Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic
![]() ![]() ![]() |
Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic
MIHAELY |
![]()
Post
#241
|
||
![]() membru asociatiarenault Group: Members Posts: 291 Joined: 26 January 09 From: BC. ![]() |
Attached thumbnail(s) S6301579.JPG ( Size: 816.49k ) Number of downloads: 532 |
||
--------------------
renault
twingo/megane II
nov. 2001 initiale paris/2003dinamyque 2.0 16v
|
|||
catalincre |
![]()
Post
#242
|
![]() twingo fan Group: Members Posts: 130 Joined: 15 February 08 From: Laslea, Sighisoara ![]() |
@donsilvio
bine ai venit printre noi: chestia respectiva se numeste polita si e compusa din urmatoarele elemente: polita propriuzisa, pe o parte doua bolturi de ghidaj (care intra sub doua umere de pe capacele de plastic de la contraaripile de pe spate), in partea de catre haion doua cleme duble cu care se fixeaza polita de haion (in alea doua basculeaza) si doua snururi cu un ochi la capat care vin trecute peste doua carlige (astea sunt pe haion) si apoi prinse de doua bolturi de pe stalpii haionului. la versiunea 2: elementele sunt toate la fel exceptand bolturile de ghidaj care sunt inlocuite de doua piese (una pentru fiecare parte) de forma piulitelor fluture dar cu "aripile" mai lungi. aripile au rol de ghidaj in pozitia 1, iar in pozitia 2 nu mai au acest rol polita putand fi deschisa si din interiorul masinii fara a mai deschide haionul (sa vad care puteti asta la modelele noi de polita cu ghidaj). sper ca am ajutat (pe principiul: daca nu poti sa-i lamuresti, zapacestei!) ![]() |
--------------------
renault/nissan
twingo/note
- SB 97 ACC/ SB 98 ACC
2009 night&day/2006 acenta SB 97 ACC / SB 98 ACC
|
|
DonSilvio |
![]()
Post
#243
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 18 April 08 ![]() |
Va multumesc tuturor si vad totusi ca cineva a inteles cum am "explicat " eu .... poate fac asta din lipsa de experienta pe acest forum ... oricum maine dupa-amiaza sunt calare pe twingo sa ii pun POLITA .
Inca o data multumitri !!! This post has been edited by hellcat: 15 Jan 2010, 08:54 |
--------------------
RENAULT
Clio 2
- DJ 08 PLS
2003 Expression
|
|
88DNY |
![]()
Post
#244
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 4 January 10 ![]() |
salut Stie cineva daca ieste diferenta la bascula (brat) intre an fabricaie la twingo? va multumesc
|
--------------------
Renault
Twingo
- SB 88 DNY
1998/D7F702
|
|
alexxxis |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 12 June 08 From: Bacau ![]() |
Stie cineva ce pot face scaunelor din fata sa gliseze fata/spate mai usor?
This post has been edited by alexxxis: 19 Jan 2010, 14:28 |
--------------------
Renault
Twingo 1.2 16v
- BC 05 ZSL
2003-Lazuli
|
|
renotgo |
![]()
Post
#246
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 959 Joined: 10 September 07 From: Onesti ![]() |
Le dai jos ,verifici ,ungi daca este nevoie,le montezi la loc si gata .
![]() |
--------------------
Laguna 3
Inițiale Paris 2.0 DCI
. 2008
|
|
alexxxis |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 12 June 08 From: Bacau ![]() |
Mersi! Astept sa se opreasca ninsoarea asta si pe urma incerc...
|
--------------------
Renault
Twingo 1.2 16v
- BC 05 ZSL
2003-Lazuli
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salutare,
are careva idee unde duc cele 2 fire (alb si negru) de la comutatorul pentru plafoniera situat in usa? M-am uitat in bord dar e tare inghesuit pe acolo, firele se duceau la un manunchi care mergea apoi in spatele tabloului de sigurante... ![]() Daca stie careva, please help... Merci |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#249
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Firele alea duc asa: ala negru la masa, iar ala alb la UCH sau UCE. Prin firul alb se face si temporizarea plafonierei. Intrebarea este acuma, ce modul de habitaclu ai? UCE sau UCH? Asa ca sa-ti pot da exact pinul unde se duce acel fir.
