2012 - clio IV, viitoarea generatie clio
![]() ![]() ![]() |
2012 - clio IV, viitoarea generatie clio
Markos |
![]()
Post
#661
|
||
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Attached thumbnail(s) 2013_03_17_14.55.47.jpg ( Size: 690.81k ) Number of downloads: 981 |
||
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|||
vic24 |
![]()
Post
#662
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
mie unu imi place. cur de japoneza.
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#663
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#664
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#665
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
urat arata clio ala "prin trafic"
bulbucat, diform, crispat This post has been edited by T.rac3Er: 26 Mar 2013, 22:14 |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
klaus |
![]()
Post
#666
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
oricum arata mai bine ca orice c4.
Chestie de gusturi. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#667
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Clio 4 RS mai ușor cu 31 de kilograme. Excelent.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
tomageorgian |
![]()
Post
#668
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
Pe mine ma uimeste greutatea la noua Mazda 6 2.0i de doar 1.235 kg.
This post has been edited by tomageorgian: 27 Mar 2013, 00:40 |
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
IRONICK |
![]()
Post
#669
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(tomageorgian @ 27 Mar 2013, 00:02) Pai da, la Mazda 2 se scade cate 100kg pe generatie. Nu ca la Clio 4, au reusit si ei 31kg ... nici macar cat un plin de benzina. Vai de capul lor.27 Mar 2013, 10:01: QUOTE(T.rac3Er @ 26 Mar 2013, 22:13) zici ca este tiunatThis post has been edited by IRONICK: 27 Mar 2013, 10:01 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#670
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 27 Mar 2013, 11:00) Pai da, la Mazda 2 se scade cate 100kg pe generatie. Nu ca la Clio 4, au reusit si ei 31kg ... nici macar cat un plin de benzina. Vai de capul lor. Ce simpatic ești tu cu obiectivitatea ta din părți. Faptul că Mazda 2 a pierdut 100 de kilograme intr-o singură generație (și nu la fiecare generație cum vrei tu să lași impresia aberând pe aici) nu arată ce marcă tare e Mazda, ci arată doar ce "grasă" era vechea generație. Dovadă stă faptul că la dotări echivalente, intre Mazda 2 și Clio 4 nu e decât o diferență de 20 de kilograme. Dar na, ne place nouă să ne dăm deștepți. Oricum, m-ai dezamăgit. Pe lângă faptul că dai tot mai rar pe forum, mă așteptam la posturi de calitate de la tine. De exemplu să ne explici cum de fapt pierderea aia de greutate de 31 de kilograme vine de la schimbarea materialului de la bucși și evident oțeluri mult mai proaste in caroserie, astfel incât mașina sigur va lua 2 stele la EuroNcap. Imbătrânești prietene ... |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#671
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
klaus, daca doar cu atac la persoana stii a raspunde iti cam dai cu tifla in nas.
e bulbucata in draci, e un gogosar de masina. cu greu gasesti un unghi frumos unde liniile sa aiba o fluiditate lacuta. vad ca si infiniti la fel a luat-o pe pustii. am impresia ca nenea ghosn cu politica lui de low-cost a condediat designerii cu minte si a luta toate esecurie ieftine la salariu ![]() |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
vic24 |
![]()
Post
#672
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
nu ii iau partea lui klaus, dar fata de c4 (mai ales ala in 2 usi) , clio e edge art. acu sa vezi scandal si pe topicul asta
![]() |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
klaus |
![]()
Post
#673
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(T.rac3Er @ 27 Mar 2013, 10:58) Daca tu iei ca "atac la persoana "gustul unuia sau altuia caruia nu-i place C4, esti mai indobitocit decat toti extremistii de pe aici la un loc... Daca tie nu-ti place clio 4, de ce altuia ar trebui obligatoriu sa-i placa C4? Esti detinatorul adevarului suprem si eu nu stiu? Imi permiti sa te ating? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#674
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
kg alea sunt din motor si cutie?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Ov |
![]()
Post
#675
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ma bag si eu in seama: personal, desi nu-s deloc fan renault (contemporan
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#676
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
cand sunt singurul posesor de citroen c4 de pe clubul reno.ro activ (poate or mai fi si altii inregistrati), cum doamne iarta-ma crezi ca se interpreteaza replica de mai devreme. nu esti deloc subtil.
pacat de cunostintele de specialitate care se pare ca le ai. sau poate ai avut un moment mai dificil si sa trecem cu privirea. iti place bine. bravo. eu sunt dispus sa iti prezint ce e greoi si nelalocul lui. nu accepti dialogul si dai cu noroi. nu e cazul. ca iti place tie punct, nu am nimic personal. sunt manelisti in tara asta cu duiumul. ei pe drumul lor, ceilalti mai curatei la gusturi au alta carare ![]() PS: ceva review-uri petinente despre noul RS si automata folosita? nu de alta dar e o masa de pasionati auto care n-au inghitit miscarea asta. eu as apara renault sport, stiind ca lucreaza altfel, dar sa vedem datele concrete. This post has been edited by T.rac3Er: 27 Mar 2013, 17:55 |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
tribunul |
![]()
Post
#677
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Dupa faruri zici ca-i urmasul matizului.
