Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

am montat emulator de filtru de particule

malin1
post 13 Mar 2011, 17:04
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 13 March 11




Salut tuturor !

Am rezolvat problema filtrului de particule. Al meu avea deja volum de lucru foarte mic si incepea regenerarea la fiecare 100 km. ma nenorocise. L-am "eviscerat" dar am dat in alta problema, incepea regenerarea pentru ca se crea depresiune in filtru si valoarea de infundare depasea 100% desi era gol. Sa vezi fum albastru gri.... toti ma claxonau.

Am gasit pe cineva cu un Doblo care avea montat un emulator de filtru care rezolva problema fara resoftatre ( nu am apelat la resoftare pentru ca am auzit de la mai multi ca cel putin una din trei are probleme ulterioare), L-am contactat pe cel ce il produce si mi-a adaptat unul facut pentru Fiat. Merge. A zis ca va studia sa construiasca unul ce va fi adaptat parametrilor ceruti de softul de gestiune DPF de la Renault.


--------------------
renault megane2 2005 - b222yty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 13 Mar 2011, 17:41
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ce probleme sa ai dupa resoftare?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Playboy
post 13 Mar 2011, 17:48
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 22 April 10




Eu nu am nici o problema cu resoftarea....
Astea's poezii de la copii ce habar nu au sa resofteze


--------------------
Renault Megane 2007 1.5 dCi 105 cp comfort dynamique - -
Vand Renault Megane II, pentru mai multe informatii trimite PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
malin1
post 13 Mar 2011, 19:56
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 13 March 11




Se pare ca la upgrade de soft facute la dealer, noul soft schimba adrese pentru unele harti de functionare. Daca cel care face resoftarea nu stie care este nivelul cde upgrade ca sa foloseasca modificarrile exacte, apar probleme de gestiune corecta a alimentarii cu motorina ( debite inexacte, intarzieri de turbina, ... . din cate imi povestea omu' se pare ca strategia de gestionare a DPF stie sa recunoasca modul de conducere din momentukl respectiv ( oras aglomerat, oras liber, drumuri scurte de pana la 5 min, normale de peste 15 min, ralanti prelungit, condus extraurban lent sau rapid, sper cale-am tinut minte pe toate), si este foarte greu de eliminat complet aceasta gestiune.
nici injectoarele nu sunt aceleasi. Nu stiu, oricum imi convine si am iesit elegant de ieftin.


--------------------
renault megane2 2005 - b222yty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMZ
post 13 Mar 2011, 20:33
Post #5


Oldschool Member


Group: Members
Posts: 2.439
Joined: 13 September 04
From: Bucuresti




si daca am vrea sa-l contactam si noi pe acest domn cum putem face acest lucru?... multi dintre noi avem aceste batai de cap, si faptul ca este inexistent un mod de semnalizare a inceperii regenerari a DPF-ului duce la incarcarea lui, un emulator ar fi foarte eficient, felicitari ca ai reusit... daca si pretul spui ca este in limitele bunului simt atunci se merita, eu am montat un FAP nou la mine la masina anul trecut si de atunci eu personal nu am vazut sa faca vreodata regenerarea..chestia cu fumul alb!!


--------------------
Renault Renault Grand Scenic 3.1.6 Dci 130 HP. 2011 - B.XXX.AMZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
malin1
post 13 Mar 2011, 21:15
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 13 March 11




Regenerarea filtrului se termina cu eliminarea de particule negre de 1 micron, iar fumul este negru si dureaza cam 2,3 minute. Dar eu eliminasem filtru asa ca iesea un fum albastriui gri tot timpulcat dura regenerarea, cam 20 minute. O sa iti dau telefonul pe pm. nu stiu daca aici e permis. sau daca vezi in oras un fiat stilo pe care scrie diagnoza auto mobila si nr de telefon, l-ai gasit. numele este victor popescu. apropo, are si clip si stie f bine sa lucreze cu el.


--------------------
renault megane2 2005 - b222yty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Mar 2011, 22:16
Post #7


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Mie imi cam suna a reclama ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 Mar 2011, 20:36
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




QUOTE(malin1 @ 13 Mar 2011, 19:56)
Se pare ca la upgrade de soft facute la dealer, noul soft schimba adrese pentru unele harti de functionare. Daca cel care face resoftarea nu stie care este nivelul cde upgrade ca sa foloseasca modificarrile exacte, apar probleme de gestiune corecta a alimentarii cu motorina ( debite inexacte, intarzieri de turbina, ... .  din cate imi povestea omu' se pare ca strategia de gestionare a DPF stie sa recunoasca modul de conducere din momentukl respectiv ( oras aglomerat, oras liber, drumuri scurte de pana la 5 min, normale de peste 15 min, ralanti prelungit, condus extraurban lent sau rapid, sper cale-am tinut minte pe toate), si este foarte greu de eliminat complet aceasta gestiune.
nici injectoarele nu sunt aceleasi. Nu stiu, oricum imi convine si am iesit elegant de ieftin.
*




In mod normal unul care modifica softuri de injectie le..... modifica, nu face copy/paste.
De aceea nu conteaza ce soft gaseste pe masina, el lucreaza pe softul respectiv, deci nu are cum sa apara alte disfunctionalitati.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
malin1
post 16 Mar 2011, 23:22
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 13 March 11




Daca stii pe cineva care stie cu adevarat ( nu ia parti de soft de la spanioli, italieni sau portughzisi le lipste de la adresa cutare la cutarica) atunci te rog sa-mi dai si mie contactul sau. Am nevoie sa-mi modifice factorul de incarcare al regulatorului de presiune rampa sa poata lucra cu pompa in rezervor ( nu aspirat), la megane si la un fiat 1,3mj sa-mi modifice plaja ideala de MAF ( dupa o resoftare de eliminare DPF a ramas culipsa comanda de turbina, incarcand-o doar atunci cand culmea, vrea sa inceapa o regenerare ( care parca o eliminase) si valoarea ideala MAF se duce la maxim. Chiar am nevoie.


--------------------
renault megane2 2005 - b222yty
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 07:09
Dacia