Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault 11 In refacere, Buburuza rea

iulian_2233
post 2 Dec 2009, 23:58
Post #181


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




care este uleiu ala de 10 ron mai exact ? fara suparare chiar sunt curios

eu am dat vreo 80 ron pe 4 litri de elf 80w90


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 3 Dec 2009, 10:19
Post #182


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Si mie mi-a curs ulei la baia de ulei cand am cumparat masina,si eram si eu incepator si am dus masina la un mecanic...ce mi-a facut wacko.gif ...mi-a pus baie de dacie si fiindca pompa de ulei era prea lung mi-a schimbat si aia,a pus de dacie. Acu nu curge ,de atunci tot asa umblu,dar am baia si pompa originala.


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel - MS 10 TYC 1986 / 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
molady11
post 3 Dec 2009, 11:28
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 678
Joined: 11 August 08
From: Lupeni HD




Ce imi spune aseara un sofer de Opel Astra '' Ma ma lasi ca asta (adica r11 meu) se conduce mai fain de cat opelul meu'' radmasa.gif ,,,, imi scartie o leaca puntea spate la viraje:(


--------------------
Renault R 11 Turbo - HD 07 NYK 1984
Ce faci mahhhhhhh, faci poze cu masina mea sa te pui pe Hai Faiv ?????????
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 3 Dec 2009, 12:32
Post #184


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




astra g?


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 3 Dec 2009, 13:10
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




eeeeeeeeeeeeeeeeeeee ma vere si cu tine acuma tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomelu
post 3 Dec 2009, 16:42
Post #186


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 28 November 09




sal Iulian.cum stai cu puntea spate??? ai avut vreodata probleme cu barile de torsiune???mie mi s-u rupt deja 3 in decurs de 4 ani,si n-am incarcat-o ,odata eram la peste,si am auzit POC.Oare sunt singurul caruia i se tot rup bratele de torsiune de la puntea spate???


--------------------
renault 11 - bv 13 coc 1987 11 benzina 1700cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 3 Dec 2009, 17:07
Post #187


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




nu,cred ca din cauza ca schimb des amortizoarele


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zsoltpihe
post 4 Dec 2009, 11:49
Post #188


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 18 July 09
From: MIERCUREA-NIRAJULUI JUD.MURES




Frumoasa masina,imi place mult cum arata wub.gif up.gif ...ai reusit sa pui instalatia aia pt geamuri electrice?


--------------------
Renault / Renault r11 GTE Turbo 1.4 Benzina / r19 Chamade Diesel - MS 10 TYC 1986 / 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 4 Dec 2009, 15:49
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




mai omu ce sa zic e o poveste cu puntea spat e nu ar fi rau sa o spun ca pana ma apuc de ea poate apar ceva idei sugestii eu stiu



cand am luat masina o aveam ridicata de spate aveam garda de la sol ff buna era super
dar la un an mam dus si eu ca omu sa imi tai porcu de craciun si am bagat in masina in spate porcu niste vin malai faina trusa de scule care are si ea vreo 15 kile etc apoi persoane in spate 3 cand sa urce nevasta hopa poc in spate sa rupt o bara de torsiune

e pe 24 decembrie anu trecut eu am cumparat o punte spate de r11 model turbo pe benzina cu 1,5 mil si o schimbam in curtea unui var

este modelul de punte mai nou cu 4 bari de torsiune nu cu 4 beleaua mare care este ca este lasata si nu prea am cum sa o mai inalt si imi bate in rezervor ca are bratele sau ciolanele cum se mai zic e mai lungi cu cel putin 1 cm fata de cea originala reno 9


acuma eu ce mam gandit si chiar am vazut eu pe la unele masini la remat dar nu am incercat sa fac din lipsa banilor

sunt unele tipuri de amortizoare sau telescoape pe la unele tipuri de ford sau opel sau vw cu niste arcuri mai subtiri adica au diametru la spirala cat telescopul si sunt la fel la prindere ca ale noastre de pe reno sau ma mai gandeam sa schimb total puntea cu una gen dacie si anume sa aiba arcurile alea sa sdez de caroserie talerele alea in care se aseaza arcul biine nu musai sa pun punte de dacie clasica sau nova
sau daca stie cineva sau are idee cam ce sar putea pune inafara de barile alea de torsiun e poate niste arcuri gen dacie papuc spate eu stiu numai sa se poata inlocui puntea asta spate de reno ca acuma cu toata stima pt masinile noastre dar sa recunoastem ca este o mare chiar ff mare buba puntea asta spate


ma mai gandeam eu sa iau telescoape noi dar ale mele nu sunt scurse am vazut ca se pupa de logan de solenta de nova dar nu arerost sa iau noi ca rolulu telescopului din cate am vazut eu este sa atenueze nu sa tina inaltat spatele la oscilatii sus jos


