Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Compatibilitate/Incompatibilitate intre motorizari, Se posteaza doar certitudini, nu pareri

tibirk
post 26 Jun 2009, 14:27
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




Pentru ca tot se intreaba despre asa ceva tot timpul m-am gandit ca ar fi util un astfel de topic. Rog sa postati doar ce ati probat si nu ce ati auzit. De exemplu ei mi-am schimbat ceasurile de bord cu unele de diesel si sunt compatibile pana la un anumit punct. Ce nu imi afiseaza corect: consumul mediu/instantaneu, nr de km de parcurs pana la golirea rezervorului. Turatia mi-o afiseaza corect pe turometrul de la diesel dar pana la 5500 lesne de inteles de ce.


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidy
post 26 Jun 2009, 16:10
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 29 September 08




Colegu, eu am schimbat compresorul AC de la un diesel care s-a potrivit la benzinarul meu, apoi climatronicul, tot de diesel, doar e identic. Nu stiu de ce zici tu ca nu-ti arata corect consum mediu etc, pt ca la mine pe langa faptul ca ceasul e de la un diesel, mai arata si in mile, galoni etc. Am facut trasformarile si imi arata consumul mediu f. bine, adica cam la fel cum imi arata si ceasul dinainte.Cat despre turometru nu mai deranjeaza deocamdata pt ca inca nu am trecut de pragul celor 5500 rot/min. Cand o sa ma deranjeze o sa-mi fac timp si sa schimb planseta care afiseaza turatiile de benzinar de pe ''vechiul" ceas pe acesta "nou" tongue.gif



--------------------
Renault Laguna II - GJ-16-MSW 2001 1.8 16V + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 27 Jun 2009, 18:25
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




da de ce ai schimbat cu unul de diesel?
eu am urit mereu masinile care aveau bord de benzinar si erau diesel (da o nota de saracie)dar pina acum nu am auzit sa fi schimbat bord de benzinar cu dieselar oricit ar fi costat.
macar sa fi schimbat interfata cu una de la benzinare.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidy
post 27 Jun 2009, 19:04
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 29 September 08




Eu am luat unul de diesel pt ca asa l-am gasit si era mai ieftin(200 lei), de colegul tibirk nu stiu ce sa zic, poate iti spune el de ce a facut aceasta alegere. Cand o sa simt ca ma deranjeaza turometrul diesel(si acum ma repet), o sa schimb planseta cu afisajele de la ceasul meu de benzina, probabil ca si tibirk o sa faca la fel.Momentan sunt multumit ca nu mai trebuie sa decuplez borna bateriei ca sa-mi mearga ceasul.


--------------------
Renault Laguna II - GJ-16-MSW 2001 1.8 16V + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 28 Jun 2009, 11:38
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




nu merge sa schimbi planseta pentru ca atunci chiar ti-ar arata eronat rpm (unde dieselul are 2000 benzina are 3000 pozitional vorbind....concret, daca schimbi planseta, in momentul in care mergi cu 3000 rpm, iti va arata 2000). Nu merge nici sa pui toata placa de baza de pe diesel pe benzina pentru ca se intampla acelasi lucru.
Eu mi-am pus de diesel pentru ca dupa o luna de cautari nu am gasit una de benzina la pret decent (250 lei). Numai fabulatii auzeam in telefon cand le ceream un bord de laguna pe benzina (unu cerea 6 mil jumate, altu 180E, etc...)
QUOTE(ovidy @ 26 Jun 2009, 17:10)
Nu stiu de ce zici tu ca nu-ti arata corect consum mediu etc, pt ca la mine pe langa faptul ca ceasul e de la un diesel, mai arata si in mile, galoni etc. Am facut trasformarile si imi arata consumul mediu f. bine
*


cu 9 litrii in rezervor (acul la rosu) imi zice ca mai am de mers aproape 300 Km. Asta sigur e eronat. Consumul mediu dupa ce am schimbat bordul este de 6.2% la drum intins in conditiile in care inainte sa-l schimb ma chinuiam sa-l mentin doar la 7% si cu greu reuseam.

This post has been edited by tibirk: 28 Jun 2009, 11:48


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marinuz
post 30 Jun 2009, 20:37
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 8 October 07
From: Satu Mare




Pentru masina din semnatura, adusa din Franta - BG0A

Broasca usa de la sofer, dupa cod renault, nu sa potivit, nu stiu din ce motive avea 4 pini(la mine) la mufa in loc de 6(cum au alte lagune). Am rezolvat folosind o broasca de Megane2, la care am schimbat cablul care se conecteaza la clapa de deschis usa dinauntru(carcasa de plastic are alta geometrie fata de cea de Laguna)

Pedala de acceleratie, dupa ce am comandat 3, nici una nu sa potrivit, dpdv geometric, am primit un sfat de la un "specialist Renault": - se desface pedala, si se monteaza in ea placuta electronica, in prealabil scoasa din pedala comandata noua.

Numai bine


--------------------
Renault Laguna2 din 2001 - 1,6 - 16V - Expression K4M-D7-10
Laguna fan! - 150.000Km
Am schimbat: Alternator, Pedala de acceleratie, Fulie, Senzor ESP acceleratie laterala, Supape admisie(8).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 1 Jul 2009, 17:46
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




Referitor la bordul de diesel.....Am facut cca 1000 km de cand am schimbat bordul, dupa vreo 600 km am resetat totul. Acum imi afiseaza totul corect tot. Oricum ceva a fost in neregula la inceput.


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 09:24
Dacia