Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

3 probleme Megane Classic

sans_doute
post 21 Apr 2009, 09:28
Post #1


Asa-zis membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 29 May 08
From: Iasi




Hristos a inviat !
Voi fi scurt si la obiect:

1. Am schimbat cureaua de transmisie (de fapt toata distributia) in octombrie 2008 (de atunci am mai facut 5-6000 km). Intamplator am observat ca desi nu au trecut decat 6 luni, este destul de roasa pe marginea din dreapta (cum privesti din fata). Este posibil sa atinga undeva? La service au observat niste asperitati pe rola intinzatoare si mi-au zis ca asta ar putea fi motivul, insa nu inteleg cum, din moment ce cureaua "circula" pe partea ei interioara pe rola, iar uzura a aparut pe fata exterioara. Este riscant sa se rupa?

Se aude de asemenea unui "shuierat" discret din zona mecanismului de distributie. Aveti idee daca ar putea avea legatura?

Sunt 2 role intinzatoare la distributie?

2. Am constatat ca atunci cand motorul este cald (temperatura optima), uneori nu-mi porneste la prima cheie. Problema e ca nici macar nu invarte, ci dupa ce rotesc cheia.. nu se intampla nimic - uneori ramane SERV aprins. Trebuie sa readuc cheia in pozitia initiala si sa incerc iarasi. De obicei reusesc dupa a 4-a sau a 5-a incercare. Dimineata cand mototrul este rece, porneste din prima (am citit si alte topicuri de pe forum pe aceeasi problema, insa nu am gasit niciun raspuns).

3. De ceva timp aud un zgomot surd pe spate dreapta. Amortizorul sigur nu e, e nou-nout, si am mers la service sa reverificam manopera - sta fix. Mi-au legat insa cablul de la frana de mana, pentru ca, zic ei, ar putea fi cauza zgomotului. Dar degeaba, iar altceva nu au descoperit. Aveti idee ce ar mai putea fi ?

Multumesc si sarbatori fericite in continuare!


--------------------
Renault Megane Classic 2002 1.6 16V
Ne mai auzim.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 21 Apr 2009, 09:38
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Da si tu un SEARCH de cate ori ai o problema si numai dupa aceea deschide un topic nou... sunt subiecte discutate.. in psecial cel cu nepornitul la cald... asa ca spor la cautat!!!


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sans_doute
post 21 Apr 2009, 14:21
Post #3


Asa-zis membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 29 May 08
From: Iasi




Ok, m-am lamurit la partea cu (ne)pornitul la cald, cum ca ar putea fi bobina de pe electromotor. Dar restul.. sau ceva asemanator nu am gasit.

Merci.


--------------------
Renault Megane Classic 2002 1.6 16V
Ne mai auzim.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 21 Apr 2009, 14:23
Post #4


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




nu stiu ce ai gasit tu... dar nu aia era problema.... cauta ceva despre senzor turatie volanta...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sans_doute
post 22 Apr 2009, 10:41
Post #5


Asa-zis membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 29 May 08
From: Iasi




Ok, merci. Totusi unde este pozitionata volanta? Curatarea acelui senzor se poate face si fara a se merge la service ?

Cu celelalte 2 probleme cum ramane? unsure.gif


--------------------
Renault Megane Classic 2002 1.6 16V
Ne mai auzim.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 22 Apr 2009, 11:41
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Adevarat A Inviat!

Senzorul de turatie volanta se afla pe carcasa ambreiajului. Identificarea "zonei" este destul de simpla, chiar intre motor si cutia de viteze. Cum te uiti la motor in partea dreapta a motorului, unde se termina acesta si incepe cutia de viteze. Daca sunt probleme de semantica, in ordinea asta, de la stanga la dreapta, este partea din fata a motorului unde ai identificat zgomotele la distributie, urmeaza motorul, partea din spate a motorului cu ambreiajul si carcasa lui ce face corp comun cu cutia de viteze. Senzorul este in zona asta.
La capitolul curea de distributie iti recomand sa ceri parerea unui alt mecanic. E prea costisitor sa risti o reparatie motor sau (la polul opus), sa intervi ca sa observi ca nu sunt probleme. Ajuta mult ca la problemele ivite sa pui poze edificatoare. Cu suieratul respectiv nu stiu ce sa iti zic, e prea subiectiv zgomotul indicat. Te lamureste mai bine un mecanic bun.
Pentru zgomotul infundat pe partea dreapta spate, macar pentru lamuriri, trebuie sa faci niste precizari: cand se aude, in ce conditii de incarcare, la ce denivelari (gropi sau gen limitator de viteza). Ar ajuta si numar de km. Apropos de zgomote, la puntea spate e cel mai usor sa inlocuiesti amortizorul dar daca sunt si alte probleme nu se infige oricine la o interventie. smile.gif


