Salutare! Am si eu Renault: 9gtl, Ma mandresc cu baba mea
![]() ![]() ![]() |
Salutare! Am si eu Renault: 9gtl, Ma mandresc cu baba mea
BogdanNick |
![]()
Post
#31
|
||
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
|
||
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|||
ancsongor |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 14 May 09 From: Gheorgheni, HR ![]() |
ai facut o bijuterie din ea...felicitari! Vad eu bine sau chiar este pe conducta de alimentare din rezervor spre pompa filtrul? tot pe acest form am vazut i poza unde era pe conducta intre carburator si pompa. care e valabil? daca prima nu este o suprasarcina pentru pompa de benzina? ce se intampla cu aerul din pompa dupa montare?
ACS |
--------------------
Renault
9 gtl
- 03SNW
1984, 1400cmc benzina
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#33
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
Inca mai am de lucru. Momentan am facut-o functionala. Bijuterie va fi spre sfarsitul toamnei. Oricum, multumesc.
Cred ca e mai bine sa montezi filtrul inaintea pompei. Asa o protejezi si pe ea. Mai ales daca e una capsulata. Eviti stricarea supapelor sau blocarea lor din cauza impuritatilor. Cat am crede noi ca luam benzina curata, tot mai apar "mormoloci". Din cisternele de transport, din rezervoarele de la peco, din rezervoarele noastre... Aerul se va elimina prin retur sau prin carburator. E foarte putin 11 Jun 2009, 12:34: Am uitat sa iti spun: momentan rezervorul meu e... o sticla de 1L . Acum 2 saptamani era un bidon de 5L. Asta pentru teste. 11 Jun 2009, 21:21: Poze de azi cu ultimele retusuri Noul_motor.jpg ( Size: 275.29k ) Number of downloads: 469 Noul_motor_de_sus.jpg ( Size: 435.69k ) Number of downloads: 489 Lateral_dr..jpg ( Size: 398.99k ) Number of downloads: 471 Aprindere.jpg ( Size: 212.79k ) Number of downloads: 453 Huse_cu_lemn.jpg ( Size: 424.58k ) Number of downloads: 468 Lateral_dr_2.jpg ( Size: 418.31k ) Number of downloads: 150 Noul_motor_la_final.jpg ( Size: 395.53k ) Number of downloads: 152 Noul_motor_mergand.jpg ( Size: 231.35k ) Number of downloads: 149 Opinci.jpg ( Size: 112.26k ) Number of downloads: 130 Punct_pornire_bec.jpg ( Size: 336.1k ) Number of downloads: 106 Punct_pornire_ceas.jpg ( Size: 193.25k ) Number of downloads: 120 Punct_pornire_ventilator.jpg ( Size: 178.43k ) Number of downloads: 120 Linie.jpg ( Size: 341.92k ) Number of downloads: 129 This post has been edited by BogdanNick: 11 Jun 2009, 21:21 |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|
ancsongor |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 14 May 09 From: Gheorgheni, HR ![]() |
interiorul a iesit bine,sau era asa? la mine tapiteria de pe usi a fost demontata de fostul proprietar si acum este prinsa in suruburi la care se vade capul? in cea originala banuiesc ca este prinsa cu urechiuse? daca lipesc la loc cu un adeziv va rezista oare? ca ase tare urata.. Inca nu m-am apucat sa fac ceva, cu programul meu nu prea am vreme dar va venii si trimpul pt. concediu...
|
--------------------
Renault
9 gtl
- 03SNW
1984, 1400cmc benzina
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#35
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
Si la mine erau prinse cu suruburi. Am gasit pe la un magazin de piese cleme de plastic pentru tapiterie de dacie si le-am pus pe tapiteria mea. Mai mult mi-a luat sa indrept cartoanele, cu umezit, presat, indreptat, etc. pentru ca toate erau de ziceai ca au stat in copaie
|
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|
ancsongor |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 14 May 09 From: Gheorgheni, HR ![]() |
Salut!
