Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema turbo sau altceva!?, Scenic II

paultgms
post 5 Nov 2012, 12:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 5 November 12




Salutare si bine v-am gasit.

In curand voi conduce un Scenic II diesel.

Masina am condus-o in Spania o perioada si ma voi duce dupa ea deoarece mi-am vandut masina din Romania.

Are o singura problema si doresc sa va intreb daca ati intampinat si voi aceasta problema si daca este de la turbo, cum ma gandesc eu:

- in mers am patit o singura data, am simtit ca nu mai trage motorul, puteam sa rulez dar foarte incet, nu avea forta deloc iar dupa o oprire scurta de cateva minute am pornit si mergea brici.

Intrebarea mea este de unde vine problema, e pe duca turbo sau EGR? Sau altceva?


Multumesc antipicat.
O zi faina sa aveti.

This post has been edited by paultgms: 5 Nov 2012, 12:17


--------------------
Renault Scenic II 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 5 Nov 2012, 12:22
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Totul este posibil...chiar si un senzor de presiune da aceleeasi simptome.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paultgms
post 5 Nov 2012, 12:31
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 5 November 12




Da, ai dreptate. Sper sa fie un furtun slabit, ori crapat.

Cam asa ceva e problema:

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=63157

EDIT: Din cate tin minte apare pe bord si Check Injection. Poate s-a lovit careva de problema. Mai mult de 46 Km/H nu puteam sa ma duc si nu urca peste 2000 de ture.

This post has been edited by paultgms: 5 Nov 2012, 12:53


--------------------
Renault Scenic II 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 5 Nov 2012, 12:50
Post #4


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nu spichis inglis....

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paultgms
post 5 Nov 2012, 13:12
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 5 November 12




QUOTE(espacern @ 5 Nov 2012, 12:50)
Nu spichis inglis....

@+
*



Bine. Nici o problema.

Ideea e ca eu am patit o singura data treaba asta. Prima data a patit altcineva care conducea masina, iar eu am patit-o dupa jumatate de an de la prima intamplare.

Avand in vedere ca s-a intamplat doar de 2 ori si la diferente mare de timp ma gandesc ca nu poate fi ceva grav.

Daca ar fi ceva grav ar trebui sa se intample des.


Vreo idee? De unde sa incep? Vreo curatare de vreun furtun? Vreau sa adun niste informatii pana plec dupa ea in 2 Decembrie, ca de ma lasa pe drum incoace, o sa fie cam aiurea pe frigul ala.


--------------------
Renault Scenic II 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jedimisu
post 10 Apr 2013, 12:25
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 24 October 08
From: Bacau




Salut.

Cam pe aceeasi problema o am si eu, numai ca ceva mai diferit.

Se pare ca nu mai are putere cand vrea ea, nu mi-e clar inca exact cand, dar ajung cu ea pe la 120 km/h. Problema intervine, am observat, dupa 3000 r/m in treapta a cincea. In a sasea nu am incercat, iar in celelalte trepte nu pare sa faca asa ceva. Acum o luna am resetat calculatorul (am scos o borna) si am turat-o aproape de 4000, cam 140 la ora si nu s-a intamplat nimic. Adica functiona bine. Ieri insa, mi-a aparut iar mesajul in bord: check injection si Service, dupa ce a depasit 3000 r/m si putere mai mult de 110 km/h, 3000 de r/m nu a vrut. Dupa o oprire, am putut s-o turez destul de bine si nu a mai aparut nimic, dar la un deal foarte abrupt, pe care l-am mai urcat destul de des, parca nu tragea ca inainte.
Sotia, incepatoare fiind, merge foarte incet prin oras. Eu o mai calc, dar mai mult de 75 la ora nu am unde. Cand ies, o calc bine, dar uneori face probleme, alteori, nu.
Daca o fi de la tubulatura, ce fel de tub ar trebui sa fie si pe unde e localizat, va rog?

Multumesc.


--------------------
Renault Captur, TCe EDC 2015
Energy flows where attention goes.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jedimisu
post 20 Apr 2013, 19:22
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 24 October 08
From: Bacau




Era un tub care venea de undeva din spatele turbinei, se vede usor daca ridici capacul de la motor. Intra intr-o chestie rotunda. Descriu si eu cum ma pricep, na smile.gif . Oricum, eroarea din calculator era legata de presiune pe circuitul de turbina.

Tubul respectiv (care este si ce rol are, nici mesterul nu a stiut sa-mi spuna) era scos de tot din locul lui. E unul scurt, de vreo 20 cm si destul de subtire. L-am inlocuit si i-am pus un colier. Acum merge ca noua. Nu mai are nicio problema. coolspeak.gif

Multumesc lui paultgms. Forumul britanic m-a ajutat mult. Practic m-am dus cu diagnosticul pus.

This post has been edited by jedimisu: 20 Apr 2013, 19:27


--------------------
Renault Captur, TCe EDC 2015
Energy flows where attention goes.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 07:38
Dacia