probleme Laguna 2, INJECTION SYSTEM IS NOT WORKING
![]() ![]() ![]() |
probleme Laguna 2, INJECTION SYSTEM IS NOT WORKING
alexHD |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II
2001 Privilege 1.9 dCI 120cp Seat Cordoba 2001 1.9 TDI 90cp
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.396 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Acuma sti cum este...nu este vina Lagunei ca tu ai cumparat o masina proasta...cu probleme...se pot face niste teste inainte de cumparare, se poate consulta istoricul masinii la o reprezentanta pt. a vedea daca km care ii are masina corespund realitatii sau nu...etc, etc..
Si acuma on topic... eu cred ca ti-au murit cel putin 2 injectoare si de aici problema ta...mi ales ca am gasit si asta... http://www.reno.ro/index.php?showtopic=106593&hl= http://www.reno.ro/index.php?showtopic=92129&hl= Deci cum spuneam de la inceput ai luat o masina cu probleme... dar sper sa ti le rezolvi si sa te bucuri de ea... si in viitor verifica temeinic masina inainte de a cumpara.... This post has been edited by cj98czh: 5 Nov 2008, 11:26 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
alexHD |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 November 07 ![]() |
mersi pentru raspuns,astept si alte pareri
mi-a zis "un mecanic" ca, computerul de bord ori trebuie rescris ori e fisurat (nu stiu la care componenta efectiv s-a referit) ce ziceti de asta? |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 Privilege 1.9 dCI 120cp Seat Cordoba 2001 1.9 TDI 90cp
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.396 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Se poate ca mecanicul sa aiba dreptate...mai ales ca masina a mai avut probleme cu softul....si a mai fost reprogramat calculatorul de injectie de 2 ori...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
tibirk |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
on topic
pompa de joasa sau pompa de injectie....o defectiune minora..sau in cel mai rau caz schimbi una din ele...o nimica toata This post has been edited by claus: 10 Nov 2008, 00:30 |
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
andu911 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
am mai auzit de problema asta si era de vina senzorul de presiune de pe rampa... dadea valori eronate calculatorului, iar acesta "se speria" si te anunta.
This post has been edited by andu911: 10 Nov 2008, 20:18 |
--------------------
-
-
-
|
|
alexHD |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 16 November 07 ![]() |
Salutare! Am rezolvat problema ,se poate inchide topicul postez rezolvarea pentru cine o sa mai aiba nevoie :
-treaba e relativ simpla si mi-a fost luata o piatra de pe inima : din egr ies(sau intra cum vreti) niste fire care sunt invelite intr-o teaca protectoare de plastic de culoare neagra.Manunchiul de fire invelit cum am spus se duce undeva in jos pe sub motor(nu stiu unde nu cred ca e important) ,problema era ca undeva teaca protectoare freca de o componenta metalica pana s-a rupt si astfel s-au deteriorat si firele care faceau contact imperfect si de la vibratiile motorului si zdruncinaturile masinii nu se mai atingeau => "se taia gazu" instant cu mesajul de la "cucoana" pe care l-am mentionat la inceputul postului. Acum dupa ce am vazut problema mi se pare logic intr-un fel : de obicei masina ma lasa in drum cand o calcam la peste 2000 de ture : viteza mai mare,vibratii mai mari in motor si firele nu se mai atingeau ![]() Multumesc tuturor celor care au dat sfaturi. |
--------------------
Renault
Laguna II
2001 Privilege 1.9 dCI 120cp Seat Cordoba 2001 1.9 TDI 90cp
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.914 Joined: 4 February 09 ![]() |
Ma suna azi sotia sa-mi spuna ca masina nu mai porneste si ca pe bord se aprind SERVICE si check injection.Nu m-am dus sa vad daca e asa sau nu,am lasat masina acolo (era parcata deja) si am intrebat un sef de service cam care ar fi problema.
Acum 2 zile s-a intimplat ceva ciudat:in plina viteza mi s-au oprit acele indicatoare si parca s-a stins si bordul pentru citeva secunde...mi-au mai aparut mesaje de check emission de citeva ori pentru scurt timp (dupa resoftare) dar pentru maxim 5 secunde insa acum s-a ingrosat problema.Nu cred ca e de vina faptul ca am 64000km si nu am schimbat kitul de distributie pina acum (cu restul consumabilelor sint in termen). Ce poate fi? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pot fi multe cauze, greu de dat o solutie.
