Gata.Nu mai porneste, Clio 3 nu mai vrea sa porneasca
![]() ![]() ![]() |
Gata.Nu mai porneste, Clio 3 nu mai vrea sa porneasca
mihaicusapca |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 March 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio III
2008 Dinamique1.5 dci 86cp
|
|||
CatalinBI |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 10 April 09 ![]() |
nu cred ca facem bine sa ne dam cu parerea sincer. atata timp cat nu ai mesaj in bord problemele pot fi multe si greu de indentificat din spatele unui calculator. diesel-ul de la Renault are ceva probleme pe la sistemul de injectie. spre binele tau sper sa fie vorba doar de bujii. cand ai schimbat bateria nu le-ai spus celor de la service ce ti s-a intamplat inainte sa-ti "pice" bateria? adica ca pornea greu la a 2-3 a cheie? nu au verificat nimic la masina innafara de baterie?
daca vrei sa ne dam cu parerea: 1 - bujii (cel mai bine si mai ieftin); 2 - injectoare; 3 - pomapa de injectie (cel mai rau). oricum cred ca cel mai bine la service. sfatul meu du-te la un service autorizat pentru constatare sa-ti spuna ei ce are pe urma vezi tu si cum o repari. spor la treaba si sa iasa ieftin. |
--------------------
Megane II 1.5DCI
-
2007
|
|
comanr |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
este foarte posibil sa ai regulatorul de debit de pe pompa de injectie pe duca .
fa un test simplu ,ia niste apa calda, calda si toarna vreo 2 litri pe pompa de injectie , nu o sa stici nimic,daca o ia du te in service si schimba piesa asta. e cam pana in 5 mil |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
mihaicusapca |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 March 12 ![]() |
A desfacut azi sa vad bujiile , una e dusa, dar am observat ca nu ajunge motorina la injectoare, am sunat pe un nene la renault si mia zis cai pompa de motorina...prin urmare mia zis sa dau la pompita si cu spray la filtru de aer si a pornit. am tras niste ture bune cu ea si merge bine. aveti idee cat e o pompa de motorina? mai credeti ca poate sa fie si altceva?
|
--------------------
Renault
Clio III
2008 Dinamique1.5 dci 86cp
|
|
ianni |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 6 May 06 ![]() |
Verifica sa nu ai aer pe conductele de motorina. La mine lua aer pe la un injector. Nu pornea decat la n apasare de buton. Dupa ce pornea nu mai zicea nimic. Eu am descoperit ca era din cauza asta si fiindca mecanicul meu n-a vrut sa ma arda la bani.
Daca ai aer lasa restu sa-si dea cu parerea si rezolva treaba asta. Si e si ieftin ![]() |
--------------------
Renault
Megane
2007/privile Je/mp3 si multe altele...
|
|
mihaicusapca |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 March 12 ![]() |
cand am scos conductele tur retur de la un singur injector avea motorina pe ele. si daca este cum zici tu care e buba si cum se rezolva? La mine era pompita goala...am sunat la renault la un prieten si mia zis cai pompa de motorina nu aia de injectie...acum mai am o intrebare pompa asta de motorina nu se poate repara doar schimba?
11 Mar 2012, 08:17: Cand am scos alimentarea de la injector tur retur era motorina pe ele dar cand dadeam la cheie nu arunca motorina de loc...eu nu sunt nici un pic priceput la motoare doar am incercat ce mi sa parut logic si ce am invatat de prin liceu.. This post has been edited by mihaicusapca: 11 Mar 2012, 08:17 |
--------------------
Renault
Clio III
2008 Dinamique1.5 dci 86cp
|
|
CatalinBI |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 10 April 09 ![]() |
vezi ca este un filmulet pe youtube cu un nene care a desfacut pompa de motorina (care are rol si de pompa de alimentare si de pompa de injectie), a "scos" partea de "pompa dejosa presiune" si a montat direct in rezervor o pompa de dacia de 1,6. Solan il chema pe tip, dar nu mai gasesc filmuletele acum
![]() |
--------------------
Megane II 1.5DCI
-
2007
|
|
ianni |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 6 May 06 ![]() |
Uite aici filmuletul
Nici eu nu le am cu mecanica. Sunt paralel. Ti-am zis ce mi-a facut mie mecanicul. |
--------------------
Renault
Megane
2007/privile Je/mp3 si multe altele...
|
|
B89MHZ |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 24 March 09 ![]() |
salut,
aceleasi simptome le-a avut tatal meu pe un logan care are acelasi motor 1.5 dci 85cp. Problema este la pompa de injectie. A rezolvat-o cumparand o piesa minuscula in valoare de 400 de lei. Daca vrei pot sa ma interesez unde a rezolvat si pe ce bani. This post has been edited by B89MHZ: 11 Mar 2012, 22:29 Attached thumbnail(s) IMG_0515.JPG ( Size: 1.36mb ) Number of downloads: 1268 |
--------------------
Renault
Clio
- B 22 MHZ
2006, 1.6 16V
|
|
mihaicusapca |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 March 12 ![]() |
Dc poti sa ma juti cu un sfat, te rog, unde a reparato? cat la costat? cum se numeste piesa mai exact? si dc a mai avut probleme de atunci.
