martor aprins catalizator
![]() ![]() ![]() |
martor aprins catalizator
gelull_a |
![]()
Post
#1
|
||
![]() gelull_a Group: Members Posts: 7 Joined: 26 February 07 From: bucuresti dristor ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane II sedan
- B xx GCD
2004 sedan GPS Carminat 1,9dci 6+1manuala gelull_a
|
|||
alexxx99 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 24 November 07 ![]() |
din cate stiu eu....daca il iei de la renault poate ajunge pe la 30 mil....ceva cam usturator.....
![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
MEGANE
- B - 0 5 - T G C
2002 1.6 16V
|
|
mihai5 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 2 September 04 From: Craiova ![]() |
Nu cred ca e cazul sa te sperii... Mergi la service, s-ar putea sa fie vorba de un senzor. Mai sunt cateva topicuri care trateaza problema.
|
--------------------
Renault
Megane II Sedan
- DJ-06-
2005-1.6 16V
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Nu stiu ce este martor catalizator. Daca este un simbol ca un motor, este vorba de indicatorul de poluare sau OBD. In acelasi timp se aprinde si SERVICE. Cel putin asa este la 1,5 Dci. Cauzele sunt multiple, toate legate de sistemul de diminuare a poluarii. Am avut si eu asa ceva (la cca. 25.000 Km), s-a aprins 2-3 zile, la circulatie zilnica si apoi s-a stins (asta a fost prin nov. 2007). Cand am intrebat la service R, mi-au spus ca este posibil sa fi ramas deschisa valva EGR (recircularea gazelor de esapament), dar deoarece nu era nici o modificare de comportament a motorului, iar becul se stinsese intre timp, nu s-a intervenit si a ramas sa se verifice pe tester la revizia de 30.000 km. In manualul de reparatie am vazut ca la 40 porniri/opriri ale motorului, daca o defectiune nu se mai manifesta, aceasta se sterge din memoria calculatorului de bord. Probabil ca asa s-a intamplat si la mine, intrucat la tester nu a mai aparut eroarea. Catalizatorul este putin probabil sa fie cauza, durata de viata a acestuia fiind functie de nr. de km parcursi, de calitatea combustibilului folosit si stilul de conducere (mersul subturat ii scurteaza durata de viata)
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Exista bec pt catalizator la Dci?
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
- B-81-LXV
Ianuarie 2008 / LMSE iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
19vik |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Ala e martorul sistemului antipoluare, sistem care nu e format numai din catalizator. De exemplu mufa desprinsa sau oxidata la una din sondele lambda, sau chiar sonda defecta, iti poate aprinde martorul cu pricina.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Bine, dar se aprinde si la catalizator. Daca ar face beculete pentru fiecare componenta, ar arata bordul ca bradul de Craciun
![]() |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
- B-81-LXV
Ianuarie 2008 / LMSE iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
mihai5 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 2 September 04 From: Craiova ![]() |
Nu stiu daca este concludent pt. un dci (eu am 1.6 16V), dar la mine lucrurile au stat astfel:
- am fost la service si m-am plans ca am martorul antipoluare + service aprins. Au pus testerul si mi-au spus ca n-are nici o problema, au resetat eroarea si au refacut/curatat "circuitul" - dupa vreo 300 km mi s-a aprins iarasi, si mi-au schimbat asa-numitul "senzor captor pozitie ax came" (vreo 60RON fara TVA) si de atunci e totul ok. Mai gasesti si aici ceva info: Martor luminos al sistemului antipoluare, Aprins continuu... aveti idei? Martor luminos sistem antipoluare la Dci This post has been edited by mihai5: 22 Jan 2008, 15:07 |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
- DJ-06-
2005-1.6 16V
|
|
19vik |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Captorul ax came e numai la distributia variabila cu 16V.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Avani |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Si mie mi-a schimbat acel senzor si nu s-a mai intamplat nimic. Exista posibilitatea la un moment dat referitor la intrebarea pe care ai adresat-o in primul post sa ti se opreasca motorul din mers, sa nu mai stea la ralanti. In cazul in care se intampla asa ceva, iti recomand singura scapare = service-ul. Nu stiu cum este sigur la dci.
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
La dci nu exista sonda lambda, doar la benzina, din cate stiu eu...Manual de reparatii poate face referire doar in cazul benzinei
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
19vik |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai dreptate, la diesel cel mai probabil e valva EGR, sau trebuie un pic forjata daca a mers mult in oras la turatii reduse. Mai e un topic tot pentru 1,9 dci aici.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
unQ |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 February 06 ![]() |
Mi s-a aprins si mie martorul sistemului antipoluare + service. Am fost la service, l-au pus pe tester si mi-au zis ca este din cauza unei sonde de oxigen aval (nu stiu denumirea exacta); se poate sa fie un contact imperfect la mufa acesteia. Mi-au stins martorul cu mentiunea ca se va aprinde din nou, dar o ridicare pe cric si o verificare a mufei ar rezolva problema.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
Confort Privilege 1,6 16V Renault Megan Sedan Confort Privilege 1,6 16V
|
|
ZaiR |
![]()
Post
#15
|
![]() Against the System Group: Members Posts: 345 Joined: 7 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Aceasi problema a aparut din senin si la mine..pana la urma singura solutie este cea a lui "mihai5"?
|
--------------------
DUCATI
900 SuperSport
- este!
