Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Salutare! Am si eu Renault: 9gtl, Ma mandresc cu baba mea

BogdanNick
post 10 Jun 2009, 11:28
Post #31


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




@ guiutz Am postat si pe celalalt topic (adica aici:http://forum.reno.ro/Schimbare-motor-pe-R9-gtl-model-83-t140322.html) unde se discuta ceva asemanator. Spune-mi ce vrei sa faci si eu iti spun ce solutii poti folosi. Eu am legat ventilatorul prin releu, dar am fost nevoit sa mai trag 3 fire de la motor la bord si sa modific putin si cablajul bordului (douataieturi si trei lipituri). O sa revin mai pe seara cu detalii (poze)


This post has been edited by BogdanNick: 10 Jun 2009, 11:39


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ancsongor
post 11 Jun 2009, 12:21
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 14 May 09
From: Gheorgheni, HR




ai facut o bijuterie din ea...felicitari! Vad eu bine sau chiar este pe conducta de alimentare din rezervor spre pompa filtrul? tot pe acest form am vazut i poza unde era pe conducta intre carburator si pompa. care e valabil? daca prima nu este o suprasarcina pentru pompa de benzina? ce se intampla cu aerul din pompa dupa montare?


ACS


--------------------
Renault 9 gtl - 03SNW 1984, 1400cmc benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 11 Jun 2009, 12:29
Post #33


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Inca mai am de lucru. Momentan am facut-o functionala. Bijuterie va fi spre sfarsitul toamnei. Oricum, multumesc.
Cred ca e mai bine sa montezi filtrul inaintea pompei. Asa o protejezi si pe ea. Mai ales daca e una capsulata. Eviti stricarea supapelor sau blocarea lor din cauza impuritatilor. Cat am crede noi ca luam benzina curata, tot mai apar "mormoloci". Din cisternele de transport, din rezervoarele de la peco, din rezervoarele noastre... Aerul se va elimina prin retur sau prin carburator. E foarte putin

11 Jun 2009, 12:34:
Am uitat sa iti spun: momentan rezervorul meu e... o sticla de 1L . Acum 2 saptamani era un bidon de 5L. Asta pentru teste.

11 Jun 2009, 21:21:
Poze de azi cu ultimele retusuri
Noul_motor.jpg ( Size: 275.29k ) Number of downloads: 469
Noul_motor_de_sus.jpg ( Size: 435.69k ) Number of downloads: 489
Lateral_dr..jpg ( Size: 398.99k ) Number of downloads: 471
Aprindere.jpg ( Size: 212.79k ) Number of downloads: 453
Huse_cu_lemn.jpg ( Size: 424.58k ) Number of downloads: 468
Lateral_dr_2.jpg ( Size: 418.31k ) Number of downloads: 150
Noul_motor_la_final.jpg ( Size: 395.53k ) Number of downloads: 152
Noul_motor_mergand.jpg ( Size: 231.35k ) Number of downloads: 149
Opinci.jpg ( Size: 112.26k ) Number of downloads: 130
Punct_pornire_bec.jpg ( Size: 336.1k ) Number of downloads: 106
Punct_pornire_ceas.jpg ( Size: 193.25k ) Number of downloads: 120
Punct_pornire_ventilator.jpg ( Size: 178.43k ) Number of downloads: 120
Linie.jpg ( Size: 341.92k ) Number of downloads: 129


This post has been edited by BogdanNick: 11 Jun 2009, 21:21


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ancsongor
post 15 Jun 2009, 09:16
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 14 May 09
From: Gheorgheni, HR




interiorul a iesit bine,sau era asa? la mine tapiteria de pe usi a fost demontata de fostul proprietar si acum este prinsa in suruburi la care se vade capul? in cea originala banuiesc ca este prinsa cu urechiuse? daca lipesc la loc cu un adeziv va rezista oare? ca ase tare urata.. Inca nu m-am apucat sa fac ceva, cu programul meu nu prea am vreme dar va venii si trimpul pt. concediu...


