Electrica R 19
![]() ![]() ![]() |
Electrica R 19
BLUE R 19 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|||
tomas |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Salutam un nou membru al acestui forum.
Referitor la problema ta: 1 ai putea schimba contactul cu unu de dacie dar atentie la firele contactului initial; 2 in prima treapta a cheii de contact nu trebuie sa se aprinda nimic la bord,dar trebuie sa-ti mearga casetofonul si ventilatorul de bord.Oglinzile daca sunt electrice ar trebui sa mearga fara chei in contact pentru ca acolo exista curent permanent. 3 abia la a 2 a trepta a contactului,adica atunci cand se aprinde bordul,poti manevra geamurile,deoarece acele motorase au nevoie de ceva curent mai puternic pentru manevra. Nu iti recomand sa ti contactul pus pt ca nu vrei sa afli cat costa toate cele. Sper ca ti-am fost de ajutor. |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
tomas are perfecta dreptate.
ai umblat cumva prin bord ? ai legat casetofonul aiurea ? Atentie !!! daca cumva la casetofon legi firul galbe, impreuna cu cel rosu adica daca le uesti vreau sa zic....vei avea anomalii de functionare...iti vor merge semnalizarile fara chei, bricheta de asemenea si este normal sa mearga asa pentru ca tu unesti doua plusuri din instalatie. Radioul iti merge si fara chei in contact ? Verifica cu un alt contact....pune unul original...sau cel mult de Logan...poate fi la fel ? Verifica astea si apoi ne mai auzim... |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Te salut si eu Tomas si multumesc pt raspuns.
Contactul nu ma grabesc sa-l schimb ca ma descurc cu el. Principalul deranj este ca trebuie sa comut pe treapta Motor ca sa folosesc geamurile cu motorul oprit-dupa care sa intorc cheia ca sa nu afectez aprinderea. Mie mi se pare normal ca geamurile sa functioneze pe Accesorii. Nu? Mai intai vreau sa ma edific asupra modului de functionare corect La Dacia Nova pe treapta de Accesorii stiu ca bordul se aprinde, apoi pe Garaj se stinge urmand sa se aprinda din nou pe Motor - despre geamuri si oglinzi nu ma pronunt ca nu le are. La R 19-le meu se aprinde Bordul doar pe ultima pozitie (Motor) evident exceptand Demaror care nu este statica Ai spus ca pe prima treapta ( Accesorii ?)nu trebuie sa se aprinda bordul, sa mearga radio si ventilatorul, oglinzile fara contact. La mine este asa: bordul nu se aprinde , radioul merge, ventilatorul nu merge(nu sunt sigur acum) oglinzile nu merg. Ai spus ca doar la doua treapta (Motor ?) trebuie sa mearga geamurile. Cand am reprodus ce ai spus am luat in considerare treptele(pozitiile) excluzand de la numaratoare treapta Stop si Garaj Pozitiile contactului sunt asa: 1 St Stop 2 A Accesorii 3 Garaj - este marcata doar linia dar la unele masini scrie si G 4 M Motor 5 D Demaror Te rog sa ma lamuresti si pe mine. Scuze pentru insistenta 23 Sep 2010, 20:52: renault 19 TSE multumesc pt raspuns Radio-ul este precum am luat-o, dar la cablurile lui nu par sa fie improvizatii-cred dupa cum arata ca are chiar mufa originala, cu toate ca radio/cd-ul nu este cel original. In schimb nu este compatibil cu comanda scurta de la volan, pentru care am mufa libera. Semnalizarile si bricheta(chiar daca nu fumez) functioneaza normal Radioul cred ca nu merge fara contact, functioneaza pe accesorii si motor This post has been edited by BLUE R 19: 23 Sep 2010, 19:52 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
tomas |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Nu este nici un deranj,te ajutam si noi cu ce putem.
Asa este si contactul meu,numai ca in loc de G(garaj) am o liniuta. Teoretic ducand cheia de contact in acea pozitie,poti scoate cheia din contact(chestie legata de directia masinii lasate in servis) Oglinzile electrice merg fara chei in contact,deoarece au curent permanent(gen plafoniera). In pozitua A(accesorii)TREBUIE sa-ti mearga NUMAI ventilatorul si casetofonu masinii. In pozitia G se opresc toate. In pozitia M se aprinde bordul merge iarasi casetofonul,ventilatorul,geamurile,iar cand duci cheia spre D se sting toate pentru cateva secunde 2 3 maxim pana porneste motorul apoi toate isi revin. Ai cosmote sau mess? 23 Sep 2010, 20:22: Inclusiv la masinile astea noi se procedeaza asa,adica invarti cheia de contact pana se aprine bordul si apoi cobori sau urci gemul/ile,toata chestia dureaza 2-4 sec,depinde de comanda data directa sau deschiderea pe secvente dar asta e alta treba. This post has been edited by tomas: 23 Sep 2010, 20:22 |
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Atunci inseamna ca functioneaza optim contactul - eu vroiam sa-l desfac iarasi.
