Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme aprindere bujii

ISseby
post 23 Jun 2012, 21:25
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 9 September 08
From: Iasi




Multumesc pt. raspunsul prompt. Asa e, am vazut metoda descrisa de tine insa era insotita de un avertisment, cum ca sunt necesare manusi(banuiesc ca manusi electroizolatoare) si trebuie a se evita contactul cu masina. Asa ca am mers pe varianta mai sigura..
Referitor la fise.. cred ca varianta mai corecta e contact(mufa) bobine.
Bujiile inca nu le-am scos personal (sunt incepator, n-am cheie de bujii, etc, etc) si nu vreau sa fac vreo prostie. Dar o sa-mi fac curaj si o sa incerc si asta.


--------------------
Renault Megane Hatchback RXE 1.6/16v, 79kw, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ISseby
post 25 Jun 2012, 18:18
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 9 September 08
From: Iasi




Azi imi programasem sa fac diagnoza computerizata. Binenteles ca azi, chiar daca am strabatut tot orasul inainte de a ajunge la service, nu a mai intrerupt. Cei din service mi-au zis sa vin cand intrerupe. Aseara insa am turat motorul mai puternic (peste 4000 rpm) si am observat ca isi revine la o turatie ridicata. O sa vad ce se mai intampla maine..

This post has been edited by ISseby: 25 Jun 2012, 18:19


--------------------
Renault Megane Hatchback RXE 1.6/16v, 79kw, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kelemen_88
post 25 Jun 2012, 20:15
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 24 June 12
From: oradea




Salut all,

Sunt incepator la capitolul mecanica , am un megane I classic 1.6i.
Am aceeasi problema ca si St3fun , imi da in nas cand accelerez sau demarez , parca se blocheaza turometru cand face problema iar daca accelerez da sa moara motorul (se franeaza ) . Doar daca o turez ca nebunul trece , iar cand problema ramane tre sa opresc motorul si sa ii dau cheie iar dupa care nu mai face
Mentionez ca se aprinde un martor in bord , penultimul din dreapta sus , acel patrat, se vede in attach.
Am observat ca inainte sa inceapa sa faca , daca stau pe loc si ating usor pedala de acceleratie , turatia pica si apoi isi da drumul.
Nu am schimbat nici o piesa pt ca mecanicul la care am fost nu stie ce poate fi unsure.gif .




Attached thumbnail(s)
Poze_814.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 438


--------------------
Renault Megane 1997 1.6i - BH-47-AKM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ISseby
post 30 Jun 2012, 15:41
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 9 September 08
From: Iasi




Salut. Revin cu noi detalii. Pana azi, nimic nou: intrerupea din cand in cand.. I-am pus benzina Alto101 si am schimbat filtrul de benzina, insa facea la fel. Azi insa s-a oprit motorul si pt. prima oara mi s-au aprins martorii STOP+SERV+MARTOR BENZINA iar motorul mergea in 3 pistoane. Am mers la un service BOSCH din apropiere iar pe drum s-au stins primii 2 martori (stop+serv) si a ramas doar martorul de benzina aprins. Precizez ca benzina aveam aprox 16l in rezervor. In service, pe diagnoza au gasit o singura eroare referitoare la senzorul de presiune aer admisie-MAP (mers intrerupt).
Au verificat bujiile si mi-au spus ca nu sunt ok cu exceptia uneia. In pozele de mai jos se observa ca sunt 3 innegrite plus una cu acea zona de langa electrod aproape alba. Inginerul din service mi-a zis ca cea alba e ok iar restul sunt de inlocuit. Culmea, ca cea alba e de pe cilindrul 1 iar eu banuiam ca problema cu mersul neregulat e undeva de la cilindrii 1 sau 4.
Am schimbat bujiile insa n-am rezolvat nimic.. Inginerul mi-a zis sa schimb senzorul MAP urmand ca sa vedem daca s-a rezolvat ceva.
Plecand din service am sunat un amic, cu un megane 1 din 2002. Am probat senzorul lui MAP insa nu s-a schimbat in niciun fel comportamentul motorului. Ma gandesc la cablajul ce vine la mufa senzorului. Cum se poate oare verifica?
DSCF5059.JPG ( Size: 169.65k ) Number of downloads: 489
DSCF5060.JPG ( Size: 197.14k ) Number of downloads: 442

