Probleme motor relanti - benzina si gpl
![]() ![]() ![]() |
Probleme motor relanti - benzina si gpl
costicad |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 13 October 07 From: moreni ![]() |
|
||
--------------------
renault
19
- db-05-kyp
1989
|
|||
costicad |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 13 October 07 From: moreni ![]() |
se pare ca am pus o problema grea aici .
mai nou , dupa ce am schimbat bujiile (deschidere 0.8) , aleatoriu in timp trece enervant la turatii mici pe benzina - gpl si invers . masina asta poate fi diagnosticata pe calculator ??? |
--------------------
renault
19
- db-05-kyp
1989
|
|
rafy |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 18 October 07 ![]() |
da
|
--------------------
volvo
440
1991
|
|
costicad |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 13 October 07 From: moreni ![]() |
stie cineva cam pe unde in dambovita sau prahova se poate diagnostica ??
|
--------------------
renault
19
- db-05-kyp
1989
|
|
Aleks |
![]()
Post
#5
|
![]() membru corespondent Group: Members Posts: 253 Joined: 7 July 06 From: Iasi ![]() |
Deci (
![]() Acuma, ce cred eu: 1. Ralenti inconstant pe benzină + "dat în nas" = "aer fals" altfel spus probleme cu vacuumul => verifică toate orificiile de vacuum de pe corpul injector; toate, inclusiv alea de reciclare ale vaporilor de ulei, inclusiv piulițele de prindere ale galeriei de admisie etc etc etc. 2. Cuplează la loc motorasul de ralenti, săracul. Dacă n-ai "aer fals" și tot vrei să "te iei" de el, mai bine dă-l jos și curăță-l bine. La remontat te vei cam chinui, dar va fi un chin plăcut (dacă-ți place să meșterești), nu e prea greu după ce "te prinzi" cum se face. După remontare, strînge-i pînă la capăt piulița din "cap" - se va reduce simțitor autoturarea la pornire. 3. Faza cu ralentiul corect pe gaz cam anulează "problema aer fals", pentru că pe gaz un eventual "aer fals" ar face ravagii în turație mică. În schimb, opritul la intersecții mă duce cu gîndul la amestec incorect la ralenti, deci tot probleme de... aer. Acuma pot fi mai multe cauze: a) Poate prea mult ? Gazul are nevoie de mult mai puțin aer decît benzina. ![]() Se oprește dacă debraiezi și te oprești "pe liber" sau dacă vii în frînă de motor pînă aproape de turația de ralenti și apoi debraiezi ? Sînt importante toate amănuntele. E de studiat cauza... Poate și reglaj incorect al instalației. Poate și contact electric imperfect. Toate instalațiile de gaz sînt extrem de sensibile pe partea electrică. Nu spui nimic, dar nimic despre ea ! Nici marcă, nici model... Cum Dumnezeu să fii ajutat dacă nu spui nimic ?! Oricum, comutatul ăla "într-una" e de studiat la un meșter serios, nu la un muci în ceai. În final, cu riscul de a pune moderatorii pe mine: la "clubul gepeliștilor" ai încercat ? Îți cresc serios șansele de a-ți rezolva problemele. Numai bine. This post has been edited by Aleks: 22 Nov 2007, 20:58 |
--------------------
Renault
11
- 126.000 km
86/GTX/F3NB718/1709/55/GPL BRC/AT90/STAG100 Am întrebat, n-am dat cu parul.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#6
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Am patit si eu asta, ce-i drept pe o alta masina, dar tot cu gaz. Eu, in shimb pe langa bujii am schimbat si fise, si a disparut problema. Bujiile tale vechi erau curate?
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
costicad |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 13 October 07 From: moreni ![]() |
multumesc celor care au raspuns la aceasta problema .
Aleks imi pare rau dar nu am primit mesaj pe PM . a venit frigul , stau la bloc , am garaj , insa e destul de dificil de depanat acum mai ales ca simptomele sunt destul de rare si aleatorii ......adica 4-5 zile merge (pe gpl) fara nici cea mai mica problema apoi Ma exaspereaza o zi .???!!!(pe benzina merge prost .... dar constant ) Nu cred sa aiba legatura cu frana ci mai degraba as crede c-ar putea fi un contact imperfect intr-o cupla sau un senzor care functioneaza prost . Manifestarile pe benzina si pe gpl cred ca au cauze diferite . Instalatia de gaz e brc at 90e . A mers destul de bine pana acum .As vrea sa demontez vaporizatorul dar am inteles ca ar putea fi membrana deformata si si nu o voi mai putea pune la loc . Am descarcat si Autodata 2004 de pe net catre ma bagat si mai mult in ceata .Acolo zice ca ar fi o mufa pe undeva in care as putea sa masor niste parametrii , dar eu nu am gasit-o . In ultimile zile am schimbat filtrul de aer si am verificat carburatorul (furtune , furtunase , strangeri , etansari samd. Daca mai sunt chimbari de comportament am sa va anunt . Pana atunci "s-uzim numai de bine" |
--------------------
renault
19
- db-05-kyp
1989
|
|
costicad |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 13 October 07 From: moreni ![]() |
SALUT .... se pare ca am rezolvat cea mai mare parte din probleme : contact prost al fisei centrale la bobina .sper sa va fie de folos .
|
--------------------
renault
19
- db-05-kyp
1989
|
|
Tembelu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 1 November 08 From: Bucuresti ![]() |
Aleks ai putea sami dai si mie niste detalii despre oprirea motorului cand vii cu ea in viteza aproape de relantii si se opreste motoru.... te rog dami un pm sau intra pe id mess:tembelu_alexx...ma disperat masinuta asta....am motor de 1794 66kw!!!Multumesc anticipat!!!
|
--------------------
Renault Renault BMW
Megane Laguna 320d
- HN 05 HXN
2008 1.5dci 2005 1.9dci 2006 2.0d
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 14:06 |