Probleme aprindere bujii
![]() ![]() ![]() |
Probleme aprindere bujii
ISseby |
![]()
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|||
ISseby |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
Azi imi programasem sa fac diagnoza computerizata. Binenteles ca azi, chiar daca am strabatut tot orasul inainte de a ajunge la service, nu a mai intrerupt. Cei din service mi-au zis sa vin cand intrerupe. Aseara insa am turat motorul mai puternic (peste 4000 rpm) si am observat ca isi revine la o turatie ridicata. O sa vad ce se mai intampla maine..
This post has been edited by ISseby: 25 Jun 2012, 18:19 |
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
kelemen_88 |
![]() ![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 June 12 From: oradea ![]() |
Salut all,
Sunt incepator la capitolul mecanica , am un megane I classic 1.6i. Am aceeasi problema ca si St3fun , imi da in nas cand accelerez sau demarez , parca se blocheaza turometru cand face problema iar daca accelerez da sa moara motorul (se franeaza ) . Doar daca o turez ca nebunul trece , iar cand problema ramane tre sa opresc motorul si sa ii dau cheie iar dupa care nu mai face Mentionez ca se aprinde un martor in bord , penultimul din dreapta sus , acel patrat, se vede in attach. Am observat ca inainte sa inceapa sa faca , daca stau pe loc si ating usor pedala de acceleratie , turatia pica si apoi isi da drumul. Nu am schimbat nici o piesa pt ca mecanicul la care am fost nu stie ce poate fi ![]() Attached thumbnail(s) Poze_814.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 438 |
--------------------
Renault
Megane
1997 1.6i
- BH-47-AKM
|
|
ISseby |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
Salut. Revin cu noi detalii. Pana azi, nimic nou: intrerupea din cand in cand.. I-am pus benzina Alto101 si am schimbat filtrul de benzina, insa facea la fel. Azi insa s-a oprit motorul si pt. prima oara mi s-au aprins martorii STOP+SERV+MARTOR BENZINA iar motorul mergea in 3 pistoane. Am mers la un service BOSCH din apropiere iar pe drum s-au stins primii 2 martori (stop+serv) si a ramas doar martorul de benzina aprins. Precizez ca benzina aveam aprox 16l in rezervor. In service, pe diagnoza au gasit o singura eroare referitoare la senzorul de presiune aer admisie-MAP (mers intrerupt).
Au verificat bujiile si mi-au spus ca nu sunt ok cu exceptia uneia. In pozele de mai jos se observa ca sunt 3 innegrite plus una cu acea zona de langa electrod aproape alba. Inginerul din service mi-a zis ca cea alba e ok iar restul sunt de inlocuit. Culmea, ca cea alba e de pe cilindrul 1 iar eu banuiam ca problema cu mersul neregulat e undeva de la cilindrii 1 sau 4. Am schimbat bujiile insa n-am rezolvat nimic.. Inginerul mi-a zis sa schimb senzorul MAP urmand ca sa vedem daca s-a rezolvat ceva. Plecand din service am sunat un amic, cu un megane 1 din 2002. Am probat senzorul lui MAP insa nu s-a schimbat in niciun fel comportamentul motorului. Ma gandesc la cablajul ce vine la mufa senzorului. Cum se poate oare verifica? DSCF5059.JPG ( Size: 169.65k ) Number of downloads: 489 DSCF5060.JPG ( Size: 197.14k ) Number of downloads: 442 DSCF5061.JPG ( Size: 188.06k ) Number of downloads: 427 DSCF5062.JPG ( Size: 190.65k ) Number of downloads: 418 This post has been edited by ISseby: 30 Jun 2012, 15:41 |
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
kelemen_88 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 June 12 From: oradea ![]() |
Salut all.
Eu am rezolvat problema cu ”datul in nas” . am luat un spray de contacte si am curatat aprox toate mufele de la senzori pe rand cu proba la fiecare. am ajuns la senzorul de la motoras pas-cu-pas care l-am curatat bine si acum nu imi mai da in nas de vreo 4 zile . sper ca oficial am scapat de problema ![]() Mai este o problema , cand plec din loc imi tremura masina ca si cum as porni cu a 2-a. Nu cred ca e ambreajul ca intra frumos in viteza , am facut si testul cu pornirea cu frana de mana trasa, ce-i drept la mecanic nu am fost sa vada. Mentionez ca face doar in viteza I si in II dupaia e ok. Ceva pareri? |
--------------------
Renault
Megane
1997 1.6i
- BH-47-AKM
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#36
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
