veau sa pun motor de logan 1.6 8v
![]() ![]() ![]() |
veau sa pun motor de logan 1.6 8v
Madriann |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|||
Shafu |
![]()
Post
#32
|
![]() SHĂFU' Group: Members Posts: 777 Joined: 19 April 07 From: Iași ![]() |
eu le aveam pe toate si ti le dadeam la "set" de pe masina identica chiar daca era vorba de 110 000 km plus. Du-l si tu inapoi si mai negociem!!
This post has been edited by Shafu: 17 Jun 2009, 10:19 |
--------------------
Renault
Megane Clasic
2001 1.6 16v
|
|
melkulet |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 10 November 08 From: botosani ![]() |
astazi am facut cam 100 de km a mers cumva ....nuami daca ii calc pedala in capat moare in rest n-are treaba
din ce am comparat eu cele 2 motoare diferenta e in chiulasa ma gandesc daca sa pun chiulasa de pe vechiul motor poate o sa mearga dar mai inati vreau sa incerc un calculator de injectie de pe un motor de 90 de cai adica la fel ca asta de logan tot 90 decai poate merge Am vorbit cu cineva si e dispus sa-ma lase sa incerc calculatorul lui numai ca e treaba cu imobilizatorul....trebuie sa iau de la el uch si ecu ma gandesc sa nu fie diferente la uch, a mea are trapa a lui nu in rest are aceleasi dotari Varianta cu modificare soft m-am linistit poate iese nu se stie sa vedem nu stiu ce si o gramada de bani madrianne nu ai ecu+uch+cheile de pe vechea masina ?(in caz ca se potriveste) This post has been edited by melkulet: 17 Jun 2009, 21:58 |
--------------------
renault
megane I
96' 1.6
- BT-04-FZV
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu umbla la chiuloasa ca nu are nici o treaba aia...ti-am spus de la inceput dar te incapatanezi sa nu crezi... problema la tine este din electronica...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
melkulet |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 10 November 08 From: botosani ![]() |
cj98czh ce crezi cu un ecu de pe un motor de 90 de cai o sa mearga bine sau poate macar mai bine decat cu asta ?
|
--------------------
renault
megane I
96' 1.6
- BT-04-FZV
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cred ca daca vroiai sa faci o treaba buna luai un motor cu tot cu electronica si il puneai sus... cumva se potrivea, mai ales daca apelai la ajutorul unui specialist...
Si cred ca ce incerci tu sa faci acuma se numesc improvizatii si motorul ala nu-si va functiona in veci... Poti incerca cu un calculator de 90 de cai ... dar eu luam calculatorul care a venit pe motorul de logan si il puneam sus, chiar daca asta insemna sa modific cate ceva pe ici pe colo, dar repet cu ajutorul cuiva care stie cu ce se mananca chestiile astea... ti-am spus din primele posturi... vremea cand schimbai motorul in spatele blocului a trecut.. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Madriann |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
QUOTE(melkulet @ 17 Jun 2009, 21:56) Am ECU+UCH + 1 cheie la indemana...a doua o fi undeva prin garaj, trebuie sa o caut odata ![]() ![]() Dar tot nu cred ca o sa mearga...motor + ECU sunt ansambluri care se regleaza sa mearga impreuna. Tie iti trebuie un ECU de Logan, nu de Megane. Nu am pe calculatorul asta DDT-ul instalat, dar tin minte ca sunt calculatoare diferite...faptul ca ti s-au potrivit mufele nu inseamna ca s-au potrivit manusa si pinii...cine stie ce linie nu e cablata si tu te miri ca motorul moare ![]() Nu prea imi dau seama de ce iti moare la apasarea acceleratiei...senzorul clapetei de aer si electrovalva de relanti sunt de pe Logan sau Megane? Incearca sa le schimbi cu cel vechi, daca se potrivesc. Cum ti-a spus si cj89czh...nu are chiulasa nici o treaba. |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
melkulet |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 10 November 08 From: botosani ![]() |
a ramas totul de pe motorul vechi si senzor clapeta si electrovalva de ralanti...
