Combustibil
![]() ![]() ![]() |
Combustibil
valeriu24 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 24 September 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dci, 85 eco 2
2007, authentique
- Bucuresti
|
|||
shoTgunu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 25 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Da, eu stiu ca se blocheaza pompa de motorina si dupa trebuie sa o "amorsezi" cumva.Cel mai bine sa sa nu ramai fara motorina.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan II 1.6 16V
2003 Privilege
- Numar de numar Life's a bitch... and in the end you marry one... you better hope she sucks
|
|
HDG |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 25 February 07 From: NavYork ![]() |
Nu se blocheaza nimic, tragi pe drapta, faci rost de combustibil, dupa care deschizi capota, in stanga cum te uiti la motor este o para/pompita din cauciuc, dai la aia pana incepe sa curga motorina pe instalatie (dai mai mult sa fii sigur ca a ajuns motorina pana la pompa) dupa care pornesti motorul. E posibil sa n-o ia din prima dar din a 2-a sigur porneste.
Acelasi lucru este valabil daca schibi si filtru de motorina. P.S. De preferabil este sa nu ramai in pana prostului .... |
--------------------
Renault
Megane
2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
|
|
valeriu24 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 24 September 08 From: Bucuresti ![]() |
pffff...multumesc. !!
Unu zicea ca trebe schimbate injectoarele, ca se infunda, ca cutare si cutare...se pare ca renault e totusi ok la astfel de faze. La alte masini, suni la tractare... |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dci, 85 eco 2
2007, authentique
- Bucuresti
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#5
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.386 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
La dieseluri nu e bine sa mergi cu motorina putina. Poate face cavitatie in pompa , chestie care nu prea ii face bine. Oricum, se memoreaza defect de presiune scazuta in rampa la o astfel de problema.
Cel mai bine alimentezi cand intra pe rezerva si scapi de griji. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
shoTgunu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 25 November 08 From: Bucuresti ![]() |
In niciuun caz nu se infunde.La nicio masina nu se schimba injectoarele daca ramai in pana prostului.Pai ce ar insemna
![]() Stai linisitit, avem totusi motoare de generatie noua si nu se intampla asa ceva. Bafta |
--------------------
Renault
Megane Sedan II 1.6 16V
2003 Privilege
- Numar de numar Life's a bitch... and in the end you marry one... you better hope she sucks
|
|
megane1 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 27 March 07 From: Moinesti ![]() |
oricat de noua ar fi generatia motoarelor noastre..pot exista probleme daca obisnuim sa mergem du benzina foarte putina in rezervor..adica mult dupa aprinderea avertizarii("dupa rosu").intr-o perioada in care am facut personal asta- am mers mereu multisor dupa ce s-a aprins becul,dar fara sa raman in pana-am avut 2 injectoare infundate.
banuiesc ca orice masina ar fi, indiferent de marca sau pret, in rezervor punem cu totii aceeasi benzina romaneasca..orice benzina lasa ceva depuneri, mizerie, etc..se mai face condens-chiar daca rezervorul nu e metalic- si daca apuca sa o traga pompa..cam asta e ![]() ![]() |
--------------------
renault
megane2.2
privilege 1,6 16v mai 2007 privilege, gris platine+mp3
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Pai Fratilor, atunci pentru ce s-a mai adaugat filtrul!!!
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
megane1 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 27 March 07 From: Moinesti ![]() |
tr_viorel : sunt si chestii care trec si de filtru..atunci cum putem explica de ce exista injectoare infundate, si diesel si benzina, si la alte marci cu pretentii fata de umilul reno..?
|
--------------------
renault
megane2.2
privilege 1,6 16v mai 2007 privilege, gris platine+mp3
|
|
supremeon |
![]()
Post
#10
|
![]() cam rareori membru... Group: Members Posts: 503 Joined: 28 July 07 From: din inima țării... ![]() |
QUOTE(HDG @ 18 Jun 2009, 11:07) Ce inseamna din prima si din a doua? Adica, sa apas butonul de start, si sa nu porneasca motorul? in cat timp? si ce se face intr-un asemenea caz? apas din nou? dupa cat timp? etc... Sincer, nu am patit niciodata sa nu se porneasca motorul, deaceea intreb... 19 Jun 2009, 00:31: QUOTE(einstein1984 @ 18 Jun 2009, 11:44) Bine, bine... dar spune-ne si noua ce inseamna "cavitatie in pompa", caci nu toata lumea este inginer auto... mai este si cate unii care confunda cuvintele "cavitatie" si "cavitate", si atunci nu inteleg care-i faza... Plus ca exprimarea este incorecta. In pompa, fiind un solid, poate apare doar o "cavitate", nu o "cavitatie", care apare in corpurile lichide... dex: cavitatie ~ "Fenomen de producere, într-un curent de lichid, a unui vid parțial unde se formează bule de vapori sau de gaze care, aglomerându-se, determină vibrații și coroziune mecanică, prezentând pericol de distrugere pentru pereții conductei prin care circulă lichidul, pentru paletele turbinelor etc." cavitate ~ "Adâncitură, gaură într-un corp solid". Aha, deci, fenomenul de cavitatie in lichide determina aparitia fenomenului de cavitate in solidele ce inconjoara respectivele lichide... Pai, daca asa sta treaba, in cat timp se intampla asta? in sute de ani? in zeci de ani? Oare cat timp trebuie sa treaca, pentru ca niste viduri partiale (pleonasm, caci vidul este intotdeauna partial) cu durata de viata de ordinul secundelor, sa absoarba efectiv molecule din peretii metalici ai unei conducte, cauzandu-le acestora fisuri? Nu cumva acest timp depaseste durata de viata a masinii... This post has been edited by supremeon: 19 Jun 2009, 00:31 |
--------------------
Iubesc mersul domol
pe o sosea fara gropi si alte masini,
primavara cu verde crud si albastru
- pur pretutindeni!
|
|
19vik |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Lasa dex-ul si citeste aici: http://ro.wikipedia.org/wiki/Cavita%C5%A3ie Aia e turbina unei banale pompe de apa, crezi ca i-au trebuit sute de ani sa ajunga asa?
Nu e vorba de conducte ci de pompa de motorina care mai contine si piese in miscare. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
HDG |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 25 February 07 From: NavYork ![]() |
QUOTE(supremeon @ 19 Jun 2009, 00:17) Ce inseamna din prima si din a doua? Adica, sa apas butonul de start, si sa nu porneasca motorul? in cat timp? si ce se face intr-un asemenea caz? apas din nou? dupa cat timp? etc... Sincer, nu am patit niciodata sa nu se porneasca motorul, deaceea intreb... EXACT ! Apesi pe start invarte motorul timp de ~10 secunde si nu porneste dupa care se opreste demarorul, dupaia cand apesi a 2-a oara pe start il mai invarte de cateva ori si porneste. Asa am patit eu prima data cand am schimbat filtru de motorina singur si n-am stiut ca trebuie sa bag mai multa motorina cu ajutorul acelei pompe, daca iipot zice asa. This post has been edited by HDG: 22 Jun 2009, 09:09 |
--------------------
Renault
Megane
2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 22:35 |