Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Twingo 1.2 2001 - relanti si consum

Ryco1
post 5 Mar 2010, 22:13
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




QUOTE(renotgo @ 5 Mar 2010, 21:34)
Ryco1 ,se pare ca Twingo ti-e tare drag ! Si da ,consuma putin ,are un motor puternic  si foarte fiabil ,masina in sine este foarte fiabila .
*


Pai mi-am propus vanzarea Solenzei in favoarea unui Twingo.


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 2 May 2010, 19:53
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




la mine ,prima pornire,nu are soc...adica ma asteptam sa se auto-tureze 1-2 minute...dar nu,se aseaza direct al turatia normala....e normal asa?


--------------------
Renault Twingo 1995 - CJ-13-CRV
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 2 May 2010, 21:41
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pai ar fi odata ca, primavara motorul nu se tureaza ca iarna...nu sunt temperaturi atat de scazute cat sa cupleze la maxim acel IAC. (remember ce ne zicea nea Base' cu...iarna nu e ca vara tongue.gif )
In plus IAC-ul nu merge pe principiul INCHIS complet / DESCHIS complet. Nu.
El are un autoreglaj in timp real pentru a mentine relanti-ul la turatia optima (logica este sa nu-ti consume enorm la relanti cat timp se incalzeste). Adica se inchide la maxim...se deschide...iar se inchide...iar inchide sau deschide mai mult - asta in functe de variatia de turatie a motorului. Totul in timp real.

This post has been edited by bubu782001: 2 May 2010, 21:44


--------------------
Renault Clio 3 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 5 May 2010, 15:18
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Astazi am plecat de la unchi cu un sfert de rezervor ( conform cadranului) si aveam de mers 80 km pana acasa.Merg 15 km si pun benzina de 30 lei ( cam 6 si ceva litri).Cadranul nu trece de jumate.Uimit...ma uit lung la tipul de la petrom, si imi zic : " o fi turnat intr-o sticla si a simulat?" si plec.Merg, aproape ajung in oras, mai aveam 10 km, si se aprinde becul rosu.Ma duc la rompetrol, pun de 30 lei si sare de jumate in cadran, cu 2-3 liniute.Nu am schimbat sau verificat bujii, sau alte chestii care le vad ca vorbiti pe acest subiect, e prima data cand aud de sonda lambda, dar cred ca nu e problema de consum mare pe cat este de ceva problema in rezervor si cititul nivelului de benzina.


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 5 May 2010, 20:40
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




Alexium citeste aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=123464&hl=

Sper sa-ti fie de folos.


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 6 May 2010, 07:40
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Cipikao multumesc.Se pare ca si-a mea sufera de acest sindrom smile.gif Ce bine ca nu e vorba de consum prea mare.


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 6 May 2010, 08:10
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




revin si arat ca am curatat motorasul 'supapa de relanti ' dar nimic.Tot nu am soc dimineata,n ma deranjeaza intrucat e vara...dar iarna?

Povestea se continua cu nenea de la unicul service GPL autorizat RAR care mio mancat din masina.Adica pe benzina functiona ok dar pe GPL nu.M-am intors la service si o belit carburatorul in asa fel incat nu mai merge nici pe benzina si deeaceea nu statea la relanti.Dupa 5 zile in care posta ca victima si-a recunoscut culpa.Am stat 5 zile fara masina.


--------------------
Renault Twingo 1995 - CJ-13-CRV
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 19 May 2010, 00:00
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Devine comica faza cu rezervorul.Aveam cam 10 linii, pun de 50 lei si imi scade pana la becul rosu.Scot 5 litri din rezervor si imi apare aproape de jumate de rezervor linii.E pe dos tongue.gif


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 19 May 2010, 07:53
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




''alexium'' sa stii ca e f tare,la mine spre exemplu aveam 2 buline la bezina si ma duc pe GPL....duc niste persoane din Cluj pana in Timisoara si aia se uitau la ceas (litrometru) ...cand ajungem in Timisoara era full rezervorul smile.gif) se mirau aia cum se intampla ca mi se umple rezervorul in timpul mersului smile.gif)


--------------------
Renault Twingo 1995 - CJ-13-CRV
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 19 May 2010, 09:35
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Important e sa iti stii benzina, kilometrii parcursi si o sticla cu 2 litri de benzina-n portbagaj...just in case biggrin.gif

This post has been edited by Alexium: 19 May 2010, 09:36


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccris
post 19 May 2010, 09:43
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Important e sa mergi din plin in plin si sa eviti pe cat posibil sa te plimbi cu rezervorul gol.
De la prea putina benzina se poate strica catalizatorul (conform manualului de utilizare a masinii), unii mai zic ca pompa de benzina s-ar putea incalzi si strica.


