Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 8 9 10 11 12 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic

bubu782001
post 30 Jan 2010, 10:42
Post #271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Fie protectia si cum ai zis tu (cu o doda) - in general e mai mult de o dioda acolo, gandeste-te ca in computere sunt stabilizatoare de tensiuna la 3.3v la 5v, mai ales 90% din computere sunt in tehnologie SMD facute - adica munca destul de multa sa le faci.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 1 Feb 2010, 18:11
Post #272


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Buna.Sunt nou pe forum,nou si in ce priveste detinerea unei masini,nou si in ce priveste modelul,Renault Twingo.
Cineva imi aduce (prin niste cunostiinte) un Twingo din alta tara si sunt cam varza la mecanica.Spuneti-mi va rog la ce sa ma uit sau unde,cat de cat sa nu par bun de tzepuit.Nu stiu exact modelul, dar mi-a spus ca-i dupa 2000,oricum nu-i dupa 2007.Plafon din piele.Mi-a zis ca face el RAR iar cum nu am trecut nici prin asta vreodata trebuie sa inteleg de-aici ca o inmatriculeaza el,dar ITP-ul se face odata cu inregistrarea masinii?Sau trebuie sa mai fac si eu odata ITP sau RAR?Ar fi bine sa vad si eu ce poate motorul etc,daca l-as face si eu odata.
Multumesc anticipat si imi cer scuze daca am postat in locul gresit. biggrin.gif

This post has been edited by Alexium: 1 Feb 2010, 18:40


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 1 Feb 2010, 19:12
Post #273


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Salutare ! In cazul tau totul tine de noroc ,sa ai norocul ca tipul de care spuneai sa-ti aduca o masina buna .Daca nu stii mai nimic in domeniul mecanicii sau a masinilor ,bazeaza-te pe un service bun unde sa-i faci o testare amanuntita inainte sa cumperi masina .Succes !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 3 Feb 2010, 01:22
Post #274


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Multumesc de sfat.


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 3 Feb 2010, 13:02
Post #275


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




@Alexium

Pentru a circula cu o masina in Ro,adusa din alta tara sau chiar noua cumparata (neinmatriculata in Ro) ai 4 lucruri de facut dpdv legal:
1.Omologarea ,asta se face la RAR si prin asta masina ta primeste Cartea de identitate (buletinul de identitate al masinii),costa cam 250lei si nu conteaza daca o face cel care-ti aduce masina sau chiar tu.In urma omologarii (presupunand ca nu ai pobleme tehnice gen frane proaste, gaze peste limita,..etc) masina este apta pentru a putea rula in Ro ...dar nu pana (vezi pasii urmatori).Inmatricularea costa undeva pana la 100-200lei (nu mai stiu exact)
2.Achitarea taxei de poluare (sau cum ii zice acuma)-->asta se face parca la Politie (pe baza Cartii de identitate , de unde reiese ce norma de poluare are masina)-->intreaba la RAR ca-ti zic ei unde sa mergi.In prealabil poti cauta pe net un calculator taxa de poluare, sa vezi cam la ce suma te astepti sa platesti.
3.Inmatricularea masinii,asta se face la Politie si prin asta masina ta primeste Certificatul de inmatriculare (Talon) + numere de inmatriculare.
4.In acest pas se va face si Asigurarea Obligatorie Auto (RCA)->Asta o faci unde vrei tu, la care ti se pare mai ieftin/avantajos.

Dupa ce ai facut astea, poti circula cu ea pe unde vrei

sofer5.gif

This post has been edited by azaghorth: 3 Feb 2010, 13:05


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 3 Feb 2010, 19:36
Post #276


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




Taxa de prima inmatriculare se plateste la trezoreria orasului tau pe baza Certificatului de Inmatriculare. Cand te duci la RAR cere sa ti se faca si Deprecierea Auto, costa vreo 250 de lei. Daca nu ai pe masina servo, ABS, airbag-uri, clima sau are mai multi kilometri decat este prevazut pentru varsta ei, toate astea iti reduc taxa de prima inmatriculare. Mie personal mi-a scazut la jumatete. Dupa ce ai platit si taxa trebuie sa mergi la primarie la taxe si impozite sa o ia in evidenta si sa platesti impozitul masini pe anul in curs, dupa care cu toate actele astea plus asigurarea masinii facuta pe cel putin 6 luni mergi la politie pentru inmatriculare. Pentru a fi mai usor cauta un birou de inmatriculari auto, dai ceva banuti in plus dar de ajuta mult cu actele. Succes!