de mult nu am fost pe forum..dar nu-i vorba de abandon! acu o sapatamana am lsat masina la un mecanic. mi s-a rupt teava de esapament din cauza ca era subtire ca hartia si am umblat pe un drum pe unde nici cu tancul nu se umbla..am facur comanda la un mahazon pentru saxafon si partea de mujloc si cu 126 ron aduceau in 2 zile.acu e Ok dar mai tre sa iau un cablu pentru soc si va merge bine.ieri cand am incercat pe un traseu scurt 2 km se auzea un fel de "starnut" cand acceleram dar in rest merge lin, stranutul repetanduse numai cand apasam pe aceleratie. mecanicul spune ca este de la aprindere si ca incearca sa regleze, fapt este ca inainte nu facea asa...o fi chiar de la aprindere? cica nu a umblat la aprindere... |
--------------------
Renault
9 gtl
- 03SNW
1984, 1400cmc benzina
|
|
maoR11 |
![]()
Post
#37
|
![]() . Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU ![]() |
daca se aude cum eleimina aerul la camioane inseamna ca nu sau mufat bine tevile de esapament si scapa pe acolo
se aude numai la acceleratie fiindca atunci e debitul mai mare si mai brusc p teava si iese pe unde e mai aproape si la mine facea lafel, parca aveam blow-off valve pe ea:))) |
--------------------
Reno' 11
Diesel
- numar de buzau
1984 hatchback 5 usi [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
ancsongor |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 14 May 09 From: Gheorgheni, HR ![]() |
cred ca asta o fii, oricum mersi de raspuns...crezi ca cu pasta de montat esapamanet s-ar rezolva?
atas catalog cu pasta si alte produse: Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
9 gtl
- 03SNW
1984, 1400cmc benzina
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#39
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
Imi dati voie sa ma felicit singur? Am facut ieri ITP-ul si am trecut din prima!
Frane fara dezechilibru - tipul de acolo a zis ca la asa o vechitura nu se astepta sa fie echilibru aproape perfect. Noxe sub limita - motorul e segmentat proaspat si nu avea mai mult de 10 ore de functionare. Reglajul carburatorului l-am facut la "ureche". Reglajul avansului cu un stroboscop facut de mine si cu un turometru de Olcit. Nici un fel de joc la bucsaraie si pivoti - cu toate ca are piesele ei din fabrica. Si nu are decat 340.000 km rulati (+10 max 15 dupa segmentare). ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|
ancsongor |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 14 May 09 From: Gheorgheni, HR ![]() |
Felicitari, acum ai o masina in stare impecabila...sa te tina inca 340.000km! eu am ITP-ul in August, daca trec la a doua voi fi fericit...
|
--------------------
Renault
9 gtl
- 03SNW
1984, 1400cmc benzina
|
|
maoR11 |
![]()
Post
#41
|
![]() . Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU ![]() |
eu am ITP cand vreau eo
![]() ca nu il am facut de 2 ani si cv si daca ma duc la ei nam nimic in regula la masina |
--------------------
Reno' 11
Diesel
- numar de buzau
1984 hatchback 5 usi [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#42
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
Mao, inseamna ca ai ceva inclinatii de Kamikaze. Eu mi-am aranjat masina mai intai pentru securitatea mea, si apoi sa trec de escrocii de la ITP Prahova. Am mult de umblat vara asta si nu vreau sa stau sa repar la masina cand ma astept mai putin. Oricum, daca apare ceva am pregatita interventia. Am adunat aproape inca o masina pentru piese de schimb. Si pe toate le-am curatat, vopsit, uns, decat sa iau de pe raft si sa inlocuiesc.
