problema cea mai mare!
![]() ![]() ![]() |
problema cea mai mare!
marianul2005 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 20 July 08 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
scenic 1,9 dti
1999
|
|||
bodi_ski |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 12 May 08 From: Bucuresti - Targoviste ![]() |
Vezi ca sunt niste baieti in Bucuresti (cauta pe google) care rectifica turbine. Nu stiu care sunt preturile, ca eu am benzina, dar nu cred sa fie foarte mult in comparatie cu o turbina noua.
|
--------------------
Renault
Scenic I
- DB07HVN
2000 Scenic I 1.6 16v 210k KM and counting.
|
|
tuner |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.556 Joined: 27 September 05 From: BrAsOv ![]() |
trage cam greu probabil ca e motoru de 80 de cai
cum stai cu fumul cum e ? albastru negru ? This post has been edited by tuner: 21 Jul 2008, 15:49 |
--------------------
am avut o dacie
131o L
mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
|
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
si cu 80 CP tot ar trebui sa traga bine cand e goala
|
--------------------
Toyota
AURIS
- IF-94-URS
Touring Sport 2015
|
|
blez |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 16 May 08 ![]() |
Nu va sfatuiesc sa va duceti la orice "baiat" sa va rectifice ORICE componenta care se afla la motor sau in legatura cu motorul...
Aceste componente metalice, dupa turnare, prelucrare etc... inainte de a se aduce la starea la gata... se supun unui tratament termic specific... pentru a avea o anumita duritate, pentru a rezista efortului, pentru a rezista la uzura etc... daca tu te duci la orice baiat sa iti rectifice orice iti da stratul durificat jos si pe urma te trezeste ca ti se rupe piesa aia pe masina.... Va spun din proprie experienta... acum citiva ani am cumparat un opel astra din 92 de la cineva.... abia dupa ce mi s-a rupt axa cu came cind veneam de la brasov am aflat ca pers ca mi-a vindut refacuse chitul motor si rectificase axa.... si dupa ce mi-am schimbat axa cu came am luat-o pe cea veche.... am degresat-o, am spalat-o etc.... si am pus-o la aparat si era moale ca toti dracii..... pentru ca daduse stratul durificat jos.... (lucrez in domeniul tratamentelor termice si am si clienti care furnizeaza anumite piese in domeniul auto si stiu cit de pretentiosi sunt.....) |
--------------------
Renault
Scenic II
- B 60 HRC
2005 Renault Scenic II, 2005, 1.9 DCI, 88 kW, 100.000 km
|
|
marianul2005 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 20 July 08 From: bucuresti ![]() |
problema cea mai mare s-a rezolvat! din intamplare am aflat ca un vechi prieten lucreaza la un service.s-a oferit sa ma ajute si...chiar a fost o problema mare.cele trei suruburi care fixeaza galeria cu turbina s-au retezat pur si simplu.am inteles ca problema era mai veche.se mai tinea doar intr-un surub si acum a cedat.uleiul care era pe scut era de la burduful(care era rupt) planetarei,deci riscam sa sparg si cutia...atunci chiar eram ruinat. va multumesc celor care ati incercat sa ma ajutati intr-un fel sau altul...CONTEAZA!