--------------------
RENAULT TWINGO 1.2 16V 2001 / Scenic RX4 2.0 16V 2002 __
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danvespa
post 19 May 2010, 09:53
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 26 January 10




As fi si eu curios sa stiu ce legatura are catalizatorul cu nivelul benzinei?


--------------------
Renault Twingo 1997, 1.2 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccris
post 19 May 2010, 10:00
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




dupa cum am zis, asta este specificat in manual, detalii pot da cei de la Renault.
Presupun ca se poate aduna mai multa mizerie si poti obtine niste rateuri din lipsa de carburant, insa e doar o presupunere


--------------------
RENAULT TWINGO 1.2 16V 2001 / Scenic RX4 2.0 16V 2002 __
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adigaina
post 19 May 2010, 16:04
Post #44


twingo 2001


Group: Members
Posts: 5
Joined: 15 May 10




Ciao Alexium,
Multam fain de sfaturi; chiar e o idee bune sa verific cureaua de distributie;am aranjat la service Renaul cu cineva sa o vada un mecanic si sa-si dea cu parerea;masinuta are doar 96.000km si nu am habar daca s-a umblat pe la distributie;
Omu' mi-a promis ca imi da un verdict corect; asadar sa speram ca mai tine ceva mii de km.....alfel trebuie schimbat tot kitul de distrbutie
Revin cu amanunte dupa vizita la service..
Referitor la schim am dat o raita pe net dupa fitre si ulei si am ramas surprins cat de "mult "costa:
- filtru ulei 34ron
-filtru aer 45 ron
-filtru benzina 40
-ulei 10W40Elf- 4l = 89ron
Toate filtrele MANN
Total 208 ron
Tot sa faci revizii de genul asta

19 May 2010, 17:08:
Salutare tuturor,
Intrebare intrebatoare: la masina din prorietate(doar de cateva sapt) am pavilion textil....si nu am reusit pana acum sa il decapotez - si din cauza vremii si de frica sa nu ploua inauntru.....cei care au asa ceva in dotare cum se comporta?????
Sincer nici nu stiu care este operatiunea si cum se face; si duca cel il dechid si mai inchide etan?
Asa cum am cumparat eu masina, dupa furtunile de lunile trecute nu era pic de apa in ea....si mie cam frica sa umblu la pavilion...
Astept sfaturi practice!
Multam

This post has been edited by adigaina: 19 May 2010, 16:08


--------------------
renault twingo motor D7F-F7-02, an 2001 - ss:VF1C06G0525073390
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 19 May 2010, 22:17
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Piesele de Renault sunt scumpe din cate am vazut.La dezmembrari cred ca e alta poveste.Oricum, nu ma bag, ceilalti, veteranii stiu mai bine.Eu unul, nu mi-a intrat apa in masina prin tavan, desi am inchis si am deschis de ceva ori.Eu am probleme cu chederele, sunt cam duse si imi mai intra apa in portiera stanga, scurgandu-se sub clapa de deschidere a usii, unde se termina plasticul si incepe tabla..dar tot afara se duce apa tongue.gif

This post has been edited by Alexium: 19 May 2010, 22:19


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_tzk
post 6 Jun 2010, 21:30
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 May 10
From: Iasi




La un Twingo din 1996 stiti unde se afla filtrul de combustibil ? ... app de trapa textila stai fara griji ... eu o folosesc regulat si nu am probleme ... doar ce am patit .. imi stateau colturile ridicate in sus si cu putina forta le refaci inapoi ...


--------------------
Renault Twingo 1996
Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp
Peugeot 107 1.0 2008 68 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 7 Jun 2010, 09:19
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




QUOTE(dj_tzk @ 6 Jun 2010, 21:30)
La un Twingo din 1996 stiti unde se afla filtrul de combustibil ? ... app de trapa textila stai fara griji ... eu o folosesc regulat si nu am probleme ... doar ce am patit .. imi stateau colturile ridicate in sus si cu putina forta le refaci inapoi ...
*






stanga spate langa roata,sub masina.Pregateste si 2 coliere mici daca intentionezi sa schimbi filtrul

This post has been edited by zozo_park: 7 Jun 2010, 09:33


--------------------
Renault Twingo 1995 - CJ-13-CRV
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_tzk
post 7 Jun 2010, 09:43
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 May 10
From: Iasi




Da ... vreau sa il schimb pentru ca nu prea trage ... ma rog de ea sa urce la dea ... asta ar fi problema ? Nu stiu cand a fost schimbat , iar masina a fost la cineva care nu prea a avut grija de ea ... Se schimba usor ?


--------------------
Renault Twingo 1996
Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp
Peugeot 107 1.0 2008 68 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 7 Jun 2010, 10:05
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




mai usor de atat nu se poate.
E ca o conserva cu 2 pute in afara pe care intra cate un furtun.Partea buna e ca poti pune orice filtru similar.

dar neaparat sa iti cumperi coliere potrivite pt filtru ca e un sistem nasol de prindere si 99% ca se va rupe.Repet e deosebit de simplu.Inca ceva,daca ar fi sa faci schimbul sa ai in vedere ca la demontarea filtrului o sa curga benzina din furtunul de tur ...

