Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Microreleul de injectie - defect ??

adiba
post 11 May 2009, 08:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 11 May 09




Mi se aprinde pe bord( renault twingo -2001) un semn ce reprezinta un fel de rezistenta intru-un dreptunghi. In acel moment nu mai pot accelera. AM gasit pe net un manual si cred ca simbolul respectiv e pentru microreleul de injectie. Ce ar putea fi?
Sa fie ceva legat de injectie? Sa fie filtrul de benzina infundat?
Sunt nespecialist, daca nu s-a observat smile.gif

This post has been edited by adiba: 11 May 2009, 08:23


--------------------
renault twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 11 May 2009, 13:37
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Linisteste-te ca nu exista asa ceva (cel putin pe Twingo). Deci ai scapat de o problema.
De fapt martorul ala arata ca este ceva, intr-adevar o problema pe injectie, insa poate sa fie si un senzor decuplat, sau corpul clapeta murdar, sau un senzor murdar, sau un contact imperfect pe mufa (mufele) de la calculatorul de injectie etc.
Sa revenim la problema ta totusi.
Motorul cum se manifesta? Merge rotund? Ralanty-ul este constant?
Da si tu mai multe detalii si poate o sa iasa ceva.
Ce tip de motor ai?
Daca motorul tau este D4F adica cel in 16V raspunsul este aici:

http://www.reno.ro/Twingo-nu-sta-la-relant...ins-t48432.html

This post has been edited by bubu782001: 11 May 2009, 13:44


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiba
post 27 May 2009, 22:34
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 11 May 09




Motorul este 1,2 cu 16V. El merge rotund, fara niciun fel de socuri. In schimb nu se poate accelera decat foarte putin atunci cand este aprins martorul rezistenta. Se poate ridica putin turatia , cat sa treci intr-o treapta superioara, dar asta numai in drum drept. Daca motorul este in sarcina acest lucru nu mai este posibil.
Am fost cu ea intr-un service reprezentant Renault si au diagnosticat-o. Au zis ca totul e in regula si au curatat clapeta de acceleratie. Dupa 2 zile masina a facut la fel. Acum face din ce in ce mai des. Azi am dus-o din nou la acelasi service si mi s-a spus ca trebuie sa schimb clapeta respectiva ,care costa o gramada de bani.
Am mai citit un post al unui utilizator arlechin
care zicea ca afacut schimbarea respectiva, iar martorul ramane in continuare aprins.

Am citit si topicul pe care mi l-ai recomandat. Sa fie de vina garnitura respectiva?Ma repet, motorul nu merge in socuri. Chiar poti merge cu el la infinit ,dar cu o turatie usor peste relanti.

Merci anticipat.



--------------------
renault twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 28 May 2009, 13:53
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




NU pot sa ma pronunt pana nu vad o diagnoza. De altfel pana nu vezi acea garnitura nu prea ai cum sa-ti dai cu parerea. Daca cumva esti din Bucuresti, poate ne vedem intr-un week-end si punem putin laptopul pe ea sa vedem ce este acolo.
Pentru ca sa vezi ce e cu garnitura aia, sa ai mare grija cand dai jos ansamblu de colector (ala cu coarne din plastic), sa ai cumparate garniturile noi (macar cele 4 de la gurile de admisie). Daca trage aer fals pe acolo e cam naspa, adica risti sa mearga mai rau ca inainte.
PS garnitura aia de la supapa de reciclare a vaporilor de ulei o poti confectiona, sau la cea originala ii pui un cordon de silicon dedesubt ca sa ii ridici putin pozitia, astfel incat buza aia de pe colector sa calce mai "presat" pe garnitura.

This post has been edited by bubu782001: 28 May 2009, 16:48


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiba
post 29 May 2009, 08:27
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 11 May 09




Sal!
bubu782001, vad ca esti online.
Merci pentru raspuns. Din pacate nu sunt din Bucuresti. Iar in ultimul timp imi face probleme mult mai des, asa ca nu pot face un drum la Bucuresti. Eu sunt din Ramnicu Valcea.
Totusi, cam care ar fi un sfat? Parca nu m-as apuca sa schimb clapeta respectiva, mai ales ca nu pare sigur ca asta ar fi solutia. Nu mai vorbesc ca pretul e destul de piperat, in jur de 1600 lei.



--------------------
renault twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 29 May 2009, 09:27
Post #6


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Daca nu ma insel, unul dintre userii care vinde interfete pentru DDT, este din Rm. Valcea.
Ma indoiesc ca nu s-ar pricepe sa-ti faca o interogare a ECU-ului motorului.
Cauta-l la Bursa si roaga-l sa te ajute...macar cu interogarea... cu interpretarea incercam sa te ajutam aici pe forum.

This post has been edited by tunderbird: 29 May 2009, 09:28


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 07:05
Dacia