DSCF5061.JPG ( Size: 188.06k ) Number of downloads: 427
DSCF5062.JPG ( Size: 190.65k ) Number of downloads: 418


This post has been edited by ISseby: 30 Jun 2012, 15:41


--------------------
Renault Megane Hatchback RXE 1.6/16v, 79kw, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kelemen_88
post 1 Jul 2012, 11:52
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 24 June 12
From: oradea




Salut all.

Eu am rezolvat problema cu ”datul in nas” . am luat un spray de contacte si am curatat aprox toate mufele de la senzori pe rand cu proba la fiecare. am ajuns la senzorul de la motoras pas-cu-pas care l-am curatat bine si acum nu imi mai da in nas de vreo 4 zile . sper ca oficial am scapat de problema smile.gif. Nu se mai aprinde nici un martor si nici nu mai da in nas.
Mai este o problema , cand plec din loc imi tremura masina ca si cum as porni cu a 2-a. Nu cred ca e ambreajul ca intra frumos in viteza , am facut si testul cu pornirea cu frana de mana trasa, ce-i drept la mecanic nu am fost sa vada.
Mentionez ca face doar in viteza I si in II dupaia e ok.
Ceva pareri?


--------------------
Renault Megane 1997 1.6i - BH-47-AKM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 3 Jul 2012, 23:12
Post #36





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




QUOTE(ISseby @ 30 Jun 2012, 15:41)
Salut. Revin cu noi detalii. Pana azi, nimic nou: intrerupea din cand in cand.. I-am pus benzina Alto101 si am schimbat filtrul de benzina, insa facea la fel. Azi insa s-a oprit motorul si pt. prima oara mi s-au aprins martorii STOP+SERV+MARTOR BENZINA iar motorul mergea in 3 pistoane. Am mers la un service BOSCH din apropiere iar pe drum s-au stins primii 2 martori (stop+serv) si a ramas doar martorul de benzina aprins. Precizez ca benzina aveam aprox 16l in rezervor. In service, pe diagnoza au gasit o singura eroare referitoare la senzorul de presiune aer admisie-MAP (mers intrerupt).
Au verificat bujiile si mi-au spus ca nu sunt ok cu exceptia uneia. In pozele de mai jos se observa ca sunt 3 innegrite plus una cu acea zona de langa electrod aproape alba. Inginerul din service mi-a zis ca cea alba e ok iar restul sunt de inlocuit. Culmea, ca cea alba e de pe cilindrul 1 iar eu banuiam ca problema cu mersul neregulat e undeva de la cilindrii 1 sau 4.
Am schimbat bujiile insa n-am rezolvat nimic.. Inginerul mi-a zis sa schimb senzorul MAP urmand ca sa vedem daca s-a rezolvat ceva.
Plecand din service am sunat un amic, cu un megane 1 din 2002. Am probat senzorul lui MAP insa nu s-a schimbat in niciun fel comportamentul motorului. Ma gandesc la cablajul ce vine la mufa senzorului. Cum se poate oare verifica?
DSCF5059.JPG ( Size: 169.65k ) Number of downloads: 489
DSCF5060.JPG ( Size: 197.14k ) Number of downloads: 442

DSCF5061.JPG ( Size: 188.06k ) Number of downloads: 427
DSCF5062.JPG ( Size: 190.65k ) Number of downloads: 418