Ca sa identifici asta, scoate mini-torpedoul din stanga (accesul la panoul de sigurante) si uita-te pe peretele din stanga - cum ar fi pe partea interioara a stalpului usii. Daca ai o cutie cu o mufa albastra - este UCE, daca ai o cutie mai mare cu 2 mufe (una alba si una neagra) ai UCH. Am pus niste poze ale acestor computere de habitaclu, ca sa-ti dai seama ce ai dupa forma. Prima poza este un UCE iar a doua poza este un UCH. Dupa ce-mi confirmi ce ai acolo, am sa continui si-ti dau schema la iluminare interior corespunzatoare tipului de computer habitaclu pe care il ai. De acolo ai sa te prinzi singur cum stau lucrurile. PS trebuie sa ai mare grija acolo, pentru ca alimentarea este PE DIRECT (deci inainte de contact) iar la o chestie nasol facuta risti sa-ti gasesti dimineata masina...scrum. Asa ca atentie maxima. This post has been edited by bubu782001: 24 Jan 2010, 17:36 Attached thumbnail(s) uce.jpg ( Size: 35.52k ) Number of downloads: 472 uch.jpg ( Size: 119.26k ) Number of downloads: 460 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
@bubu782001
Salutare, sigur unitatea este UCH. Asa ca si fapt divers:acum doi ani patesc asa:mergeam la munca dimineatza ,ploua, stergatorul mergea,dintr-o data se opreste si nu mai zice nici mac... ![]() Desigur ca mai incolo, cand se opreste ploaia verific siguranta fuzibila, OK ![]() Stergatorul era mort complet, nu mergea pe nici o viteza,ma gandesc:poate e problema pe partea de comanda, forta fiind ok (siguranta buna).Desfac capacele si scot afara maneta din care se actioneaza stergatorul, ma apuc si masor cu ohm-metrul, identific una alta, concluzia:maneta e ok... ![]() Desfac capacele si ma apuc cu o cheie sa desfac piulitza, se desface...dar nu iese bratul stergatorului... ![]() ![]() Buna treaba zic, o las moarta pe alta data.Ma apuc si caut n firme unde as putea suda bucata de metal rupta, de brat.Bineinteles, fara succes...Cumpar de la magazin o gheara extractoare cu 25lei si scot frumos bucata care s-a rupt de brat si a ramas pe ax.Ma apuc si dau 4 gauri si le fixez cu 2 platbande intre ele...bineinteles ca fiind mai groasa toata treaba, nu intra bine pe ax si prinde doar putin, insuficient fata de cat trebe...:(Ma dau batut, sun la Renault ![]() ![]() ![]() ![]() Partea buna e cam am rezolvat, partea proasta e ca am decartat ceva bani,am muncit si m-am enervat.Daca luam gheara extractoare din prima evitam sa rup bratul stergatorului, mai mult era suficient sa desfac cutia de borne de la motor fara sa scot afara bratul sau chiar motorul... Aaaa, am uitat sa zic:la un moment dat am suspectat cutia aia neagra din bord;am scos-o afara, am desfacut-o usor si dupa o inspectie vizuala a placii am rafacut ceva lipituri pe acolo,care pareau a fi lipituri reci.Cu ocazia aia am remarcat acea cutie facuta de Siemens. Cam asta a fost patzania mea cu stergatorul fatza...cu ala spate e alta poveste... ![]() ![]() This post has been edited by azaghorth: 24 Jan 2010, 20:09 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#251
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Bun. Daca zici ca esti sigur ca ai UCH, uite ai jpg si un jpg atasate.