Nu de alta, dar a inceput sa imi fie drag harbu asta ( sau cazan sau morman de fiare - cum li se mai zice) si vreau sa il tin ceva timp 3 Jul 2009, 11:55: Si acum mai am piese de la fosta masina (un Mitsubishi Galant 2.3 TD) pe care m-am suparat din cauza taxelor care le dam la stat degeaba si am taiat-o cu flexul si am dus-o la Remat This post has been edited by BogdanNick: 3 Jul 2009, 11:55 |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#43
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
Am inceput operatiile estetice la babuta: am montat GPL. Mi-a luat 4 ore montatul si o zi reglatul. Singura problema care inca nu am rezolvat-o: Nu trece de 110km/h. In rest, e super. Motorul fashaie de parca as avea tobe Coanda (pe care dealtfel o sa i le confectionez si montez curand). In loc de acel brrrum care se aude normal, o sa se auda un fel de fassssss ca la un furtun de aer.
O sa revin cu poze |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|
alin007 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.710 Joined: 20 October 08 From: MIOVENI AG ![]() |
Mao, inseamna ca ai ceva inclinatii de Kamikaze.
akum ti ai dat seama ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
11
- AG 04 TKK
85 TXE Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#45
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
Cand stiu ca ma sui in masina si e posibil sa ma lase pe drum, mai bine o las acasa si caut alt mijloc de transport.
M-am saturat sa stau pe drum sa repar. Cand aveam Lastun - prin 90-91 - mi se intampla aproape in fiecare zi. Nu stiam de Mao ca e kamikaze. Mai rau e ca exista posibilitatea sa scape el si sa omoare pe altii cu o masina fara frane si cu directia pulbere. Ca motorul se mai taraie pe drum. |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|
iulian_2233 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile ![]() |
uite domle si un reno 9 care arata super bine mai ales sub capota si care a incaput pe mana unui adevarat mecanic chitzibusar care o sa il indrageasca pe zi ce trece
felicitari bogdan si sa ai parte de sute de mii de km fara evenimente majore adevarul este ca este o masina la care muncesti pierzi timp bani si nervi dar iti ofera satisfactii si credetima ca stiu ce spun ma pus draq sa iau o nova si cum se stie este o replica romaneasca la reno 9 sau 11 si de o luna muncesc la ea dar deja mi sa facut scarba de ea in curand o sa ma apuc si eu de o trebusoara de genu asta refacut motorul si ambreiajul dar deocamdata maiam rabdare sa se mai stranga niste banuti pentru piese apropo ce tip de vopsea ai folosit pt capace la motor\? am vazut in practiker niste spreiuri de vopsea rezistente la temperaturi inalte sunt bune? |
--------------------
Renault
19 Europa
- IF-04-RHK
1997 R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
maoR11 |
![]()
Post
#47
|
![]() . Group: Members Posts: 407 Joined: 1 November 08 From: BuZaU ![]() |
am frane bunicele, directia e buna, dar e praf la stabilitate daca intru intro curba putin mai stransa decat una normala cu vreo 70 am ocazie sa ma rastorn, amortizoarele sunt praf , ori cu ele ori fara ele tot asa merge
la vitezsa mai mare cand pun frana parca se rasuceste tot sasiu cu caroseria de la mijloc , din cauza amortizoarelor si a sosit timpul sa vand babuta ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Reno' 11
Diesel
- numar de buzau
1984 hatchback 5 usi [B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
|
|
SOARECELE |
![]()
Post
#48
|
![]() mereu fara timp liber Group: Members Posts: 296 Joined: 9 February 09 From: bucurestiul de altadata ![]() |
Bogdan, am incercat sa dau de tine pe mess in legatura cu carburatorul
![]() |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
- B-06-LDX/B22TIW
2008 SAM SAFETY
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#49
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
@iulian: am folosit vopsea normala cu care am retusat si pe la caroserie. Dupa primul drum mai lung mirosea la motor numai a vopsea coapta, de parca era vopsitorie din aia cu cuptor (pe spray am dat 16 lei).