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 4 Feb 2010, 01:07
Post #277


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Multumesc.Sper sa nu aiba multi kilometri smile.gif


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 4 Feb 2010, 10:27
Post #278


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




In Cluj avem langa Politie niste firme care se ocupa cu inmatriculari,acolo platesti tot ce trebe in legatura cu radiere,inmatricularea,taxe si impozite pt primarie (nu mai trebuie sa mergi pana la Primarie)...etc;depinde de fiecare orash cum are organizat...smile.gif.Poti face si RCA acolo daca vrei,taxa aia vietii de poluare/prima inmatriculare se putea plati ori la Politie ori la Trezorerie,...iar depinde de organizare.Eu de exemplu am platit la Politie. biggrin.gif Apoi am depus dosarul pentru recuperare bani, si am recuperat 500euro, pe care i-am ridicat de la Trezorerie...

Bafta


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 4 Feb 2010, 15:38
Post #279


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Eu stau in Piatra Neamt.RAR e prin Savinesti,la 10 km langa oras.4-5 zile si ma apuc de treaba.Va multumesc rolleyes.gif

This post has been edited by Alexium: 4 Feb 2010, 15:39


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipikao
post 6 Feb 2010, 19:38
Post #280


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 24 September 09




Alexium...nu trebuie sa ai neaparat foarte multi kilometri ca sa treaca testul de reducere a taxei. De exemplu a mea am luat-o la 135 000 km si e din 1996, nu e mult zic eu, pe net gasesti masini de 5-6 ani cu peste 200 000 km, si totusi a trecut testul. Nu stiu exact ce criteri au dar cred ca ei considera ca fiind o masina buna o masina cu care s-a circulat in jur de 7-8000 de km pe an. Anul trecut in septembrie cand am inscri-o pe a mea [masina] avea 13 ani deci ar veni cam 10 000 km pe an circulati. Fara "depreciere" trebuia sa platesc 480 euro taxa de prima inmatriculare, euro 2, in final am platit 200 euro.


--------------------
renault twingo C06 07/1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 6 Feb 2010, 22:09
Post #281


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Cel care mi-o aduce face un targ bun cu mine si sper sa rezolve el pt mine,in ce priveste taxa.Pe mine ma preocupa unde si ce fac dupa inmatriculare,odata ce e pe numele meu:daca mai fac ITP sau RAR,ce RCA sa fac,adica ce firma e mai buna si pe cat timp ar fi recomandat,pe cat ar fi sa-mi iau rovinieta,cand platesc impozitul.Fiind prima data cand am o masina, nici nu stiu bine sa ma exprim,si trebuie sa inteleg etapele astea.Unele sa presupunem ca le-am inteles,altele urmeaza sa imi fie explicate.Am dorit sa stiu dinainte de pe forum smile.gif


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 6 Feb 2010, 22:46
Post #282


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




ITP oricum faci la inmatriculare, apoi te mai duci din 2 in 2 ani. La RAR la fel, iti trebuie la inmatriculare dar apoi nu mai ai treaba cu ei. RCA trebuie sa-l faci si pe asta la inmatriculare ... apoi il mai faci cand expira polita, la 6 luni sau 1 an. Eu fac din 6 in 6 luni, daca fac pe 1 an e acelasi pret. Acum vezi si tu ce oferte te avantajeaza, poate faci casco si iei la pachet cu RCA. Rovineta ... depinde cat de mult circuli in afara orasului, eu o fac pe 6 luni, in perioada de vara, iarna nu ies din oras. Impozitul e bine sa-l platesti pana in martie, la noi in Bucuresti iti face o reducere daca platesti pana in primele 3 luni ale anului. Nu mult dar se aduna smile.gif