--------------------
Renault 9 gtl - 03SNW 1984, 1400cmc benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 15 Jun 2009, 10:11
Post #35


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Si la mine erau prinse cu suruburi. Am gasit pe la un magazin de piese cleme de plastic pentru tapiterie de dacie si le-am pus pe tapiteria mea. Mai mult mi-a luat sa indrept cartoanele, cu umezit, presat, indreptat, etc. pentru ca toate erau de ziceai ca au stat in copaie


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ancsongor
post 1 Jul 2009, 08:21
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 14 May 09
From: Gheorgheni, HR




Salut!

de mult nu am fost pe forum..dar nu-i vorba de abandon!

acu o sapatamana am lsat masina la un mecanic. mi s-a rupt teava de esapament din cauza ca era subtire ca hartia si am umblat pe un drum pe unde nici cu tancul nu se umbla..am facur comanda la un mahazon pentru saxafon si partea de mujloc si cu 126 ron aduceau in 2 zile.acu e Ok dar mai tre sa iau un cablu pentru soc si va merge bine.ieri cand am incercat pe un traseu scurt 2 km se auzea un fel de "starnut" cand acceleram dar in rest merge lin, stranutul repetanduse numai cand apasam pe aceleratie. mecanicul spune ca este de la aprindere si ca incearca sa regleze, fapt este ca inainte nu facea asa...o fi chiar de la aprindere? cica nu a umblat la aprindere...


--------------------
Renault 9 gtl - 03SNW 1984, 1400cmc benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 1 Jul 2009, 09:33
Post #37


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




daca se aude cum eleimina aerul la camioane inseamna ca nu sau mufat bine tevile de esapament si scapa pe acolo
se aude numai la acceleratie fiindca atunci e debitul mai mare si mai brusc p teava si iese pe unde e mai aproape

si la mine facea lafel, parca aveam blow-off valve pe ea:)))


--------------------
Reno' 11 Diesel - numar de buzau 1984 hatchback 5 usi
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ancsongor
post 1 Jul 2009, 10:24
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 14 May 09
From: Gheorgheni, HR




cred ca asta o fii, oricum mersi de raspuns...crezi ca cu pasta de montat esapamanet s-ar rezolva?

atas catalog cu pasta si alte produse:



Attached File(s)
Attached File  Catalog_carcos_Romana.pdf ( 1.21mb ) Number of downloads: 31


--------------------
Renault 9 gtl - 03SNW 1984, 1400cmc benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 3 Jul 2009, 09:32
Post #39


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Imi dati voie sa ma felicit singur? Am facut ieri ITP-ul si am trecut din prima!
Frane fara dezechilibru - tipul de acolo a zis ca la asa o vechitura nu se astepta sa fie echilibru aproape perfect.
Noxe sub limita - motorul e segmentat proaspat si nu avea mai mult de 10 ore de functionare. Reglajul carburatorului l-am facut la "ureche". Reglajul avansului cu un stroboscop facut de mine si cu un turometru de Olcit.
Nici un fel de joc la bucsaraie si pivoti - cu toate ca are piesele ei din fabrica. Si nu are decat 340.000 km rulati (+10 max 15 dupa segmentare). wub.gif wub.gif 017.gif 124.gif


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ancsongor
post 3 Jul 2009, 10:48
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 14 May 09
From: Gheorgheni, HR




Felicitari, acum ai o masina in stare impecabila...sa te tina inca 340.000km! eu am ITP-ul in August, daca trec la a doua voi fi fericit...


--------------------
Renault 9 gtl - 03SNW 1984, 1400cmc benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 3 Jul 2009, 11:03
Post #41


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




eu am ITP cand vreau eo radmasa.gif
ca nu il am facut de 2 ani si cv si daca ma duc la ei nam nimic in regula la masina


--------------------
Reno' 11 Diesel - numar de buzau 1984 hatchback 5 usi
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 3 Jul 2009, 11:52
Post #42


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Mao, inseamna ca ai ceva inclinatii de Kamikaze. Eu mi-am aranjat masina mai intai pentru securitatea mea, si apoi sa trec de escrocii de la ITP Prahova. Am mult de umblat vara asta si nu vreau sa stau sa repar la masina cand ma astept mai putin. Oricum, daca apare ceva am pregatita interventia. Am adunat aproape inca o masina pentru piese de schimb. Si pe toate le-am curatat, vopsit, uns, decat sa iau de pe raft si sa inlocuiesc.
Nu de alta, dar a inceput sa imi fie drag harbu asta ( sau cazan sau morman de fiare - cum li se mai zice) si vreau sa il tin ceva timp

