Bobina de inductie, Poate sa crape treptat?
![]() ![]() ![]() |
Bobina de inductie, Poate sa crape treptat?
cosminphotog |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 15 August 07 From: Galați-Tg.Mureș ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/ ex Renault
Sandero/ex Laguna 1&2
- MS-36-GIN
2008 Laureate 1.6 Lagunist aproape versat, renoist profesionist.
|
|||
Johnny78 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
eu am schimbat bobina
nu moare instant, te lasa sa te faci de cacao o vreme... s-a rezolvat prin schimbare... |
--------------------
Renault
Laguna 2.0
- BC 99 AEB
1994/Business De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
La mine la fel....moare incet, dar sigur
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
cosminphotog |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 15 August 07 From: Galați-Tg.Mureș ![]() |
Aham, multumesc de raspunsuri
![]() PS Sper sa fie aia, eu mi-am facut "diagnoza" ![]() This post has been edited by cosminphotog: 3 Jul 2009, 10:50 |
--------------------
Dacia/ ex Renault
Sandero/ex Laguna 1&2
- MS-36-GIN
2008 Laureate 1.6 Lagunist aproape versat, renoist profesionist.
|
|
ricochet2 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.770 Joined: 8 November 08 From: Timisoara ![]() |
2,5 mil o bobina ? Eu am 4 si una am schimbat-o degeaba. Si am dat peste 3 milioane pe ea.
|
--------------------
Renault
Laguna Concorde 1.6 16V
1999
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Cum ai facut diagnoza? Ai desfacut doar bobina sa vezi dc da scanteie sai ai scos si bujia?
This post has been edited by cri8sti: 3 Jul 2009, 11:34 |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
ricochet2 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.770 Joined: 8 November 08 From: Timisoara ![]() |
Au facut test CLIP si test de compresie. Dar cred ca m-au dus cu zaharelul. Poate au vrut sa mai vanda o bobina
![]() |
--------------------
Renault
Laguna Concorde 1.6 16V
1999
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
E criza...ce sa-i faci. Dar dc masina mergea la fel....le-ai dat banii pe bobina???
![]() This post has been edited by cri8sti: 3 Jul 2009, 11:38 |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
cosminphotog |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 15 August 07 From: Galați-Tg.Mureș ![]() |
QUOTE(cri8sti @ 3 Jul 2009, 11:32) Pai nu mai dadea scanteie la bujii, am scos fisa centrala (capatul care intra in delco) si nu venea curent nici acolo. Am masurat firele care intra in bobina de inductie si intra + acolo, deci o alimenta. Mai departe nu iesea din ea. Parerea mea e ca doar bobina mai putea fi. In plus, da demult semne de oboseala la aprindere, am tot schimbat bujii, fise, capac delco. Se imbunatatea un pic, apoi iar o lua pe aratura. Pornea foarte greu, mergea in 3, pe benzina nu-mi lucra un piston, pe gaz nu-mi lucra altul, etc. I-am schimbat recent si motorul cu totul si facea la fel si cu cel vechi, cu ala mai nasol pentru ca era bulit. La ala imi murea la relanti cand pornea clima sau cand viram, duduia ca un tractor, etc, etc. Chestia interesanta era ca avea momente cand mergea bine, mai ales cand i-am schimbat motorul a fost un deliciu o perioada scurta pana a inceput sa-si faca de cap iar. La modelul meu, motor F3R ca al lui Johnny, avem doar o singura bobina si ruptor-distribuitor (capac delco cu lulea inauntru). La ale vostre, e cu bobine pe fiecare bujie separat. This post has been edited by cosminphotog: 3 Jul 2009, 12:08 |
--------------------
Dacia/ ex Renault
Sandero/ex Laguna 1&2
- MS-36-GIN
2008 Laureate 1.6 Lagunist aproape versat, renoist profesionist.
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
pai i-ai rezolvat si buleftrica?