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
vic24 |
![]()
Post
#678
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 509 Joined: 14 April 08 ![]() |
QUOTE(T.rac3Er @ 27 Mar 2013, 17:53) iti place bine. bravo. eu sunt dispus sa iti prezint ce e greoi si nelalocul lui. ca iti place tie punct, nu am nimic personal. sunt manelisti in tara asta cu duiumul. esti dispus sa PREZINTI ce e nelalocul lui ?! adica suntem decervelati, si trebuie sa ne explici de ce nu ar trebui sa ne placa ceva ?!? ![]() dar daca si mie imi place, sunt si eu manelist, sau numai klaus ? ![]() 27 Mar 2013, 20:18: QUOTE(tribunul @ 27 Mar 2013, 17:54) si dupa cilindree ![]() ![]() This post has been edited by vic24: 27 Mar 2013, 20:18 |
--------------------
Dacia
Sandero
1.4
|
|
centurion |
![]()
Post
#679
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Daca Clio 4 este urat, atunci vreau si eu un exemplu de masina frumoasa in clasa mica. (Sunt fan Alfa Romeo, asa ca sa nu dati exemplu MiTo, ca e urata in draci.)
Personal consider Clio 4 cea mai frumoasa si tinereasca masina din clasa ei. (Si, apropo de discutia de mai sus, am fost la un pas sa fiu posesor de C4 Coupe, doar ca m-am sucit in ultimul moment spre Megane 2.) Dar, cum se spunea mai sus, chestie de gusturi......... 27 Mar 2013, 21:42: QUOTE(T.rac3Er @ 27 Mar 2013, 18:53) PS: ceva review-uri petinente despre noul RS si automata folosita? nu de alta dar e o masa de pasionati auto care n-au inghitit miscarea asta. eu as apara renault sport, stiind ca lucreaza altfel, dar sa vedem datele concrete. Este un pas spre normalitate facut de Renault: motor turbo + cutie automata. In ziua de azi, asa este normal. Pentru "puristii" aia care nu mai pot dupa o cutie manuala, nu au decat sa schimbe de la padele. This post has been edited by centurion: 27 Mar 2013, 20:42 |
--------------------
-
-
-
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#680
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Din toate testele reiese că automata de pe RS lasă mult de dorit in ceea ce privește timpii de schimbare. Numai reno putea să strice fix calitatea principală a unei cutii cu dublu ambreiaj. Iar mașina in sine și-a pierdut fun-ul pe care-l avea vechea generație.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
AndreiMR |
![]()
Post
#681
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Clio 4 e genul de masina care, vazuta pe viu, arata mult mai bine. Nici eu nu eram chiar convins de design vazand-o in poze, dar cand am studiat-o in realitate...pot sa spun ca am fost impresionat. Poate doar spatele stil Seat e cam nepotrivit, in rest, intr-adevar, in clasa mica e cea mai aratoasa. Pacat ca interiorul le-a iesit asa cum le-a iesit...