Modul asta de functionare o fi o masura de securitate pentru a scadea probabilitatea de accidentare a copiilor mici ramasi singuri in masina dar in posesia cheii. Ceva de genul ca trebuie sa invarta mai mult cheia ca sa reuseasca. Sau poate nici asta nu poate daca exista vreun sistem antidemaraj. La Nova pe accesorii se aprind martori la bord. Un unchi mi-a spus ca la un Renault Symbol poate deschide geamurile pe accesorii Am Cosmote |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
BLUE R 19 - contactul iti functioneaza normal, treptele functioneaza la fel ca la orice masina si noua si veche e la fel. eu am symbol de nou nout si nu se deschid geamurile pe accesorii. in legatura cu dsn...nu mai discutam, poti pune contactul si sa se aprinda farurile...
contactul de logan merge pe r19 in locas si la functii, tot 4 fire are, problema intervine la mufa, nu e la fel si nici papucii nu au aceeasi dimensiune, deci ca sa il montezi trebuie sa spargi mufele sa tai papucii originali si sa pui altii sau sa legi firele pe direct. a...si nu are aceleasi culori, trebuie sa o iei pe basbaite. app eu am tot setul de yale de logan din pacate si merge de fluiera, insa am facut mici modificari. o seara buna! |
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Stie cineva la R19 ph 2 pentru ce este conectorul localizat chiar in spatele bateriei, invelit intr-un manson de cauciuc alcatuit din doua mufe de cate 14 biti, adica 28 de biti in total. Cablul iese din habitaclu este gros, mufa si ea mare. La mine nu este conectata la nimic. Probabil preechipare pt alarma ?
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#9
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Rotund?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Patrat! Mai exact conectorul (mufa) este alcatuit din doua mufe independente aprox identice dreptunghiulare. Fiecare din cele doua mufe are doua randuri paralele decate 7 biti (papuci) deci 14. mufele astea doua sunt alaturate formand astfel 28 biti. Mufele sunt acoperite cu un manson patrat din cauciuc negru.
Manunchiul de fire al conectorului este evident unul gros. Cablul iese din habitaclu in spatele bateriei prin colt, are dupa asta cam o lungime de antebrat terminandu-se cu mufa descrisa mai sus. Nu este conectata la nimic. 24 Sep 2010, 01:32: Fostul proprietar mi-a spus ca este de la o unitate de inchidere centralizata dar nu cred pt ca inchiderea functioneaza de la butonul interior si de la cheie. Doar telecomanda nu functioneaza insa nu are cum pentru ca am vazut ca pe circuitele de la telecomanda si receptor sunt inscrise coduri diferite-chiar daca apropiate. Nu este nici de la unitatea AC , aici mufa si cablul aferent sunt mai mici fiind conectat in unitatea de AC ( cutia neagra dreptunghiulara de marimea unei palme montata le corpul aerotermei de AC cea in care es afla evaporatorul. Eu banuiesc ca ar fii o preechipare pentru alarma, dar nu sunt sigur. This post has been edited by BLUE R 19: 24 Sep 2010, 00:32 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
tomas |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 4 January 09 From: RM.VALCEA ![]() |
Pune si tu o poza.
|
--------------------
RENAULT
19 1.8I
1995 BERLINA
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Nu am momentan posibilitatea
Nu are nimeni in spatele bateriei o astfel de mufa? |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
romeo3108ro |
![]()
Post
#13
|
![]() Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest ![]() |
daca vrei ca geamurile sa functioneze pe accesorii de ce nu muti tu alimentarea lor pe accesorii?
|
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
romeo3108ro este o idee buna! Te rog sa-mi dai si mie niste sfaturi despre modul de realizare intr-o maniera eleganta, daca te pricepi ceva la electrica auto.
Daca stau sa ma gandesc... asa la prima mana, cred ca ar trebui legat plusul de alimentare pt motoarele geamurilor inainte de bifurcare spre fiecare usa cu iesirea contactului pentru Accesorii (unul din cele doua fire de la mufa gri ?). Dar in acelasi timp trebuie mentinuta conexiunea cu pozitia Motor fara a alimenta pe accesorii altceva in plus fata de geamuri. Daca nu ma insel in circuitul de elimentare exista si relee...nu? 25 Sep 2010, 19:28: Exista si varianta alimentarii permanente, poate de la oglinzi (aici firele au cumva sectiune mai redusa). butoanele cu impuls de la geamuri necesita relee nu? This post has been edited by BLUE R 19: 25 Sep 2010, 18:28 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Va rog sa-mi confirme cineva care stie, daca la sistemul original de inchidere centralizata, in interiorul receptorului de la parasolar, precum si al cheii cu telecomanda, pe hartia lipita acolo trebuie sa fie inscris acelasi cod.
Eu le am diferite si nu merge actionarea prin telecomanda. |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
de regula trebuie sa scrie frecventa radio 315MHz sau 433MHz . mai mult ca sigur 433 pt europa si 315 pt asia parca. in principiu ar trebui sa scrie acelasi lucru ca sa functioneze!
|
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Ma refer la hartia lipita peste circuit. Este un numar lung care are si ceva litere parca.
De valoarea frecventei nu m-am uitat. Sistemul opereaza in infrarosu. This post has been edited by BLUE R 19: 22 Oct 2010, 23:58 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Pune alarma conectata la inchiderea centralizata. Vine cu 2 console.... una o pui la chei, cealalta de rezerva... te costa 100 roni alarma si 100-150 montarea si nu mai ai probleme.
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Multumesc, dar as vrea sa fac telecomanda ei, de-aia m-am interesat.
Nu ma complic cu o alarma, la banii astia mai bine imi iau parbriz si stop. |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
am eu tot kitul de inchidere centralizata original.
da PM si discutam. daca nu ma insel, masina asta de am luat motorul de pe ea avea si alarma antidemaraj, cu cod. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Masina mea are carburator. Alarma originala sau antidemaraj n-a avut, asa ca mufa de conexiune a receptorului IR din plafon are 4 fire din 6 spatii (receptorul are 6 dungi)
Citisem asa in fuga pe niste documentatii (dar s-ar putea sa ma insel), ca la cele cu injectie functionarea telecomenzii opereaza prin intermediul unitatii de comanda a injectiei. Asa este ? This post has been edited by BLUE R 19: 25 Oct 2010, 00:39 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
da, se poate sa fie asa.
nu stiu sigur. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th August 2025 - 16:31 |