This post has been edited by Tamango: 6 Feb 2010, 22:49


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryco1
post 6 Feb 2010, 23:11
Post #283


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




In ce tara a fost fabricat TWINGO ? unsure.gif


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 6 Feb 2010, 23:51
Post #284


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Twingo 1 sa fabricat in Franta si Spania. Twingo 2 se fabrica in Polonia.
Sfarsitul fabricatiei la Twingo 1 a fost pe data de 30 iunie 2007 ajungand la frumoasa suma de 2,478,648 de unitati produse.

Twingo 2 a fost pus in vanzare cu data de 15 iunie 2007.

Totusi Twingo 1 se fabrica inca in Columbia - pentru cine nu stie, de catre societatea Sofasa (o companie din Columbia ce ansambleaza masini Renault) - un fel de Dacia noastra.
Aici aveti ceva detalii http://www.renault.com.co/rnlt/Veh%C3%ADcu...58/Default.aspx

De asemenea pentru Twingo 1 exista un site pentru personalizare http://www.twingonet.com (asta daca doriti sa il comandati din Columbia de la Sofasa)

This post has been edited by bubu782001: 7 Feb 2010, 22:44


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryco1
post 7 Feb 2010, 10:44
Post #285


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




Deci putem achizitiona si acum TWINGO 1 nou din Columbia biggrin.gif coolspeak.gif


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 7 Feb 2010, 13:55
Post #286


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Daca transportul nu ar fi o problema (distanta cam mare.. biggrin.gif ) ar fi o idee.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexium
post 7 Feb 2010, 21:35
Post #287


Membru


Group: Members
Posts: 174
Joined: 30 January 10




Cu cat platesc impozitul mai rapid, cu-atat mai ieftin.Hmmm,am auzit ceva nou smile.gif


--------------------
Renault Twingo 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 7 Feb 2010, 22:28
Post #288


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




Nu, e valabil doar in primele 3 luni ale anului.


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 14 Feb 2010, 14:54
Post #289


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Salutare,

un mic ajutor daca se poate...
are cineva idee daca sunt greu de dat jos butucii de cheie din usi?Mi s-a cam uzat acela de la portiera sofer si l-as pune cel din dreapta... dry.gif
Nu m-as apuca sa le dau jos daca e mai complicat,as merge la mecanic.
Nu-mi pare a fi tare greu,dar noah...

Merci


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gedan
post 14 Feb 2010, 15:11
Post #290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 296
Joined: 7 July 08
From: Dr. Taberei




nu e prea greu, daca ai degetele subtiri!!! eu le-am scos pentru ca erau murdare si agata cheia.
scoti fata de usa, desfaci zavorul de pe lateral, mai sunt carligele de la tije si ajungi la butuc. are un fel de saiba elastica care se trage lateral.
cel mai bine e sa montezi o inchidere centralizata, macar stii de ce muncesti..


--------------------
renault twingo 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 14 Feb 2010, 21:01
Post #291


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




@gedan

Salut,
am avut inchidere centralizata,kit luat de la Baumaxx a fost inchidere+alarma si mi-au montat-o cei de la Citroen (ei erau autorizati sa o monteze ca sa am garantie),dupa cateva luni la usa din dreapta nu mai mergea actuatorul si dupa inca cateva luni alarma se declansa singura la 3-4sec dupa ce o armam.Asa ca m-am enervat si am dat totul jos ca era montata super naspa, toate firele erau in fata tabloului de sigurante,si nu mai aveam chef sa merg la Citroen,in fine...
Am sa incerc sa fac cum ziceai tu.
Merci de ajutor.
smile.gif


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipav
post 15 Feb 2010, 13:28
Post #292


fan twingo


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 March 08
From: Avrig, Sibiu




Eu fac frecvent plinul si chiar daca eram pe rosu intrau maxim 36l, azi de dimineata au intrat 39,5l si mai aveam o linie la benzina, cum se poate explica? eu stiu ca rezervorul nostru e de 40l si pun benzina pana decupleaza, asa cum am facut de fiecare data.


