Compatibilitate/Incompatibilitate intre motorizari, Se posteaza doar certitudini, nu pareri
![]() ![]() ![]() |
Compatibilitate/Incompatibilitate intre motorizari, Se posteaza doar certitudini, nu pareri
tibirk |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|||
ovidy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 29 September 08 ![]() |
Colegu, eu am schimbat compresorul AC de la un diesel care s-a potrivit la benzinarul meu, apoi climatronicul, tot de diesel, doar e identic. Nu stiu de ce zici tu ca nu-ti arata corect consum mediu etc, pt ca la mine pe langa faptul ca ceasul e de la un diesel, mai arata si in mile, galoni etc. Am facut trasformarile si imi arata consumul mediu f. bine, adica cam la fel cum imi arata si ceasul dinainte.Cat despre turometru nu mai deranjeaza deocamdata pt ca inca nu am trecut de pragul celor 5500 rot/min. Cand o sa ma deranjeze o sa-mi fac timp si sa schimb planseta care afiseaza turatiile de benzinar de pe ''vechiul" ceas pe acesta "nou"
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
- GJ-16-MSW
2001 1.8 16V + GPL
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.914 Joined: 4 February 09 ![]() |
da de ce ai schimbat cu unul de diesel?
eu am urit mereu masinile care aveau bord de benzinar si erau diesel (da o nota de saracie)dar pina acum nu am auzit sa fi schimbat bord de benzinar cu dieselar oricit ar fi costat. macar sa fi schimbat interfata cu una de la benzinare. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
ovidy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 29 September 08 ![]() |
Eu am luat unul de diesel pt ca asa l-am gasit si era mai ieftin(200 lei), de colegul tibirk nu stiu ce sa zic, poate iti spune el de ce a facut aceasta alegere. Cand o sa simt ca ma deranjeaza turometrul diesel(si acum ma repet), o sa schimb planseta cu afisajele de la ceasul meu de benzina, probabil ca si tibirk o sa faca la fel.Momentan sunt multumit ca nu mai trebuie sa decuplez borna bateriei ca sa-mi mearga ceasul.
|
--------------------
Renault
Laguna II
- GJ-16-MSW
2001 1.8 16V + GPL
|
|
tibirk |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
nu merge sa schimbi planseta pentru ca atunci chiar ti-ar arata eronat rpm (unde dieselul are 2000 benzina are 3000 pozitional vorbind....concret, daca schimbi planseta, in momentul in care mergi cu 3000 rpm, iti va arata 2000). Nu merge nici sa pui toata placa de baza de pe diesel pe benzina pentru ca se intampla acelasi lucru.
Eu mi-am pus de diesel pentru ca dupa o luna de cautari nu am gasit una de benzina la pret decent (250 lei). Numai fabulatii auzeam in telefon cand le ceream un bord de laguna pe benzina (unu cerea 6 mil jumate, altu 180E, etc...) QUOTE(ovidy @ 26 Jun 2009, 17:10) Nu stiu de ce zici tu ca nu-ti arata corect consum mediu etc, pt ca la mine pe langa faptul ca ceasul e de la un diesel, mai arata si in mile, galoni etc. Am facut trasformarile si imi arata consumul mediu f. bine cu 9 litrii in rezervor (acul la rosu) imi zice ca mai am de mers aproape 300 Km. Asta sigur e eronat. Consumul mediu dupa ce am schimbat bordul este de 6.2% la drum intins in conditiile in care inainte sa-l schimb ma chinuiam sa-l mentin doar la 7% si cu greu reuseam. This post has been edited by tibirk: 28 Jun 2009, 11:48 |
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
marinuz |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 8 October 07 From: Satu Mare ![]() |
Pentru masina din semnatura, adusa din Franta - BG0A
Broasca usa de la sofer, dupa cod renault, nu sa potivit, nu stiu din ce motive avea 4 pini(la mine) la mufa in loc de 6(cum au alte lagune). Am rezolvat folosind o broasca de Megane2, la care am schimbat cablul care se conecteaza la clapa de deschis usa dinauntru(carcasa de plastic are alta geometrie fata de cea de Laguna) Pedala de acceleratie, dupa ce am comandat 3, nici una nu sa potrivit, dpdv geometric, am primit un sfat de la un "specialist Renault": - se desface pedala, si se monteaza in ea placuta electronica, in prealabil scoasa din pedala comandata noua. Numai bine |
--------------------
Renault
Laguna2
din 2001 - 1,6 - 16V - Expression K4M-D7-10 Laguna fan! - 150.000Km
Am schimbat: Alternator, Pedala de acceleratie, Fulie, Senzor ESP acceleratie laterala, Supape admisie(8). |
|
tibirk |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
Referitor la bordul de diesel.....Am facut cca 1000 km de cand am schimbat bordul, dupa vreo 600 km am resetat totul. Acum imi afiseaza totul corect tot. Oricum ceva a fost in neregula la inceput.
|
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 09:24 |