tendinta de a derapa" - o fi "cuplul"?  rolleyes.gif  wink.gif  Ce motor ai? Adica rupe aderenta? Felicitari!
*



Nu cred ca este de la cuplu.Din cate s-au spus pe aici,probailitatea de a fii de la disc este de 80%.Am sa ma duc sa stau pe capu lor sa-l schimbe pentru ca in felul asta distrug si masina.Am sa va tin la curent cu ce se intampla.


Cat despre parbriz...problema rezolvata biggrin.gif


--------------------
Renault Clio III 2007 privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14le
post 15 Apr 2009, 12:56
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 7 January 08




aceeasi problema cu trepidatul o am si eu. am inteles, citind pe aici, ca se poate schimba discul de ambreiaj pe garantie? trebuie sa duc multa munca de convingere cu baietii de la service pana sa-mi schimbe discul?


--------------------
renault clio 3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiClioTrei
post 16 Apr 2009, 12:02
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 29 February 08




nu tocmai... adevaru' e ca tre' sa te tii destul de tare pe pozitii, depinde peste cine dai. insa la mine schimbul s'a intamplat la Mach 1, la Sofitel. Si pentru ca le'am explicat ca nu trepideaza constant, ca nu e o regula, tipii, surprinzator, au luat masina si cre' ca au plimbat'o vreo juma' de ora - 45 de minute, ma si panicasem... am crezut ca au bushit'o pe undeva.

La intoarcere chiar ei mi'au spus ca este o problema de disc (nemaintalnita pana atunci cica), si cu oareshce sfiala in glas, mi'au spus ca o sa cam dureze pana comanda piesa si tot tacamul, dar ca nu imi garanteaza succesul definitiv (motivele de mai sus: piese proaste sau defect de fabrica). Imi propuneau la data aia o masina de schimb.

Altfel, sigur, nervii si oftica la a doua si la a treia schimbare au fost destul de napraznici, deja se agrava situatia, e vorba pana la urma de principiu (e o piesa esentiala, nu vreun bec sau vreo sarma aiurea... fara disc nu e masina); cu telefoane la vocea clientului, urlete, amenintari... e complicat cu serviciile (pentru ca la telefon iti raspund niste papusi care detin adevarul si viata... te baga in spital, sunt implacabile) si mai ales cu garantiile.

Pana la urma esti nevoit sa vinzi... pierzi ce pierzi, iei o pastila si mergi mai departe...


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George Paul
post 16 Apr 2009, 14:52
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 6 May 07




Andrei, era sa cred ca pe Clio ai schimbat de 3 ori ambreiajul. M-ai facut sa reiau topicul... uf unsure.gif


--------------------
Renault Clio III 08.2007/Dynamique/1.4/3 usi
Iudelor '89-azi:

Cine-au îndragit strainii
Mânca-i-ar inima cânii,
Mânca-i-ar casa pustia
Si neamul nemernicia.

Cititi ''Doina'' - Eminescu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiClioTrei
post 16 Apr 2009, 18:20
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 29 February 08




smile.gif scuze, trebuia intr'adevar sa precizez, dar am raspuns ca urmare a intregii conversatii... mi s'a parut ca "14le" mi s'a adresat intr'un fel mie, eu fiind singurul care am scris despre "schimbul de disc pe garantie" si m'am simtit "obligat" sa raspund.

pe de alta parte, si megane si clio au acelasi drum... service-uri Renault. deci e ok.


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radubcr
post 24 Aug 2009, 09:33
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 55
Joined: 11 July 08
From: Bucuresti




Am si eu aceeasi problema pe Clio 3. Am intalnit-o si pe Megane si speram sa n-o gasesc pe Clio. Insa dupa 10.000 km a inceput sa se manifeste din cand in cand.

Nu face tot timpul asa, dar in unele zile nu pot sa plec de pe loc fara sa vibreze. Azi nu mai face dar ieri mi-a scos peri albi. Am plecat de vreo doua ori mai tare de pe loc, masina incarcata, si am zis ca se rupe cu totul.

Ma gandesc sa fac un drum la service cat de curand. Am 17.000 km la bord, nu conduc de ieri si nu mi se pare deloc normal sa se uzeze placa de presiune sau discul asa repede. Daca vor incerca sa puna asta pe seama utilizarii necorespunzatoare sunt hotarat sa ma pun pe scandal (ambreiajul nu e inclus in garantie, cel putin place de presiune care e trecuta la consumabile).


--------------------
Renault CLIO III 2008/ Exception 1,5 DCI 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 23:44
Dacia