1.5 dci - intrerupe la rece sau in sarcina
![]() ![]() ![]() |
1.5 dci - intrerupe la rece sau in sarcina
georgeg |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 January 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2007-Fidji symbol 1.5dci 80cp
|
|||
Paul-Iasi |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 19 October 06 From: Iasi ![]() |
Salut si bine ai venit!
Nu trebuie sa te ingrijorezi, sper. La fel face si a mea cand este frig (ger), asta numai primele minute. Am programat-o la service si mi-au zis ca din cauza temperaturilor scazute se comporta asa si, ce-i drept, daca temperatura de afara este mai mare de -4 -3 grade, nu se mai manifesta fenomenul.. Vezi si aici: http://www.reno.ro/Trepidatii-socuri-pana-...dci-t97272.html This post has been edited by Paul-Iasi: 18 Feb 2008, 16:55 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- B-xx-xxx
2006 1.5dCi
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
poate la astea mai noi sa fie normal acest comportament
![]() Poate e probleme cu motorina, eu zic sa incerci cu golirea filtrului, si schimbarea motorinei (OMV). Nu ii lasa ca e in garantie si nu e normal sa mearga asa. |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
Abu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Normal ca nu e normal sa faca asa. Du-te cu ea la service si spune-le si ce ai observat ca poate trage aer pe undeva si de aia merge in suturi.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
crisolro |
![]()
Post
#5
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
stimabililor ... cu motorina OMV Sprint Diesel (nu Alpine!), toata iarna masina a pornit la prima cheie si aia scurta (nu sfert de cheie ca nu e dacie
![]() ce am observat eu e ca, cu cat e mai frig afara, cu atat relantiul e mai mare imediat dupa pornire ... la -10 grade era un pic peste 1000 (hai sa zicem 1000 ca s-o rotunjesc!) iar la -5 cam 1000 si la 0 grade sau un pic peste e undeva putin sub 1000 nu vreau sa te sperii, dar nu a accept sa mi se spuna ca e de la vreme, ca e iarna etc. ... poate de la combustibil, de la pozitia in care o lasi (sa-i bata nustiuce curent printre blocuri si drept in motorul tau astfel incat sa fie si mai frig - vorba tiganului) sau sa locuiesti in vreo depresiune de ainregistrat si -25 sau -30 grade ... da' te asigur ca nu face toate asa la un -10 sau chiar -15 (repet, nu amea cu OMV Sprint Diesel) ceva bule am vazut si eu pe furtunele alea de motorina dar cu motorul oprit, cu el pornit nu m-am uitat ... o sa ma uit de curiozitate This post has been edited by crisolro: 18 Feb 2008, 20:15 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
rados |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 14 November 07 ![]() |
in nici un caz nu e normal sa faca asa,dute peste ei (service) si nu te lasa aburit ,nu ai dat 10 000 de euro pe o masina care sa-ti dea in nas dupa 7000km,dar nu ma mai mira nimic ,asta e din ciclul <service renault> - creator de automobile ,numai ei puteau sa spun ca e normal asa ceva
![]() a ,si apropo ,nici la dieselul din 89 pe care l-am avut ca prima masina nu se intampla asa ceva(si am prins cu el -18 grade),asta ca sa-ti faci o idee despre ce vorbesc...succes cu maestrii din service....si tine-ne la curent pls....welcome to the jungle.... ![]() |
--------------------
renault
clio
- PH -- DOK
2002,1.5 dci
|
|
AndreiPavel |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 10 December 05 ![]() |
Salut, eu am avut problema cu bulele de aer si cu intreruperile cauzate de acestea, in vara, cand erau temperaturile alea mari, si cauza a fost la furtunasele care aduc motorina cadre filtru din rezervor, fiind usor gaurit, iar datorita temperaturii ridicate (caci numai cand era f cald facea) furtunasul se dilata si gaura aceea permitea aerului sa intre, si instalatia de alimentare prindea aer si normal ca dadea in nas motoru. Eu zic ca cel mai probabil e o problema cu conducta de alimentare. Mergi la un service si verific-o, si eventual schimb-o, pentru ca mai devreme sau mai tarziu, daca furtunasul respectiv are o problema, va ceda datorita uzurii si poate sa cedeze cand ti-e lumea mai draga.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2001 1.9 dci Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci BMW X5 E53 3.0d BMW E90 320d |
|
jfo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 5 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Bule de aer are si a mea dar numai cand e stationata iarna asta a pornit mai greu dar nu a dat in nas cei de la service au zis ca-i normal sa aiba cica toate au bule.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/
Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp D C i
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Nu e normal nici sa aiba bule de aer (spuma) pe circuit, nici sa dea in nas.
