Consum ulei, ulei
![]() ![]() ![]() |
Consum ulei, ulei
catalin_cata |
![]()
Post
#1
|
||
![]() catalin Group: Members Posts: 175 Joined: 20 February 09 From: botosani ![]() |
|
||
--------------------
renault
19 chamade
1995 s renault 19 chamade 1.8s
|
|||
mihai1677 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Cati litrii ai pus? cand ai facut schimbul. 4 sau 5?
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#3
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu ma insel ulei motor 1721cmc 4,8Litri si 5,2litri cu schimb de filtru .
Am dreptate ? Dupa ce ai facut schimbul de ulei ai verificat nivelul a doua zi dimineazta inainte sa pornesti motorul ? In general el se scurge si sa nu fi fost mai mult decat trebuie si acest lucru dauneaza...... Ai verificat dopul de ulei ? de scurgere ? |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
sau verifica in vasul de lichid de racire. poat eai ulei acolo. dar eu cred ca tu ai pus in motor 4-5 litrii fara sa ii dai cheie si sa ii faci nivelul dupa aceea
![]() |
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
tomas |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
La un motor de 1,8i 1783 cmc cu schimb de filtru cam cat ulei intra?
|
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
4,8L fara filtru 5,1L cu filtru mic , 5,2 cu filtru mare.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
catalin_cata |
![]()
Post
#7
|
![]() catalin Group: Members Posts: 175 Joined: 20 February 09 From: botosani ![]() |
am pus 4l cu filtru mic si a doua zi era cam un sfert aproape de jumate peste nivelul de nimim dar acu e sub minim si nici in apa nu e ulei si totus motorul merge f bine , o sa ma duc la un mecanic sa vad poate pleaca si numi dau seama eu pe unde dar totusi e a 4 masina si mai cunosc.oricum ms baieti.
vreau sami schimb jantele cam ce dimensiuni ar merge...sa dea bine si sa numi consume mai mult.as vrea pe 14 |
--------------------
renault
19 chamade
1995 s renault 19 chamade 1.8s
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Mai pune 1L,
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
catalin_cata |
![]()
Post
#9
|
![]() catalin Group: Members Posts: 175 Joined: 20 February 09 From: botosani ![]() |
dar am observat o chestie ca dupa 3000 de rotatii scoate fum daca e la 2900 nu mai scoate ...am la motor un furtunel crapat si iese un abur sau ceva genu e de max 10 cm in fata motorului la radiator iese dintr o chestie cilindrica ca o bobina si duce pe la injector sau pe acolo.oare ce e de facut si de la ce e fumul.masina merge f bine iam dat 170 km/h azi,dar tot imi mananca uleiul.ce are?
|
--------------------
renault
19 chamade
1995 s renault 19 chamade 1.8s
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#10
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca stiu de unde
![]() Citeste topicul lu` Mihai 1677 si verifica! eventual demonteaza de acolo si curata ! http://www.reno.ro/-TUTORIAL-Consum-mare-R19-t128255.html ( Traseu recuperare gaze arse - posibil ca tie sa-ti traga si uleiul pe acolo . |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
tomas |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Vepman, nu posibil ci sigur ii scoate uleiul pe la epurator,dar el nu stie unde sa se uite,asa se intampla si la mine daca ii dau peste 3000 de ture,cred ca o sa-mi fac si eu timp zilele astea sa-mi schimb epuratorul si apoi mai vedem cum ecu consumul de benzina si de ulei
9 Jun 2009, 22:42: Alta chestie pana acum nu am depasit 4,5l la schimbul de ulei cu tot cu filrtru si nu a zis nimic al meu motor,DE CE? De aproape 3saptamani i-am schimbat iar uleiul (il schimb cam la 10-11000)iar de data asta i-am dat Mobil 15w cu tot cu filtru dar doar 4litri am deja 2000 de km si uleiul sta la jumatate intre MIN si MAX are aceeasi culoare si cam atat,ce ziceti sa-i mai bag 1 litru sau? This post has been edited by tomas: 9 Jun 2009, 22:42 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#12
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Posibilc a noul filtru sa fie mai mic ca dimensiune , sau nu ai scurs foarte bine vechiul ulei din motor .
|
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Mie la F3N 1721cmc mereu au intrat 5L.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#14
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Identic si la mine .Golirea am facut-o dupa ce am rulat cativa km. ( motorul cald ).
|
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
tomas |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Foarte de acord cu voi si eu am facut schimbul cu motorul cald,martor e mecanicosu care s-a cam fript la manute.
De asta spun ca e putin probabil sa nu se fi scurs cam tot. Astazi am schimbat epuratorul si e alta viata si-a mai revenit la viata al meu motoras are ideea aia de forta care face diferenta ca sa zic asa. 10 Jun 2009, 23:55: MIHAI1677: Explica-mi si mie ce este piesa nr1 din al 2-lea desen al tutorialului legat de consum(aia care are la partea de sus doua stuturi) la tine ii zice"poza cu traseul de recuperare gaze rezervor+EGR" LA CE SERVESTE SI CE ROL ARE ????? La mine am observat ca sunt furtunelele alea 2 retezate din ras din stuturile alea. Mai explica-mi te rog mai babeste -"Electovana comnada EGR poza2 piesa 10" si restul alineatului.Multumesc This post has been edited by tomas: 10 Jun 2009, 23:55 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
imi trebuie exact codul motorului tau, mono punct, multi punct
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
tomas |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Este F3PS 682 injectie multipunct,oricum ti-am trimis si o poza cu motorul
Attached thumbnail(s) 03062009_003_.jpg ( Size: 214.94k ) Number of downloads: 231 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
f3p_682.JPG ( Size: 66.03k )
Number of downloads: 264
Poza traseului recirculare vapori rezervor, din cate se vede e diferit fata de F3N Are un singur stut in galerie(1) din acest stut merge la electrovana canistra (2) si de la electrovana la canistra (3). Cu motorul pornit la intrare in (2) trebuie sa ai vacum pe furtunel, dupa electrovana(2) p stutul care se duce la canistra nu trebuie sa ai vacum cu motorul rece (sub 20 grade celsius apa) f3p_682_ulei.JPG ( Size: 63.53k ) Number of downloads: 257 Poza traseului recirculare vapori ulei Epuratorul (1) care ajunge la furtun de cauciuc(2) unde are o duza (3) de 5mm, apoi ajunge prin furtunul (4) la galerie prin stutul (5) gaurica de 1,5mm |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
tomas |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Multumesc foarte mult MIHAI1677 dar nu mi-ai spus ce rol are canistra aia ca la mine oricum sunt 2 furtunele in aer???????
|
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
In partea de jos, un furtun e sigur in aer ( B ) , unu se duce la rezervor ( A ) , unu la electrovana. (prima poza)
PS fa-i o poza sa vedem poate vb de lucruri diferite, si dupa cum ii spune numele ( ia vaporii de benzina din rezervor si ii baga in admisie in anumite conditii) This post has been edited by mihai1677: 11 Jun 2009, 13:45 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
tomas |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
In prima poza se poate observa acea canistra de vapori de benzina cu cele doua furtune retezate si in aer.
In cea de a-2-a poza este electrovana iar furtunul de sub mufa are vacum pe el,celalalt furtun merge prin spatele calculatorului si ramane in aer Attached thumbnail(s) DSC03660.JPG ( Size: 1.35mb ) Number of downloads: 247 DSC03666.JPG ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 229 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 00:55 |