Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Combustibil

valeriu24
post 18 Jun 2009, 10:55
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 24 September 08
From: Bucuresti




Stiti cumva ce se intampla daca raman fara combustibil ? Pentru versiune 1.5 dci ?

Va intreb pentru ca am auzit un prieten care a pus motorina cu sticla ulterior si a plecat de pe loc. Si nu prea imi vine sa cred. Eu stiam ca trebuie schimbat ceva pe la injectie ... in fine, va intreb pe voi.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dci, 85 eco 2 2007, authentique - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shoTgunu
post 18 Jun 2009, 10:58
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 25 November 08
From: Bucuresti




Da, eu stiu ca se blocheaza pompa de motorina si dupa trebuie sa o "amorsezi" cumva.Cel mai bine sa sa nu ramai fara motorina.


--------------------
Renault Megane Sedan II 1.6 16V 2003 Privilege - Numar de numar
Life's a bitch... and in the end you marry one... you better hope she sucks
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HDG
post 18 Jun 2009, 11:07
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 25 February 07
From: NavYork




Nu se blocheaza nimic, tragi pe drapta, faci rost de combustibil, dupa care deschizi capota, in stanga cum te uiti la motor este o para/pompita din cauciuc, dai la aia pana incepe sa curga motorina pe instalatie (dai mai mult sa fii sigur ca a ajuns motorina pana la pompa) dupa care pornesti motorul. E posibil sa n-o ia din prima dar din a 2-a sigur porneste.

Acelasi lucru este valabil daca schibi si filtru de motorina.

P.S. De preferabil este sa nu ramai in pana prostului ....


--------------------
Renault Megane 2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valeriu24
post 18 Jun 2009, 11:18
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 24 September 08
From: Bucuresti




pffff...multumesc. !!

Unu zicea ca trebe schimbate injectoarele, ca se infunda, ca cutare si cutare...se pare ca renault e totusi ok la astfel de faze. La alte masini, suni la tractare...


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dci, 85 eco 2 2007, authentique - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Jun 2009, 11:44
Post #5


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.386
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




La dieseluri nu e bine sa mergi cu motorina putina. Poate face cavitatie in pompa , chestie care nu prea ii face bine. Oricum, se memoreaza defect de presiune scazuta in rampa la o astfel de problema.
Cel mai bine alimentezi cand intra pe rezerva si scapi de griji.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shoTgunu
post 18 Jun 2009, 11:44
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 25 November 08
From: Bucuresti




In niciuun caz nu se infunde.La nicio masina nu se schimba injectoarele daca ramai in pana prostului.Pai ce ar insemna blush.gif .
Stai linisitit, avem totusi motoare de generatie noua si nu se intampla asa ceva.
Bafta


--------------------
Renault Megane Sedan II 1.6 16V 2003 Privilege - Numar de numar
Life's a bitch... and in the end you marry one... you better hope she sucks
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megane1
post 18 Jun 2009, 12:23
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 27 March 07
From: Moinesti




oricat de noua ar fi generatia motoarelor noastre..pot exista probleme daca obisnuim sa mergem du benzina foarte putina in rezervor..adica mult dupa aprinderea avertizarii("dupa rosu").intr-o perioada in care am facut personal asta- am mers mereu multisor dupa ce s-a aprins becul,dar fara sa raman in pana-am avut 2 injectoare infundate.
banuiesc ca orice masina ar fi, indiferent de marca sau pret, in rezervor punem cu totii aceeasi benzina romaneasca..orice benzina lasa ceva depuneri, mizerie, etc..se mai face condens-chiar daca rezervorul nu e metalic- si daca apuca sa o traga pompa..cam asta e smile.gif . de atunci fac tot posibilul ca imediat dupa avertizare, sa completez ..nivelul smile.gif


--------------------
renault megane2.2 privilege 1,6 16v mai 2007
privilege, gris platine+mp3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr_viorel
post 18 Jun 2009, 12:56
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 11 January 08
From: Craiova, Dolj




Pai Fratilor, atunci pentru ce s-a mai adaugat filtrul!!!