Eu am vrut sa schimb filtru de benzina dar nu am avut la indemana coliere...asa ca merg cu cel vechi


E 12 ron parca


Daca nu trage cum vrei tu cel mai bine sa faci o comparatie reala: te urci intr-un alt Twingo sio vezi cum merge.Daca vrei sa te apuci de reparatii cel mai bine sa schimbi consumabilele ca sunt ca si gratis si dupa aceea vezi cum se misca.

7 Jun 2010, 10:08:
PS eu am 55 cai si am pus GPL icon_mrgreen.gif pornesc si clima ...chiar si asa trage rezonabil

This post has been edited by zozo_park: 7 Jun 2010, 10:08


--------------------
Renault Twingo 1995 - CJ-13-CRV
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_tzk
post 7 Jun 2010, 10:45
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 May 10
From: Iasi




Eu am tot asa motor de 1149 cmc cu 40 kw si 54 cp ... mi se pare ca este oleaca puturoasa ... mai ales la deal ... ma rog de ea sa urce ... am mers cu un peugeot 107 cu motor de 1 litru si scuze ... trage de rupe asfaltul ... in fine ... am sa ii schimb filtrul de combustibil sa vad poate se rezolva problema ... in privinta consumabilelor , abia am schimbat filtru aer ( MANN ) , filtru ulei ( MANN ) , ulei ( Elf 10w40 ) ... urmeaza distributia ...


--------------------
Renault Twingo 1996
Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp
Peugeot 107 1.0 2008 68 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 7 Jun 2010, 10:50
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Elimina eventualele probleme ...al meu Twingo fuge de rupe in panta ...chiar ma mir uneori ce forta poate avea motorasul asta ...!


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 7 Jun 2010, 10:55
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




da RENOTGO e vb de lt motor din cate observ ca la DJTZK e monopunct,ca si la mine.

Dar DJTZK ce cod motor ai?Esti sigur ca ai distributie pe curea si nu pe lant ca la mine?


--------------------
Renault Twingo 1995 - CJ-13-CRV
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 7 Jun 2010, 11:03
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




"Eu am tot asa motor de 1149 cmc cu 40 kw si 54 cp" ...motorul lui dj_tzk are injectie multipunct ,deci ...!?


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 7 Jun 2010, 11:09
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




QUOTE(renotgo @ 7 Jun 2010, 11:03)
"Eu am tot asa motor de 1149 cmc cu 40 kw si 54 cp"  ...motorul lui dj_tzk are injectie multipunct ,deci ...!?
*






da,e multi' smile.gif kit curea distributie : 192 lei cu rola

aici e avantajul distributiei pe lant smile.gif

This post has been edited by zozo_park: 7 Jun 2010, 11:13


--------------------
Renault Twingo 1995 - CJ-13-CRV
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 7 Jun 2010, 11:13
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Nu exista "mono" cu cilindrea de 1149 cmc pe Twingo ,crede-ma !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 7 Jun 2010, 11:14
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




QUOTE(renotgo @ 7 Jun 2010, 11:13)
Nu exista "mono" cu cilindrea de 1149 cmc pe Twingo ,crede-ma !
*





mea culpa...am corectat


--------------------
Renault Twingo 1995 - CJ-13-CRV
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_tzk
post 7 Jun 2010, 15:45
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 May 10
From: Iasi




Am reusit sa depistez unde este filtrul de combustibil ... din cate cred eu nu a fost nici odata schimbat ... are sigla Renault pe el ... si pe aici nu am vazut filtre cu sigla Renault pe ele ... in fine ... maine il schimb si voi vedea daca este vro diferenta . Cred ca am sa cumpar tot MANN ... am gasit la 36 lei si mai sunt sii altele ... preturile incep de la 25 lei smile.gif)) nu e o avere smile.gif)


--------------------
Renault Twingo 1996
Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp
Peugeot 107 1.0 2008 68 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 7 Jun 2010, 16:07
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




uitate mai bine ca este si cu 16 lei ...acolo unde te uiti de obicei smile.gif


--------------------
Renault Twingo 1995 - CJ-13-CRV
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_tzk
post 7 Jun 2010, 16:10
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 May 10
From: Iasi




16 lei ... de ala de plastic nu ?


--------------------
Renault Twingo 1996
Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp
Peugeot 107 1.0 2008 68 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 7 Jun 2010, 16:21
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




QUOTE(dj_tzk @ 7 Jun 2010, 16:10)
16 lei ... de ala de plastic nu ?
*





metal...exact ca originalul numai fara sigla Reno


--------------------
Renault Twingo 1995 - CJ-13-CRV
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 07:34
Dacia