In primul atasament, pdf-ul (circuit PLAFONIERA), avem urmatoarele repere: 645 - UCH 180 - contactor portiera sofer 180 - contactor portiera pasager 213 - plafoniera Bun culorile la fire (tot in pdf) sunt asa: BA - alb NO - negru RG - rosu Si acuma al doilea atasament jpg-ul (UCH) Dupa cum vezi vezi firele unde se duc - in mufa aia alba (PI) unde sunt de fapt 2 mufe interne una ALBA si una NEAGRA. Aici este vorba de cea neagra pinul B5 (vezi schema plafoniera). Si in mufa mare (EHI se cheama) ai tot 2 mufe in interior (verde si maro). Aici intra in pinul B40 din mufa verde (vezi schema plafoniera). PS vezi sa te uiti la pini (la ce scrie pe ei) la fiecare reper. This post has been edited by bubu782001: 24 Jan 2010, 21:00 Attached thumbnail(s) UCH.jpg ( Size: 72.77k ) Number of downloads: 449 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#252
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
@bubu782001
Merci mult de informatie,o sa incerc sa fac legaturile, doar sa se mai incalzeasca afara ... ![]() Eu am inteles asa circuitul electric: +12V din UCH (645) prin pinul B5-->"PI" (BPT-RG) merge la plafoniera (213) la pinul 2.Becul trebuie sa se inchida la masa, si o face fie prin comutatorul local si se inchide prin pinul 3 la masa (M-NO) fie prin comutatoarekle din usa (181 sofer sau 180 pasager) prin pinul1.Deci practic firele negre de la ambele contacte din usi trebuie sa mearga la masa (M-NOx2 prin CC94A) iar firele albe de la contactele usi (13S-BA) se leaga impreuna prin EP13SA si merg la pinul 1 plafoniera si la pinul B40->"EHI"(aici nu inteleg de ce merge din nou in UCH). Eu trebuie sa fac asa: sa verific daca firele negre de la contactele usi merg la masa si daca firele albe se conecteaza impreuna si apoi merg la pinul B40 din mufa "EHI" a UCH si la pinul 1 plafoniera,nu?Cert e ca cei care au pus alarma au intervenit pe acolo si au taiat ceva fire...Plafoniera merge din comutatorul local (deci conexiunea pin B5 din mufa "PI" a UCH la pinul 2 plafoniera exista, deasemenea legatura pin 3 plafoniera la masa,via CC94A,exista si ea) dar nu merge din cel din usi,banuiala mea ar fi ca lipseste legatura de la EP13SA la pinul 1 plafoniera.Sa vedem... PS:Daca tot te stresez spune-mi te rog cum sa fac si cu stopul ala suplimentar ca nu am vazut nici un surub lateral sa o dau jos... ![]() Si inca o problema:gasesc pe undeva la un pret decent un radio-cd(sau radio casetofon) +comenzi pe volan original de Twingo? Merci mult This post has been edited by azaghorth: 25 Jan 2010, 11:34 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
Tamango |
![]()
Post
#253
|
![]() Biciclist Group: Members Posts: 1.330 Joined: 30 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(azaghorth @ 25 Jan 2010, 10:52) PS:Daca tot te stresez spune-mi te rog cum sa fac si cu stopul ala suplimentar ca nu am vazut nici un surub lateral sa o dau jos... ![]() Fii atent: deschizi haionul, in spatele stopului sunt 2 dopuri de cauciuc. Le dai jos si bagi acolo o surubelnita cu cap lat, apasand pe lamela si in timpul asta impingand stopul in afara cu grija. Trebuie sa faci parghie cu tabla in care sprijini surubelnita.Te prinzi tu care e miscarea ![]() This post has been edited by Tamango: 25 Jan 2010, 14:49 |
--------------------
Suzuki
Vitara 1,6 AT
2017 Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#254
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
@tamango
Gata , am rusit sa scot stopul afara... ![]() Normal ca dopurile alea de plastic s-au rupt... ![]() Pun niste banda izolatoare neagra acolo sa nu intre apa sau frigul...sau poate le lipesc cu super glue pana fac rost de altele E tip E1 w16w,deci de 16W pare sa fie... ![]() Sambata am fost la vreo 5 magazine pana am gasit bec de 10W pentru iluminare numar,gaseam tot de 5W.Zic:cum de nu aveti de 10W?Cica, alea-s pentru masini straine... ![]() De parca 90% din masinile care circula nu sunt straine (inclusiv Dacia-->Renault) Merci de ajutor This post has been edited by azaghorth: 25 Jan 2010, 15:44 |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
MSn |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic de elita Group: Members Posts: 177 Joined: 3 October 08 From: Timisoara ![]() |
Cu ce solutie de lipit plastic, sa lipesc portiunile sparte din bara de protectie fata si scut motor ?
|
--------------------
Renault
Twingo
- TM-72-MSN
1999 8v D7F 700
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#256
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Am o intrebare.