si sincer nu am bani sa o fac la un meserias .... faza naspa e ca doar daca ii tin pedala in capat 2 3 secunde moare si nici nu isi revine pana nu opresc de tot si ii pun iarasi contact in rest n-are treaba se tureaza trage cam la fel ca inainte astazi ma lasa cineva sa montez ecu si uch de la el si o sa vad care e treaba poate merge bine poate nu merge deloc dar nu stiu ce ar trebui sa fac macar sa-l pornesc ... ieri am schimbat doar ecu si nu pornea desi era beculetul rosu stins (ecu amicului nu a recunoscut codul de la cheia mea) |
--------------------
renault
megane I
96' 1.6
- BT-04-FZV
|
|
Madriann |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Incearca sa pui senzorul clapetei de la motorul de logan...ceva imi spune ca problema tine de comanda injectoarelor, in functie de pozitia clapetei de aer...cine stie...
|
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
melkulet |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 10 November 08 From: botosani ![]() |
super tare...astazi am incercat-o iarasi si a mers perfect ...
am luat-o si la deal si cu acceleratia in cap si a mers perfect exact ca inainte cu motorul celalalt (nu-mi dau seama daca trage mai bine dar cel putin cat ala e sigur)... a venit amicul sa pun calculatorul si nu l-am mai pus pentru ca mergea bine si am zis ca n-are rost. acum iarasi a revenit cum o calc in capat cum moare motorul si nici nu-si revine decat daca iau contactul si il pun iarasi.. imi aduc aminte ca si cu celalalt motor mi-a facut de cateva ori in saptamana de inainte sa-l schimb dar nu am dat importanta....cand am redus in a2a pentru viraj si apoi am accelerat a murit motorul si tot asa pana nu repus contact nu si-a revenit... ma gandesc poate e potentiometru de la acceleratie dus.... si mai e si lag la acceleratie (cam o treime de secunda asa) |
--------------------
renault
megane I
96' 1.6
- BT-04-FZV
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sincer... eu ma gandesc ca ne pierdem timpul cu tine sa-ti dam sfaturi de care tu oricum nu tii cont... eu unul ti-am spus ce sa faci, madrian la fel... asa ca este ultimul post pe topicul asta... te ocupi sa improvizezi...si sa rezolvi efectul si nu cauza...
Spor! |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
melkulet |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 10 November 08 From: botosani ![]() |
nu te supara ck98czh nu am bani ....crezi ca eu nu voiam sa fie cu tot cu calculatorul de logan si sa traga cum trebuie sau sa o las in service si sa vin dupa o zi numai sa i dau cheie si sa plec dar nu-mi permit sincer fara nici o incapatinare m-am interesat si trebuie sa schimb si la instalatia electrica si costa bani pe care nu i am stiu ca poate n-o sa mearga bine niciodata dar nu am ce face decat sa o las pe dreapta sau sa merg asa te rog sa nu te superi nu ca sunt incapatanat asta e situatia
|
--------------------
renault
megane I
96' 1.6
- BT-04-FZV
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu ma supar deloc ca nu am de ce... dar tot incercand si cumparand piese aiurea ... si alea costa... du-te si consulata un specialist de la Renault ... un inginer electronist... poate omul va sta de vb. cu tine si sa te lamureasca ce si cum... eu asa inceapeam...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
melkulet |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 10 November 08 From: botosani ![]() |
M-am hotarat astazi o las asa cum e i-am dat drumul un pic la cablul de acceleratie sa fiu sigur ca n-o sa ajung sa clac pedala in vreo depasire si sa-mi moara motorul de tras trage destul cam la fel cat motorul ala vechi si asta e nu mai am bani decat sa-i mai schimb uleiul ... am verificat potentiometru si e bun ...de acu asta e treaba si va rog sa ma scuzati daca v-am suparat in vreun fel ..si multumesc pentru sfaturi ...