cablajul e important, Cosmin... |
--------------------
Renault
Laguna 2.0
- BC 99 AEB
1994/Business De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
cosminphotog |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 15 August 07 From: Galați-Tg.Mureș ![]() |
QUOTE(Johnny78 @ 3 Jul 2009, 12:16) Scuze Johnny, nu inteleg exact ce vrei sa zici. Ai fost intr-atat de scurt si de sec, incat nu-mi dau seama la ce te referi exact. Poti reformula te rog frumos? Nu te supara... Ce buleftrica, ce cablaj, etc. M-ai bagat in ceata totala. |
--------------------
Dacia/ ex Renault
Sandero/ex Laguna 1&2
- MS-36-GIN
2008 Laureate 1.6 Lagunist aproape versat, renoist profesionist.
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
ma refeream la electrica
motorul are si el un cablaj, care de obicei e in set. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0
- BC 99 AEB
1994/Business De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
cosminphotog |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 15 August 07 From: Galați-Tg.Mureș ![]() |
La cablajul motorului n-am umblat pana acum, pare OK. N-am avut probleme cu el. Credeam ca zici de cablurile de la bobina de inductie, alea par OK. Cred ca atata a fost viata ei, sper sa n-aiba alte cauze.
|
--------------------
Dacia/ ex Renault
Sandero/ex Laguna 1&2
- MS-36-GIN
2008 Laureate 1.6 Lagunist aproape versat, renoist profesionist.
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
pai cand ai luat motorul nou nu ti-au dat si cablajul?
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0
- BC 99 AEB
1994/Business De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
cosminphotog |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 15 August 07 From: Galați-Tg.Mureș ![]() |
Nu, au legat de matele mele pre-existente pe masina.
|
--------------------
Dacia/ ex Renault
Sandero/ex Laguna 1&2
- MS-36-GIN
2008 Laureate 1.6 Lagunist aproape versat, renoist profesionist.
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
deja nu imi miroase a bine
de unde Doamne iarta-ma s-a nimerit un cablaj absolut identic? in fine....poate am dat eu in paranoia |
--------------------
Renault
Laguna 2.0
- BC 99 AEB
1994/Business De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
cosminphotog |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 15 August 07 From: Galați-Tg.Mureș ![]() |
Acuma nu stiu eu exact la ce te referi tu man. Ei au deconectat toate matele care erau prinse intre motorul vechi si masina, au scos motorul afara, au bagat cel nou si au conectat matele inapoi. Or mai fi ramas si pe ala cate ceva, cum ar fi matzaraia de la injectoare, etc. Alternatorul si toate pompele au ramas ale mele, in rest nu e mare lucru, nu? Iar cablajul ar trebui sa fie identic la motor identic, sau...nu?
Update: hehe Johnny, cred ca te-am stresat un pic azi man. Nu am rezolvat-o inca, de-abia maine dimineata ajunge bobina aia.... ufffff, s-au anulat planurile de mers la tara de azi.... 4 Jul 2009, 10:27: Gata băieții, s-a rezolvat. Bobină de inducție 130 RON, modul aprindere (ăla pe care e montată bobina cu radiatorul ăla pe el) 245 RON, total 375 RON și mulți nervi. Motorul toarce frumos acum, încă nu l-am testat la drum. Vă zic impresiile luni, merg la țară acum că am pierdut o zi. Johnny, mersi mult de ajutor, cred că te-am stresat ieri ![]() This post has been edited by cosminphotog: 4 Jul 2009, 10:27 |
--------------------
Dacia/ ex Renault
Sandero/ex Laguna 1&2
- MS-36-GIN
2008 Laureate 1.6 Lagunist aproape versat, renoist profesionist.
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
stai linistit, mai curge ceva apa pe Dunare pana sa devin stresat de cineva.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0
- BC 99 AEB
1994/Business De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
ricochet2 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.770 Joined: 8 November 08 From: Timisoara ![]() |
uhmmm.... agentul de asigurari... ?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna Concorde 1.6 16V
1999
|
|
cosminphotog |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 15 August 07 From: Galați-Tg.Mureș ![]() |
Mda, am testat tot. Merge brici, chestia e ca am avut și eu accident ieri, nimic major. Putea fi foarte nașpa în schimb.... Am scăpat ca prin minune cu avarii minore și... în viață.