@soarecele: scuze, dar am avut multe treburi de rezolvat si la 11 seara nu stiu daca ar mai avea cineva chef sa mai stea la PC, cand simte ca ii cad ochii pe masa de oboseala. Carburatorul inca il am acasa si il dau cu galerie cu tot daca vrei. Ai drum spre Sinaia? Iti las un nr de tel pe mes si cand treci, intri in Campina si ti-l dau. Eu l-am testat si functioneaza. Am pornit motorul pe banc cu el. Apoi l-am pus pe masina (motorul) unde am carb dublucorp. |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|
iulian_2233 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile ![]() |
si daca sa rascopt de la caldura ce sa intamplat cu ea sa decojit?
sau mai bine sa iau un sprei dinala nu e scump tare e 25 re ron parca |
--------------------
Renault
19 Europa
- IF-04-RHK
1997 R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
BogdanNick |
![]()
Post
#51
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
pai nu s-a rascopt vopseaua. arata ca in pozele de mai sus, din postul #33. chiar si dupa 6 ore de functionare aproape continua. numai ca acum a devenit "tratata" si se comporta ca smaltul: nu se zgarie, are luciu si sare daca e lovita tare
|
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#52
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
Am ajuns la concluzia ca fabricantii italieni de instalatii GPL sunt putin cam dobitoci. Furnizeaza un difuzor pentru carburator dublu corp care nu merge decat daca inchizi un corp. Sau consuma 15-17/100 la motor de 1.4l. Asa ca am inventat eu o teava de 10mm indoita la 90grd pe care am proptit-o drept in difuzorul din centrul carburatorului. Demareaza mai ceva decat pe benzina. Dar nu trec de 120km/h. Totusi consumul se mentine undeva la 6.2-6.3/100, combinat: urban+extraurban. Urban inseamna plin de gropi, cu blocaje si stat la semafoare, cu trerceri de pietoni din 50 in 50 metri. Si dupa ce treci de ele dai in semafor.
Si in Campina pietonii sunt Kamikaze: esti cu botul masinii intrat pe trecere, cu viteza mica, si te trezesti ca sare un pieton pe capota ta si face scandal ca nu il lasi sa treaca. ![]() Apoi il vezi la volanul masinii si aproape ca te spulbera pe trecere, cand el are rosu si tu verde. Bine, fazele astea le fac "DOMNII" de Bucuresti care au case de vacanta pe langa Campina (Cornu-Nastase, Telega-Andreia Marin, etc). |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|
iulian_2233 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile ![]() |
salut ce mai face r9?al meu va intra in hibernare pentru schimbare sau refacere motor sa vad ce este mai avantajos la mine
o intrebare am la un motor sh cum fac sa aflu daca este bun sau nu? |
--------------------
Renault
19 Europa
- IF-04-RHK
1997 R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
BogdanNick |
![]()
Post
#54
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
Sa poti sa masori cumva compresia. Si sa il asculti sa nu se auda batai sau alte zgomote ciudate.
Baba mea e in teste de GPL de 2 saptamani. Ieri am facut rost - fara sa vreau - de un A/C de Alfa Romeo. Dar lipseste radiatorul de la aeroterma. Compresorul de A/C este un Sankyo SD508 (japonez) si e mic... cat o galeata de 5 litri. Nici nu stiu cum o sa il montez pe motor... Am renuntat deja la ideea de trapa, cu toate ca o am. Se pare ca instalatia asta are un inversor care iarna face cald. Inca ma documentez asupra ei. A/C dryer (dezumidificare) are sigur. Daca nu merge la masina o sa il fac pentru casa. Cu un motor de masina de spalat (albalux 9 de 1500 ture). Ingenios, nu? |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|
iulian_2233 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile ![]() |
e tare faza cu ac ul:) oare nu merge un radiator pt ea de la alta instalatie?