3 Jul 2009, 11:55:
Si acum mai am piese de la fosta masina (un Mitsubishi Galant 2.3 TD) pe care m-am suparat din cauza taxelor care le dam la stat degeaba si am taiat-o cu flexul si am dus-o la Remat

This post has been edited by BogdanNick: 3 Jul 2009, 11:55


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 8 Jul 2009, 09:30
Post #43


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Am inceput operatiile estetice la babuta: am montat GPL. Mi-a luat 4 ore montatul si o zi reglatul. Singura problema care inca nu am rezolvat-o: Nu trece de 110km/h. In rest, e super. Motorul fashaie de parca as avea tobe Coanda (pe care dealtfel o sa i le confectionez si montez curand). In loc de acel brrrum care se aude normal, o sa se auda un fel de fassssss ca la un furtun de aer.
O sa revin cu poze


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin007
post 8 Jul 2009, 11:35
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.710
Joined: 20 October 08
From: MIOVENI AG




Mao, inseamna ca ai ceva inclinatii de Kamikaze.

akum ti ai dat seama radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
RENAULT 11 - AG 04 TKK 85 TXE
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 8 Jul 2009, 11:51
Post #45


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Cand stiu ca ma sui in masina si e posibil sa ma lase pe drum, mai bine o las acasa si caut alt mijloc de transport.
M-am saturat sa stau pe drum sa repar. Cand aveam Lastun - prin 90-91 - mi se intampla aproape in fiecare zi.
Nu stiam de Mao ca e kamikaze. Mai rau e ca exista posibilitatea sa scape el si sa omoare pe altii cu o masina fara frane si cu directia pulbere. Ca motorul se mai taraie pe drum.


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 8 Jul 2009, 20:40
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




uite domle si un reno 9 care arata super bine mai ales sub capota si care a incaput pe mana unui adevarat mecanic chitzibusar care o sa il indrageasca pe zi ce trece
felicitari bogdan si sa ai parte de sute de mii de km fara evenimente majore

adevarul este ca este o masina la care muncesti pierzi timp bani si nervi dar iti ofera satisfactii si credetima ca stiu ce spun ma pus draq sa iau o nova si cum se stie este o replica romaneasca la reno 9 sau 11 si de o luna muncesc la ea dar deja mi sa facut scarba de ea

in curand o sa ma apuc si eu de o trebusoara de genu asta refacut motorul si ambreiajul dar deocamdata maiam rabdare sa se mai stranga niste banuti pentru piese apropo ce tip de vopsea ai folosit pt capace la motor\?
am vazut in practiker niste spreiuri de vopsea rezistente la temperaturi inalte sunt bune?


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maoR11
post 9 Jul 2009, 10:41
Post #47


.


Group: Members
Posts: 407
Joined: 1 November 08
From: BuZaU




am frane bunicele, directia e buna, dar e praf la stabilitate daca intru intro curba putin mai stransa decat una normala cu vreo 70 am ocazie sa ma rastorn, amortizoarele sunt praf , ori cu ele ori fara ele tot asa merge
la vitezsa mai mare cand pun frana parca se rasuceste tot sasiu cu caroseria de la mijloc , din cauza amortizoarelor


si a sosit timpul sa vand babuta sad.gif sad.gif sad.gif prin cate peripetii am trecut cu masinuta asta timp de 10 ani...., parca face parte din familie


--------------------
Reno' 11 Diesel - numar de buzau 1984 hatchback 5 usi
[B][COLOR=red][SIZE=7]No speed limit!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SOARECELE
post 9 Jul 2009, 16:12
Post #48


mereu fara timp liber


Group: Members
Posts: 296
Joined: 9 February 09
From: bucurestiul de altadata




Bogdan, am incercat sa dau de tine pe mess in legatura cu carburatorul biggrin.gif


--------------------
MITSUBISHI COLT - B-06-LDX/B22TIW 2008 SAM SAFETY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 10 Jul 2009, 07:58
Post #49


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




@iulian: am folosit vopsea normala cu care am retusat si pe la caroserie. Dupa primul drum mai lung mirosea la motor numai a vopsea coapta, de parca era vopsitorie din aia cu cuptor (pe spray am dat 16 lei).

