Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

da in nas, da in nas

Hadrianvs
post 4 Sep 2009, 20:19
Post #31


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




Am sa ma uit maine si la mufa, macar de-ar fi numai asta.


--------------------
EX Renault Laguna II - BY 228 CS GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebi.als
post 5 Sep 2009, 07:54
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 2 April 09
From: Oradea




Aceiasi problema o am si eu de o saptamana incoace,pe la 2000-2400 rpm se "poticneste" putin dupa care se accelereaza normal.Smucitura se simte mai bine in treapta 1-a si a 2-a dar asta din cauza raportului de transmisie,si in celelalte trepte face dar nu se simte asa tare.
Mecanicul meu zice ca ar fi ceva senzor(suprapresiune de pe admisie,debitmetrul sau senzorul de presiune de pe pompa de inalta presiune)asa ca trebuie sa fac un test,doar ca mi-e groaza de nepasarea celor de la service care te pun sa tot schimbi pe ele prin metoda "try&error"adica pe incercate,pe banii tai,si toti stim cat de ieftine sunt toate piesele la masinile astea....

Din pacate sunt in pat cu entorsa la picior,ca as fi incercat sa scot mufa de la debitmetru,sa vad daca merge mai bine fara ea,am mai mers cu ea scoasa din greseale si nu se aprinde nici un bec in bord.
Cand ma fac bine am sa merg totusi la un test la RRo sa vad cu ce ma surprind ohmy.gif .
Bafta la toti


--------------------
Renault Laguna II - BH 11 ALS 2003/Authentic/Estate/1.9dCi
Traim in Romania si asta ne mananca toti banii!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 5 Sep 2009, 22:51
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Eu cred ca e EGR-ul..daca nu cumva agata geometria variabila de la turbina.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccv81
post 6 Sep 2009, 07:45
Post #34


intr-o lume plina de gropi ma feresc si eu cum pot!!!


Group: Members
Posts: 396
Joined: 4 November 07
From: Botosani




cum spuneam si mai sus imi da in nas.treaba interesanta e ca imi provoaca un fel de impuls in jurul vitezei de 100-120 km/h doar atunci cand o las in frana de motor si mai exact,dupa ce iau piciorul de pe pedala are o fractiune de secunda cand parca accelereaza,insa acul vitezometrului se misca instantaneu cu cateva grade in minus,turometrul ramanand neschimbat.


--------------------
renault laguna2 - BT 01 XUA 2003 EXPRESSION 79kw 107cp
Ciuclea Cristian.(cristianciuclea@yahoo.com) 0740780113-pt cei care vor sa ma contacteze,oricand cu placere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 6 Sep 2009, 09:27
Post #35


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




QUOTE(sebi.als @ 5 Sep 2009, 06:54)
Aceiasi problema o am si eu de o saptamana incoace,pe la 2000-2400 rpm se "poticneste" putin dupa care se accelereaza normal.Smucitura se simte mai bine in treapta 1-a si a 2-a dar asta din cauza raportului de transmisie,si in celelalte trepte face dar nu se simte asa tare.
Mecanicul meu zice ca ar fi ceva senzor(suprapresiune de pe admisie,debitmetrul sau senzorul de presiune de pe pompa de inalta presiune)asa ca trebuie sa fac un test,doar ca mi-e groaza de nepasarea celor de la service care te pun sa tot schimbi pe ele prin metoda "try&error"adica pe incercate,pe banii tai,si toti stim cat de ieftine sunt toate piesele la masinile astea....

Din pacate sunt in pat cu entorsa la picior,ca as fi incercat sa scot mufa de la debitmetru,sa vad daca merge mai bine fara ea,am mai mers cu ea scoasa din greseale si nu se aprinde nici un bec in bord.
Cand ma fac bine am sa merg totusi la un test la RRo sa vad cu ce ma surprind ohmy.gif  .
Bafta la toti
*


Cred ca la mine e putin diferit, in sensul ca cel mai bine se simtea in treptele superioare de viteza(3/4/5/6) ca niste "smucituri"la accelerari usoare sau daca incercam sa mentin o viteza constanta, de exemplu 130Km/h intr-a sasea. Toate astea insotite de norisori de fum gri la spate(astia-s cred cei doi litri de ulei care i-a consumat in 4500Km). Daca acceleram mai tare sau deceleram nu se simtea absolut nimic, mergea normal.
Am uitat sa mentionez ca problema a aparut dupa circa 18 ore de condus pe autostrada(140-160Km/h) cu putine opriri.
Eu EGR-ul l-am schimbat acum vreo 6 saptamani, pot spune ca degeaba, cel vechi era curat, fara depuneri. N-am simtit nici o diferenta.

Edit: Am verificat si mufa, toate contactele-s bune.. Le-am mai strans de intra foarte greu, si tot la fel face.