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 4 Dec 2009, 16:09
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




o idee blush.gif


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
molady11
post 4 Dec 2009, 16:11
Post #191


Membru autentic


Group: Members
Posts: 678
Joined: 11 August 08
From: Lupeni HD




E Suuuper Jul, si eu as mai lasa-o in jos o leaca,asa zici ca e camila radmasa.gif


--------------------
Renault R 11 Turbo - HD 07 NYK 1984
Ce faci mahhhhhhh, faci poze cu masina mea sa te pui pe Hai Faiv ?????????
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 4 Dec 2009, 16:13
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




radmasa.gif
depinde ptr ce o uzitezi frecvent:

ptr femei sau caruta blush.gif radmasa.gif

4 Dec 2009, 16:14:
daca e ptr femei e bine sa o lasi jos blush.gif

This post has been edited by jul: 4 Dec 2009, 16:14


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SOARECELE
post 4 Dec 2009, 16:23
Post #193


mereu fara timp liber


Group: Members
Posts: 296
Joined: 9 February 09
From: bucurestiul de altadata




iulian_2233 smile.gif evident, un ulei romanesc la 10 lei litru


--------------------
MITSUBISHI COLT - B-06-LDX/B22TIW 2008 SAM SAFETY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 4 Dec 2009, 16:59
Post #194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




ptr soarecele,ziceai ca postezi ceva poze

4 Dec 2009, 17:03:
ptr molady11:eu acum am vazut tata,e cam inaltata rau,asa am avut 9,nu prea i a facut bine
amortizoarele buf in cap

repartitorul trebuie modificat

stabilitate in curbe

la frane ...depinde

cati dinti ai urcat?

This post has been edited by jul: 4 Dec 2009, 17:03


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 4 Dec 2009, 18:36
Post #195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Cat o mai fi avut ca-i batrana rau biggrin.gif


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 4 Dec 2009, 18:38
Post #196


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif buna asta


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomelu
post 5 Dec 2009, 12:37
Post #197


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 28 November 09




eu mi-am reglat la renaultul meu 11 1700cc benzen,garda la sol!!!! asa e,sunt 4 bare de torsiune care lucreaza in paralel pe perechi!! sunt pe caneluri(dinti de spoarece) Am inlocuit doar una si n-am nimerit-o la nivel,asa ca masina statea de o parte mai sus. Am desfacut din nou puntea(complect demontata de pe masina) iti tre un dorn ff serios si un ciocan de 2 kg sa scoti bara de pe caneluri ,dupa care intorci puntea cu traversa pe sol pui un dreptar intre brate (tamburii de frana ) si o reglezi la boloboc !!! asa am facut si e brici!!!! daca vrei sa ti-o lasi mai jos de spate...se poate dar tre sa rasucesti barele de torsiune cu un nr egal de dinti pe ambele parti

5 Dec 2009, 12:41:
va rog !!!!am nevoie de un alternator de renault 11 1,7 benzina !!!! ma putetzi ajuta??? poate are cineva...contra cost urgent!!!

This post has been edited by tomelu: 5 Dec 2009, 12:41


--------------------
renault 11 - bv 13 coc 1987 11 benzina 1700cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvers
post 5 Dec 2009, 19:54
Post #198


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




dar ce are ala al tau?


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomelu
post 5 Dec 2009, 21:25
Post #199


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 28 November 09




imi oscileaza ceva...nu stiu...si eu sunt electrician dar nu-mi explic,...am mai spus nu e cel original,am pus eu unul de daciie cu releu atasat,nici nu stiu cat curent genereaza,dar chestia e ca,imi pilpaie vizibil becurile din bord si farurile chestie ce se vede chiar si in timpul mersului cand motorul are 2500 rpm,Iar cand e la ralanty...se aude un fluierat oscilant de la alt fluxul electromagnetic,e normal sa fie asa cand intra in sarcina,dar nici nu pot merge cu viteza 1-a asa...lin tre sa merg numa in socuri si asta e de la alternator zic eu....Si mai mult....fara consumatori imi baga cam 15,7 v ,cu consumatori e pe undeva pe la 14 ,ceva,cam mult nu,??? 15 ..,aproape 16 v...Insa in turatzie dupa ce imi iau demaraj...totul e ok.