o sa merg si la o reprezentanta renault sa vad poate stiu ei ce-i de facut dar mai incolo sa mai strang banuti Madrianne da-mi un nr de tel sper sa ajung la mare la sfarsitul lunii poate ai timp atunci macar sa o vezi sau daca esti dispus sa incerc ecu si uch ala al tau Drumuri bune ! This post has been edited by melkulet: 19 Jun 2009, 13:42 |
--------------------
renault
megane I
96' 1.6
- BT-04-FZV
|
|
tykazs |
![]()
Post
#45
|
Aurel Group: Members Posts: 108 Joined: 11 January 09 From: Bucuresti ![]() |
salutari! eu unul il felicit pe melkulet pt initiativa lui de asi rezolva problemele singur! asa invata foarte multe aspecte privitoare la aceasta situatie, se loveste de multe probleme, le cauta solutii si se zbate sa scoata la capat. Maine va fi mai bun ca azi si poimaine va sti mai multe ca maine! intradevar, poate ca pierde ceva bani incercand una si alta, insa nu se arunca la cheltuiala mare din prima si ia totul pas cu pas! eu il felicit! si eu am avut prrobleme la instalatia de ventilatie habitaclu de mi-a stors creierii si pana nu am desfacutt tot ce am putu desface, am inlocuit module, relee etc si pana la urma am rezolvat!avantajul meu a fost ca am luat piesele de la dezmembrai din spania si m-au costat f putin dar chiar si asa, acum, daca se iveste vreo problema noua la acest sistem destul de amplu, stiu exact unde sa umblu pt ca imi cunosc cu ochii inchisi partea asta a masinii. In rest, daca o sa mai am alte probleme la alte aspecte, tot la fel voi proceda precum melkuet si voi incerca sa imi rezolv probleme singur!
![]() Melkuet, sa ne tii la curent te rugam cu modificarea ta si cum decurg lucrurile. |
--------------------
Renault Megane
1.4 RL
Hatchback 1996
- NT07BHH
|
|
melkulet |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 10 November 08 From: botosani ![]() |
Hai noroc!
Mersi colegu. Baieti acu sunt sofer de tir si am facut vreo 2 curse de franta si vreau sa spun ca e plina de megane ca si ale noastre. Vreau sa zic ca nu s chiar asa de rele de inca mai sunt foarte multe pe drum, masina mea merge foarte bine am mers la Barcelona cu ea. |
--------------------
renault
megane I
96' 1.6
- BT-04-FZV
|
|
melkulet |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 10 November 08 From: botosani ![]() |
Salut!
am revenit cu ideea de pune si calculatorul de injectie de pe un logan. inca nu m am apucat(doar am dat comanda de calc inj+uch+transponder+chei si galerie de admisie cu tot ce e pe ea inj clapeta fluture si bobina) doar studiez diferentele si ce legaturi trebuie sa fac. Majoritate legaturilor se potrivesc si sunt deja facute. Stiu ca tre buie sa leg eu, cred ca ma descurc, injectoarele individual , bobina, la motoras pas cu pas, senzor turatie , senzor detonatie , senzor presiune absoluta, presostat directie asistata le am deja doar trebuie sa leg firele de la mufa de megane la cea de logan. Imi raman probleme in sensul ca nu stiu daca o sa mearga: uch-ul de logan sa il folosesc doar ca decodor semnal adica sa ii pun plus, minus,plus dupa contact semnal de la bucsa transponder,led din bordpoate de proba, catre ecu de injectie si il montez eu pe undeva celelalte functii uch sa le pastrez de la uch de megane. Asta pana acum, inca mai studiez a2a sonda lambda prefer anulare dar nu stiu prin ce metoda, pompa de benzina... La megane cine comanda pornirea grupului motoventilator si martor luminos temperatura apa(ca la schemele ecu nu am gasit vreun pin) ? |
--------------------
renault
megane I
96' 1.6
- BT-04-FZV
|
|
xjc0c0 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 830 Joined: 4 April 08 From: Brasov ![]() |
Am citit tot topicul,cu mare curiozitate. Te felicit pentru initiativa si ambitia ta,dar de la inceput nu am vazut-o cu ochi buni. Era de asteptat,din pacate, ca vor fi probleme...
