Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

martor aprins catalizator

gelull_a
post 22 Jan 2008, 00:36
Post #1


gelull_a


Group: Members
Posts: 7
Joined: 26 February 07
From: bucuresti dristor




in 2006 al cumparat un megane 2 1,9 dci adus din franta, ffff incintat de el e dotat de dotat, gps, pilot automat, lim.viteza ............ dar uite ca am si eu o mica problema.....de acum 3 zile am fost la cumparaturi , facut cumparaturi si am pornit masina, am sesizat ca a ramas martorul de la catalizator aprins, poate cineva sa-mi spuna daca e grag, afecteaza motorul, se poate autocurata sau cam cit costa un catalizator, va multumesc anticipat. GELU sad.gif


--------------------
renault megane II sedan - B xx GCD 2004 sedan GPS Carminat 1,9dci 6+1manuala
gelull_a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxx99
post 22 Jan 2008, 06:07
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 24 November 07




din cate stiu eu....daca il iei de la renault poate ajunge pe la 30 mil....ceva cam usturator..... sad.gif sad.gif


--------------------
RENAULT MEGANE - B - 0 5 - T G C 2002 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai5
post 22 Jan 2008, 08:36
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 2 September 04
From: Craiova




Nu cred ca e cazul sa te sperii... Mergi la service, s-ar putea sa fie vorba de un senzor. Mai sunt cateva topicuri care trateaza problema.


--------------------
Renault Megane II Sedan - DJ-06- 2005-1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr_viorel
post 22 Jan 2008, 08:44
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 11 January 08
From: Craiova, Dolj




Nu stiu ce este martor catalizator. Daca este un simbol ca un motor, este vorba de indicatorul de poluare sau OBD. In acelasi timp se aprinde si SERVICE. Cel putin asa este la 1,5 Dci. Cauzele sunt multiple, toate legate de sistemul de diminuare a poluarii. Am avut si eu asa ceva (la cca. 25.000 Km), s-a aprins 2-3 zile, la circulatie zilnica si apoi s-a stins (asta a fost prin nov. 2007). Cand am intrebat la service R, mi-au spus ca este posibil sa fi ramas deschisa valva EGR (recircularea gazelor de esapament), dar deoarece nu era nici o modificare de comportament a motorului, iar becul se stinsese intre timp, nu s-a intervenit si a ramas sa se verifice pe tester la revizia de 30.000 km. In manualul de reparatie am vazut ca la 40 porniri/opriri ale motorului, daca o defectiune nu se mai manifesta, aceasta se sterge din memoria calculatorului de bord. Probabil ca asa s-a intamplat si la mine, intrucat la tester nu a mai aparut eroarea. Catalizatorul este putin probabil sa fie cauza, durata de viata a acestuia fiind functie de nr. de km parcursi, de calitatea combustibilului folosit si stilul de conducere (mersul subturat ii scurteaza durata de viata)


--------------------
RENAULT Megane 2.1 dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 22 Jan 2008, 12:14
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Exista bec pt catalizator la Dci?


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shteffanivlad
post 22 Jan 2008, 12:29
Post #6


Membru cu ESP/ASR


Group: Members
Posts: 691
Joined: 2 July 07
From: Bucuresti




uite

Attached thumbnail(s)
151.jpg ( Size: 157.85k ) Number of downloads: 1574


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi - B-81-LXV Ianuarie 2008 / LMSE
iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 22 Jan 2008, 14:25
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Ala e martorul sistemului antipoluare, sistem care nu e format numai din catalizator. De exemplu mufa desprinsa sau oxidata la una din sondele lambda, sau chiar sonda defecta, iti poate aprinde martorul cu pricina.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shteffanivlad
post 22 Jan 2008, 14:27
Post #8


Membru cu ESP/ASR


Group: Members
Posts: 691
Joined: 2 July 07
From: Bucuresti




Bine, dar se aprinde si la catalizator. Daca ar face beculete pentru fiecare componenta, ar arata bordul ca bradul de Craciun smile.gif


