vajit motor in mers + autoaprindere + pauza, vajait puternic ( mai ascutit ) motor in mers
![]() ![]() ![]() |
vajit motor in mers + autoaprindere + pauza, vajait puternic ( mai ascutit ) motor in mers
redeye |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 July 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.8 16V
|
|||
itadrian |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 1 February 09 ![]() |
Tiutul motorului nu poate veni decat de la vreun injector care se inchide/deschide cu o frecventa foarte ridicata. Si daca unul din injectoare s-a deschis/inchis asa, atunci a bagat mai multa benzina decat e nevoie si asta ar putea sa justifice autoaprinderea pe o durata foarte scurta de timp (si benzina foarte, foarte proasta bineinteles). Insa din punctul meu de vedere cea mai mare problema ar fi faptul ca ceva mai "bazaia" dupa ce ai scos cardul, ceea ce ma duce cu gandul la o problema electrica, de scurt-circuit.
Si mai este si mirosul... This post has been edited by itadrian: 19 Jul 2009, 18:11 |
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Dynamique, 1,8L 16V Renault Laguna III, 1.5dci, 110cp, 2007
|
|
redeye |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 July 09 ![]() |
Salut,
Masina a pornit impinsa fara probleme, in felul ala am dus-o la un electrician auto si problema a fost rezolvata: problema: electromotorul a fost cuplat in mers ( de unde si vajitul in timpul mersului ) si s-a distrus destul de bine ... rotor praf, bobina arsa, perii si suport perii duse (asta explica mirosul de ars ). dupa ce electromotorul reparat a fost montat la loc si masina tot nu a pornit, electricianul a verificat cablurile de la bornele bateriei si surpriza... pe firul de plus care merge la motor ( nu la panou ) exista o siguranta care s-a ars => motorul nu avea curent... rezolvat si asta si totul e ok la pret de 500 RON piese + manopera. parerea general acceptat referitor la cauzele defectarii... abuzat prea mult timp de baterie extrem de slaba .. mers cu clima, cd player, etc( my bad ), si avand in vedere cate electronice are masina, se poate sa fi dat peste cap electrovalva de pornire sau ceva de genul. concluzia... nu ma mai zgarcesc la baterie ( de genul: las' ca mai merge vreo cateva luni ) PS: poate are cineva alte idei legate de cauza cuplarii in mers a electromotorului... This post has been edited by redeye: 21 Jul 2009, 15:33 |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.8 16V
|
|
itadrian |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 1 February 09 ![]() |
Atunci tiuitul era mai mult un clantanit! Bateria slaba nu avea cum sa faca aceste pagube. Cand nu mai putea, nu mai pornea motorul si atat. Nu vreau sa tin cu ursul, dar nu cred ca ai rezolvat problema pe deplin. Ai rezolvat numai efectele cuplarii electomotorului in timpul mersului. Din cauza cuplarii continue electromotorului s-a ars siguranta de la baterie, acesta este rolul ei.
Sincer cred ca trebuie sa verifici foarte atent atat firul gros de plus, de la baterie pana la solenoid, cat si firul mic de plus care intra tot in solenoid, pentru ca tu ai avut curent pe acesta din urma atunci cand nu ar fi trebuit. El trebuie sa aiba curent numai cand se apasa butonul START, si atunci numai pentru 5 secunde. |
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Dynamique, 1,8L 16V Renault Laguna III, 1.5dci, 110cp, 2007
|
|
redeye |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 July 09 ![]() |
La chestia cu firele de la baterie de care ziceai tu nu m-am gandit.. o sa verific.
In alta ordine de idei, se poate cumva sa fie ceva defectiune la butonul de start care sa fi cauzat cuplarea electromotorului? ...prea subit s-a intamplat totul.. am mai fost vreo 200 km de cand am reparat-o si nu s-a mai intamplat... ciudat. hmm... ar avea rost sa o duc la un test clip la renault? |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.8 16V
|
|
itadrian |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 1 February 09 ![]() |
Nu stiu exact cum ajunge curent pe plusul mic de la solenoid. Prima posibilitate ar fi ca butonul START sa dea curent unui releu, care la randul lui sa dea curent plusului mic. A doua posibilitate ar fi ca butonul START sa dea semnal catre ECU care la randul lui sa rezolve pornirea. Poate stie cineva de pe forum. Eu inclin spre a doua varianta, pentru ca intra in ecuatie si cele maxim 5 secunde de actiune asupra demarorului, dar repet nu stiu. Oricare dintre cele doua variante ar fi inseamna ca sunt probleme la butonul START.
A treia posibilitate ar fi ca plusul mic sa faca contact cu plusul mare, fie de-a lungul traseului, fie pe solenoind (din cauza asta ti-am zis sa verifici traseele celor doua fire). This post has been edited by itadrian: 23 Jul 2009, 15:13 |
--------------------
Renault
Laguna II
2002, Dynamique, 1,8L 16V Renault Laguna III, 1.5dci, 110cp, 2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 21:59 |