@soarecele: scuze, dar am avut multe treburi de rezolvat si la 11 seara nu stiu daca ar mai avea cineva chef sa mai stea la PC, cand simte ca ii cad ochii pe masa de oboseala. Carburatorul inca il am acasa si il dau cu galerie cu tot daca vrei. Ai drum spre Sinaia? Iti las un nr de tel pe mes si cand treci, intri in Campina si ti-l dau. Eu l-am testat si functioneaza. Am pornit motorul pe banc cu el. Apoi l-am pus pe masina (motorul) unde am carb dublucorp.


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 10 Jul 2009, 11:37
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




si daca sa rascopt de la caldura ce sa intamplat cu ea sa decojit?
sau mai bine sa iau un sprei dinala nu e scump tare e 25 re ron parca


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 11 Jul 2009, 22:05
Post #51


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




pai nu s-a rascopt vopseaua. arata ca in pozele de mai sus, din postul #33. chiar si dupa 6 ore de functionare aproape continua. numai ca acum a devenit "tratata" si se comporta ca smaltul: nu se zgarie, are luciu si sare daca e lovita tare


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 14 Jul 2009, 09:52
Post #52


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Am ajuns la concluzia ca fabricantii italieni de instalatii GPL sunt putin cam dobitoci. Furnizeaza un difuzor pentru carburator dublu corp care nu merge decat daca inchizi un corp. Sau consuma 15-17/100 la motor de 1.4l. Asa ca am inventat eu o teava de 10mm indoita la 90grd pe care am proptit-o drept in difuzorul din centrul carburatorului. Demareaza mai ceva decat pe benzina. Dar nu trec de 120km/h. Totusi consumul se mentine undeva la 6.2-6.3/100, combinat: urban+extraurban. Urban inseamna plin de gropi, cu blocaje si stat la semafoare, cu trerceri de pietoni din 50 in 50 metri. Si dupa ce treci de ele dai in semafor.
Si in Campina pietonii sunt Kamikaze: esti cu botul masinii intrat pe trecere, cu viteza mica, si te trezesti ca sare un pieton pe capota ta si face scandal ca nu il lasi sa treaca. gun3.gif
Apoi il vezi la volanul masinii si aproape ca te spulbera pe trecere, cand el are rosu si tu verde. Bine, fazele astea le fac "DOMNII" de Bucuresti care au case de vacanta pe langa Campina (Cornu-Nastase, Telega-Andreia Marin, etc).


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 19 Jul 2009, 18:46
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




salut ce mai face r9?al meu va intra in hibernare pentru schimbare sau refacere motor sa vad ce este mai avantajos la mine

o intrebare am la un motor sh cum fac sa aflu daca este bun sau nu?


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 20 Jul 2009, 12:21
Post #54


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Sa poti sa masori cumva compresia. Si sa il asculti sa nu se auda batai sau alte zgomote ciudate.
Baba mea e in teste de GPL de 2 saptamani. Ieri am facut rost - fara sa vreau - de un A/C de Alfa Romeo. Dar lipseste radiatorul de la aeroterma. Compresorul de A/C este un Sankyo SD508 (japonez) si e mic... cat o galeata de 5 litri. Nici nu stiu cum o sa il montez pe motor... Am renuntat deja la ideea de trapa, cu toate ca o am. Se pare ca instalatia asta are un inversor care iarna face cald. Inca ma documentez asupra ei. A/C dryer (dezumidificare) are sigur. Daca nu merge la masina o sa il fac pentru casa. Cu un motor de masina de spalat (albalux 9 de 1500 ture).
Ingenios, nu?