intre timp am fost la un service azi si la pus pe tester. rezultat nici o pb, dar in schimb sa observat ceva: o presiune la relanti care trebuia sa varieze in jurul la 230 bani la mine statea in jurul la 230 de bari dar cam o data la 4 sec cobora pana pe la 170 bari, de aici a tras omul concluzia ca trebuie schimbata pompa de presiune...voi ce ziceti |
--------------------
Renault
Clio III
2008 Dinamique1.5 dci 86cp
|
|
comanr |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
@mihai cu sapca
din ce ai scris tu imi dau seama ca nu prea esti in tema cu injectia. sistemul de alimentare si injectie commonrail 1.5 dci e destul de complex ,pentru tine e mai bine sa te adresezi unor specialisti inainte sa ti f..i de tot masina. |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
B89MHZ |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 24 March 09 ![]() |
QUOTE(mihaicusapca @ 12 Mar 2012, 14:41) Dc poti sa ma juti cu un sfat, te rog, unde a reparato? cat la costat? cum se numeste piesa mai exact? si dc a mai avut probleme de atunci. intre timp am fost la un service azi si la pus pe tester. rezultat nici o pb, dar in schimb sa observat ceva: o presiune la relanti care trebuia sa varieze in jurul la 230 bani la mine statea in jurul la 230 de bari dar cam o data la 4 sec cobora pana pe la 170 bari, de aici a tras omul concluzia ca trebuie schimbata pompa de presiune...voi ce ziceti Nu mai face alte teste. Sigur de la piesa asta e. Dupa ce a schimbat-o nu a mai avut nici o problema. De schimbat a schimbat-o la meridian service la IMGB. O sa ma interesez exact ce e si iti spun. Problema e procurarea piesei de schimb. E destul de rara. |
--------------------
Renault
Clio
- B 22 MHZ
2006, 1.6 16V
|
|
mihaicusapca |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 March 12 ![]() |
ai aflat cum ii zice la piesa?
azi iam schimbat bujiile ca avea 2 duse dar nu sa intamplat nimic. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 Dinamique1.5 dci 86cp
|
|
folyo2001 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 26 May 08 ![]() |
Salut,
o problema asemanatoare am avut si eu luna trecuta. Baterie noua, trebuia sa fac si revizia, dar intr-o zi cu soare nu a mai pornit motorul, doar invartea in gol. Am fost la service, au pus tester-ul si mi s-a spus ca este problema la captorul de pe volanta care nu mai citeste cum trebuie. S-a comandat piesa, s-a schimbat dupa o saptamana si de atunci nicio problema. Sa sti ca si la mine pornea motorul cand avea el chef, desi invartea inn gol la cheie ca si cand ar vrea sa porneasca. Sfatul meu este sa te duci la service sa-i pui pe aia de acolo sa puna calculatorul pe motor si sa vada care e buba, eu zic ca asa e cel mai corect si logic fara sa incepi sa schimbi piese dupa spusele altora. Problemele pot fi diverse si d-aia zic ca nu are rost sa te iei dupa noi, fiecare a avut alta problema. Succes si spune-ne ce problema ai avut si cum s-a rezolvat. |
--------------------
Renault
Clio III
2007/1.4 16V 100CP/ Privilege
|
|
comanr |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
cel cu problema initiala e pe dizel...
|
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
mihaicusapca |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 9 March 12 ![]() |
in urma testarii injectoarelor si a pompei de injectie au iesit ca acestea sunt in parametri... ce se intampla defapt la mine e ca se dezamorseaza...adik cand, opresc masina se vede cum o ia motorina inapoi spre rezervor in spatele la pompita de amorsare...am schimbat toate garniturile am zis co lua aer pe undeva si nimic tot asa face...am pus chiar si o supapa de sens dupa pompita de amorsare si tot asa se intampla dar nu se mai goleste furtunasul de tot ci doarvreo 3 cm de bula de aer se vad...credeti ca o fi pompa de joasa?
21 Mar 2012, 13:43: nimeni nusi da si la mine cu parerea? This post has been edited by mihaicusapca: 21 Mar 2012, 13:43 |
--------------------
Renault
Clio III
2008 Dinamique1.5 dci 86cp
|
|
andreyzeu |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 20 February 08 From: Braila ![]() |
QUOTE(mihaicusapca @ 20 Mar 2012, 13:59) in urma testarii injectoarelor si a pompei de injectie au iesit ca acestea sunt in parametri... ce se intampla defapt la mine e ca se dezamorseaza...adik cand, opresc masina se vede cum o ia motorina inapoi spre rezervor in spatele la pompita de amorsare...am schimbat toate garniturile am zis co lua aer pe undeva si nimic tot asa face...am pus chiar si o supapa de sens dupa pompita de amorsare si tot asa se intampla dar nu se mai goleste furtunasul de tot ci doarvreo 3 cm de bula de aer se vad...credeti ca o fi pompa de joasa? <span class='edit'>21 Mar 2012, 13:43:</span> nimeni nusi da si la mine cu parerea? La fel se intampla si la mine. Totul a inceput cu: incercat pornit Clio 3 1.5 dCi@85 = NU a pornit Chemat platforma si dusa la service. Acolo s-a constatat ca, conducta era goala. Ei mi-au zis ca ar fi de la pompa de motorina. Dupa ce au desfacut filtrul de motorina au vazut ca acesta curgea. L-am schimbat, dar azi, la fel. Maine ma duc iar, dar imi poate spune cineva de la ce poate fi ca sa nu mi-o bage din nou pe asta cu pompa de motorina ca am inteles ca e foarte scumpa. Multumesc, |
--------------------
Renault
Clio 3, 1,5 dCI
2008
|
|
csimby |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 2 February 08 From: Tirgu-Mures ![]() |
Am patit si eu la fel, desi e alt model de masina cu alt motor (vezi semnatura), nu aparea nici o eroare, in service nu gaseau nimic. In final am cerut sa se faca un update la soft, si de atunci totul merge absolut ok. Poate ca si la tine ar rezolva problema, dar asta e doar o idee
![]() This post has been edited by csimby: 1 May 2012, 23:55 |
--------------------
Volkswagen
Polo Comfortline
2014 Renault Symbol Expression 2010
VW Polo 1999 Dacia Solenza Clima 2004 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 14:53 |