--------------------
Renault Twingo - SB 88 CYP Authentique 2001 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 15 Feb 2010, 14:07
Post #293


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Eee sunt 40 litrii capacitatea rezorvorului, insa mai este loc pe conducte, in rampa injectoarelor, pe gatul rezervorului...se mai aduna zic eu vreo 3-4 litrii. Plus ca dupa indicatorul din bord nu te poti lua cu certitudine pentru ca Twingo are o buba nativa in acest sens.


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryco1
post 15 Feb 2010, 15:47
Post #294


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




Fiind un montaniard inrait m-ar interesa sa aiba garda mai ridicata.Cum se poate realiza acest lucru ? Ce roti sunt mai potrivite pentru o garda mai mare?


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 15 Feb 2010, 16:06
Post #295


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Garda se obtine din arcuri si amortizoare pe masura.
Totusi daca vrei trasee montane ti-as recomanda sa cauti un 4x4 adevarat Eu as alege un FIat Panda 4x4 sau chair un Fiat Panda simplu. Au garda mult mai inalta ca masinile normale (iar cel 4x4 este chiar o masina adevarata- am condus si este SUPERBA pentru un off-road serios chiar). Pe la 3000 gasesti una din 2004 - 2005 (e adevarat nu 4 x 4 la banii astia) dar se comporta MULT mai bine ca un Twingo pe trasee montane. Motorizarile sunt cam la fel cu cele de pe Twingo 1.1 /1.2, 56cp / 60cp.

Spun asta pentru ca Twingo o fi el rezistent insa este o masinuta mica din clasa mica, de oras, nu poti sa il bagi in toate hartoapele ca pe urma sa zici ca nu ai nici o problema cu el. Iar daca apuci sa schimbi bucsi samd, cu din astea de pe magazinele noastre...o sa intrii in cercul vicios al sportului "bagat bani la greu in masina".

Twingo are roti de 13 si de 14. La trasee montane, fie ca sunt de 13 fie ca sunt de 14...tot praf sunt. Deci nu este o masina pentru ceea ce vrei tu sa faci. Asta este clar.
Ca mai intra cate unul (si eu am facut pe eroul) si am ramas pe burta - ai avantajul ca e usoara si la impins iese mai repede, insa doar atat. Ca vrei tu sa o bagi - e alta treaba, o sa-ti bati joc de ea si o faci praf in scurt timp.

Daca ridici prea mult garda o sa te trezesti ca pici in cap in curbe (scazi din stabilitate).

Vrei sa-ti dau un sfat? Intreaba-te intai asa: la ce vrei masina, cum vrei sa o folosesti, apoi te uiti in buzunar (vezi cam cat ai) si in final alegi o marca care sa corespunda cerintelor tale. Pentru ca o sa ai surpriza sa te deamageasca Twingo pe sistem off-road. Deci din start iti zic ca nu e o masina conceputa pentru asa ceva. Pe cine ai auzit tu laudandu-se ca a mers pe munte cu Twingo?

This post has been edited by bubu782001: 15 Feb 2010, 16:07


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 15 Feb 2010, 16:09
Post #296


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Ca sa-i ridici garda la sol poti pune cauciucuri mai mari si /sau jenti mai mari.
Din cate stiu din Codul Rutier,poti ramane fara talon pe faza asta.Nu ai voie nici macar gume mai mari sa pui,sunt acceptate doar cele din fabrica(ca si dimenziuni/caracteristici).


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 15 Feb 2010, 16:15
Post #297


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Si pe langa amenda si suspendare talon, o sa-ti consume mult si o sa disperi bucsaraia si directia masinutei.