Daca ma bag sa zicem la un Twingo tot din 2001 (deci cam tot ca al meu) dar cu o motorizarea de 1.2/8v, si chel (fara nimica pe el - pentru a reduce costul la maxim). Ce implica daca vreau sa schimb motorul /cutia COMPLET de pe al meu sa il pun pe ala? Eventual cu dotarile este ceva simplu ca iau bordul cu totul de la cel busit (deci AC-ul samd practic se pune). Implicatii legale? Probleme pot avea? Diferenta este cam de 17cp (58cp vs 75cp). Dar masina este aceeiasi - deci nu difera. Eventual Roti, trenul de rulare. Practic cred ca s-ar chema o recarosare. Una de recarosare cred ca o pot gasil relativ ieftin din Germania. Ca pe urma mai trebuie o oglinda electrica, si probabil chestii minore (care mai sunt pe al meu). Daca e cazul poate pot aduce unul ceva mai nou din 2002 la un pret decent. Nu ca e vorba de fier...insa ma doare sufletul sa il vad praf - ca saracutul era plin de viata. Pana la urma ca masina de oras am tot gandit-o, este raportul pret/calitate ideal. AM inteles ca la RAR ar fi cam 6 - 7 miliane actele pentru o recarosare... De muncit...nu imi este frica (in plus am mai dat jos bordul si 1/2 din motor - in 4 zile au fost la loc pe masina). sau..ALTA: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...de&pageNumber=1 cum este asta. Sa vedem...o sa pun TOTUL pe hartie, atat varianta cumpararii cat varianta reparatiei, ca prima informatie taxa de inmatriculare pentru euro 3 este de vreo 400 euro, iar cea pentru euro 4 este de vreo 200 de euro. Mai este problema costului transportului (Germania - Romania) si ceva hartogaraie pe aici. La fel se mai poate pune si una de aici (gata inmatriculata - oferta nu este totusi prea vasta). Cu mult calm si intelepciune ma poate duce la niste costuri rezonabile si treba rezolvata. This post has been edited by bubu782001: 26 Jan 2010, 11:55 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
boris1979 |
![]()
Post
#257
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 February 07 ![]() |
Buna, poate cineva sa imi explice in mai putine cuvinte pasii pe care sa ii urmez ca sa dau jos caseta de directie? Am servodirectie, dar vreau doar caseta sa o schimb din cauza batailor pe drum de piatra. Se poate efectua operatiunea cu masina suspendata sau trebuie ridicat motorul? Va multumesc. Twingo an 2000 motor D7F702.
|
--------------------
Renault
Twingo
2001
|
|
tortulet |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 18 March 08 From: Bucuresti ![]() |
din cate stiu eu da
|
--------------------
Renault
Twingo
- B-81-AWX
2005
|
|
hellcat |
![]()
Post
#259
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
@bubu: Pai vei folosi doar caroseria de la 8v, restul inclusiv partea de tren de rulare fata de pe 16v. E un swap de caroserii. Probleme vor aparea tot timpul in decursul operatiunii, insa vor fi de natura tehnologica.
Si inca o chestie, nu-i exclus sa existe diferente la nivel de gauri in caroserie, ce sunt folosite la sustinere de subansambluri. @boris: Demontarea casetei de pe cadru nu implica ridicarea motorului. Iti trebuie acces bun sub masina, se va slabi partea din spate a cadrului motor ca sa ai posibilitatea demontarii suruburilor de prindere a casetei si o extragi prin lateral. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#260
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Mersi mult hellcat. Oricum momentan sunt in cautari...multa gandire..si apoi decizia. Care in functie de cat de inteleapta este, ies mai bine sau mai rau la bani.