--------------------
renault 11 - bv 13 coc 1987 11 benzina 1700cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 5 Dec 2009, 21:34
Post #200


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




daca mai mergi mult asa o sa trebuiasca sa schimbi tot ce reprezinta componenta electrica bec,ceas,releu,calc,sonde.....go to electrician


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 6 Dec 2009, 01:30
Post #201


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




ai incercat sa schimbi releul de incarcare?? unul de dacie electronic e pana i 30 lei maxim. si la mine palpaiau toate, plus ca nu venea destul curent in pompa de injectie si mergeam cu ea in socuri in treapta a 2-a daca nu acceleram. In 5 minute s-a rezolvat problema. Inlocuit releu si merge ca uns, undeva pe la 13.5 cu dezaburirea pe spate, faruri faza lunga faza scurta, ventilator pornit, lampile de ceata, avarii, casetofon, becurile de marsarier, cam tot ce e beculet pe masina, aaa mai electroventilatorul mai trebuia sa-l las sa porneasca tongue.gif.


--------------------
Renault 11 GTD - AR 01 ESX 1986, 1.6 Diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 6 Dec 2009, 08:19
Post #202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




releul de incarcare al alt trebe sa incarce fix cat scrie pe el,nici mai mult nici mai putin
de obicei la circa 20-30 min de la pornire,timp in care se incarca la greu bateria,se stabilizeaza undeva la 14,2 v-indiferent de consumatorii folositi

deci porneste de la un 14,9 si ajunge la 14,2 ,astea sunt valorile normale ptr toate masinile

unele alternatoare boss au valori mai slabe intre 14,4 la pornire si scade la 13,8,iar daca se utilizeaza consumatori chiar 13,2

nu recomand acest tip de alt
daca cumparati o baterie noua nici nu o sa va faca garantia

daca nu aveti valori aproximative ca in prima ipostaza,verificati sau lasati pe cineva priceput sa nu faceti vreun scurt,conexiunile la tot ce reprezinta ramificatie ce pleaca din alt,e posibil sa se fi oxidat unele contacte
succes


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian_2233
post 6 Dec 2009, 08:29
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 659
Joined: 20 February 08
From: Braila,Lanurile




te contrazic putin jul in leg cu garantia pe bateria auto cumparata noua


eu am avut cu toti consumatorii porniti la testare pentru garantie 13,6 iar fara consumatori 14.4 si am primit garantie

oricum acum eu nu stiu ce valori ar trebui sa ai pe alternatorul original eu am cum am mai spus alt de dacie de 50 de amperi cu releu ordinar luat din comert dela electronic cu fir de referinta

din cate am inteles eu din ce mam mai documentat paici pe forum si pe la colegii cu dacia indiferent de alternator curentul de incarcare trebuie sa se situeze in limita a 13.4 si 14,4 V ceea ce este peste 14,4 duce la fierberea acumulatorului iar ceea ce este sub 13,4 duce la descarcarea lui


--------------------
Renault 19 Europa - IF-04-RHK 1997
R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 6 Dec 2009, 08:40
Post #204


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




ohmy.gif happy.gif
http://www.caranda.ro/instructiuni.htm

6 Dec 2009, 08:42:
eu nu am reusit in buc sa imi faca garantie cu 13,8,a trebuit sa ii fac garantia pe alta masina

6 Dec 2009, 08:42:
din cauza asta si am cumparat releu original

6 Dec 2009, 08:53:
cand eram mai tinerel marinel,am reparat vreo cateva ...sute alt,din experienta,nu va mai bateti capul,inlocuiti direct piesa afectata sau cel putin remediati defectul minor,o groaza de problema se isca din curent necorespunzator in instalatie
ATENTIE: CEEA CE NU STIU DECAT CEI CARE SE PRICEP SAU AU CARTE TEHNICA:CAND MAI FACETI UN PUSTIU DE BINE SI DATI CURENT LU VECINU:CLESTELE MASA SAU MINUS SE MONTEAZA PE CAROSERIE

6 Dec 2009, 08:55:
restul povesti cu arabela

6 Dec 2009, 09:14:
altceva,nu mai faceti prostia sa inlocuiti in mers bateria,tensiunile,bineinteles cineva o tine accelarata la blana sau cu socul tras,pot sa ajunga la valori mult prea mari ptr unele componente respectiv am masurat personal si 19 v

6 Dec 2009, 10:33:
http://www.rombat.ro/index.php/ro/instruct...erii-de-pornire

6 Dec 2009, 10:33:
fiecare producator are cerinte proprii

6 Dec 2009, 10:34:
eu am cumparat releu hugo cu 80 ron,nu este o avere

6 Dec 2009, 10:39:
pe releu,acolo unde ies firele se regaseste o pasta care protejeaza de apa,,,e o problema acolo....se incinge si la cele batrane e posibil sa fie afectate becul martor ,nu exista rezolvare permanenta in situatia asta

fixati f bine bateria de caroserie,bornele sa fie ok,o tensiune mai mare de 14,1 v si o incarcare de 10 min turata cand ajungeti acasa dupa un drum in care ati folosit consumatori
vara o baterie proasta nu simte,iarna sunt probleme mari