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi - B-81-LXV Ianuarie 2008 / LMSE
iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai5
post 22 Jan 2008, 14:52
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 2 September 04
From: Craiova




Nu stiu daca este concludent pt. un dci (eu am 1.6 16V), dar la mine lucrurile au stat astfel:
- am fost la service si m-am plans ca am martorul antipoluare + service aprins. Au pus testerul si mi-au spus ca n-are nici o problema, au resetat eroarea si au refacut/curatat "circuitul"
- dupa vreo 300 km mi s-a aprins iarasi, si mi-au schimbat asa-numitul "senzor captor pozitie ax came" (vreo 60RON fara TVA) si de atunci e totul ok.

Mai gasesti si aici ceva info:
Martor luminos al sistemului antipoluare, Aprins continuu... aveti idei?
Martor luminos sistem antipoluare la Dci

This post has been edited by mihai5: 22 Jan 2008, 15:07


--------------------
Renault Megane II Sedan - DJ-06- 2005-1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 22 Jan 2008, 14:59
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Captorul ax came e numai la distributia variabila cu 16V.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 22 Jan 2008, 16:22
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Si mie mi-a schimbat acel senzor si nu s-a mai intamplat nimic. Exista posibilitatea la un moment dat referitor la intrebarea pe care ai adresat-o in primul post sa ti se opreasca motorul din mers, sa nu mai stea la ralanti. In cazul in care se intampla asa ceva, iti recomand singura scapare = service-ul. Nu stiu cum este sigur la dci.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 22 Jan 2008, 17:08
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




La dci nu exista sonda lambda, doar la benzina, din cate stiu eu...Manual de reparatii poate face referire doar in cazul benzinei


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 22 Jan 2008, 22:01
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Ai dreptate, la diesel cel mai probabil e valva EGR, sau trebuie un pic forjata daca a mers mult in oras la turatii reduse. Mai e un topic tot pentru 1,9 dci aici.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unQ
post 13 Feb 2008, 12:01
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 13 February 06




Mi s-a aprins si mie martorul sistemului antipoluare + service. Am fost la service, l-au pus pe tester si mi-au zis ca este din cauza unei sonde de oxigen aval (nu stiu denumirea exacta); se poate sa fie un contact imperfect la mufa acesteia. Mi-au stins martorul cu mentiunea ca se va aprinde din nou, dar o ridicare pe cric si o verificare a mufei ar rezolva problema. blink.gif


--------------------
Renault Megane 2 Sedan Confort Privilege 1,6 16V
Renault Megan Sedan Confort Privilege 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 10 Mar 2008, 15:36
Post #15


Against the System


Group: Members
Posts: 345
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




Aceasi problema a aparut din senin si la mine..pana la urma singura solutie este cea a lui "mihai5"?


--------------------
DUCATI 900 SuperSport - este! 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gelull_a
post 17 Mar 2008, 02:00
Post #16


gelull_a


Group: Members
Posts: 7
Joined: 26 February 07
From: bucuresti dristor




EGR_1.jpg ( Size: 82.07k ) Number of downloads: 1632
EGR_2.jpg ( Size: 92.23k ) Number of downloads: 1472
EGR_3.jpg ( Size: 74.04k ) Number of downloads: 1446
[atta
chmentid=1627439286]EGR_demontat.jpg ( Size: 47.97k ) Number of downloads: 1448
egr.JPG ( Size: 20.66k ) Number of downloads: 409
rezolvat problema , testerul a decis , EGR infundat, cu putina indeminare se poate rezolva si singur.

Attached thumbnail(s)
EGR_4.jpg ( Size: 55.65k ) Number of downloads: 404


--------------------
renault megane II sedan - B xx GCD 2004 sedan GPS Carminat 1,9dci 6+1manuala
gelull_a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 20 Mar 2008, 12:33
Post #17


Against the System


Group: Members
Posts: 345
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




Multam' de info..la mine nu a fost o problema asa de grava.
Doar faptul ca in rezervor intrase benzina foarte proasta de la pompele Lukoil..am pus aditiv si benzina super 100 de la omv iar in 2 km nu mai aveam niciun bec aprins pe bord.
Multumesc de info.