Spuma face dupa ce schimbi filtrul, pt ca motorina se amesteca cu aerul din filtrul gol. Ulterior circuitul fiind etans nu are de unde sa mai faca spume. Daca ![]() ![]() ![]() Am prins in iarna asta -24 grade, mi se lipeau degetele de poarta si masina n-avea nici pe naiba. Unde mai pui ca a mea are 170 000 km si motorina... Petrom, dar nu chiar de la pompa ![]() Dupa imaginea pe care mi-am facut-o eu asupra problemei tale tind sa cred ca problema este de la filtrul de aer. Ori are o fisura ori mufele furtunelor nu etanseaza cum trebuie. |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
thedave |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 24 February 08 From: Craiova ![]() |
Salut, si eu am avut probleme in iarna asta cu pornirea la rece....
Dupa vreo 2 ne-porniri (de fapt pornea motorul dar in 3-5 secunde pica) m-am uitat la furtunase si era numai spuma prin ele. Apoi cu cativa ochi in plus ne-am dat seama ca era fisurat furtunasul de la filtru de motorina la pompa de injectie si deci intra aer (si iesea si motorina pe acolo). Ideea e ca tocmai capacul de plastic de deasupra motorului fisurase furtunasul de la trepidatii deci este bine sa va uitati din cand in cand pe acolo. Cu ajutorul unor colegi, am schimbat furtunasul (destul de greu ca cel alb - siliconat - era aproape lipit de intrarile de plastic din pompa si filtru) cu unul din acela "la metru", dar negru. Nu am gasit pe nici unde (Craiova) furtunas transparent....decat la reprezentanta unde normal aduceau doar tot setul si bineinteles la un pret astronomic si numai la comanda in 2-3 saptamani. Problema e ca, de curand, iar am avut 2 ne-porniri cu motorul rece (dar afara destul de cald 12 grade). Demarorul invarte dar motorul nu porneste...Daca dau a doua oara la chei porneste. M-am uitat iarasi la furtunase cu motorul pornit, si vad ca pe cel de retur in rezervor sunt ceva bule, iar pe cel de retur de la pompa de injectie catre filtru apare ciclic o "bula" mare de vreo 3 cm. Din pacate furtunul de alimentare al pompei de injectie fiind negru nu mai pot vedea daca e aer pe el....Insa pe cel de intrare in filtru (cel de dupa para) nu apare nici o bula de aer. Acum nu stiu daca este normal ca pe furtunele de retur - atat de la pompa la filtru, cat si de la filtru la rezervor sa fie ceva bule de aer sau nu. Ce stiu sigur e ca pe furtunasul de alimentare filtru-pompa nu trebuie sa fie aer. Incerc sa merg la un "mester" sa vedem daca descoperim ceva, daca e tot legat de furtunase sau e altceva. La bord acum, toate indicatoarele sunt normale, insa cand a fost problema cu furtunasul fisurat la una din ne-porniri s-a aprins putin martorul de buji incandescente (care sugereaza fie o problema electronica, fie apa in filtru). |
--------------------
Renault
Symbol
2005 - Fidji 1.5 DCI, 80 CP
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
..... fie bujii incandescente.
Poate ai 1-2 arse. |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
thedave |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 24 February 08 From: Craiova ![]() |
Da este posibil si de la bujii (am aproape 40K km) am sa le verific si pe ele.