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 20 Jul 2009, 20:29
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




e tare faza cu ac ul:) oare nu merge un radiator pt ea de la alta instalatie?
e nasol ca nu ai remat pe acolo trebe sa mearga unu subtirel care sa il pui in fata celui de la motor sau daca ai gasi unu mai ingust sa il pui langa cel de la motor
si de pus pe masina oare nu o merge cu un motoras electric unul de genul celui de stergator parbriz?sau altceva motor care sa aiba ceva turatii ccred ca ar trebui sa aiba minim 1000 cat are motorul la relanti nus ce sa zic
eu deocamdata am abandonat orice proiect legat de reno 9 al meu ca tre sa plec la mare cu nova e aproximativ gata de drum dupa ce vin de la mare va stresez iar biggrin.gif


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 21 Jul 2009, 08:13
Post #56


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Cu motoras electric in nici un caz. Compresorul are 5 pistoane si iti trebuie ceva forta sa tragi de el. Radiatorul ala care se pune in fata la cel al masinii il am. Nu il am pe cel cu duza care face decomprimarea (cum e cel din congelatorul frigiderului) si care se pune in fata - sau dupa) aeroterma.

Pe net spune de compresorul meu ca randamentul maxim se obtine pe la 2000 de ture


Revin cu imagini de GPL modificat:
Imag045.jpg ( Size: 292.53k ) Number of downloads: 113
Imag046.jpg ( Size: 248.23k ) Number of downloads: 101
Imag047.jpg ( Size: 314.58k ) Number of downloads: 81
Imag048.jpg ( Size: 249.27k ) Number of downloads: 78
Imag052.jpg ( Size: 75.63k ) Number of downloads: 70


Imag049.jpg ( Size: 104.69k ) Number of downloads: 79
Imag050.jpg ( Size: 269.21k ) Number of downloads: 90
Imag051.jpg ( Size: 10.51k ) Number of downloads: 95
Imag024.jpg ( Size: 339.55k ) Number of downloads: 87



O sa revin cu poze ale compresorului de A/C


@iulian: Aer conditionat: compresor, condensator, uscator, si undeva intr-o poza si burta mea. Am uitat sa o scot din cadru.

Imag056.jpg ( Size: 118.84k ) Number of downloads: 84
Imag057.jpg ( Size: 347.58k ) Number of downloads: 64
Imag058.jpg ( Size: 363.65k ) Number of downloads: 49
Imag059.jpg ( Size: 356.01k ) Number of downloads: 47
Imag060.jpg ( Size: 475.65k ) Number of downloads: 64
Imag061.jpg ( Size: 456.62k ) Number of downloads: 65


Imag062.jpg ( Size: 373.53k ) Number of downloads: 73
Imag063.jpg ( Size: 347.95k ) Number of downloads: 70
Imag064.jpg ( Size: 367.52k ) Number of downloads: 49
Imag065.jpg ( Size: 361.2k ) Number of downloads: 50
Imag066.jpg ( Size: 335.97k ) Number of downloads: 45
Imag067.jpg ( Size: 361.89k ) Number of downloads: 41


This post has been edited by BogdanNick: 21 Jul 2009, 12:15


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 22 Jul 2009, 00:37
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




Doamne-ajuta!! Daca mai pui si clima pe ea al tau poate fi declarat "R9 of the year"


--------------------
Renault 11 GTD - AR 01 ESX 1986, 1.6 Diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 23 Jul 2009, 13:57
Post #58


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Cred ca dupa ce mai pun vreo 2 tone de fiare pe ea o sa devina muzeu. Motorul nu o sa mai fie in stare sa o care.
Dar cred ca atunci o sa gasesc modalitatea sa mai pun inca un motor??...


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 23 Jul 2009, 15:44
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




rolleyes.gif rolleyes.gif bogdane la ceea ce stii tu sa faci si la cata rabdare dai dovada ca ai nu mar mira cine stie poate o sa il faci hibrid ca sa mearga cu apa sau hidrogen biggrin.gif


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BogdanNick
post 23 Jul 2009, 23:21
Post #60


posesor si atat


Group: Members
Posts: 469
Joined: 25 October 08
From: Campina PH




Mai degraba cu tuica vin si bere. Ce nu mai consum eu sa ii dau ei. Si sa miroasa in urma mea a carciuma. Ca si la mitsubishi mergeam cu ulei de transformator in care puneam si uleiul de la prajeli si mirosea pe unde treceam numai a cartofi prajiti. Dupa aia a facut unul o statie de biodiesel (ulei de prajit pe post de motorina) si eu am taiat masina cu flexul si am dus-o la remat


--------------------
Renault R9 GTL 1987/1397cmc - PH04NJN L423
BogdanN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd August 2025 - 10:16
Dacia