Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Indicator presiune ulei, Problema

RAIDER
post 6 May 2009, 20:43
Post #1


RAIDER


Group: Members
Posts: 64
Joined: 30 April 09
From: Cluj Napoca




Problema sta in felul urmator:
fostul proprietar a facut scurt in instalatie.
Omu` a schimbat toate jucariile cu probleme ( alternator/baterie/cabluri/inclazire/bord). S a rezolvat decent, nu s avioane majore n instalatie din cate am vazut dar:

1: turometrul nu merge ( am aflat ca alternatorul e de benzinar - deci n are mufa W ) Aici problema i clara, tre` reconditionat vechiul alternator sau cumparat unu` de Diesel
2: Presiunea ulei sta aprinsa cand bag cheia n contact si dau la automat. Cand dau sfert si motorul porneste, lumina la presiunea ulei se stinge si acul coboara la zero. Compresie eu zic ca am... 4 litri de ulei am in baie ( proaspat bagati, Hexol Superdiesel 15W40 ) nu picura nimic pe sub cutiuta...
Insa indicatoru` de ulei, mi e stins in timpul mersului cu motorul pornit si nu l vad aprins si acul activ decat in situatia mai sus amintita.

Mna, acum ce vreau eu sa stiu ( presupun dar nu bag mana n foc ). Sunt mufele legate invers? Daca da, sa zicem ca s om pe jumatate fericit. Ce nu stiu, e daca pot lega corect mufa fara sa demontez tot bordul smile.gif
Daca da, cum? Se poate pe sub volan, sa deschid capacele de sub bord si sa mi infig mana pe acolo? A mai facut cineva minuni de astea?

Ca o completare, uitandu ma pe sub masina, in zona garniturii la baia de ulei, mi se pare cam prea multa mizerie si ulei vechi. E ulei acolo...dar nu pica nimic sub masina ( dupa un drum de 40 de km, am parcat masina pe loc curat si am baut o bere asteptand sa pice ceva. N a picat nimic desi mi am baut berea in juma` de ceas ).
Chestiunea e: pret baie de ulei ( ca sa fie treaba oabla )/garnitura baie de ulei/manopera = pret. Cat pret?smile.gif Stie cineva si chestia asta?

Mna, acuma in speranta ca n am deranjat pe nimeni si in sperata ca e cineva care ma poate lamuri ca la vechiul topic... multumesc anticipat.


--------------------
Dacia Nova 1999 Gti 1.6 - CJ 10 EVY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 6 May 2009, 21:25
Post #2


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Baia de ulei e din aluminiu sau din otel (tabla)?
Din cate imi amintesc o garnitura e vre-o 40 euro - stoc.
Baie de aluminiu gasesti in dezmembrari ... poate si din tabla?
Una noua (stoc) te rupe la buget.
Poti inlocui chiar tu baia si garnitura nu-i mare filosofie ... piesele, tubulara cu crichet si rabdare ... a ... si carpe ... plus chef sa te murdaresti pe maini. E bine sa faci asta cand schimbi si uleiul... parerea mea... wink.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R25_GTS
post 7 May 2009, 11:48
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 4 June 06




Salut

Indicatorul de la ulei cum este? Are gradatie ca cel de apa? Daca nu are gradatie atunci asa e normal sa faca, cand pui contactul se ridica si arata nivelul ulei -ului din baie si dupa pornire se stinge si coboara. Mai ai alternatorul vechi? Ce e stricat la el? Se poate repara usor. Garnitura de la baie costa cam 20 Ron una de calitate, asta daca ai baia de ulei "clasica" pt motorul de 2068, se schimba usor, de preferat la schimbul de ulei.

Numai bine


--------------------
Old Romb Fan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 7 May 2009, 18:43
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




in legatura cu acul de la ulei ar trebui sa indice presiunea?