Nu am inteles de ce nu ai incercat totusi o remapare a UCH-ului. Cu un soft basic Logan+custom cred ca ar fi mers.Dar mai simplu,ai fi putut aduce din Fr un motor ca al tau,si gata. Mai ales ca transportul il avea asigurat. Poate ca avea cu 100k mai mult,dar nu mai intampinai probleme. Eu nu am auzit niciodata ca cineva sa puna un al II-lea UCH,pe post de decodor. Anularea sondei lambda iar nu o vad ca pe o alternativa. Uch-ul prelucra datele primite de la sonda,astfel regla amestecul. Daca tu o anulezi,ce va mai prelucra? Nu zic,ca nu este posibil sa functioneze,insa cred vei avea un consum mai mare. In orice caz,iti urez succes,si chiar curios cum va decurge proiectul ![]() |
--------------------
Ex: Megane I
----
----
|
|
melkulet |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 10 November 08 From: botosani ![]() |
Pe unde am intrebat eu remapara la uce de megane siemens fenix nu se poate face(sau s -ar putea dar cu multa munca=multi bani si nu are rost asa mi-au spus) si eu zic de a2a sonda lambda de dupa catalizator care oricum nu o aveam si doar trebuie uce-ului pe care cred ca o sa l pacalesc (si apropo de adus din afara recunosc ca sunt "bolnav" si imi place mie sa ma ocup de asta, era un megane si in tara cu 600 euro neinmatriculat).
Daca stie cineva va rog de unde pleaca comanda catre grupul motoventilator la megane?(la logan e pin 8 uce inj la megane nu gas nimic) |
--------------------
renault
megane I
96' 1.6
- BT-04-FZV
|
|
melkulet |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 10 November 08 From: botosani ![]() |
Am aflat la megane este pe radiator un termocontact care comanda pornirea grupului motoventilator la logan e comandat din ecu de injectie. Am de gand sa las asa pentru ca nu am avut probleme cu racirea(nu stiu ce o crede ecu de injectie de logan despre asta oricum din el pleaca doar comanda daca o da in gol adica nu mufez pinul ala si vede ca apa se tine bine nu cred ca o sa fie probleme).
Mai am o problema nu inteleg cum functioneaza functia de "taiere" a injectiei la megane si ce piese sunt incluse in asta,nu imi dau seama inca cum se realizeaza? Banuiesc, ecu stie ca am ridicat piciorul de pe acceleratie si motorul tot merge cu n ture si atunci opreste printr un releu injectoarele, numai ca trebuie sa mai caut care e treaba exact. Stiu ca poate nu a mai incercat nimeni ceva de genu de asta nu am raspunsuri dar va rog macar pareri sau idei. astept rasp de la klaus Multumesc. |
--------------------
renault
megane I
96' 1.6
- BT-04-FZV
|
|
skymax |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 January 09 ![]() |
Salutare tuturor!
