Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

revenire anormala la relanti, revenire anormala la relanti

MEGGY_1.6E
post 14 May 2009, 16:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 10 April 09




Buna ziua , imi pare rau ca deschid un nou topic ...nu am gasit o asa problema uitanduma prin forum dar va expun mai jos problema mea...
Am un renault meg coupe 1,6e, motor benzina , si de vre-o 2 saptamani am o problema cu revenirea de la turatiile superioare la relanti..
daca sunt de ex in treapta a 4 -a si iau piciorul de pe accel si scot din viteza revenirea de la turatia de 2500 -3000 se face normal pan la 1000 unde are un soc , o intrerupere, apoi o data ajunsa la 700 incepe sa fluctueze intre 500 -700 ca si cum ar fi relantiul fff mic la dacie. da sa moara dar nu moare motorul... dupa putin timp se stabilizeaza singura , daca dau un spritz de benzina isi revine mai repede.... problema devine fff neplacuta cand te aflii intr-o intersectie si te trezesti ca dupa ce ai ajuns la stop si iei piciorul de pe acceleratie masina ta . renault coupe incepe sa faca ca o dacie 1300 care are carburatoru infundat si te astepti sa se opreasca motorul in orice clipa ca trebuie neaparat sa ii dai benzina sa apesi acceleratia sa stea relantiul...

AM fost cu ea la tester si au zis la prima testare ca e de vina sonda lambda si injectia ( probleme pe aceste doua parti )dar la retestarea de dupa 10 minute nu a mai dat eroare la asta... si nu au putut sa imi spuna nimic ...ca ei nu stiu ce poate fi...!!!

PS : mentionez ca masina are demaraj , alearga bine. de altfel si relantiul merge rotund daca o pornesti pe loc fara sa o turezi la peste 2500 3000, glasul e asa linistit ca nici nu stii daca e pornita, bagi man ape geam si o pornesti porneste fff bine sta relantiul la 700 dar daca o turezi la revenire spre relanti face ce am spus mai sus...

Unii mi-ai spus ca ar fi motorasul pas cu pas ...alti ca bobina / injecoarele / bujiile // ca daca le schimb pe toate dau o gramada de bani si poate nici nu e asta cauza...

sincer la service nu mai am incredere sa ma duc ca sunt numai pustani de 19 20 ani care habar nu au daca motorul la masina mea e pe benzina sau disel... imi pare absurd sa fii mecanic si sa te uiti la motor sa intrebi pe ce este pe benzina sau diesel...va dati seama ca in serviceul acela nu as avea curaj sa mai merg poate in altele da dar .... daca merg si la altii si spun ca nu stiu ce are cum au spus acestea unde am fost eu...si e service de renume , reprezentanta... nu dau nume!!!:)

This post has been edited by MEGGY_1.6E: 14 May 2009, 17:02


--------------------
renault megane coupe 1.6e megane coupe 1.6e 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VictorTM
post 14 May 2009, 20:04
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 15 August 08




Este mai mult ca sigur senzorul ala de pe volanta, se aduna pilitura de fier si trebuie curatat. Cel putin asa facea si la mine, oscila turatia la relanti, dar in rest masina mergea ok,avea putere.


--------------------
Renault Megane 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MEGGY_1.6E
post 15 May 2009, 16:52
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 10 April 09




QUOTE(VictorTM @ 14 May 2009, 20:04)
Este mai mult ca sigur senzorul ala de pe volanta, se aduna pilitura de fier si trebuie curatat. Cel putin asa facea si la mine, oscila turatia la relanti, dar in rest masina mergea ok,avea putere.
*



Azi am curatat acel senzor... dar face la fel masina ...

Am revenit azi cu o explicatie mai buna la modul in car e scade turatia la relanti... si anume daca iau piciorul de pe acceleratie turatia scade normal de paana la1000 de rpm de unde are o intreruperesi deacolo cade brusc la 500 si revine .." de multe ori oscileaza intre 500 -1000 ca si cum isi cauta cu disperare relantiul de 700..."
SPER Ca am fost mai explicit acum!!
Am curatat motorasul pas cu pas care era negru mizerie...,

This post has been edited by MEGGY_1.6E: 16 May 2009, 13:26


--------------------
renault megane coupe 1.6e megane coupe 1.6e 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flo_TM
post 18 May 2009, 22:28
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 4 May 09




salut am avut si eu aceasta problema numai ca la mine erau momente cand chiar murea motoru sau vibra de parca mergea in 2-3 pistoane, scotea fum negru cand o turam (presimtind ca moare motoru), si uneori parca imi taia din benzina.

Am curatat motorasul de relantiu pas cu pas , a inceput sa nu mai faca faze iar dupa un timp 1 zi 2... totul normal.. preventiv mi-am cumparat unul nou din reprezentanta 250 lei.

motorasul acela trebuie "invatat" adica se pune intr-o anumita pozitie nu se regleaza automat cel putin la mine. succes!!!


--------------------
renault megane megane 1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chitoi ady
post 23 May 2009, 21:49
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 3 March 09




e posibil sa faca asa pt ca trage aer fals. la a mea asa sa intimplat


--------------------
Renault Megane Decembrie 1999, benzina 1,6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MEGGY_1.6E
post 26 May 2009, 20:31
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 10 April 09




QUOTE(chitoi ady @ 23 May 2009, 21:49)
e posibil sa faca asa pt ca trage aer fals. la a mea asa sa intimplat
*



si pe unde ar putea trage aer fals...????


--------------------
renault megane coupe 1.6e megane coupe 1.6e 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th August 2025 - 00:29
Dacia