![]() 6 Jul 2009, 22:18: Ptiu că am mai găsit o problemuță: una din mufele de la injectoare, contactorul din mufa mamă era împins în spate și nu făcea contact cu puțulica aia din mufa tată. Se vedea că e demult așa..... Offff This post has been edited by cosminphotog: 6 Jul 2009, 22:18 |
--------------------
Dacia/ ex Renault
Sandero/ex Laguna 1&2
- MS-36-GIN
2008 Laureate 1.6 Lagunist aproape versat, renoist profesionist.
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
o secunda, despre ce injectoare vorbesti?
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0
- BC 99 AEB
1994/Business De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
cosminphotog |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 15 August 07 From: Galați-Tg.Mureș ![]() |
Vorbesc de injectorul de benzină de la cilindrul nr.3. Știi căblăraia aia care e ascunsă in carcasa aia de plastic deasupra rampei de injecție? Alea sunt firele care aduc semnal electric la injectoare când și cum să deschidă. Acolo sunt niște mufe care conectează injectoarele în manunchiul ăla de fire. Acolo era o mufă cu probleme... Ți-am zis eu că au avut la Craiova probleme cu un injector, care după aceea și-a dat drumul singur, remember? De-acolo venea problema. La motorul vechi acel injector nu lucra de mult timp, se vedea pe el. La ăsta nou, lucra doar când vroia el. Acum lucrează când vreau EU, adică tot timpul
![]() La motorul vechi se pierdea treaba asta printre multe alte probleme generatoare de mers neregulat, pe gaz lucrau toate 4 pistoanele, pe benzină doar 3, dar cum eu făceam doar pornirea pe benzină, asta e.... This post has been edited by cosminphotog: 8 Jul 2009, 07:53 |
--------------------
Dacia/ ex Renault
Sandero/ex Laguna 1&2
- MS-36-GIN
2008 Laureate 1.6 Lagunist aproape versat, renoist profesionist.
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
vechea boala, contactul imperfect; bine ca s-a rezolvat
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0
- BC 99 AEB
1994/Business De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
cosminphotog |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 15 August 07 From: Galați-Tg.Mureș ![]() |
Culmea e ca nu era neaparat vorba de boala tipică, cea cu oxidarea contactelor. În mufa mamă, papucii contactori au un fel de piedică care-i oprește să culiseze afara din mufă când împingi mufa tată în ea, chestia e că la mufa asta scapase opritorul respectiv, iar cand au băgat mufa tată, au împins papucul afară din mufă. L-am împins la loc, a făcut click și gata. Chestia e că nu se vedea dacă nu intrai în detalii, trebuia tras manșonul de cauciuc de pe mufă, etc.
Încă o chestie referitoare la acest topic (bobina de inducție): dacă aveți probleme cu ea vreodată și mergeți la magazin să vă caute după cod, aveti mare grijă. Mie mi-au luat dupa codul acela de pe radiatorul de răcire (ansamblul complet e format dintr-un radiator, pe care e capsat un modul electronic de aprindere pe care se montează bobina). Când mi-a venit "pesa", am avut marea surpriză că era doar radiatorul și modulul de aprindere, FĂRĂ bobină... adică ce era bulit. A trebuit să mai aștept o zi și după aia. Să aveți grijă să fie complet. Cost: partea cu radiatorul și modulul de aprindere 245 RON, bobina de inducție 130. Când vi se arde, încercați să demontați bobina și să o comandați strict pe aia, are șansele cele mai mari să se ducă, modulul nu prea... Am învățat și eu pe pielea mea. This post has been edited by cosminphotog: 9 Jul 2009, 08:06 |
--------------------
Dacia/ ex Renault
Sandero/ex Laguna 1&2
- MS-36-GIN
2008 Laureate 1.6 Lagunist aproape versat, renoist profesionist.
|
|
Johnny78 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.816 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti, Jud. Bacau ![]() |
asa am patit si eu...
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0
- BC 99 AEB
1994/Business De cand am Renault, ingerul meu pazitor si-a luat Lamborghini. Vai de aura lui!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 04:54 |