Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme diverse cu un R19, stergatoare,trapa,vas expansiune etc

racautanu_cosmin
post 14 Jul 2009, 19:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 14 July 09




Salut sunt nou si daca am comis vreo greseala sau ceva cu topicul asta sa stiti ca nu prea le am cu forumurile.Masina o am de vreo 3 luni si merge si arata brici avand in vedere ca am dat doar 850 de euro pe ea.Sa revin la probleme:

1) Vas expansiune putin fisurat pe la capac,mi se evaporeaza toata apa dupa 500 de km.Daca ma poate ajuta cineva cu un vas de expansiune platesc cu drag sau eventual o idee cum sa-l repar.Motorul este un F3N L740 de 54 KW cu injenctie monopunct

2) Am geamuri electrice la ea dar scartaie ca d...u, mi-e jena sa apas pe buton.am incercat sa pun putin ulei pe la chedere si a functionat.o saptamana...alta solutie daca aveti ca a mea nu e buna

3) Asta e buba mare...Am trapa manuala si picura dar numai pe la colturile dinspre parbriz.picura doar cand ploua fff tare cum sa intamplat zilele astea...daca incepe sa ploua f tare si merg cu ea nu curge strop de apa indiferent ca merg de o ora sau doua.Am inteles ca trapa ar avea 2 scurgeri in colturile alea ca ar putea fi infundate.am ridicat trapa in sus la maxim si m-am uitat dupa ele dar nu le-am vazut si nu as vrea sa o desfac decat daca gasesc si chedere noi sa i le schimb.Eventual daca imi puteti spune unde merg furtunasele alea cu scurgerea de la trapa ca sa bag aer comprimat pe acolo sa le desfund ca pe la trapa observ ca e mai tricky.

4) Cand merg cu ea pe drum inclinat in stanga sau dreapta trepideaza toata masina intr-o parte si in cealalta.in rest e ok...am mers cu 150 km/h cu inca 3 persoane in masina si nu bate nimic pe ea...merge unsa.Un prieten mecanic mi-a zis sa-i schimb urgent rulmentii ca imediat crapa...rotile nu se incing sau chestii de genul

5) Nu pompeaza lichid la geamul din spate si habar nu am unde sa ma uit sa vad ce e stricat.Ideea e ca se vede furtunasul plin cu lichid de parbriz,trece pe langa pragul din dreapta deci nu e anulat

6) Nu merg decat treptele 1 si 2 la ventilatie

7) Stergatoarele de pe fata se opresc acolo unde sunt cand le opresc din comutator (e foarte enervant sa ploua si sa se opreasca stergatoarele pe mijlocul parbrizului).ala din spate se opreste mereu jos

8) Daca se poate un sfat...la cat sa-i schimb uleiul?? acum 1500 de km i-am pus mobil1 15W40.la 10 000 ma gandesc ca e prea tarziu ca e cam batrana iar la 7000 mi se pare cam devreme....voi la cat ziceti?

9) Ceva piese daca aveti ca mi-ar prinde bine un pret mai bun,sfaturi etc.Am nevoie de amortizoare spate,rulmenti spate,niste chedere noi ptr trapa (chederele arata bine dar m-as simti mult mai bine sa le vad schimbate cu unele noi)


Attached thumbnail(s)
238655249_2538939_500_500.jpg ( Size: 50.32k ) Number of downloads: 230


--------------------
Renault R19 - BV-12-JOZ 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 15 Jul 2009, 11:17
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Uleiul il schimbi la 7500km, iar rulmenti spate iei de snova, sunt SKF acelasi cod cu cei originali. 35 ron bucata. Revino cu o poza la trapa, sa vad cum e mecanismul.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazmaniandevil
post 16 Jul 2009, 10:57
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 21 April 09
From: Bucuresti




Salutare!
ma bag si eu in discutie cu sfaturi venite din experienta proprie
Problema
1 - schimbi vasul cu unul de la dezmembrari
2 - dai jos chederul orizontal si ii speli bine de tot partea care sta lipita de geam arata ca o catifea - eu am patit la fel dupa o zi pe plaja si am zgariat si geamul de la sofer; daca e din mecanism cumperi un WD-40 si dai pe tot mecanismul, cel mai bine demontat
4 - poate fi un suport de motor sau de cutie; preferabil schimati toti cu unii noi
5 - vezi sa nu fie infundat furtunul sau duza; motorasul poate fi ars - eu am pus unul de Dacia 'eftin si bun, merge de 3 ani smile.gif; ultima cauza poate fi electrica - nu se alimenteaza motorasul
6 - aici e mai complicata treaba - verifici mufa ventilatorului (o scoti din soclu, o cureti vezi sa nu fie topita, de obicei se topeste firul de masa). daca totul e ok acolo verifici panoul de control, adik il demontezi si verfici mai intai vizual dupa mufe topite sau alte d-astea. eu am patit cu firul de treapta 3, pentru mergea mereu iarna la maxim si s-a topit mufa care intra in panou. pana nu i-am pus papuci separati pentru fiecare treapta, nu am scapat.
7 - cred ca aici scapi ieftin cu o siguranta schimbata.
9 - depinde de buzunar
Bafta maxima si un salut prietenesc pentru mihai1677!
PS arata super masina, cel putin din fata

This post has been edited by tazmaniandevil: 16 Jul 2009, 12:45


--------------------
Renault 19 Chamade - B 82 CEM 1990 (L532, C3J-710, JB1023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
racautanu_cosmin
post 16 Jul 2009, 19:01
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 14 July 09




salut si multam fain ca ati venit imediat cu idei si raspunsuri.am facut poze la trapa.In poza 1 e incercuit locul pe unde picura.deasemenea mai picura si in coltul opus (pe partea soferului coltul dinspre capota).Am demontat toti stalpii (daca dadeam carpeta jos cat sa vad toata trapa nu am idee cu ce sa o mai lipesc la loc) si surpriza: nici un furtun sau scurgere pentru trapa.E un cheder micut(inconjoara toata trapa pe interior) pe unde picura si l-am scos si pe ala si pare nou,nu e rupt ciupit sau chestii de genul.cand m-am lovit de problema asta picura si mai tare pe la colturile alea si am umplut canalul in care vine chederul interior cu silicon iar problema s-a mai diminuat.eu ma gandesc acuma sa curat bine chederele de pe exterior si sa le inmoi cu niste vaselina dupa care sa pun si niste superglue la colturile alea dar nush daca rezista la vibratii.idei ceva pls

ps:urmele albe din poza 1 sunt niste pete de ramase de cand iam pus silicon.chederul intra exact cum ar trebui si sta fixat bine

This post has been edited by racautanu_cosmin: 16 Jul 2009, 20:29

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 46.38k ) Number of downloads: 189
2.jpg ( Size: 35.9k ) Number of downloads: 206


--------------------
Renault R19 - BV-12-JOZ 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 16 Jul 2009, 19:20
Post #5


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




mai micsoreaza pozele daca sunt facute cu o camera peste 5MP...


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 17 Jul 2009, 17:04
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




da este o trapa after market, nu are furtunase, trebuie sa cauti un cheder mai grosut.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
racautanu_cosmin
post 18 Jul 2009, 01:29
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 14 July 09




hmm...nasol atunci daca nu are furtunase.Daca aplic metoda "nea' tractor" si lipesc chederul cu niste prelandez oare ajuta cu ceva? ca nush sincer unde gasesc cheder de care imi trebuie in BV


--------------------
Renault R19 - BV-12-JOZ 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 07:30
Dacia