Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ajutor! Espace care se ineaca, espace 2 care cand se incalzeste se opreste

bogdan iulian voda
post 10 May 2012, 20:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 May 12




am un espace 2 pe benzina din 1995 (2litri). de cateva luni i-am pus gaz... acum am urmatoarea problema, ce persista si dupa ce i-am anulat gazul (scos siguranta, fire, tot de catre firma care l-a montat, desi testerul lor nu arata erori la gaz...) pentru ca suspectam vina acestuia si nu era asa.
Masina (doar pe benzina) porneste la prima cheie, apoi merge civilizat, insa scotand fum negru, inecacios (noxele testate arata CO, monoxidul de carbon 12,4 in loc de maxim 0,5!!!), consum mare si mai grav, cand se incalzeste SE INEACA, se opreste si nu mai porneste. turatia scade indiferent de actiunea asupra acceleratiei. masina ramane ca si cum a fost inecata ( am scos la service o bujie umeda...) pana ce se raceste. apoi o iau de la capat.
La service s-au uitat la: bujii (OK), fise (OK), injectoare (OK), bobina (OK, am facut proba cu alta), evacuare (OK, s-a desfacut galeria de evacuare, banuita a fi "infundata" si merge tot in trei pistoane, respectiv se opreste...).
Sugestiile primite de la mecanici vizeaza computerul (nu mi se pare OK, pt ca ar fi trebuit sa functioneze OK pe gaz...) sonda lambda - care la incalzire nu mai da date normale, supraalimentand (am inteles insa ca ea poate fi anulata si motorul tot functioneaza)...
Practic de mai bine de o luna mai mult stau decat merg (de fapt numai intre serviceuri).
Ajutor! si multumesc anticipat!


--------------------
renault espace - b24zff 1995/espace2, J63
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 14 May 2012, 21:24
Post #2





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Un test de compresie ar fi relevant.
Poti sa verifici cu atentie si senzorul MAP si de asemeni tubul de vacum care face legatura dintre acest senzor si corpul clapeta acceleratie.Ce zicea colegul in celalalt post despre debitmetru,este doar la diesel.
Nu stiu ce tip de motor(mono sau multipunct) ai dar daca faci o poza de ansamblu poate imi fac o parere.
Daca ai pus gaz,indiferent ce sistem:secvential sau clasic,cu gaz aspirat,tot se tine cont de parametrii pe care ii vede ECU benzina.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 21:31
Dacia