Insa daca se aprinde acel martor de incandescenta cu motorul mergand in carte scrie ca-i fie electronica, fie apa...iar in cazul meu atunci (motorul pica dupa 3-5 secunde de functionare) fusese lipsa de motorina ![]() Acum, asa cum am spus totul e normal in bord si inainte si dupa pornire, iar motorul odata pornit nu da semne de oprire ca inainte.... Sunt curios daca georgeg a mai descoperit ceva....mie mi-ar fii schimbat furtunasul la reprezentanta daca masina ar mai fi fost in garantie (insa iesise de vreo luna ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2005 - Fidji 1.5 DCI, 80 CP
|
|
verde |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Furtun silicon transparent se gaseste la tehnicosanitare e o trusa de perfuzii care are mai multe furtune un filtru niste conectori intr-o punga de plastic sterila .Asa ceva foloseam la dacie.Noua ni le procura un coleg a carui sotie face dializa si ne aducea dalea expirate.Singura diferenta ar fi ca e mai moale decat astea de reno nu sta asa batos.Si la capitolul aer azi am constatat ca la ralanti pe furtunul care intra in pompa cam la 15-20 sec se precipita niste aer.Cand fac rost de inca o pereche de ochi sau de picioare verific si in turatie.Deja ma bate gandul sa merg sa schimb filtrul de motorina.
This post has been edited by verde: 24 Feb 2008, 19:08 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
sergiu 24 |
![]() ![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 12 April 09 ![]() |
Am si eu o intrebare pt cei care au clio symbol fidji.am achizitionat si EU una noua in luna noiembri 2008 ,are aproape 8000 km si am impresia uneori ca intrerupe motorul. AM PUS SI ADITIV IN MOTORINA CICA PT CURATAT INJECTOARELE ( DURA LUBE) SI MOTORINA DOAR DE LA ROMPETROL (EFIX) POATE SA FIE DIN ACEASTA CAUZA? SAU SUNT EU PARANOIC. VOI CE SPUNETI? ATI INTAMPINAT ASA CEVA?
This post has been edited by sergiu 24: 12 Apr 2009, 11:12 |
--------------------
renault
symbol
2008 1.5 dci
|
|
crisolro |
![]()
Post
#15
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
masina este (ar trebui sa fie
![]() cat despre aditivi ... la 8000 km!!?? ... eu n-as pune nici la 80.000 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
reptileq |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 21 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Am observat si io iarna asta ca dupa pornire motorul nu torcea tocmai regulat. Avea mici oscilatii dar nu deranjant si nu ceva gen intreruperi. Pornirea s-a facut mereu fara probleme iar cand motorul se incalzea nu mai facea. Am sesizat problema la revizie si mi s-a spus ca e in principiu de la motorina care e rece, si pana se incalzeste, bla bla bla....
![]() |
--------------------
Renault
Megane RS 265 Cup
2013
|
|
tatelu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 6 April 08 From: Campulung Muscel ![]() |
Posibil sa fie si din motorina pe care o folosesti.Eu am constatat altceva.Am schimbat motorina si am bagat de la rompetrol si se simte ca mere mult mai bine motorul ba parca consuma si mai putin.
|
--------------------
renault
clio
- AG 00 XXX
2006 symbol Sa auzim de bine!
|
|
georgeg |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut
Am intarziat ceva vreme, dar am revenit cu info nou. In iarna aceasta am dus masinuta la a.cob (pot spune ca au fost chiar amabili), au gasit un injector defect. Pana la urma le-au schimbat pe toate 4. Problema s-a rezolvat partial, nu mai trepideaza cum o facea, dar cu motorul rece inca se mai sesizeaza fluctuatii ale turatiei, timp de 30sec - 1 min de la pornire. Dupa cum am mai citit pe-aici, nu sunt singurul care intalneste aceste manifestari. Se pare ca va trebui sa ma resemnez, si sa convietuiesc in continuare cu motorasul meu balbait ![]() Dieselul common-rail este foarte economic dpv al consumului, insa este un sistem foarte sensibil si usor de dat peste cap, la unii dintre constructori. Urmatoarea mea masina va avea motor fara pretentii, pe benzina, pentru ca e cel mai fiabil. |
--------------------
Renault
Symbol
2007-Fidji symbol 1.5dci 80cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 22:28 |