--------------------
RENAULT Megane 2.1 dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
megane1
post 18 Jun 2009, 13:18
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 27 March 07
From: Moinesti




tr_viorel : sunt si chestii care trec si de filtru..atunci cum putem explica de ce exista injectoare infundate, si diesel si benzina, si la alte marci cu pretentii fata de umilul reno..?


--------------------
renault megane2.2 privilege 1,6 16v mai 2007
privilege, gris platine+mp3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 19 Jun 2009, 00:17
Post #10


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




QUOTE(HDG @ 18 Jun 2009, 11:07)
E posibil sa n-o ia din prima dar din a 2-a sigur porneste.
*



Ce inseamna din prima si din a doua?
Adica, sa apas butonul de start, si sa nu porneasca motorul? in cat timp? si ce se face intr-un asemenea caz? apas din nou? dupa cat timp? etc...
Sincer, nu am patit niciodata sa nu se porneasca motorul, deaceea intreb...

19 Jun 2009, 00:31:
QUOTE(einstein1984 @ 18 Jun 2009, 11:44)
Poate face cavitatie in pompa , chestie care nu prea ii face bine.
*



Bine, bine... dar spune-ne si noua ce inseamna "cavitatie in pompa", caci nu toata lumea este inginer auto... mai este si cate unii care confunda cuvintele "cavitatie" si "cavitate", si atunci nu inteleg care-i faza...
Plus ca exprimarea este incorecta. In pompa, fiind un solid, poate apare doar o "cavitate", nu o "cavitatie", care apare in corpurile lichide...

dex: cavitatie ~ "Fenomen de producere, într-un curent de lichid, a unui vid parțial unde se formează bule de vapori sau de gaze care, aglomerându-se, determină vibrații și coroziune mecanică, prezentând pericol de distrugere pentru pereții conductei prin care circulă lichidul, pentru paletele turbinelor etc."
cavitate ~ "Adâncitură, gaură într-un corp solid".

Aha, deci, fenomenul de cavitatie in lichide determina aparitia fenomenului de cavitate in solidele ce inconjoara respectivele lichide...

Pai, daca asa sta treaba, in cat timp se intampla asta? in sute de ani? in zeci de ani?
Oare cat timp trebuie sa treaca, pentru ca niste viduri partiale (pleonasm, caci vidul este intotdeauna partial) cu durata de viata de ordinul secundelor, sa absoarba efectiv molecule din peretii metalici ai unei conducte, cauzandu-le acestora fisuri? Nu cumva acest timp depaseste durata de viata a masinii...



This post has been edited by supremeon: 19 Jun 2009, 00:31


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, primavara cu verde crud si albastru - pur pretutindeni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 19 Jun 2009, 01:01
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Lasa dex-ul si citeste aici: http://ro.wikipedia.org/wiki/Cavita%C5%A3ie Aia e turbina unei banale pompe de apa, crezi ca i-au trebuit sute de ani sa ajunga asa?
Nu e vorba de conducte ci de pompa de motorina care mai contine si piese in miscare.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HDG
post 22 Jun 2009, 09:08
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 25 February 07
From: NavYork




QUOTE(supremeon @ 19 Jun 2009, 00:17)
Ce inseamna din prima si din a doua?
Adica, sa apas butonul de start, si sa nu porneasca motorul? in cat timp? si ce se face intr-un asemenea caz? apas din nou? dupa cat timp? etc...
Sincer, nu am patit niciodata sa nu se porneasca motorul, deaceea intreb...



EXACT ! Apesi pe start invarte motorul timp de ~10 secunde si nu porneste dupa care se opreste demarorul, dupaia cand apesi a 2-a oara pe start il mai invarte de cateva ori si porneste.

Asa am patit eu prima data cand am schimbat filtru de motorina singur si n-am stiut ca trebuie sa bag mai multa motorina cu ajutorul acelei pompe, daca iipot zice asa.

This post has been edited by HDG: 22 Jun 2009, 09:09


--------------------
Renault Megane 2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 22:35
Dacia