--------------------
DUCATI 900 SuperSport - este! 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzagu
post 23 Mar 2008, 11:47
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 7 September 07




In cazul meu s-a aprins un simbol ca un motor, este vorba de indicatorul de poluare sau OBD. Problema a fost o bobina de inductie de pe cilindrul 3, si pe care am schimbat-o, dupa care totul a fost ok.


--------------------
Renault Megane II HB 1.6 16v 2004 Confort Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
INFANTERIST
post 4 Apr 2008, 14:12
Post #19


-


Group: Members
Posts: 146
Joined: 20 January 08
From: Romania




si eu am patito cu bobina de inductie numai ca la mine au fot doua[COLOR=blue] (dintr-o lovitura) si o buje cam distrusa

acel bec de la bord se arinde cand sonda landa (se afla dupa catalizator) inregistreaza un nivel de gaze mult prea mare deoarece masina merge in 2 sau 3 pistoane

se simte si un miros ciudat (a oua clocite)

iar motoru vibreaza putin iar fumul iasa sacadat (nu curge continu)

pornirea e ceva mai grea (doar putin)

masina nu mai are putere

a merge cu ia in situatia asta mai mult decat pana la primu servis distruge catalizatoru prin infundare


--------------------
MEGANE 1400 TCE BREAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr_viorel
post 8 May 2009, 12:20
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 11 January 08
From: Craiova, Dolj




Revin la cele spuse in postarea nr.4. Ieri, la mersul normal prin oras, s-a aprins ind. martor poluare+Service. Parcursi de la episodul mai sus mentionat, cca. 18.000 km. Astazi inaintea alimentarii cu motorina, am trecut prin modul TEST, sa vad daca sunt mesaje de eroare memorate. Nu erau. La revenirea pe functionare CB, nu s-au mai aprins cei doi martori. Poate cineva explica asta? Mentionez ca in toata perioada parcursa cu martorii aprinsi, motorul a functionat perfect.


--------------------
RENAULT Megane 2.1 dec. 2005-confort expression, 1,5dci, 101HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enageM
post 20 May 2009, 22:02
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 21 October 04
From: cand la BV cand la München




QUOTE(TAPELEALILI @ 4 Apr 2008, 14:12)
si eu am patito cu bobina de inductie numai ca la mine au fot doua[COLOR=blue] (dintr-o lovitura) si o buje cam distrusa

acel bec de la bord se arinde cand sonda landa (se afla dupa catalizator) inregistreaza un nivel de gaze mult prea mare deoarece masina merge in 2 sau 3 pistoane

se simte si un miros ciudat (a oua clocite)

iar motoru vibreaza putin iar fumul iasa sacadat (nu curge continu)

pornirea e ceva mai grea (doar putin)

masina nu mai are putere

a merge cu ia in situatia asta mai mult decat pana la primu servis distruge catalizatoru prin infundare
*


aceleasi simptome le am si eu, insa nu am martorul de service aprins ci doar cel de "poluare" care clipeste nu sta aprins... am ceva emotii caci abia am facut distributia si ma gandesc sa nu fie ceva de acolo...


--------------------
Renault Megane II Sedan 2004, 1.6 16V
Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 20 May 2009, 23:00
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




enageM: vreo bobina sau doua arse. La fel a facut si la mine doar mai si tremura ca toate alea. Verifica-le prin scoaterea mufei la fiecare si vezi la care motorul nu isi schimba de loc mersul.


--------------------
Renault Megane III - N-am... 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enageM
post 21 May 2009, 12:58
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 21 October 04
From: cand la BV cand la München




intradevar... verdictul mi l-a pus de cand i-am spus simptomele: una dintre bobine e dusa; mai ramanea de vazut care! tester pe ea, cilindru 4 nu functiona! mai rau e ca mi-a spus ca urmeaza si celelalte 3 cat de curand!
cost total: 253 RON


--------------------
Renault Megane II Sedan 2004, 1.6 16V
Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 23:06
Dacia