Incepe cu alimentarea. Poate e arsa o siguranta (releu) sau pompa defecta. |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.914 Joined: 4 February 09 ![]() |
Ieri am trecut pe acolo sa-mi vad masina si fiindca am avut cardul la mine am zis sa incerc o pornire...a luat-o din prima.
Ma duc miine la prima ora sa vad daca e vreo eroare in calculator. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.914 Joined: 4 February 09 ![]() |
Am fost in service si au pus masina la tester,au gasit o duzina de erori dar pe mine ma enerva check emisiion sau injection.
Au desfacut clapeta de acceleratie (mare parte din erori erau legate de ea) si au curatat-o cu un solvent spray.Mi-au spus ca la un anumit nr de km trebuie curatata...nu ma asteptam ca si la benzina sa se intimple asta,oricum dupa curatare era ca noua,la demontare era neagra (probabil de la mersul preponderent in oras pe distante scurte). Au sters toate erorile si au facut ce mai trebuia apoi am plecat bine merci. Ma gindesc la un aditiv gen DuraLube pe viitor pentru benzina. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
tibirk |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
daca era de vina clapeta de acceleratie simteai la ralanti (iti scadea turatia).
|
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.914 Joined: 4 February 09 ![]() |
Acum 5 minute ma suna sotia sa-mi spuna ca a aparut iar pentru citeva momente semnul "cheie",mesajul check emission si inca un martor (din ce spune deduc ca ar fi cel de ulei) dupa ce am fost cu ea in service si chipurile mi-au sters toate erorile...Uleiul are cca 7000km ca mai am 8000km pina la schimb.Incep sa ma enervez.
This post has been edited by audiofilu': 23 Apr 2009, 18:42 |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.914 Joined: 4 February 09 ![]() |
Cred ca s-a rezolvat dar pina acum nu am postat pentru a verifica diverse conditii de pornire.
Primul semn pe care l-am spus probabil a fost caderea acelor in mers...la 2-3 zile nu a mai pornit la cald aparind mesajul check injection iar la rece dupa citeva secunde uneori aparea check emission. Cineva mi-a spus ca tot cu un reno a patit-o cu o problema similara in Austria.Rezolvarea a constat in apasarea unuia din releele prezente in blocul de sigurante;pentru orice eventualitate eu am apasat toate sigurantele,se pare ca unul din relee avea o pozitie ciudata fiind saltat din cauza gropilor.Acum,o fi asa sau nu...pina acum de cca o saptamina nu mi-a mai aparut nici o eroare,masina porneste fara probleme.Si cite teste s-au facut pe masina...cei din service nu au depistat. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
s-ervin |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 415 Joined: 1 April 08 From: Harghita ![]() |
numai probleme din astea sa dea Dumnezeu!! am avut si eu cateva
![]() |
--------------------
Renault
Megane
- HR-10-xxx
2013 1.6 dci Bose Edition
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.914 Joined: 4 February 09 ![]() |
Ehe,multe s-au intimplat intre timp:ieri mi-a dat niste socuri in mers,in accelerare strict pe la 2500 imi taia alimentarea...azi dimineata iar nu a mai pornit dupa ce am oprit-o si a fost nevoie de tester sa stearga erorile.Pina aici toate bune insa la pornire turatia nu trecea de 800 rpm nici sa o impusti si cum am ramas cu masina la mama naibii fata de service a durat cca 10 minute drumul in tr 1 la ralanti (orice incercare de accelerare producea socuri violente).Ajung la service si incepem sa eliminam...prima miscare a fost refacerea legaturilor la senzorul de turatie de pe coroana volantei (am inteles ca din fabrica legatura nu e fixata prin lipire/cositorire ci doar asa,la fxxx-i ma-sa) si concomitent am schimbat un releu de 50A cu unul de 60A.