This post has been edited by Hadrianvs: 6 Sep 2009, 11:55


--------------------
EX Renault Laguna II - BY 228 CS GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barbu_marius12
post 6 Sep 2009, 22:17
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 6 August 07




Nu stiu ce sa zic.Eu am patit asa ceva cu masina mea.Nu cred ca mai are rost sa mai imi dau cu parerea pana nu ii pui un tester pe ea.Ar putea sa fie multe cauze si sa te pun sa verifici asa fiecare piesa e aiurea.Ar trebui sa ii pui un tester pe ea si sa pleci cu masina sa vezi ce presiune face turbo,cat aer trage masina cand iti face figuri si mai multe chesti care sunt de verificat.Ideea e sa te duci la cineva care stie cu un tester si sa ii spui treaba asta ca sa mearga sa vada ce se intampla cu valorile alea in mers.BAFTA


--------------------
renault laguna 2 renault laguna 2 - ag-06-rdd 2002 Autentiq
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 20 Sep 2009, 13:31
Post #37


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




Azi am observat ca avand masina plina (5 persoane) da in nas chiar si cu mufa debitmetrului scoasa insa de pe la 1700-1800 rpm pana in 2200 rpm. Tind sa cred ca nu are nimic debitmetrul, avand in vedere ca l-am schimbat cu unul nou si face la fel.


--------------------
EX Renault Laguna II - BY 228 CS GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 20 Sep 2009, 16:26
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Eu zic ca e de la EGR....am mai zis si mai sus biggrin.gif

This post has been edited by Dan73: 20 Sep 2009, 16:27


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 20 Sep 2009, 18:22
Post #39


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




EGR-ul l-am pus nou adica de pe o masina cu 13 Km parca, numai ca n-am curatat si orificiile din galeria de admisie(EGR-ul vechi era destul de curat, numai ca s-au rupt doua urechi de prindere). Zilele astea ma gandesc sa dau jos(galeria) s-o curat. E dificil? As putea de unul singur?

This post has been edited by Hadrianvs: 20 Sep 2009, 18:53


--------------------
EX Renault Laguna II - BY 228 CS GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarium
post 23 Sep 2009, 13:18
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 27 November 07
From: ploiesti




si eu am pus egr nou, am curatat si admisia si evacuarea si nimic. am reglat si turbo pe tester si nimic. tot se simte acea intrerupere dar pe la 2800-3000 de ture. pe tester nu am ca defect decat circuit buji.
am depistat altceva in schimb. inainte sa plec in concediu am schimbat captor pmh (citeste volanta) si am plecat la drum. la 400 km de casa dadea in nas mult mai tare, asta in prima faza. apoi pornea ceva mai lung dar nu totdeauna apoi se oprea in mers. am venit cu platforma acasa si am pus tester clip dar nu a dat nimic. am pus ddt si a aparut eroare captor. l-am schimbat si mere acum.
sfat: incercati si acolo sa verificati ca nu apare pe clip macar curatati dar verificati si cablul impreuna cu mufa aferenta.


--------------------
Nissan Patrol GR Y60 2.8TD 116cp TractoRila 1993
Renault Laguna 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 23 Sep 2009, 14:22
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




datul in nas poate fi din mai multe cauze.Cea mai des intalnita e EGR-ul colmatat dar mare atentie si la canalele de comunicare EGR-turbo si EGR-admisie,verificati prezenta saibei si planeitatea ei,modul de strangere a celor 3 suruburi in galerie.Printre altele mai verificati debitmetrul ( insa mare grija la erorile stocate deoarece prin scoaterea mufei ECU citeste acel senzor defect si in marea majoritate a cazurilor daca eroarea nu e stearsa degeaba se pune senzor nou ),TRS cu furtunasele sa fie intregi,senzorul de supraalimentare,pedala de acceleratie.Mai grav dar rar intalnite sunt defectiuni ale turbinei,ale catalizatorului,intercooler ( daca acesta e spart masina va pierde din putere si va scoate un fum negru ).Ca sa fiti linistiti, faceti si o compresie a motorului si verificati garniturile de supape ( ptr cei care se plang de consum de ulei ).
Personal ma lovisem de buba asta iar cauza o gasisem initial in EGR ca apoi sa constat ca de vina mai sunt si garniturile de supape.
Multa bafta!


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpionul
post 11 Oct 2009, 06:52
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 13 January 08




Salut ma bag si eu fara pretentii ca voi emite un adevar general valabil. Dl. HADRIAN iti sugerez sa te uiti si la bujii. Ai incercat sa le schimbi ? Incaodata a fost doar o parere.

This post has been edited by scorpionul: 11 Oct 2009, 06:53


--------------------
RENAULT LAGUNA II - B 05 ZEU 2004/5 USI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hadrianvs
post 14 Oct 2009, 19:25
Post #43


Fericit FOST proprietar de reno


Group: Members
Posts: 234
Joined: 8 February 08




Scorpionul: Daca te referi la bujiile incandescente, sunt OK.
Cred si sper ca am rezolvat "datul in nas" la Laguna mea. Ieri am scos(cu mare greu) galeria de admisie. Nu pot descrie ce am gasit in interior: depuneri de ulei uscat si funingine de aproape un centimetru grosime pe toata suprafata interioara a galerieii, cele doua orificii ce duc la EGR aproape ca nu mai erau, electrovalva EGR(pe care o schimbasem circa 4 luni in urma) era blocata pe pozitia "inchis"..
Am pus asta pe seama turbinei care a decedat in iulie. Din pacate n-am avut timp atunci sa controlez si galeria, am schimbat numai turbina si tubulatura de aer a acesteia..
Am curatat exemplar cele doua galerii de admisie si evacuare( tot au iesin impreuna), EGR-ul, le-am montat inapoi si...
Parca e alta masina. Sper sa nu fie numai efectul Placebo, insa mi s-a parut ca merge mai bine ca niciodata.