Cu recarosarea este cu dus si intors, am inteles ca sub 9 - 10 mil nu pot sa scap (taxe si alte porcarii pe la RAR). Plus pretul de achizitie al masinii...(cea de recarosat)...Ori o taxa pt euro 4 este 200 euro - deci mult mai bine. Pretul ar fi in jur de 1400 -1700 euro. Am gasit de prin 2002 - 2003 in banii astia, 16v si AC (restul poate mai pun de pe a mea - daca e cazul). In alta ordine de idei, mai este drumul - care si ala costa. La un 1700 de km (aproximativ asa) cu un Twingo, la un 7l/100km consum (pe autostrada) ar fi cam 120 l, asta ar fi cam 3 plin-uri de rezervor, dar probabil cu siguranta vor fi cam 4 (logic ca mai mergi si prin romania). Deci cam 160l de benzina. Deci sa ma tot bata la un 150 - 200 euro carburantul. De cazare din fericire am pe cineva in Germania (am o matusa pe acolo asa ca pe partea cu cazarea am scapat partial). Mai sunt taxele pe autostrada si alte chestii, presupul ca per total peste pretul de achizitie, probabil la un 500 - 600 euro (incluzand taxa de prima inmatriculare). Adica ma va duce la un minim de 2000 euro per total. Sa vedem daca se merita fata de ce gasesc pe aici. Insa la 2000 ar fi o masina completa (mai noua fata de ceea ce am, si neimplicata in vre-un accident - sper). In orice caz nu ma duc singur, merg si cu o persoana (un prieten) ce se ocupa cu asa ceva, stie foarte bine si germana iar in caz de se poate, probabil o sa si incerce sa negocieze. Oricum sunt dispus sa ascult sfaturi pareri... |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
alexxxis |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 12 June 08 From: Bacau ![]() |
Eu cu 2000 de euro mi-am luat twingo inmatriculat din 2003... Cauta si in tara...
Citeste si Regulamentul forumului! This post has been edited by hellcat: 26 Jan 2010, 13:08 |
--------------------
Renault
Twingo 1.2 16v
- BC 05 ZSL
2003-Lazuli
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#262
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pai tocmai, am sa caut si aici. Insa dupa cum am spus, mi-am obisnuit dosul in 16v, AC-ul este un MUST! (cu toate ca in case of, am instalatia de AC actuala), apoi oglinzile electrice (la fel - pot pune de pe a mea - cu toate ca una nu mai este - deci trebuie doar cumparata una - in rest instalatia ar fi completa). Motivul pentru care prefer 16v este din cauza AC-ului care mai mananca din putere, iat 75cp la dispozitie sunt numai buni de "irosit" pe un AC, si eventual sa mai poti sa te misti inca onorabil.
Teoretic un 1.2 16v CHEL este o afacere (ca iese mai ieftinache) - restul pun de pe actuala. Chair si fara trapa de loc - nu vreau textila. Macar nu o arunc pe cea afectata complet la fier vechi. Iar asta ce o iau FULL CASCO ![]() De asemenea 16v ma ajuta pentru ca are practic TOT trenul de rulare ca al meu - mai am si cauciucuri de rezerva de vara noi noute de 14. De ce Twingo? De ce nu? ![]() Pentru ca in banii dati (cum am spus..un 2000 euro) este un best buy iar ca masina de oras, an fabricatie, si facilitati nu vad o alta oferta plauzibila - corectati-ma daca gresesc - insa in banii astia, pana la un 2000 cu tot cu taxe de inmatriculare si ca an 2002 / 2003 si dotarile oferite ce poti gasi? This post has been edited by bubu782001: 26 Jan 2010, 13:24 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#263
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
@bubu782001
Salut, eu am adus Twingo-ul meu in august 2007 si m-a costat drumul (benzina+Vigneta Hungary->aprox 8 euro+Vigneta Austria->aprox 7-8Euro)+mancare+numere galbene+carte verde totul undeva pe la 100euro (de dormit am dormit in masina) Pe autostrada (2 pers+bagaje) mie mi-a consumat aprox 4%,in Hungary+Ro poate undeva pe la 5-5.5%.(drum Nurnberg-->Cluj, 1200km in cap) Faci cum vrei, eu is patit cu 2 masini in 1 si nu-mi mai trebuie, drum+munca+RAR+probleme,merita oare? Ce iese din fabrica e bun facut,dai un ban dar scapi de belele. Multa bafta |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
alexxxis |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 12 June 08 From: Bacau ![]() |
pai si a mea are AC. E masina lui "wrstefan". Cumpara una fara AC un an mai nou si pe urma ii montezi tu aerul conditionat de pe cea lovita. Asa a facut si el. Este una prin Bacau de prin 2005... Daca te intereseaza il caut pe tip si il intreb cat vrea... Cerea ceva in jur a 2600 daca nu ma insel...
This post has been edited by hellcat: 26 Jan 2010, 23:03 |
--------------------
Renault
Twingo 1.2 16v
- BC 05 ZSL
2003-Lazuli
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#265
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Nu. M-am convins. Pica ideea cu recarosarea. Sunt 3 aspecte ce intaresc aceasta regula.