Am plecat la drum spre Bacau si totul a mers perfect,nici o intrerupere,nici o eroare.Acum am pus releul vechi si miine fac test iar prin oras iar daca totul este ok inseamna ca toata beleaua a fost cauzata de LAGATURA insuficient de sigura la nivelul mufei acelui senzor.Cite probleme poate sa dea un simplu fir intrerupt ocazional sau permanent...Sper sa fie asta problema,oricum se mai preconiza si prezenta apei in rezervor (am facut plinul cu Top99+),arderea ceramicii de la catalizator,oricum la cite am auzit ma bucur ca am scapat doar cu atit si nu era problema banilor ci a nesigurantei cauzei generatoare. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Sa inteleg ca ti-au lipit firele pe pinii senzorului?
|
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.914 Joined: 4 February 09 ![]() |
Au refacut legaturile dupa ce au taiat firele senzorului.Am inteles ca legatura nu e una de siguranta (nu e cositorita,papucii de legatura au lamele care se pot largi) ci e ca la unele drosere unde conductorul intra intr-un orificiu care se poate largi rezultind un contact imperfect.Acum am reinstalat releul vechi sa vad daca da intreruperi in mers (la testul de pornire nu ramine aprins nartorul Service semn ca va porni).
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.914 Joined: 4 February 09 ![]() |
Tot imi da eroare si cu mufa noua (deci nu e de la senzor) si cu releul nou si cu cel vechi si cu benzina de 98 si cu benzina de 95...Simptome in mers:dupa o perioada,din senin nu mai pot tura motorul peste 2000-2250rpm.Sa ma fi vazut ieri venind de la Constanta cale de 300km schimbind treapta la 2000rpm (parca eram in limitare de turatie) si depasind TIRurile cu 90 in tr6 (noroc ca trage).
La serviceuri (indiferent de locatie) imi spun toti aceeasi problema:senzorul de tuatie e bun insa apar tensiuni anormale la nivelul clapetei motorizate (de acceleratie) si alte bazaconii (presiune anormala in turbo-mai mica sau care nu creste la accelerare) care desi sint sterse reapar la urmatoarea pornire a motorului.Daca opresc motorul cald apare SERVICE iar aseara mi s-a oprit in mers si am stat ceva timp pe cimp pina s-a racit (nu stiu ce anume insa asta e solutia) dupa care a pornit si am mers tot cu intreruperi dar am ajuns acasa noaptea... Inclin sa cred ca e de la Unichip insa azi il dau jos si vad daca mai face. OFF:Nu stiu cum au facut altii care au modificat softul la 2.0T,nu aveti erori de nici un fel,totul e ok? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.914 Joined: 4 February 09 ![]() |
Am scos Unichipul iar acum am posibilitatea de a schimba de la varianta de fabrica la Unichip in 5 secunde.Cert e ca nu mai am erori,in cele 15 minute in care am mers totul a fost ok,timpul in care apareau erorile fiind mult mai mic.Voi merge in week-end si voi vedea daca pe o perioada mai mare de timp/km mai multi se mentine starea de normalitate.
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
todd |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 29 May 08 ![]() |
adevarul e ca nici combustibilul in romanie nu e ok eu m-am lamurit de toate pecourile din tara la mi-au distrus un injector pana sa ajunga mecanici la concluzia asta m-au purtat si pe mine cu tot felul de povesti acum trebuie sa vad ce fac cu injectorul dac pot sa-l curat sau pun altul. Va recomand ca din 5.000 in 5.000 de km sa folositi cate o sticluta de aditiv pt curatarea injectoarelor face bine
drumuri bune |
--------------------
Renault
Laguna2 1.9dci, LagunaIII 2.0dci
..........
|
|
amadi |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 971 Joined: 17 January 08 From: Mehedinti ![]() |
salutare. poate sunt off topic dar nu ma pot abtine! tot citesc despre erorile din calculator ca "le-am sters" ca "am facut un test" si nimeni nu-si rezolva problemele. acele erori se salveaza automat la fiecare problema care apare la masina, ele nu influenteaza cu nimic buna functionare a motorului, rolul lor fiind acela de a te informa la un eventual test ce probleme au fost. calculatorul functioneaza la parametrii la care a fost programat indiferent de interventiile pe care le faci la motor si nu numai.
un mecanic bun nu trebuie sa stearga acele erori, el trebuie sa le interpreteze si sa repare piesele care au cauzat acele erori. erorile se sterg dupa ce totul este OK. in atasament vedeti si la ce trebuie erorile. numai bine! Attached File(s) ![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2002 privilege :( 1.9 dci 120hp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th August 2025 - 12:46 |