Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Electrovana purjare canistra, defecta??

tazmaniandevil
post 31 May 2009, 19:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 21 April 09
From: Bucuresti




Salutare tuturor!
Vin cu o mica problema: nu stiu daca este defecta electrovana purjare canistra recuperare gaze...?
Am citit prin manualele de pe acest forum ca se poate verifica alimentand cele 2 contacte la 12v ascultand o reactie din partea piesei. Am facut lucrul acesta si nu am sesizat nici o reactie. In cele din urma am facut ce a facut si mihai1677 adica dop pe furtunul care vine din electrovana. Surpriza!!! Rezultatul este un relanti foarte stabil la 900 rpm si un mers rotund de nici nu se auzea motorul!!

intrebari:
1. este defecta electrovana?
2. daca da, vinde cineva asa ceva? pret?
3. daca mai merg asa, cu solutia asta, ce se mai poate defecta?

Multumesc anticipat.
Poza cu "solutia".


Attached thumbnail(s)
DSC00099_1.JPG ( Size: 296.64k ) Number of downloads: 842


--------------------
Renault 19 Chamade 1990 (L532, C3J-710, JB1023) - B 82 CEM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 1 Jun 2009, 14:10
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Verificare:
-motor rece:
-pornesti motor, vezi daca ai vacum pe furtun care merge spre motor (teoretic da),
-pui furtun la loc, scoti furtun dupa electrovana, nu trebuie sa ai vacum, daca ai nu e bine,( pe stut vana),
-scoti vana, o alimentezi trebuie sa fie blocata, sa nu treaca vacum prin ea,
-daca vana merge ok, trebuie sa reactioneze in felul urmator:
-motor rece nu trece vacum de loc
-motor cald nu trece vacum decat atunci cand dai sprit.

This post has been edited by mihai1677: 1 Jun 2009, 14:12


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazmaniandevil
post 1 Jun 2009, 19:46
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 21 April 09
From: Bucuresti




Am verificat asa cum ai zis. E defecta. Am fost la demolari si am luat alta. Alta masina am acum... Pret: 30 ron. Test cu valiza: 40 ron, sonda oxigen defecta smile.gif)
Inginerul zice ca de acolo poate sa fie relantiul la 1050 rpm, valoare data de valiza. O sa o schimb si pe aia. Apoi mai verific odata furtunele.
Legat de discutia noastra cu termistorul de 2.2k. In primul rand s-a crucit de cum am facut reparatia smile.gif), in al doilea rand a vazut valoarea de 85 grade Celsius la aer, mare zice el trebuia sa arate in jur de 50. Oricum are de toate omul ala acolo. demoleaza doar renault la preturi super bune (zic eu). Inca o data multumiri din suflet pentru ajutor. Incetul cu incetul sper sa o pun pe ... roti.


--------------------
Renault 19 Chamade 1990 (L532, C3J-710, JB1023) - B 82 CEM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 2 Jun 2009, 13:44
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




trebuia de 2k7, dar nu e buba merge mai incet, consuma mai putin, vede aer mai cald , benzina mai putina.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 10 Jul 2009, 09:40
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Spuneti-mi si mie va rog daca piesa din poza atasata este electrovana de la canistra si daca este posibil ca din cauza ei sa nu am relanti.

10 Jul 2009, 09:52:
Sa va explic in cateva cuvinte ce am patit:
Luni seara aflandu-ma in drum catre Pitesti dinspre Rm.Valcea mi s-a oprit motorul in mers aveam 110 km/ora(eram intr-o depasire).
Am oprit intr-un refugiu m-am uitat pe la fise pe la furtune si nu am gasit nimic de pornit pornea dar murea in secunda urmatoare,am observat ca daca tin piciorul pe acceleratie sta pornita,asa am parcurs aproape 40 km pana la destinatie,in momentul in care se oprea motorul in mers o porneam in viteza.
Marti dimineata m-am apucat de "surubarit" si am observat ca daca ii scot un furtunel din "piesa" aia (nu stiu exact cum ii spune si ce rol are) ala de are "vacum" pe el imi sta motorul la relanti fara acceleratie.
Problema care ma super enerveaza e ca trebuie sa stau cu ea pe loc sa "o incalzesc" ca pe batrana Dacie dupa ce se raceste motorul.

10 Jul 2009, 09:56:
Apropo am observat ca am vacum atat cu motorul rece cat si cu el cald la 90 de grade.
Multumesc anticipat pentru sfaturile si opiniile voastre.

10 Jul 2009, 09:58:
PS
Daca astup furtunul din mijloc (ala de sub mufa) mi se opreste motorul .

This post has been edited by tomas: 10 Jul 2009, 09:58

Attached thumbnail(s)
07072009_004_.jpg ( Size: 90.29k ) Number of downloads: 867
07072009_005_.jpg ( Size: 123.15k ) Number of downloads: 783


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazmaniandevil
post 10 Jul 2009, 14:39
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 21 April 09
From: Bucuresti




Aia e piesa.
Tatic in sonde si electrovalve este mihai1677 care m-a ajutat si pe mine, asa ca asteptam parerea lui.
Eu am mers cam 200 km cu surubul in furtun. Daca la tine merge cu furtunul scos mergi asa daca e urgenta. Din cate am inteles eu de la Mihai Dragos, valva ajuta la acceleratie, adik deschide si baga in amestec diverse gaze.
Dau si adresa de unde am luat eu electrovlava asta:
la intrarea in comuna Magurele (de la rond Rahova cum vii spre Magurele undeva pe stanga scrie Dezmembrari Renalut si Citroen)
tel>0722343042, dl. Mihai
http://wikimapia.org/#lat=44.3803753&lon=2...brari%20renault
Bafta maxima!


--------------------
Renault 19 Chamade 1990 (L532, C3J-710, JB1023) - B 82 CEM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 10 Jul 2009, 19:04
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Multumesc frumos de pont


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomas
post 12 Jul 2009, 22:15
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 4 January 09
From: RM.VALCEA




Dupa indelungi verificari timp,bani si o caruta de nervi,am reusit sa "gasesc" relantiul masinii inapoi la cum era inainte.
Era iesita o idee mufa de la debitmetru.


--------------------
RENAULT 19 1.8I 1995 BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 05:03
Dacia