--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sans_doute
post 22 Apr 2009, 13:23
Post #7


Asa-zis membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 29 May 08
From: Iasi




merci mult pt descriere. tinand cont insa ca nu prea am legatura cu ceea ce inseamna masinile (altceva decat condusul blush.gif ), eram curios sa stiu daca acea curatare a senzorului de care s-a vbit pe alte topicuri se poate face si individual, fara service.

pt distributie, o sa revin cu poze.

zgomotul de pe spate se aude in general la denivelari, eventual gropi. la limitatoare de viteza insa se comporta normal, dar sa nu uitam ca pe acelea le trecem cu a 2-a smile.gif ideea e ca din acest motiv am si schimbat amortizoarele.. pentru ca unul era curs, si se auzea un zgomot destul de enervant. ceea ce se aude acum e un altfel de zgomot, comparabil cu cel de pe fata atunci cand sunt duse bucsele. mecanicii nu au gasit nimic cand au urcat-o sus..


--------------------
Renault Megane Classic 2002 1.6 16V
Ne mai auzim.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 22 Apr 2009, 13:55
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




sans_doute a scris referitor la pct. 2: "Problema e ca nici macar nu invarte" deci nu are legatura cu senzorul de volanta ci cu electromotorul sau contactul electric de la cheie. Eu as verifica prezenta tensiunii la demaror si bobina bendix-ului in momentul punerii contactului, daca exista tensiune, problema e la "contactorul" bendix-ului.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 22 Apr 2009, 14:09
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Da, curatarea se poate face si individual, fara a merge la service. Nu este (inca) un tutorial cu operatiunea asta. Odata idenfiticat senzorul se demonteaza si se curata partea care face citirea volantei. Tot la demontare se poate observa ca el "citeste" reperele de pe volanta. Ca sa fiu si mai explicit voi reveni cu poze, nu?
Mecanicii stiu ei ceva, cum spuneam, nu vor/stiu/pot sa identifice defectiunile astea. Spre exemplu, suspectam suspensia de zogomote anormale pe spate stanga. Urmare? Am schimbat inelele tobei de evacuare pe motiv ca sunt "uzate", am cumparat amortizoare. La inspectia "individuala" am gasit sursa zgomotelor. Era aparatoarea de noroi, cea care acopera roata, facea contact intre cauciuc si toba. Rezolvare. Se fixeaza cu subururi.
M-as aventura sa descoperim impreuna tipul zgomotului dar voi fi catalogat ca "priceput", nu e in folosul nimanui. Daca te aventurezi sa identifici zgomotul calea ar fi sa urmaresti conditiile mai precis si dupa posibilitati/incercari sa reproduci sunetul. Ce pot sa spun, fara sa interpretezi, este ca ai sti la sigur daca ai trece de 2 ori prin aceleasi denivelari cand/cum face.
Sper sa nu fie vorba de uzuri la capetele de sprijin al barei de torsiune. Imi aduc aminte de intretinerea lor de pe vremea Oltcit-ului. smile.gif


--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sans_doute
post 22 Apr 2009, 15:14
Post #10


Asa-zis membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 29 May 08
From: Iasi




radunre: asa m-am gandit si eu initial, tinand cont de felul in care se manifesta. totusi nu e ciudat ca nu vrea sa porneasca/invarta numai atunci cand motorul este cald? dimineata porneste din prima, la fel atunci cand motorul este sub temperatura optima de functionare.

aurelul8: voi incerca sa aduc dovezi mai clare asupra zogomotului rolleyes.gif
bonus, pozele cu distributia

merci

22 Apr 2009, 21:22:
Am postat si pozele pt problema cu distributia. Dupa cum se vede, cureaua este roasa rau pe partea exterioara, dreapta.


DSC00128.JPG ( Size: 656.17k ) Number of downloads: 1522

DSC00129.JPG ( Size: 636.01k ) Number of downloads: 1580


Daca va uitati cu atentiela poza de mai jos, pe rola sunt niste chestii ciudate, nu e neteda.. niste asperitati. E una dintre cele 2 role mici, mai din spate. E cea intinzatoare? La service mi-au spus ca asta ar putea fi cauza. Ce parere aveti ?