This post has been edited by Hadrianvs: 14 Oct 2009, 20:18


--------------------
EX Renault Laguna II - BY 228 CS GrandTour Privilége 1,9dCi / 120HP/2002
Hyundai i20 Classic Pack2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionica.ardelean
post 17 Oct 2010, 10:20
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 25 May 10
From: Baia Mare




salutare. am si eu o problema asemanatoare cu lagunita mea.la plecare de pe loc aproape moare motorul , trebuie sa las ambreiajul foarte pe lung ca sa nu moara, parca nu are putere, pe drum drept nu merge cu mai mult de 160 km/h .precizez ca nu consuma ulei, nu scoate fum(neobisnuit), nu bate fluiera s.a.m.d. am dus-o la tester si pe loc si in mers si nu mi-a gasit nici o hiba. ce poate fi? nu ar strica o idee noua...multumesc


--------------------
renault Laguna 3 hatchback 2011, 1.5 diesel, 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jamaica
post 18 Oct 2010, 15:39
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 22 February 08




ionica.ardelean - ambreiaju;ai incercat sa pleci cu frana de mana?


--------------------
Renault Laguna || 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionica.ardelean
post 28 Nov 2010, 16:23
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 25 May 10
From: Baia Mare




Salut
Am fost la un service in bm,unde mi-a facut ceva la ea(nu am vazut ce ca nu e voie inauntru)si acum am aceeasi problema cu martorul(apare cand vrea,indiferent de regimul de mers) si nu trage normal; mentionez ca am verificat intercooler,turbo, egr,trs,debitmetru,senzor de presiune turbo,cabluri,furtunase, mufe etc. Nu stiu ce sa ii mai fac, decat galeriile date jos si curatate... mad.gif


--------------------
renault Laguna 3 hatchback 2011, 1.5 diesel, 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PuscasMarin
post 29 Nov 2010, 11:35
Post #47


Membru cotizant


Group: Members
Posts: 398
Joined: 26 February 08
From: Brasov




@ionica,ardelean ...probleme asemanatoare si la mine....am curatat galerie, intercooler furtune...schimbat EGR, TRS, senzor supraalimentare (toate noi) ....la fel face....dus masina la reprezentanta pus pe CLIP...n-are nik....mi-au scos mufa de la EGR si masina trage de rupe...numai scoate fum.

Incerca sa vezi cum se comporta cu mufa de la EGR scoasa...alt sfat nu stiu sa-ti dau momentan.

@ALL - Apropo cum pot scapa de eroarea in bord daca anulez EGR-ul ?

This post has been edited by PuscasMarin: 29 Nov 2010, 11:35


--------------------
Renault Laguna Expression Grandtour 1.9 dci 2004 F9Q670
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ford gt 500
post 1 Dec 2010, 22:27
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 8 March 10
From: Iași




Am si eu o problema similara cu datul in nas, insa la mine, apare la orice turatie, de obicei la turatii mari , peste 2000RPM, dar uneori imi apare si la plecare de pe loc at cand tremura mai tare motorul. De fiecare data dupa ce imi da in nas imi apare eroare in bord "defaillance Injection" si masina nu mai are putere peste 2000 RPM .Uneori imi mai apare eroarea si imediat dupa pornire,insa asta se intampla destul de de rar, dar at cand se intampla , daca opresc si repornesc motorul se poate intampla sa apara inca o data .
Ma gandesc sa nu fie vreun contact aiurea. Mufa la debitmetru este scoasa pt ca din neatentie am vrut sa curat debitmetrul fara sa stiu cat de sensibile sunt lamelele.
EGR are cateva sute de Km de cand e curatat.
Poblema este ca uneori se tureaza si pana in 5000 fara sa aibe nimic, iar alteori si la plecarea de pe loc da in nas si imediat apare in bord eroare la injectie.
Tinand cont ca de fiecare data cand da in nas apare si eroarea de la injectie cam ce cauza ar putea avea??


--------------------
renault laguna2 2002
Renault Laguna II Grandtour Initiale Paris 2002 , 2.2dci 110KW,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoBrAcsb
post 13 Dec 2010, 20:29
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 27 October 08
From: Caransebes




am si eu o problema
am impresi ca prind greu turatie
calc pedala pana jos si abea accelereaza

de la ce sa fie oare?
cand ajunge peste 1800 rpm se simte ca se accelereaza
dar pana ajunge acolo ... ma rog de ea sa plece de la semafor


--------------------
Renault Laguna III 2.0 110kw 2011
Renault Laguna II 1.9 dCI 79 kW 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 02:02
Dacia