|
--------------------
renault
scenic 1,9 dti
1999
|
|
tuner |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.556 Joined: 27 September 05 From: BrAsOv ![]() |
bine ca ai rezolvat
|
--------------------
am avut o dacie
131o L
mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
|
|
manole.george |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 16 August 08 ![]() |
salut ,am un scenic din 2002 si nu mai stiu codul de la casetofon ,nu mai am nici cartea,unde sa ma adresez?ms
|
--------------------
renault
megane scenic
2002-1.6 -16v
|
|
DIDE |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 2 May 08 ![]() |
Mergi la orice dealer Dacia-Renault cu datele de pe placuta ovala si o sa-ti dea codul imediat.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC 1/2
- HD-01-RXE
2001/RXE
|
|
marianul2005 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 20 July 08 From: bucuresti ![]() |
fratilor...acum am alta problema!intr-o dimineata am plecat cu masina,si dupa cativa metri m-am uitat in retrovizoare.surpriza!! nu vedeam nimik! decat fum...mult fum!am oprit,m-am uitat la ulei(era la nivel),am dat cateva tel...mi s-a spus s-o las un pic sa mearga la relanti si pe urma...sa plec.asa am facut.si am mers vreo 70 de km pana acasa(nu mai dadea fum decat putin).dupa vreo 3 ore m-am uitat la ulei...mai era o picatura.i-am pus 3l de ulei,am pornito(porneste normal),dar la fel...fum cat cuprinde!motorul se aude normal,nu stiu ce ar putea avea.cineva mi-a spus ca poate fi turbina,deoarece fumul este alb.dar turbina funct si la relanti?? yo stiu ca ea intra in funct dupa km 2000 de ture...mentionez ca in materie de mecanica sunt praf.mi s-a luat de masina asta! daca aveti idee ce ar putea fi....un sfat pls...scenic 1,9 dti.an 1999. ms f.
|
--------------------
renault
scenic 1,9 dti
1999
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Probabil ti s-a dus turbina si a luat-o pe ulei.
Nu mai merge asa cu ea. |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
marianul2005 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 20 July 08 From: bucuresti ![]() |
turbina merge si la relanti? nu intra in functiune decat peste o anumita turatie?
|
--------------------
renault
scenic 1,9 dti
1999
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#13
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ai pornit motorul - turbina se invarte.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
marianul2005 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 20 July 08 From: bucuresti ![]() |
e clar!masina mai praf ca a mea nu cred sa existe! a venit mecanicul sa vada care-i treaba,am pornito(fum cat cuprinde),si dintr-o data motorul s-a turat la maxim,si aproape tot uleiul din motor la aruncat pe teava de esapament!! am luat contactul...degeaba.noroc cu el(mec) ca a tras furtunul de alimentare ca altfel cred ca se intampla ceva mai nasol.dupa patania asta el imi zice ca ar fi tot de la turbina,dar parca acum nu-mi vine sa cred ca ar fi singura chestie.nu-si explica nici el cum de s-a turat asa dintr-o data.
|
--------------------
renault
scenic 1,9 dti
1999
|
|
aly_vo |
![]()
Post
#15
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
Pai e si normal sa se tureze
![]() Uleiul in camera de ardere poate patrunde ori pe la simeringurile de la supape ori pe la turbina; dar ca sa patrunda in cantitate mare incat sa se alimenteze pistoanele cu el (uleiul) este clar ca doar pe la turbina intra (Tubo-intercooler-galeria de admisie- camera de ardere). Ori s-au dus segmentii de etansare a axului turbinei ori s-a rupt axul. In momentul cand patrunde ulei in camera de ardere acesta se comporta ca un combustibil, din cauza temperaturii si compresiei plus motorina data de catre injectoare se produce arderea; Atentie chiar si cand se ia contactul motorul ramane turat. Ori se astupa admisia ori se baga in treapta a 5-a si se da drumul la ambreiaj. (Problema intaltita de mine la un megane 2---cu axul la turbina rupt). Inca ceva dupa reconditionarea turbinei sau inlocuirea ei este musai spalarea (curatirea) traseului de aer intre turbo si galeria de admisie; intercooleru fiind primul deoarece acolo ramane foarte mult ulei. Succes ! |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Asta este te-ai ales cu o masina cu probleme chiar daca ai fost sfatuit de oameni cu ochi mai avizat decat al tau sa nu o cumperi...