DSC00130.JPG ( Size: 663.18k ) Number of downloads: 1563

DSC00131.JPG ( Size: 628.38k ) Number of downloads: 1447

DSC00133.JPG ( Size: 627.66k ) Number of downloads: 1413


This post has been edited by sans_doute: 22 Apr 2009, 21:22


--------------------
Renault Megane Classic 2002 1.6 16V
Ne mai auzim.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 23 Apr 2009, 07:29
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




sans_doute, treaba cu pornirea OK la temperaturi sub cea optima poate fii explicata prin dilatarea/contractarea pieselor in miscare ale demaror-ului. Nu stiu unde se afla demarorul la motorul tau dar cu siguranta nu e mare lucru sa te bagi sub masina (preferabil intr-un canal de interventie) si sa faci masuratorile respective, i-ti ia 10 minute. Ideea e sa excluzi defect la demaror si sa eviti demontara lui dupa care "mergi pe fir in sus" smile.gif, eu m-as uita direct la contactul cheii.

La cureaua de accesorii ai o rola de intindere sau o fulie care calca pe spatele curelei "busita" sau descentrata (ceea ce duce la verificarea rulmenti si lagare), aceste fulii/role trebuie sa fie perfect netede la suprafata de contact, slabeste intinzatorul, da jos cureaua de pe rolele care calca pe spatele curelei si verifica-le in amanunt.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cavaler
post 23 Apr 2009, 09:43
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 9 January 09
From: timisoara




ceau
eu am avut o problema asmanatoare la un vw polo classic 1.6 benzina 1998 daca mergeam un timp si opream motorul nu mai pornea deloc trebuia sa stau 5 ..15 minute si cu mai multe incercari pornea si am inceput sa schimb urmatoarele:
-contact(fara rezultat)
-bobina electromotor(fara rezultat.
in final am vandut masina si noul proprietar care cunostea problema a spus ca o rezolva si dupa un timp ma sunat ca aschimbat cablu de la masa si care la temperatura se dilata si nu facea contact.


--------------------
renault megane I 1999/ 1.6- 16v,RT/ grandtour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sans_doute
post 23 Apr 2009, 10:24
Post #13


Asa-zis membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 29 May 08
From: Iasi




merci. dar ce reprezinta mai exact cablu de la masa ? biggrin.gif


--------------------
Renault Megane Classic 2002 1.6 16V
Ne mai auzim.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shafu
post 23 Apr 2009, 10:48
Post #14


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




Cablul, de la baterie, pe borna minus (-), care in general e prins la celalalt capat de sasiu, motor, etc. Daca mergi la electrician ai sa vezi ca isi pune firul pentru nul(minus/masa) pe un surub sau ceva nevopsit de pe masina si cu creionul de la celalalt capat verifica.


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 23 Apr 2009, 11:00
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Super pozele! Exact de ce iti spuneam in primele posturi. Daca vei da detalii se gasesc solutii, indicii sau chiar raspunsuri la intrebari.
Referitor la cureaua (atentie de accesorii!), arata rau, ceva s-a intamplat cu aliniamentul rolelor/curelei si atinge/este atinsa de ceva. Trebuie intervenit, asta sigur. Costurile sunt mai mici decat la interventia asupra curelei de distributie. Iti dai seama ca din senin nu se intampla, mecanicii care au schimbat cureaua de distributie sunt responsabili, de altfel pot garanta doar montajul. dry.gif


--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sans_doute
post 23 Apr 2009, 11:26
Post #16


Asa-zis membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 29 May 08
From: Iasi




Aia e cureaua de accesorii nu de distributie?? Eu stiam ca cea de accesorii nu e la vedere, ci e undeva mai inauntru iar cea pe care o vedem in stanga jos cum te uiti la motor - e cureaua de distributie.


--------------------
Renault Megane Classic 2002 1.6 16V
Ne mai auzim.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 23 Apr 2009, 11:28
Post #17


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Cea prezentata in pozele tale este de accesorii...cea de distriburie este in lateralul motorului si ar trebui sa fie acoperita de un capac de plastic/tabla... si este are pe partea interioara dinti...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sans_doute
post 23 Apr 2009, 12:04
Post #18


Asa-zis membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 29 May 08
From: Iasi




Ok.. aflu chestii noi. Deci in principiu ar trebui sa fie mai simplu de schimbat, in ideea ca nu mai trebuie desfacut acel capac etc. Aveti idee cat costa ? Gasesc separat sau trebuie luat tot kit-ul ?

merci.