2003
|
|
gelull_a |
![]()
Post
#16
|
![]() gelull_a Group: Members Posts: 7 Joined: 26 February 07 From: bucuresti dristor ![]() |
EGR_1.jpg ( Size: 82.07k )
Number of downloads: 1632
EGR_2.jpg ( Size: 92.23k ) Number of downloads: 1472 EGR_3.jpg ( Size: 74.04k ) Number of downloads: 1446 [atta chmentid=1627439286]EGR_demontat.jpg ( Size: 47.97k ) Number of downloads: 1448 egr.JPG ( Size: 20.66k ) Number of downloads: 409 rezolvat problema , testerul a decis , EGR infundat, cu putina indeminare se poate rezolva si singur. Attached thumbnail(s) EGR_4.jpg ( Size: 55.65k ) Number of downloads: 404 |
--------------------
renault
megane II sedan
- B xx GCD
2004 sedan GPS Carminat 1,9dci 6+1manuala gelull_a
|
|
ZaiR |
![]()
Post
#17
|
![]() Against the System Group: Members Posts: 345 Joined: 7 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Multam' de info..la mine nu a fost o problema asa de grava.
Doar faptul ca in rezervor intrase benzina foarte proasta de la pompele Lukoil..am pus aditiv si benzina super 100 de la omv iar in 2 km nu mai aveam niciun bec aprins pe bord. Multumesc de info. |
--------------------
DUCATI
900 SuperSport
- este!
2003
|
|
tzagu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 7 September 07 ![]() |
In cazul meu s-a aprins un simbol ca un motor, este vorba de indicatorul de poluare sau OBD. Problema a fost o bobina de inductie de pe cilindrul 3, si pe care am schimbat-o, dupa care totul a fost ok.
|
--------------------
Renault
Megane II HB 1.6 16v
2004 Confort Dynamique
|
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#19
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
si eu am patito cu bobina de inductie numai ca la mine au fot doua[COLOR=blue] (dintr-o lovitura) si o buje cam distrusa
acel bec de la bord se arinde cand sonda landa (se afla dupa catalizator) inregistreaza un nivel de gaze mult prea mare deoarece masina merge in 2 sau 3 pistoane se simte si un miros ciudat (a oua clocite) iar motoru vibreaza putin iar fumul iasa sacadat (nu curge continu) pornirea e ceva mai grea (doar putin) masina nu mai are putere a merge cu ia in situatia asta mai mult decat pana la primu servis distruge catalizatoru prin infundare |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
tr_viorel |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 11 January 08 From: Craiova, Dolj ![]() |
Revin la cele spuse in postarea nr.4. Ieri, la mersul normal prin oras, s-a aprins ind. martor poluare+Service. Parcursi de la episodul mai sus mentionat, cca. 18.000 km. Astazi inaintea alimentarii cu motorina, am trecut prin modul TEST, sa vad daca sunt mesaje de eroare memorate. Nu erau. La revenirea pe functionare CB, nu s-au mai aprins cei doi martori. Poate cineva explica asta? Mentionez ca in toata perioada parcursa cu martorii aprinsi, motorul a functionat perfect.
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.1
dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
|
|
enageM |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 21 October 04 From: cand la BV cand la München ![]() |
QUOTE(TAPELEALILI @ 4 Apr 2008, 14:12) si eu am patito cu bobina de inductie numai ca la mine au fot doua[COLOR=blue] (dintr-o lovitura) si o buje cam distrusa acel bec de la bord se arinde cand sonda landa (se afla dupa catalizator) inregistreaza un nivel de gaze mult prea mare deoarece masina merge in 2 sau 3 pistoane se simte si un miros ciudat (a oua clocite) iar motoru vibreaza putin iar fumul iasa sacadat (nu curge continu) pornirea e ceva mai grea (doar putin) masina nu mai are putere a merge cu ia in situatia asta mai mult decat pana la primu servis distruge catalizatoru prin infundare aceleasi simptome le am si eu, insa nu am martorul de service aprins ci doar cel de "poluare" care clipeste nu sta aprins... am ceva emotii caci abia am facut distributia si ma gandesc sa nu fie ceva de acolo... |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2004, 1.6 16V Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
|
|
Ryk |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
enageM: vreo bobina sau doua arse. La fel a facut si la mine doar mai si tremura ca toate alea. Verifica-le prin scoaterea mufei la fiecare si vezi la care motorul nu isi schimba de loc mersul.
|
--------------------
Renault
Megane III
- N-am...
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
|
|
enageM |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 21 October 04 From: cand la BV cand la München ![]() |
intradevar... verdictul mi l-a pus de cand i-am spus simptomele: una dintre bobine e dusa; mai ramanea de vazut care! tester pe ea, cilindru 4 nu functiona! mai rau e ca mi-a spus ca urmeaza si celelalte 3 cat de curand!
cost total: 253 RON |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2004, 1.6 16V Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 23:06 |