Impresie, trage neconsecvent
![]() ![]() ![]() |
Impresie, trage neconsecvent
sayups |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 4 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
2007, Megane 2, 1.6 16v
|
|||
alexumf |
![]()
Post
#2
|
![]() MEMBRU CHELIOS Group: Members Posts: 775 Joined: 9 July 08 From: Bucuresti ![]() |
Si mie mi se pare la fel. Ia in calcul calitatea benzinei, aerului si temperaturii acestora...cat despre partea cu acceleratia, de cate ori apesi pedala, clapeta de aer se deschide mai mult, ne avand timp insa sa se inchida. Daca ai apasa pedala si ai elibera si ai astepta pana ce turatia ar ajunge pe la 1000 ture, ori de cate ori ai repeta faza, nu ai mai simti diferenta de raspuns..
Sper ca am reusit sa imi exprim ideile pe intelesul tuturor....stau mai prost la capitolul explicatii ![]() |
--------------------
Renault
Megane Coupe
2006 RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
|
|
mardeias |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 20 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Pei daca esti programator atunci ar trebui sa ai habar de reactie negativa si care este rolul ei, precum si de perturbatiile ce pot aparea (nu ca ar avea vreo legatura cu programarea in mod direct...dar ar trebui sa stii de ele). Acum nu sunt eu ala care sa stie exact cum functioneaza motorul renault, dar exista o serie de factori care pot afecta aceasta acceleratie. Si sa stii ca mai depinde si de persoana si starea ei. Benzina nu are constant o valoare a cifrei octanice ci oscileaza asupra unei valori, si cum zicea si alexumf la partea cu deschiderea clapetei de acceleratie. Plus esti sigur ca sunt aproximativ aceleasi conditii? Nu imi pot imagina cum iti poti da seama cat ai apasat acceleratia decat daca o apesi pana la fund. Apoi turatia de la care accelerezi - daca o data accelerezi blana de la 3000rpm si alta data de la 3200rpm poate fi o diferenta destul de mare. Daca ai mers cu masina mai turat inainte de a accelera iar afecteaza in mod considerabil "zvacul" la apasarea acceleratiei. Masina incearca sa reduca toate aceste perturbatii, insa feedback-ul de care vorbeam la inceput vine de la tine in primul rand. Si ma gandesc ca la fel cum dupa ce mergi cu viteza mare si apoi reduci la 50km/h si ti se pare ca mergi foarte incet la fel poate sa ti se para intr-o zi ca trage intr-un fel si in alta ca trage altfel. In alta ordine de idei ar mai fi sistemul de referinta. Daca pleci de la semafor si vrei sa pleci tare si ai langa tine dacii amarate sau oameni care pur si simplu pleaca incet atunci ti se pare ca trage bine, dar daca ai langa tine persoane care se grabesc si calca si ei acceleratia ti se pare ca nu mai trage la fel de bine. Toata chestia asta este foarte subiectiva. As putea sa intru in detalii cu temperatura motorului, temperatura exterioara, nivelul de oxigen care ar ajuta sa se faca arderea mai repede, dar sunt diferente mici pe care cred ca nici nu le observi. Toate cele bune si sa "curga liniile de cod"
![]() |
--------------------
Renault
Megane Estate 1.5 dci
2006 Expression + optiuni Renault Megane Estate 1.5 dci 2006
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Si eu am aceeasi impresie si anume ca uneori masina fuge de sub mine, in special cand am aprox 10 l de motorina dar per total motorul trage ca eroul si ma bucur de clipele cand se mai distreaza si el un pic...
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th August 2025 - 23:11 |