--------------------
Renault Megane Classic 2002 1.6 16V
Ne mai auzim.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 23 Apr 2009, 12:14
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Normal ca afli chestii noi.
Este mai ieftina decat cureaua de distributie. Acum daca vrei in absolut, preturile pentru un kit complet (curea distributie+2 role, curea de accesorii+2 role), in functie de producator, variaza intre 690 - 370 ron. Doar cureaua de accesorii e mult mai ieftina. O poti cumpara si separat avand in vedere ca ai avut cu kit-ul complet doar 6-7000 km. Pentru a afla preturi la cureaua de accesorii poti cauta la magazinele cu piese de import, tot ce iti mai trebuie este VIN-ul care este in talon.
Ce ai tu nevoie este un diagnostic profi de la un mecanic care te gaseste defectul si iti va inlocui doar peisele cu probleme. Daca vrei sa inlocuiesti doar cureaua asigura-te ca nu mai sunt probleme.


--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ISseby
post 23 Apr 2009, 12:32
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 9 September 08
From: Iasi




Salut. Si eu vreau sa-mi schimb kit-ul de accesorii si am gasit pe autokarma.ro. Preturile variaza in functie de producator.
Curea 6 caneluri : 57-80 lei
Rola intinzatoare cu AC: 320lei
Rola ghidaj: 74-245lei

Din pacate, rola intinzatoare e cea mai scumpa fiind cu AC, iar pretul asta e cel mai mic gasit pana acum.. (cea produsa de Renault costa 700lei).

Preturi pentru kit-ul de distributie, gasesti probabil tot acolo. Schimba insa pe langa role+curea si pompa de apa.


--------------------
Renault Megane Hatchback RXE 1.6/16v, 79kw, 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sans_doute
post 23 Apr 2009, 13:33
Post #21


Asa-zis membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 29 May 08
From: Iasi




Deocamdata nu cumpar nimic. Am facut o programare la BRAS, prima de altfel smile.gif, si voi vedea ce nu-i bun.
M-am cam saturat de mecanici ciudati de prin service-uri care pretind ca se respecta. Drept dovada, kiturile de distributie/accesorii sunt proaspat schimbate, doar cat a expirat garantia la manopera.

Stiu ca o sa raman cu portofelul subtirel, dar nu e amuzant sa vezi cum in fiecare zi ti se subtiaza cureaua de accesorii, mai ales ca urmeaza sa fac vreo mie de km cat de curand.

Bafta si merci.

23 Apr 2009, 13:58:
Total off-topic: desi am masina de 1 an jumate.. abia zilele astea am observat ca pe maneta din dreapta volanului (cea pentru functionare stergatoare).. am un intrerupator identic cu cel pe care il folosim pt aprinderea proiectoarelor. Spre rusinea mea, nu stiu pt ce e. Merci.

This post has been edited by sans_doute: 23 Apr 2009, 13:58


--------------------
Renault Megane Classic 2002 1.6 16V
Ne mai auzim.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 23 Apr 2009, 14:03
Post #22


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




La mine butonul de care spui...care de fapt sunt 2... primul ala cu linia punctata maresti sau raresti cadenta la stergatoare.... cand sunt puse pe intermitent...si eu mai am unul cu care pornesc stergatorul din spate...dar la tine ala nu cred ca este pt. ca vad ca ai berlina..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cavaler
post 23 Apr 2009, 17:26
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 9 January 09
From: timisoara




ceau
astazi am scos masina din servis toatal costuri pt ca sa rupt distributia in timpul mersului la o viteza 130 km/h 5000 de ture si dupa aia dand la automat pana am aflat ca am distributia rupta,-total costuri:4300 ron.
schimbat:
-kit distributie
-supape
-semeringuri
-ulei/filtru
-antigel
-bujii
-galerie sudata(descoperita la demontare motor)
-tampon motor dreapta (rupt descoperit la demontare motor)
-transportata de la Filiasi-Timisoara pe slep.

This post has been edited by cavaler: 23 Apr 2009, 17:30


--------------------
renault megane I 1999/ 1.6- 16v,RT/ grandtour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fuscus
post 23 Apr 2009, 20:49
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 193
Joined: 10 April 07




salut

cred ca problema pe care o ai vine de la fulia alternatorului.sa fiu mai explicit:

anul trecut cu o saptamana inainte de nunta mea (ca m-am insurat si eu ca tot omu tongue.gif ) s-a dus pe pluta fulia de la alternator.cum stresul ere mare m-am dus la cel mai apropiat service si am vrut sa comand o fulie care ajungea in magazin peste 2 zile,dar aveau pe stoc una aproape identica dar de Peugeot.

am pus mecanicul sa o demonteze pe a mea si am montat-o pe cea de Peugeot,montata alternatorul pe masina ,dat cheie rezultat: masina functioneaza impecabil dar.........cu o mica exceptie: atunci cand virez MAXIM stanga sau dreapta cureua de accesori freaca pe intinzatorul ei si se aude un scartait de sub capota .daca dau drumul un pic volanului atunci scartaitul dispare.........

s-ar putea ca si tu sa ai aceasi problema......oricum cureaua mea de accesorii arata exact ca a ta de uzata.....deci pote fi una din solutii pt problema ta

bafta !