6 Dec 2009, 10:46:
excl.gif

6 Dec 2009, 10:52:
nu vreti sa stiti la un impact ce forta de distrugere are o baterie nefixata

6 Dec 2009, 10:54:
vizionati bancheta lui silviu la 70/h si mai rumegati inainte sa ...

6 Dec 2009, 10:58:
tot ce reprezinta componenta nefixata in portbagaj reprezinta un real pericol,daca bancheta(prinderile) rezista,aceasta se va deforma si capata o linie curba aceasta atingand in unele locuri scaunele fata


This post has been edited by jul: 6 Dec 2009, 10:58


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r11guiutz
post 6 Dec 2009, 13:29
Post #205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 13 July 09




QUOTE
ATENTIE: CEEA CE NU STIU DECAT CEI CARE SE PRICEP SAU AU CARTE TEHNICA:CAND MAI FACETI UN PUSTIU DE BINE SI DATI CURENT LU VECINU:CLESTELE MASA SAU MINUS SE MONTEAZA PE CAROSERIE



Asta nu stiam, cred ca asa am terminat eu bateria, avea si ea 5 ani pe diesel, dar in ultima perioada cam la 2-3 zile porneam pe un var cu un motor de 2000 cmc, benzina...


--------------------
Renault 11 GTD - AR 01 ESX 1986, 1.6 Diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 6 Dec 2009, 13:41
Post #206


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




orice masina cu carte tehnica are undeva ptr help vecinu cu bateria o pagina in care da specificatii si poze,lucrul asta il stiu de dupa revolutie cand studiam documentatia masinilor

6 Dec 2009, 13:42:
bateria nu stiu ,e posibil sa fie alta cauza,dar atentie la alt si restul

This post has been edited by jul: 6 Dec 2009, 13:42


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomelu
post 6 Dec 2009, 21:55
Post #207


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 28 November 09




salut baieti!!! deci>>>??? ce sa inteleg???sa schimb releul de incarcare???chestia e ca mie imi incarca,poate prea mult!! fara consumatori...,pe i=undeva pe la 15,5 v ,cum aprind faruri si toate alea...incarcarea scade la 13,2 pina in 14. daca releul ar fi fost dus...ma indoiesc sa-mi oscileze toate becurile din bord,faruri in acelasi timp.Oricum...mersi ptr tot ,voi incerca sa schimb releul sa vad ce se intimpla.


--------------------
renault 11 - bv 13 coc 1987 11 benzina 1700cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 6 Dec 2009, 22:40
Post #208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




daca ai voltaj mare si e original totul.....cred ca ceva nu face contact....daca nu e original....nu bag mana in foc.....incearca de proba un releu de la cineva,se desface in 2 secunde.....bineinteles....deconectati o borna....sa nu faceti si scantei

6 Dec 2009, 22:42:
si bateria vezi ce i cu ea....trebuie oricum sa verifici totul...nu i de joaca si mai vine si frigul

6 Dec 2009, 22:44:
hai ca am intrat peste molady11 si pe el nu il intrebam de vorba,ce mai face albastrica?

This post has been edited by jul: 6 Dec 2009, 22:44


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
molady11
post 7 Dec 2009, 00:25
Post #209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 678
Joined: 11 August 08
From: Lupeni HD




Albastra iti bagi cv in ea, trebuie sa o pun la punct toata si ete asa: 1 scartie spatele partea dreapta cand am pe cine-va in spate, 2 blocu de lumini e varza,3 vine fum in masina ,4 cat ma costa sa ii schimb toata instalatia electrica. 5 mere prea bine smile.gif

<span class='edit'>7 Dec 2009, 01:28:</span>
Aaaa fac pe dim poza la carburator sa vede-ti ce am ,dublu sau singur, prea se intinde, si pt un incepator e belea biggrin.gif

Am asa : 1 casetofon antic, modulator fm si 2 boxe biggrin.gif deocamdata, si nu imi iasa fum din panou, Promit ca am sa duc masina la un specialist R11 sa o facem sanatoasa, si inca cv masina mea se numeste Renault 11 Blue Series Special Editions radmasa.gif

This post has been edited by molady11: 7 Dec 2009, 00:37


--------------------
Renault R 11 Turbo - HD 07 NYK 1984
Ce faci mahhhhhhh, faci poze cu masina mea sa te pui pe Hai Faiv ?????????
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 7 Dec 2009, 07:51
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




nul

nul

poate de la galerie cu saxofon are un inel de foc sau in jurul zonei,incearca de proba cu silicon rosu

nu stiu

bravo


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th August 2025 - 00:04
Dacia