*


ESTE CLAR CA AI O PROBLEMA CU map-UL

3 Jul 2012, 23:15:
QUOTE(ISseby @ 30 Jun 2012, 15:41)
Salut. Revin cu noi detalii. Pana azi, nimic nou: intrerupea din cand in cand.. I-am pus benzina Alto101 si am schimbat filtrul de benzina, insa facea la fel. Azi insa s-a oprit motorul si pt. prima oara mi s-au aprins martorii STOP+SERV+MARTOR BENZINA iar motorul mergea in 3 pistoane. Am mers la un service BOSCH din apropiere iar pe drum s-au stins primii 2 martori (stop+serv) si a ramas doar martorul de benzina aprins. Precizez ca benzina aveam aprox 16l in rezervor. In service, pe diagnoza au gasit o singura eroare referitoare la senzorul de presiune aer admisie-MAP (mers intrerupt).
Au verificat bujiile si mi-au spus ca nu sunt ok cu exceptia uneia. In pozele de mai jos se observa ca sunt 3 innegrite plus una cu acea zona de langa electrod aproape alba. Inginerul din service mi-a zis ca cea alba e ok iar restul sunt de inlocuit. Culmea, ca cea alba e de pe cilindrul 1 iar eu banuiam ca problema cu mersul neregulat e undeva de la cilindrii 1 sau 4.
Am schimbat bujiile insa n-am rezolvat nimic.. Inginerul mi-a zis sa schimb senzorul MAP urmand ca sa vedem daca s-a rezolvat ceva.
Plecand din service am sunat un amic, cu un megane 1 din 2002. Am probat senzorul lui MAP insa nu s-a schimbat in niciun fel comportamentul motorului. Ma gandesc la cablajul ce vine la mufa senzorului. Cum se poate oare verifica?
DSCF5059.JPG ( Size: 169.65k ) Number of downloads: 489
DSCF5060.JPG ( Size: 197.14k ) Number of downloads: 442

DSCF5061.JPG ( Size: 188.06k ) Number of downloads: 427
DSCF5062.JPG ( Size: 190.65k ) Number of downloads: 418

*


ESTE CLAR CA AI O PROBLEMA CU map-UL,
dACA SENZORUL PROBAT ESTE SIGUR BUN.SI TOTUSI DEFECTUL RAMANE,VERIFICA CU FOARE MARE ATENTIE SI FURTUNUL DE VACUM CARE VINE LA ACEL SENZOR.

This post has been edited by bundy220: 3 Jul 2012, 23:15


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ISseby
post 7 Jul 2012, 10:40
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 9 September 08
From: Iasi




Salut. Am rezolvat o problema la masina.. Sper sa fi fost motivul pt. care intrerupea si mergea in 3 pistoane ocazional. Un injector. Am facut o alta diagnoza, la un alt service, si au gasit o eroare la injectorul de pe cilindrul 4 (cel de langa distributie). Am mers la un service specializat in curatare injectoare (Sermecom, pt cei din Iasi) si am lasat masina la ei. Surpriza a venit cand m-au sunat sa vin repede la service sa constat ca unul din injectoare (cel de pe cil. 4) fusese LIPIT cu poxipol. Puteti vedea in poza cum mufa din plastic s-a rupt de corpul injectorului si a fost lipita la loc.
A trebuit sa cumpar asadar un injector nou (300lei-BOSCH). Celelalte 3 au fost curatate cu ultrasunete si sunt in parametri. In total 500lei (injector nou+curatat injectoare+manopera).

Pareri dupa schimb: masina parca urca ceva mai repede in ture si raspunde mai prompt la o apasare fina a pedalei de acceleratie.

DSCF5070.JPG ( Size: 264.87k ) Number of downloads: 130


--------------------
Renault Megane Hatchback RXE 1.6/16v, 79kw, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vali63
post 25 Jan 2014, 18:07
Post #38


membru


Group: Members
Posts: 47
Joined: 26 November 11




salut
Azi in mers pe vremea asta a inceput sa trepideze ca si cum ar merge in trei .
Am deschis capota si am vazut ca-mi fura scanteia la bobina de inductie ,am curatat cu spray de contacte,cand accelerez fura la fisa din dreapta jos(bobina monobloc)
pot sa izolez cu ceva?ce pot sa fac


--------------------
Renault Megane1 1,6 e 66kw 90 cp hachback din 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigDaddyAdy
post 3 Feb 2014, 09:20
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




Probabil trebuie schimbate fisele. Se potrivesc de logan.


--------------------
Renault Laguna III Coupe GT 205TCe 2009 - B 666 BIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 07:12
Dacia