QUOTE(ISseby @ 30 Jun 2012, 15:41) Salut. Revin cu noi detalii. Pana azi, nimic nou: intrerupea din cand in cand.. I-am pus benzina Alto101 si am schimbat filtrul de benzina, insa facea la fel. Azi insa s-a oprit motorul si pt. prima oara mi s-au aprins martorii STOP+SERV+MARTOR BENZINA iar motorul mergea in 3 pistoane. Am mers la un service BOSCH din apropiere iar pe drum s-au stins primii 2 martori (stop+serv) si a ramas doar martorul de benzina aprins. Precizez ca benzina aveam aprox 16l in rezervor. In service, pe diagnoza au gasit o singura eroare referitoare la senzorul de presiune aer admisie-MAP (mers intrerupt). Au verificat bujiile si mi-au spus ca nu sunt ok cu exceptia uneia. In pozele de mai jos se observa ca sunt 3 innegrite plus una cu acea zona de langa electrod aproape alba. Inginerul din service mi-a zis ca cea alba e ok iar restul sunt de inlocuit. Culmea, ca cea alba e de pe cilindrul 1 iar eu banuiam ca problema cu mersul neregulat e undeva de la cilindrii 1 sau 4. Am schimbat bujiile insa n-am rezolvat nimic.. Inginerul mi-a zis sa schimb senzorul MAP urmand ca sa vedem daca s-a rezolvat ceva. Plecand din service am sunat un amic, cu un megane 1 din 2002. Am probat senzorul lui MAP insa nu s-a schimbat in niciun fel comportamentul motorului. Ma gandesc la cablajul ce vine la mufa senzorului. Cum se poate oare verifica? DSCF5059.JPG ( Size: 169.65k ) Number of downloads: 489 DSCF5060.JPG ( Size: 197.14k ) Number of downloads: 442 DSCF5061.JPG ( Size: 188.06k ) Number of downloads: 427 DSCF5062.JPG ( Size: 190.65k ) Number of downloads: 418 ESTE CLAR CA AI O PROBLEMA CU map-UL 3 Jul 2012, 23:15: QUOTE(ISseby @ 30 Jun 2012, 15:41) Salut. Revin cu noi detalii. Pana azi, nimic nou: intrerupea din cand in cand.. I-am pus benzina Alto101 si am schimbat filtrul de benzina, insa facea la fel. Azi insa s-a oprit motorul si pt. prima oara mi s-au aprins martorii STOP+SERV+MARTOR BENZINA iar motorul mergea in 3 pistoane. Am mers la un service BOSCH din apropiere iar pe drum s-au stins primii 2 martori (stop+serv) si a ramas doar martorul de benzina aprins. Precizez ca benzina aveam aprox 16l in rezervor. In service, pe diagnoza au gasit o singura eroare referitoare la senzorul de presiune aer admisie-MAP (mers intrerupt). Au verificat bujiile si mi-au spus ca nu sunt ok cu exceptia uneia. In pozele de mai jos se observa ca sunt 3 innegrite plus una cu acea zona de langa electrod aproape alba. Inginerul din service mi-a zis ca cea alba e ok iar restul sunt de inlocuit. Culmea, ca cea alba e de pe cilindrul 1 iar eu banuiam ca problema cu mersul neregulat e undeva de la cilindrii 1 sau 4. Am schimbat bujiile insa n-am rezolvat nimic.. Inginerul mi-a zis sa schimb senzorul MAP urmand ca sa vedem daca s-a rezolvat ceva. Plecand din service am sunat un amic, cu un megane 1 din 2002. Am probat senzorul lui MAP insa nu s-a schimbat in niciun fel comportamentul motorului. Ma gandesc la cablajul ce vine la mufa senzorului. Cum se poate oare verifica? DSCF5059.JPG ( Size: 169.65k ) Number of downloads: 489 DSCF5060.JPG ( Size: 197.14k ) Number of downloads: 442 DSCF5061.JPG ( Size: 188.06k ) Number of downloads: 427 DSCF5062.JPG ( Size: 190.65k ) Number of downloads: 418 ESTE CLAR CA AI O PROBLEMA CU map-UL, dACA SENZORUL PROBAT ESTE SIGUR BUN.SI TOTUSI DEFECTUL RAMANE,VERIFICA CU FOARE MARE ATENTIE SI FURTUNUL DE VACUM CARE VINE LA ACEL SENZOR. This post has been edited by bundy220: 3 Jul 2012, 23:15 |
--------------------
n
n
n
-
|
|
ISseby |
![]()
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
Salut. Am rezolvat o problema la masina.. Sper sa fi fost motivul pt. care intrerupea si mergea in 3 pistoane ocazional. Un injector. Am facut o alta diagnoza, la un alt service, si au gasit o eroare la injectorul de pe cilindrul 4 (cel de langa distributie). Am mers la un service specializat in curatare injectoare (Sermecom, pt cei din Iasi) si am lasat masina la ei. Surpriza a venit cand m-au sunat sa vin repede la service sa constat ca unul din injectoare (cel de pe cil. 4) fusese LIPIT cu poxipol. Puteti vedea in poza cum mufa din plastic s-a rupt de corpul injectorului si a fost lipita la loc.
A trebuit sa cumpar asadar un injector nou (300lei-BOSCH). Celelalte 3 au fost curatate cu ultrasunete si sunt in parametri. In total 500lei (injector nou+curatat injectoare+manopera). Pareri dupa schimb: masina parca urca ceva mai repede in ture si raspunde mai prompt la o apasare fina a pedalei de acceleratie. DSCF5070.JPG ( Size: 264.87k ) Number of downloads: 130 |
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
Vali63 |
![]()
Post
#38
|
membru Group: Members Posts: 47 Joined: 26 November 11 ![]() |
salut
Azi in mers pe vremea asta a inceput sa trepideze ca si cum ar merge in trei . Am deschis capota si am vazut ca-mi fura scanteia la bobina de inductie ,am curatat cu spray de contacte,cand accelerez fura la fisa din dreapta jos(bobina monobloc) pot sa izolez cu ceva?ce pot sa fac |
--------------------
Renault
Megane1 1,6 e 66kw 90 cp
hachback din 1999
|
|
BigDaddyAdy |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 1 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Probabil trebuie schimbate fisele. Se potrivesc de logan.
|
--------------------
Renault
Laguna III Coupe
GT 205TCe 2009
- B 666 BIG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 07:12 |