Apreciez curajul tau de a scimba motorul cu cel de logan,si zic sa-mi dau si eu cu parere despre problema ta sper ca te va ajuta cu ceva. Ai spus la un momentdat ca aceeasi problema cu pierderea de putere(''moare motorul'')o aveai si la motorul vechi.Asa ca e posibil ca problema sa fie ereditara adica din: '' Captorul de comandă accelerator'' a) Potențiometrul de sarcină cu informația PR ( picior ridicat) PA (picior apăsat total) Permite informarea calculatorului de injecție asupra poziției clapetei de accelerație pentru a stabili strategia potrivită : Informația de sarcină. Strategia de injecție și aprindere. PR : Gestionarea relanti-ului și întreruperea injecției în decelerare. PA : Dozarea puterii, debuclarea reglării îmbogățirii și reactualizarea valorii de presiune atmosferică ( corecția altimetrică ) Autorizează modul degradat al captorului de presiune absolută ( pentru anumite calculatoare ). Autorizează modul degradat al debitmetrului masic de aer. Te-ai gandit ca pote toata problema ta sa fie de la un amarat de potentiometru de la pedala de acceleratie? Multa bafta! This post has been edited by skymax: 31 Jan 2011, 18:18 Attached File(s) ![]() |
--------------------
renault
megan clasic
2001 berlina
|
|
melkulet |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 10 November 08 From: botosani ![]() |
multumesc skymax. imi amintesc dupa montarea "noului" motor statea relanti ul prea sus si banuiam eu potentiometrul, am fost la un nene care l-a masurat si a zis ca functioneaza corect si de fapt prindea aer pe la recirculare vapori...
Oricum mi a zis si madrian mai sus sa probez clapeta de acceleratie de logan am una cu tot cu motoras pas cu pas si potentiometru pe care o sa o pun de proba inainte de toate celelalte. Acu am ramas blocat in alta parte inrerupere injectie.... La mine in cutia cu sigurante motor si dupa schema electrica e un singur releu"236"(si o siguranta mare de 40 parca) care e numit releu pompa benzina dar tot acest releu alimenteaza injectoarele, lambda, recirculare vapori....prin acelasi pin(=12v dupa contact) adica comanda injectoarelor,lambda... se face prin masa de la ecu. In timpul decelerarii cu picior ridicat ce se intampla ecu nu mai da semnal(masa) catre tot grupul asta(oricum in timpul intreruperii injectiei nu se tine cont de lambda...) sau se taie din releu(desi nu inclin sa cred) alimentare cu +12 v ?(ramane de vazut cu masina mers cu voltmetru daca la intrerupere inj mai e +12v la injectoare) La logan e altfel are inca un releu care se ocupa de blocarea injectiei si are conexiune cu ecu deci primeste comanda de la ecu si anuleaza + injectoare, lambda.recirculare...(nici de asta nu sunt sigur cum se intampla) inca mai studiez..... daca e cineva care are idee va rog ar fi de mare folos |
--------------------
renault
megane I
96' 1.6
- BT-04-FZV
|
|
bestyuta |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 28 February 10 From: Gorj ![]() |
eu cred ca mai bine ai schimba setul motor este mai usor si cred ca mai ieftin decit sa schimbi motorul cu unul de logan cauta caracteristicile motoarelor de logan vezi cursa si alezajul si sigur se potrivesc .la logan difera instalatia electrica
|
--------------------
Renault
Megane Clasic , Laguna 3
2000 1.6e+instalatie euro2 gpl , 2011 1.5 dci
- Gj 06 FYD GJ 42 PRV
|
|
melkulet |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 10 November 08 From: botosani ![]() |
am luat si montat deja motorul de logan...
m am mutat pe forumul de logan problemele de acu tin de ecu de logan... o sa postez cu ce am facut pana la urma |
--------------------
renault
megane I
96' 1.6
- BT-04-FZV
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
de 10000 de ori era mai simplu sa pui un uch+uce de megane 90 de cai. te chinui degeaba cu calculatoare de logan. senzorii difera, uch-ul difera.
|
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
ovi2stanciu |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 7 May 09 From: Brasov ![]() |
Salutare stimabililor!
Melkulet, pana la urma ce a iesit? ![]() Ca ne-ai lasat cu ochii in soare...merge au ba! Tine-te de cuvant si marturiseste, deoarece lectura despre patania ta m-a lasat cu gura cascata. Ajuta-ma sa o inchid te rog! ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 Hatchback facelift
2006, 1.6, 6v, 112cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 12:39 |