Clio RS mi se pare o mare greseala, inteleg motorizarea turbo, si nu am o problema cu asta...dar sa faci un design identic cu al variantei "civile", sa pui o cutie cu dublu ambreiaj slaba nu doar pentru o masina sport, ci pentru orice masina...inseamna sa iti dai cu stangul in dreptul. Un manager lipsit de viziune, asa cum are Renault, nu poate sa inteleaga ca iti trebuie niste masini care sa fie vector de imagine, si nu doar surse de profit...iar la capitolul masini sportive accesibile, Reno batea de departe pe toata lumea pentru ca oferea ceva inedit, niste masini cu adevarat sportive, nu doar niste masini mai puternice. Acum, nu mai e nicio diferenta intre Clio RS si pseudosportivele Fabia RS si Polo GTI. Pacat... |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
Ov |
![]()
Post
#682
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.508 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 27 Mar 2013, 20:47) Din toate testele reiese că automata de pe RS lasă mult de dorit in ceea ce privește timpii de schimbare. Numai reno putea să strice fix calitatea principală a unei cutii cu dublu ambreiaj. Iar mașina in sine și-a pierdut fun-ul pe care-l avea vechea generație. io recunosc ca n-am condus automata pana la ![]() Ce naiba poate fi rau la un reno din 2012/13 ![]() P.S. sa nu zic ca am inceput sa-mi doresc f mult automata pe masina de zi cu zi. Pe bune daca vad utilitatea in a schimba ad-labam vitezele cand le poti schimba foarte frumos din pedala de acceleratie This post has been edited by Ov: 27 Mar 2013, 22:21 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#683
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Nu e problema la schimbatul "in sus"...acolo schimba repede. Problema e la retrogradari si la modul in care cutia "intuieste" ce trebuie sa faca in continuare...in testele facute pana acum, jurnalistii care au condus-o au cam criticat timpul pe care il ia retrogradarea...chiar reno mi se pare ca da o durata 200 de ms in mod normal, si 150 in modul Race, pentru schimbul de treapta, dar tind sa cred ca asta e timpul pentru schimbul in sus.
Pentru o masina masina obisnuita, de mers din A in B, e mai mult decat decent, dar pentru o masina sport, nu prea e de bine. Pentru mine, e o chestie negativa transformarea asta a lui Clio RS, eram interesat la modul serios de noul model, dar in conditiile actuale, nu stiu ce sa zic...unul SH din generatia precedenta+multe plimbari suna mai tentant decat un Clio automat. This post has been edited by Synyster: 27 Mar 2013, 22:28 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
centurion |
![]()
Post
#684
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Schimbi din padele si gata. Desi chiar nu vad placerea de a mesteca manual in schimbator.
Peste 10 ani vei numara pe degetele de la o mana constructorii care inca vor mai vinde manual. Viitorul este al robotizatelor sau al dublului ambreiaj. De pe site-ul Renault Fr : "L'EDC offre le confort d'une boite à double embrayage (qui permet de s'adapter au style de conduite souhaité), ainsi que la rapidité d'une boite séquentielle avec des temps de passage descendant à 150ms sur le mode Race! Elle est configurable en trois modes de conduite : normal / sport / race (où elle devient entièrement manuelle). Elle dispose de palettes fixes derrières le volant et du multi-change down qui lui permet de rétrograder automatiquement plusieurs vitesses "à la volée" lors de freinage appuyé". Cum era cu schimbatul in jos? This post has been edited by centurion: 27 Mar 2013, 22:38 |
--------------------
-
-
-
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#685
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Cutia DSG a VW cica schimba in 8 ms...oricum, vorbim acum din ce au condus si scris altii. Care zic cam asa:
"Out goes the satisfying, short-throw manual of the old RS, in goes a double-clutcher. Renault claims the cogs physically tag-team in 150 milliseconds, but it's the command-to-obedience time we're interested in. And guess what? It's just a touch too slow... even when you've selected Race mode and reduced shifts to their minimum time. And unlike some really sharp DSGs, you have to stay one step ahead of it. At one point on our drive, while braking hard from fourth gear for a hairpin, the display screen showed it had preselected fifth when third was obviously inevitable. Average flappy paddles, softer suspension and extra doors mean the new RS isn't the car it used to be. It's still a bundle of fun, but we expected more" http://www.topgear.com/uk/car-news/renault...rive-2013-03-14 Asta e un exemplu, ideea e aceeasi si la altii. E clar ca nu mai e modelul destul de extrem care era inainte. Ceea ce e cam trist, pentru ca asta il diferentia de Polo, Fabia sau Corsa. This post has been edited by Synyster: 27 Mar 2013, 22:50 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
centurion |
![]()
Post
#686
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Eu nu inteleg cu ce era "mai extrem" modelul precedent. Adica asta nou e mai rapid, accelereaza mai repede, arata mai bine dupa gustul meu .... unde e avantajul celui precedent?