S-a turat asa de tare pt. ca turbina ta a luat-o pe ulei... mare noroc ai vaut ca ti-a oprit-o mecanicul la timp probabuil fara pagube pt. motor.. adica turbina in loc sa bage aer in admisie baga ulei, pe care motorul il halea ca si compustibil... Acuma trebuie sa te gandesti sa iei o turbina... sfatul meu este sa iei una noua sau reconditionata de cineva care se pricepe...pt.a sunt convins ca turbina ta nu mai poate fi reconditionata... trebuie sa dai jos toate furtunele ce tin de turbo, intercooler si sa le cureti.... daca zici ca a ajuns sa iasa ulei pe esapament...hmmm...sunt curios cum o sa-l cureti pe ala.... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
DIDE |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 2 May 08 ![]() |
Acelasi lucru l-am patit si eu. Am reconditionat turbina si acum dupa 10000 km masina fuge ca in prima tinerete.Da o cautare pe google dupa ,,Reconditionari turbine'' si o sa gasesti mai multe firme care te pot ajuta.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC 1/2
- HD-01-RXE
2001/RXE
|
|
marianul2005 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 20 July 08 From: bucuresti ![]() |
am gasit la o firma,care se ocupa cu reconditionat turbine la 10 mil.cred ca este bine din ce am mai vazut pe net.mai am o intrebare...in afara de cele explicate de voi mai sus(si pentru care va multumesc),poate fi vorba si de ceva la pompa de injectie sau la calculator?inca o data multumesc!
|
--------------------
renault
scenic 1,9 dti
1999
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
In mod normal nu. Mai ales ca tu ai dTi...deci turbodieselul clasic care este foarte fiabil si care duce sute de mii de km fara probleme.
De curiozitate...cati km iti arata pe bord? Ai verificat istoricul masinii la o reprezentanta Renault sa vezi cati km avea masina la ultima revizie facuta in reprezentanta? |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
marianul2005 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 20 July 08 From: bucuresti ![]() |
masina are 162 000 km la bord.i-am schimbat distributia la 154 000.de verificat istoricul n-am facuto,ca probabil mi-ar pare si mai rau decat imi pare acum si sincer ....ce rost mai are?! sa vad cum reusesc s-o repar si de data asta si....chestia mai nasoala e ca....mie chiar imi place masina asta nenorocita! ca bani de alta nu sunt,deci....cam asta e. ms f.
|
--------------------
renault
scenic 1,9 dti
1999
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sincer si fara sa te superi nu cred ca masina sa fii facut doar 16.200 km/an...deci probabil ca are cam 300.000 reali....oricum motorul ala duce mult deci nu este motiv mare de ingrijorare...oricum eu as verifica-o la o reprezentanta macar sa stii cum stai... adevarul este cateodata dureros dar eu unul as prefera sa stiu...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
marianul2005 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 20 July 08 From: bucuresti ![]() |
salut! am facuto si de data asta! turbina am luato de la o firma de reconditionat turbine din chitila.m-a costat 10 mil.mai nasol este ca am ulei pe toata instalatia de evacuare si merg cu fumul dupa mine ca tractorul.mec m-a spus ca toata nebunia asta o sa dureze cam 5000 km.asta in caz,ca sunt norocos si nu raman fara talon.dar la cat noroc am avut yo cu masina asta.....ms f pt sfaturi .
|
--------------------
renault
scenic 1,9 dti
1999
|
|
tuner |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.556 Joined: 27 September 05 From: BrAsOv ![]() |
sau 1000km in regim racing
![]() This post has been edited by tuner: 26 May 2009, 11:58 |
--------------------
am avut o dacie
131o L
mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
NU ai curatat instalatia inainte de a pune turbina sus?? intercooler, furtune, esapament?
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
marianul2005 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 20 July 08 From: bucuresti ![]() |
spre rusinea mea...nu! m-i s-a spus ca uleiul care se afla pe instalatie o sa se arda singur....ca nu e neaparata nevoie sa dau jos toata instalatia.masina merge mai bine ca inainte,adica trage altfel dar ma gandesc ca ar trebui sa curat si inst. ca e jale mare cat fum da.
|
--------------------
renault
scenic 1,9 dti
1999
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai daca nu ai facut lucrul cum scrie la carte.....
![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 18:56 |