e nasol ca nu ai remat pe acolo trebe sa mearga unu subtirel care sa il pui in fata celui de la motor sau daca ai gasi unu mai ingust sa il pui langa cel de la motor si de pus pe masina oare nu o merge cu un motoras electric unul de genul celui de stergator parbriz?sau altceva motor care sa aiba ceva turatii ccred ca ar trebui sa aiba minim 1000 cat are motorul la relanti nus ce sa zic eu deocamdata am abandonat orice proiect legat de reno 9 al meu ca tre sa plec la mare cu nova e aproximativ gata de drum dupa ce vin de la mare va stresez iar ![]() |
--------------------
Renault
19 Europa
- IF-04-RHK
1997 R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
BogdanNick |
![]() ![]()
Post
#56
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
Cu motoras electric in nici un caz. Compresorul are 5 pistoane si iti trebuie ceva forta sa tragi de el. Radiatorul ala care se pune in fata la cel al masinii il am. Nu il am pe cel cu duza care face decomprimarea (cum e cel din congelatorul frigiderului) si care se pune in fata - sau dupa) aeroterma.
Pe net spune de compresorul meu ca randamentul maxim se obtine pe la 2000 de ture Revin cu imagini de GPL modificat: Imag045.jpg ( Size: 292.53k ) Number of downloads: 113 Imag046.jpg ( Size: 248.23k ) Number of downloads: 101 Imag047.jpg ( Size: 314.58k ) Number of downloads: 81 Imag048.jpg ( Size: 249.27k ) Number of downloads: 78 Imag052.jpg ( Size: 75.63k ) Number of downloads: 70 Imag049.jpg ( Size: 104.69k ) Number of downloads: 79 Imag050.jpg ( Size: 269.21k ) Number of downloads: 90 Imag051.jpg ( Size: 10.51k ) Number of downloads: 95 Imag024.jpg ( Size: 339.55k ) Number of downloads: 87 O sa revin cu poze ale compresorului de A/C @iulian: Aer conditionat: compresor, condensator, uscator, si undeva intr-o poza si burta mea. Am uitat sa o scot din cadru. Imag056.jpg ( Size: 118.84k ) Number of downloads: 84 Imag057.jpg ( Size: 347.58k ) Number of downloads: 64 Imag058.jpg ( Size: 363.65k ) Number of downloads: 49 Imag059.jpg ( Size: 356.01k ) Number of downloads: 47 Imag060.jpg ( Size: 475.65k ) Number of downloads: 64 Imag061.jpg ( Size: 456.62k ) Number of downloads: 65 Imag062.jpg ( Size: 373.53k ) Number of downloads: 73 Imag063.jpg ( Size: 347.95k ) Number of downloads: 70 Imag064.jpg ( Size: 367.52k ) Number of downloads: 49 Imag065.jpg ( Size: 361.2k ) Number of downloads: 50 Imag066.jpg ( Size: 335.97k ) Number of downloads: 45 Imag067.jpg ( Size: 361.89k ) Number of downloads: 41 This post has been edited by BogdanNick: 21 Jul 2009, 12:15 |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|
r11guiutz |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 ![]() |
Doamne-ajuta!! Daca mai pui si clima pe ea al tau poate fi declarat "R9 of the year"
|
--------------------
Renault
11 GTD
- AR 01 ESX
1986, 1.6 Diesel
|
|
BogdanNick |
![]()
Post
#58
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
Cred ca dupa ce mai pun vreo 2 tone de fiare pe ea o sa devina muzeu. Motorul nu o sa mai fie in stare sa o care.
Dar cred ca atunci o sa gasesc modalitatea sa mai pun inca un motor??... |
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|
iulian_2233 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
19 Europa
- IF-04-RHK
1997 R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
BogdanNick |
![]()
Post
#60
|
![]() posesor si atat Group: Members Posts: 469 Joined: 25 October 08 From: Campina PH ![]() |
Mai degraba cu tuica vin si bere. Ce nu mai consum eu sa ii dau ei. Si sa miroasa in urma mea a carciuma. Ca si la mitsubishi mergeam cu ulei de transformator in care puneam si uleiul de la prajeli si mirosea pe unde treceam numai a cartofi prajiti. Dupa aia a facut unul o statie de biodiesel (ulei de prajit pe post de motorina) si eu am taiat masina cu flexul si am dus-o la remat
|
--------------------
Renault R9 GTL
1987/1397cmc
- PH04NJN
L423 BogdanN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd August 2025 - 10:16 |