|
--------------------
-
-
-
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#687
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
O masina mai rigida, cu o cutie manuala bine etajata si placut de manevrat, si un motor de inalta turatie, va fi intotdeauna mai "fun to drive" decat o masina cu cutie automata si suspensie mai blanda. Nu cumpara nimeni un hot-hatch pentru timpi pe circuit, ci pentru distractia pe care ti-o ofera conducandu-l pe drumuri obisnuite...si se pare ca noul model nu e la fel de distractiv, cel putin in acceptiunea unor indivizi care s-au dat cu fel de fel de masini. Nu zic ca e naspa Clio 4 RS, in niciun caz, dar pentru mine nu mai e la fel de atragator, pentru ca ii lipsesc exact elementele pe care le apreciam la precedentul (motor + cutie de viteze)
![]() Un pic off-topic, am condus de curand noua Mazda 6 2.0 benzina, cutie manuala, 165 cp. A fost absolut senzationala, mi-a placut mai mult decat orice masina fara pretentii de clasa de lux pe care am condus-o...desi pe hartie e sub alte masini cu care am mers. E vorba de senzatia pe care ti-o ofera o masina, anumite masini iti ofera senzatii chiar daca nu inseamna neaparat eficienta sau performanta in tabele de masuratori This post has been edited by Synyster: 27 Mar 2013, 23:24 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
centurion |
![]()
Post
#688
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Sa faci un test cu amandoua si sa imi spui impresiile tale. Alea vor fi cele reale. Nu ce spune un jurnalist sau altul. Apropo, cei pe care i-ai dat exemplu, spuneau despre un Scirocco 2.0 TFSI ca nu trage. Normal, cand te dai jos din Aventador si apoi te urci in Scirocco, normal ca nu trage.
Timpii respectivi de acceleratie, reprize si viteza maxima conteaza la o masina sport sau sportiva si nu tin doar de circuit. Si cum cifrele nu mint, avantajul este de partea lui Clio 4 RS. Si mie imi place Mazda MX-5, m-am urcat in ea si apreciez tocmai simplitatea masinii. Dar recunosc ca este total depasita comparativ cu celelalte roadstere. Idem Clio RS 3 vs RS 4. Una este placerea subiectiva si alta este situatia reala, data de cifre. PS: Hai ca am postat simultam exemple despre Mazda...... ![]() This post has been edited by centurion: 27 Mar 2013, 23:27 |
--------------------
-
-
-
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#689
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Sper sa pot face un drive-test cand va aparea noul RS...desi imi vine greu sa cred ca se poate intampla...adica a fost scurt si nu prea concludent testul cu Clio 4 dci, putina fataiala prin oras, ma indoiesc ca pun ei la dispozitia unui om obisnuit care le intra in showroom RS-ul, pe un traseu care sa presupuna cateva viraje, si un loc unde sa poti sa ii dai mai mult de treapta a treia
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
catalinache |
![]()
Post
#690
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 9 October 06 ![]() |
Salut,
Tocmai ce am facut drive-test la Serus cu Clio 4 (in echiparea de top) cu motorul 0.9 Tce. La prima vedere consumul prin oras mi se pare cam mare (10.9 litri la suta de km --- aratat de calculator ca o medie pe 950 km). Bine, carcatosii vor spune ca masina respectiva este frecata in Bucuresti si pe distante scurte, de multi soferi cu stiluri diferite de conducere. Nu pot spune ce reprize are motorul 0.9Tce fiindca nu am avut voie sa mergem pe autostrada. Ca sa nu mai spun ca eram interesat sa vad si ce consum extern are... De asemenea, nu pot aprecia nici sistemul Start & Stop cu recuperarea energiei la franarere fiindca am avut probleme cu el. Motorul se oprea de tot si a trebuit sa-l decuplez... Probabil ca a fost vina mea fiindca era prima data cand il utilizam. Totusi, eu am un Fiat Panda 1.2 pe benzina fabricat in martie 2007 care nu sare de 7.2 % in traficul din Bucuresti desi a fost frecat zi de zi de 2 incepatori. In exterior consuma sub 5.5 %. Nici spatiul din interior al Clio 4 nu mi-a creat o impresie foarte buna. Doi oameni cu geci pe noi am stat ingramaditi umar la umar pe scaunele din fata. In general, calitatea materialelor de interior este peste Logan si peste vechiul Panda. Sistemul de navigatie al Clio 4 este entry-level, se vede slab in lumina soarelui si are o rezolutie mica. Hartile nu sunt upgradabile in prezent. Se zvoneste ca Renault isi va face un fel de market on-line cu aplicatii diverse, dar e doar o chestiune de marketing. Nu exista nici un site (aflat in orice stadiu de dezvoltare), nici un demo si nici macar termene. Atasez planul de service oficial cu tarifele estimate de Renault pentru revizii pentru Clio 4. Costurile par atractive dar fiindca sunt date de producator, nu am incredere in ele. In Franta am vazut Clio 4 Estate si parca mi-a placut mai mult ca design. Mentionez ca avea motor 1.2 Tce, ceea ce nu exista la noi. This post has been edited by catalinache: 28 Mar 2013, 00:17 Attached File(s) ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan
Privilege iulie 2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 06:44 |