--------------------
Renault Megane 1 1,9 dCi 75 kW 102 cp 2001, Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sans_doute
post 24 Apr 2009, 09:05
Post #25


Asa-zis membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 29 May 08
From: Iasi




Ar putea fi o varianta, mi-a zis si un mecanic de ea. Problema e ca la mine se aude zgomotul ala ciudat si daca sta pe loc, cu rotile drepte.
Dar ramane sa merg marti la reprezentanta.. si apoi voi posta atat cauzele cat si costurile. Cine stie, poate mai ajut pe cineva cu aceeasi problema tongue.gif

This post has been edited by sans_doute: 24 Apr 2009, 09:09


--------------------
Renault Megane Classic 2002 1.6 16V
Ne mai auzim.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shafu
post 24 Apr 2009, 10:38
Post #26


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




Fuscus ai grija ca scartaitul s-ar putea sa fie de la pompa de servo! Ori se duce ori e ceva in neregula de la montaj. Te sfatuiesc repede sa cauti problema. Cand virezi la maxim de volan nu se invarte si motorul ci doar pompa actioneaza mai mult si in gol. Vezi ca in carte scrie sa nu virezi volanul maxim (2 mm mai putin ca pompa sa nu "forteze in gol"). Era bine cand ai schimbat fulia sa fi schimbat si cureaua de accesorii sa nu se fi "intins" la manopera.


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sans_doute
post 29 Apr 2009, 09:43
Post #27


Asa-zis membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 29 May 08
From: Iasi




Asa cum am promis, revin cu informatii:

Problemele cu pornirea - trebuie dat jos electromotorul si curatat de la A la Z (inca nu am facut lucrul asta, deci nu stiu cat va costa, dar in principiu vreo 3 ore de manopera.. dupa aprecierea lor)

Probleme de la cureaua de accesorii - cand am facut revizia (respectiv la Auto Center), se pare ca a fost facuta treaba de mantuiala (sincer nu ma mir, tinand cont ca parca vazusera pt prima data in viata lor Renault). Am schimbat kitul de accesorii si fulia alternator. Acum totul e impecabil, si am iesit si mai ieftin cu manopera - 1h. Pret: 600 si ceva de RON.
Bafta.

This post has been edited by sans_doute: 29 Apr 2009, 09:44


--------------------
Renault Megane Classic 2002 1.6 16V
Ne mai auzim.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelul8
post 29 Apr 2009, 13:01
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 220
Joined: 16 March 09
From: Ploiesti




Sper ca nu esti dezamagit de rezultat (cautari si discutii pe forum). Acum ca ne spui de demaror pentru mine este logic - una din posibilitati. Cureaua de accesorii doar din montaj aiurea face genul asta de uzura. Nu mai stiu de zgomotul de pe spate, ce ai mai aflat? A mai facut?


--------------------
Renault Megane - PH 07 KKA 2000 1,6 16 v rxe bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cavaler
post 3 May 2009, 10:18
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 9 January 09
From: timisoara




ceau
a mai patit cineva in timp ce mergea cu masina sa se desfaca fulia alternatorului?


--------------------
renault megane I 1999/ 1.6- 16v,RT/ grandtour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sans_doute
post 4 May 2009, 09:13
Post #30


Asa-zis membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 29 May 08
From: Iasi




Zgomotul de pe spate inca mai e.. nu mi-e clar insa de unde vine. Cei de la reprezentanta mi-au zis ca mai degraba ar fi posibil sa fie de la portiera, din cauza ca ar fi mai ros chederul.. si intr-adevar daca apesi pe ea, cand este inchisa, se aude ceva asemanator. Nu stiu ce as putea face in situatia asta blink.gif

Credeti ca problema de la pornire se va rezolva doar cu o curatare a electromotorului ? Totusi de ce face probleme numai la cald.. ?


--------------------
Renault Megane Classic 2002 1.6 16V
Ne mai auzim.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 23:10
Dacia