1. Bani pe masina de recarosat. 2. O gramada de aprobari RAR + o gramada de alergat + o gramada de timp pierdut. 3. Alti bani la un service cica "agreeat RAR" pentru a face recarosarea (ca as putea face si eu un spatele blocului e alta treaba insa asa vrea domniile de le RAR). Nu mai punem ca este si munca ca la balamuc, iar la final o sa fiu sigur ca ma costat MULT mai mult decat as fi luat una gata inmatriculata SAU, cel putin cat una gata inmatriculata - aceasta de altfel fiind de fabrica si nefiind implicata in vre-un accident. Ca poate pun eu AC-ul pe ea pe urma...e altceva (se schimba bordul si instalatia de aer de sub bord - aia este chiar relativ treaba de un week-end - am facut-o de altfel, mai trebuia doar sa scot evaporatorul insa nu se putea ca pierdeam freonul). Suportul si compresorul este acolo la locul lui - deci se pot pune lejer. Apoi o activare in UCE injectie se poate face (am ce-mi trebuie). |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
boris1979 |
![]()
Post
#266
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 25 February 07 ![]() |
@hellcat: Multzam. Acuma sa mai treacu gerul si ma apuc de schimbat.
|
--------------------
Renault
Twingo
2001
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#267
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salutare,
stie careva daca modulele electronice puse pe Renault (ECU,ABS,Aibag,...) au protectie la alimentare inversa?M-a sunat o cunostinta si mi-a zis de cineva ce si-a schimbat bateria pe Renault (nu stiu ce model) dar a instalat-o invers... ![]() Cica s-a produus o flama si...noapte De obicei electronicele pusca mai repede ca sigurantele,a auzit careva de o experienta de genul asta? Merci |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
twingo_buc |
![]()
Post
#268
|
![]() fost twingar Group: Members Posts: 883 Joined: 4 January 09 ![]() |
tare sunt curios cum a reusit sa o puna invers.....
|
--------------------
mitsubishi
colt CZ3
- B8x8BBB
1.1 75CP 2008 MOTION fost twingar si fost TDI-st
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#269
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
99.99% sunt PRAF
De ce? Prostia se plateste. SCUMP al naibii. Ca idee, timpul de strapungere a jonctiunii (dioda, tranzistior, circuit integrat, etc) este de vreo 20 de ori mai mic ca timpul de topire a sigurantei (a fuzibilului in sine). Ele au in general o dioda de sens, apoi un stabilizator de tensiune pe 5v, mai au condensatoare de cuplaj (integratul nu e pus direct la 5v), insa la amperajul de pe baterie este absurd...se duce instant. Chiar ca...oare cum a pus invers bornele? ca odata nu prea ajung si a doua au diametre diferite... La curentul de la baterie sar instantaneu (se carbonizeaza) pana si traseele de masa din computere). Tensiunea e mica (12v) insa curentul este foarte mare..de ordinul zecilor de amperi - 45, 55, 60 etc.. This post has been edited by bubu782001: 30 Jan 2010, 00:44 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
azaghorth |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 955 Joined: 15 November 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salutare,
nu stiu cum a reusit sa o monteze invers.Aseara am mai vorbit cu omul si mi-a zis ca de fapt e ginerele lui care a facut prostia asta... ![]() Omul era cam jenat, evident,...deasemenea nu stie mai multe pentru ca fiica-sa l-a sunat si i-a zis de patzanie.A dus masina la ceva service unde se repara camioane...dar noah...deocamdata nimica.Daca vrea sa ma duc pe acolo sa masor/verific una alta va tin la curent [sa nu va curentati... ![]() Da , in general protectia la alimentare inversa e relativ simpla si ieftina (o dioda pusa in antiparalel pe intrare si un fuzibil;alimentezi invers,dioda conduce si pune intrarea in scurt ceea ce ar trebui sa arda fuzibilul),asta e cea mai simpla, sunt tot felu de variante cu tranzistoare MOSFET,etc.... Sa vad, poate voi merge pe acolo sa vad cum arata,pacat insa:omul n-a stiut (desi e foarte greu sa pui invers) si s- a zgarcit la 20-30lei sa mearga la un electrician sa-l ajute...asta e... ![]() |
--------------------
Renault
Megane III 1.9 dCi130
2009
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Postati intrebari si dati raspunsuri la obiect pentru ca informatia sa fie usor de accesat!!
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th August 2025 - 11:00 |