Deci Ryco1 din cate vad eu la tine, tu nu prea stii ce sa-ti iei asa-i? smile.gif
Pe bune, daca vrei sa-ti iei ceva pentru trasee montane un Fiat Panda is THE BEST Ia cauta unul prin germanica (un 2004 - 2005 mai ieftenut asa). Mai ales ala 4x4 este foarte tare - astea gasesti pe la 5000 de euro unul si din 2003 -2004. Daca nu e 4x4 il iei in jur de 3000 -3500. Ca sa-ti faci o idee de ce poate muschii la masinuta asta uita-te AICI:


Go Panda! radmasa.gif

Eu urmatoarea masina stiu care o sa fie. wink.gif

This post has been edited by bubu782001: 15 Feb 2010, 16:21


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryco1
post 16 Feb 2010, 11:34
Post #298


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 20 September 07
From: Pitesti




Bubu multumesc mult pentru sfaturi,esti o adevarata enciclopedie in materie de TWINGO ,dar nu m-a intelege gresit.
Nu am de gand sa fac off-road ci pur si simplu sa abordez niste drumuri forestiere cat de cat de bun simt de genul celor strabatute cu o Dacia 1300.
Nu se poate acest lucru cu TWINGO ? sad.gif


--------------------
Dacia Supernova Rapsodie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tortulet
post 16 Feb 2010, 11:44
Post #299


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 18 March 08
From: Bucuresti




iti spun eu cum sta treaba , am facut transu, pe la trei brazi drumu spre cheia si asa mai departe toate bune si frumoase dar dupa o urcare la muntele rosu pe un drum semi asfaltat dar demn de offroad am schimbat bucsaraie rulment si cap bara de directie deci eu zic ca se poate sa faci offroad dar costa mai mult distractia asta decat cu o masina 4X4 de ce nu ti iei un aro 10 pt pasiuni din astea? 1500 ron exemplaru+inca ceva banuti aranjatu bafta


--------------------
Renault Twingo - B-81-AWX 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 16 Feb 2010, 11:44
Post #300


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Teoretic se pot face multe cu Twingo. Insa ia aminte TEORETIC.
De ce spun asta? Pentru ca este o masinuta de clasa MICA. Nu este atat de usor sa ii busesti o baie de ulei sau un pivot, apoi sa le schimbi - piesele nu sunt tocmai ieftine - si te cam doare sufletul sa o bagi pe drumurile pe care bagai 1300 -ele. Pe de alta parte, batrana Dacie 1300 era bagata prin toate hartoapele si toate nenorocirile, ma mir cum de mai iesea intreaga de acolo - chestie pe care NICIODATA NU AS FACE-O CU UN TWINGO.
Asa merge si cu bicicleta (de fapt cred ca un Mountain Bike poti face chiar mai multe decat cu o masina - in cel mai rau caz o iei la subrat si...urci radmasa.gif )
Asta vroiam sa-ti explic. Din contra merita sa-ti iei un Twingo, este o masinuta destul de fiabila si foarte ok pentru multi dintre noi, problema este ca nu merita sa il iei pentru asa ceva. Pentru oras, curse mici, te mai duci odata pe la mare, la un munte, asa ceva merge.
Insa sa il folosesti cu preponderenta pentru asta il termini.
Ideea este ca daca la o dacie schimbai pivotii una alta capetele de bara, la Renault iti cam blestemi zilele cu referire la costuri. Deci nu e o masina care sa-ti permiti sa o termini.
Priveste situatia ca un sfat pentru ca din cate am inteles...tu vrei sa-ti iei o masina.
Cel mai bine este sa te intrebi...CE MASINA AM EU NEVOIE, SI LA CE VREAU SA MA ASTEPT DE LA EA ?

Corectati-ma daca gresesc cu ceva.

This post has been edited by bubu782001: 16 Feb 2010, 11:57


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Postati intrebari si dati raspunsuri la obiect pentru ca informatia sa fie usor de accesat!!


--------------------
Go to the top of the page
22 Pages « < 8 9 10 11 12 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th August 2025 - 20:00
Dacia