7 May 2009, 18:44:
pentru ca al meu nu indica nimic atit ca se aprinde cin pun contactul apoi se stinge

This post has been edited by adytym: 7 May 2009, 18:44


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAIDER
post 7 May 2009, 22:42
Post #5


RAIDER


Group: Members
Posts: 64
Joined: 30 April 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(turbodxman @ 6 May 2009, 21:25)
Baia de ulei e din aluminiu sau din otel (tabla)?
Din cate imi amintesc o garnitura e vre-o 40 euro - stoc.
Baie de aluminiu gasesti in dezmembrari ... poate si din tabla?
Una noua (stoc) te rupe la buget.
Poti inlocui chiar tu baia si garnitura nu-i mare filosofie ... piesele, tubulara cu crichet si rabdare ... a ... si carpe ... plus chef sa te murdaresti pe maini. E bine sa faci asta cand schimbi si uleiul... parerea mea...  wink.gif
*




Baia de ulei mi se pare a fi din tabla de otel. E jegoasa ca moartea, nu m am gandit sa ma uit la natura materialului. Cat despre murdaritu` pe maini... azi mi s a lasat cablul de deblocare a capotei. ( din cate am vazut, a scapat din papucul din capat ) Solutia: sa manevrez tija manual, de sub masina, bagand mana pe langa baterie, in sus. Greu de crezut, mi a iesit dupa 10 minute de tavalit pe sub masina, rupt papucul de la siguranta de pe contact ( e o siguranta sub farul din stanga - nu stiam ) si murdarie mai rau ca n emisiunile lu` Rowe cu Dirty Jobs pe Discovery.

7 May 2009, 22:52:
QUOTE(R25_GTS @ 7 May 2009, 11:48)
Salut

Indicatorul de la ulei cum este? Are gradatie ca cel de apa? Daca nu are gradatie atunci asa e normal sa faca, cand pui contactul se ridica si arata nivelul ulei -ului din baie si dupa pornire se stinge si coboara. Mai ai alternatorul vechi? Ce e stricat la el? Se poate repara usor. Garnitura de la baie costa cam 20 Ron una de calitate, asta daca ai baia de ulei "clasica" pt motorul de 2068, se schimba usor, de preferat la schimbul de ulei.

Numai bine
*




Hello;)

Da, are gradatie ca cel de apa, de aia mi se pare ciudat.
Si chestia cu nivelu` e destul de ciudata. Dupa 50 de km, imi arata undeva pe la mijloc, spre trei sferturi daca ma opresc si dau sa pornesc din nou. Dimineata cand pornesc, imi arata undeva jos de tot... mellow.gif
Pe joja, dupa 4 litri de zeama bagata ieri, am nivelul la mijloc intre marcaje. Deci...momentan e bine. O sa ma uit dimineata din nou pe sub masina ( azi noapte a plouat si nu se mai vedea nimic )
Alternatorul vechi, mi l a masurat un amic ieri. Concluzia: 2 diode rotisate:D Din povesti aud ca e vreo 10 roni o dioda. Din alte surse, am inteles ca e 60 de roni bucata. Aflu maine si va zic aici.
Ce n am inteles e cum pisici se scot diodele de pe placile lor. ( am inteles ca se numesc grupuri) si mai ales, cum se monteaza cele noi. Raspunsu` meu: cu ciocanul. E ceva scula speciala sau se face la cald toata afacerea?
Cat despre ulei, am ajuns la concluzia ca o sa completez ( daca e necesar ) in viitorul apropiat pana o sa pun bani deoparte pentru asta. Momentan ma gandesc sa ma apuc de instalatia electrica in zona motorului ( cand a fost scurt in instalatie, nenea care a lucrat in ea, a legat sarmele la modu` sinistru si a izolat cu banda, asa ca sa fie ).
Prin urmare, o sa am un week end cu papuci si sarma multa. Daca mai vad vreo sarma dezizolata lunea care vine, fac cu nervii.

7 May 2009, 22:55:
QUOTE(adytym @ 7 May 2009, 18:43)
in legatura cu acul de la ulei ar trebui sa indice presiunea?
<span class='edit'>7 May 2009, 18:44:</span>
pentru ca al meu nu indica nimic atit ca se aprinde cin pun contactul apoi se stinge
*



Asta e faza dubioasa. Si al meu se aprinde la contact, sta aprins pana dau sfert. Cand porneste motorul... se stinge si acul coboara jos.

This post has been edited by RAIDER: 7 May 2009, 22:55


--------------------
Dacia Nova 1999 Gti 1.6 - CJ 10 EVY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 14:15
Dacia