Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebari diverse, intrebari ce nu necesita deschiderea unui topic

azaghorth
post 19 Dec 2009, 15:24
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Salutare,

intrebare intrebatoare:ce silicon sau ce chestie ati folosit la panourile de usi?A trebuit sa tot dau jos panourile si chestia aia gri lipicioasa s-a cam dus, si acuma cam zornaie.M-am uitat la gama Bison,dar trebuie ceva silicon elestic , ca de pui unul care se face beton, nu mai poti da jos panoul

Merci.


cheers.gif


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaiqaz
post 19 Dec 2009, 22:02
Post #212


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 6 December 09




Salut
Cauta la magazine specializate in vopseluri auto silicon 3M merge garantat.
Bafta!


--------------------
renault megane 2.2 Hatch - B-51-NNT 2006 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 19 Dec 2009, 23:47
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




@mihaigaz

Merci cheers.gif


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 20 Dec 2009, 03:32
Post #214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




E bine de stiut. Sa caut si eu.

This post has been edited by bubu782001: 20 Dec 2009, 03:37


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Recristalizatu
post 21 Dec 2009, 12:21
Post #215


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 2 December 09




Salut.

Unde se afla calculatoru pt airbag? Eu am patru mufe sub scaun la sofer si 3 sub scaun la pasager si nu se potrivesc una cu alta. Ma poate ajuta cineva?

Mltumesc


--------------------
Renault Twingo 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 21 Dec 2009, 12:38
Post #216


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Calculatorul Airbag (ACU - cum mai se cheama) se afla sub plasticul ala de la schimbatorul de viteze (cel cu suporturile de pahare). Ca sa il dai jos trebuie sa tragi de rama inferioara a burdufului schimbatorului (cu grija sa nu o rupi). Apoi ai in interior 2 suruburi torex. Le dai jos si o sa vezi calculatorul.


In circuitul airbag avem (adica ce pleaca din calculator):

2 mufe pentru pretensionatoarele pirotehnice de la centuri (1 pasager + 1 sofer)
2 mufe pentru airbag-urile frontale (1 volan sofer + 1 plansa bord pasager)
2 mufe pentru airbag-urile laterale (1 scaun sofer + 1 scaun pasager)

PS. Nu umbla la calculator fara sa deconectezi bateria - risti sa-ti zboare un airbag. De asemenea, dupa ce deconectezi bateria, asteapta cateva minute (15 minute macar) sa se descarce condensatorii din calculatorul de airbag.

This post has been edited by bubu782001: 21 Dec 2009, 12:56


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 30 Dec 2009, 12:37
Post #217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Salutare,

revin cu problema la ambreiaj semnalata acuma 2 saptamani,de data asta cu o nota mai optimista pentru ca s-a rezolvat... smile.gif
Manifestarea era ciudata mai ales ca nu era permanenta:s-a declansat, a tinut cateva zile apoi a disparut si acum o saptamana s-a declansat din nou insa mai acut ca prima data.Cuplat in viteza (2,3,4...) si aflat in mers,accelerand progresiv la un moment dat nu mai aveam cuplu (masina nu mai tragea) si oricat acceleram , motorul se tura in gol.Pe loc drept in viteza 4 nu mergea liniar cu mai mult de 50kmph apoi se tura in gol, iar in panta cu viteza 2-a la maxim 30kmph, aceeasi poveste. sad.gif
Am dus luni masina la service (Proton Auto-Dealer Bosch in Cluj),am facut o plimbare cu un mecanic si s-a pus diagnosticul:patineaza ambreiajul...
Vreau sa zic ca am lasat masina in 28dec pe la ora 9 dimineatza si azi pe la ora 10 m-au sunat sa-mi zica ca masina e gata pot merge dupa ea... party.gif
Pe fisa de constatare s-a pus termen estimativ reparatie 2 zile si atata a fost... happy.gif
Toata distractia m-a costat exact 670lei (manopera +kit ambreiaj Sachs);fara sa sun sa intreb daca e gata, fara sa am pile acolo.E a treia lucrare la ei si sunt foarte multumit, nu as merge la alti... cheers.gif
Efectul schimbarii kit-ului:nu mai patineaza... wub.gif ,pedala e mai usoara (inainte trebuia sa apas mai tare) si prinde mult mai jos (e ok, in 2-3 drumuri ma obisnuiesc).
Una peste alta ma declar multumit:s-a rezolvat si repede si rezonabil biggrin.gif
PS:pun niste poze cu kit-ul vechi, apreciati voi cat de uzat a fost...

Sanatate si numai bine

30 Dec 2009, 12:41:
Oooops, am uitat:

are idee careva cum se desface capacul de la stopul central din spate?S-a ars becul si as vrea sa-l schimb dar pare tare freaky capacul ala si nu as vrea sa-l crap..
Merci

This post has been edited by azaghorth: 30 Dec 2009, 12:41


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 30 Dec 2009, 13:14
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Soarele de pe placa de presiune este intr-adevar un pic cam indoit (se putea indrepta si repune lejer in functiune) iar ferdoul nu este asa de uzat pe cat spui (de fapt asta e cam cea mai importanta treaba - ferodoul de pe discul ambreiajului). Pun pariu ca soarele de pe placa de presiune a fost indoit in momentul scoaterii...
Pare mai mult ...MURDAR. Si asta se rezolva relativ usor cu un spray de ferodouri din ala de frane.
Tu vezi dungile alea? Eee alea au 2 roluri - adunarea si eliminarea materialului produs in cantitati mici la frecare - si pentru verificarea uzurii. Cand nu se mai vad (sau sunt aproape de invizibilitate) atunci trebie schimbat discul. Daca se lasa peste acele dungi, odata ca va patina la greu sia doua chestie ca se va ajunge la nituri si e vai de volanta..
Apoi rulmentul de presiune, la fel - murdar pe partea interioara (cea de culisare) asta se poate rezolva prin curatire si apoi gresare, evident ca se facea acelasi lucru si la priza, insa nu prea cred ca este uzat (sau uzura foarte mare) de ce? pentru ca urmele lasate de rulment pe soare sunt foarte firave - pai la mine aveam santuri.

Poti spune ce vrei insa parerea mea e ca l-ai schimbat cam degeaba...
Se putea rezolva mult mai lejer...

Acuma asta e. Nu esta ceva rau ca l-ai schimbat totusi. Si eu la fel am facut, din necunostinta de cauza amajuns sa il schimb - de fapt problema era culisarea greoaie a rulmentului pe priza si pun pariu ca si la tine era aceeasi chestie (asta e buba Renault)

La stop central te referi la cel de frana? Bareta aia de sus? - Aia are 2 suruburi in laterale.

This post has been edited by bubu782001: 30 Dec 2009, 13:35


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 30 Dec 2009, 13:48
Post #219


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Si la mine situatia a fost similara. Uzura ferodourilor nu ajunsese la maxim, in schimb rulmentul de presiune era praf si plin de mizerie.

La fel si eu am schimbat tot kit-ul cu unul de la LUK. Si nu-mi pare rau. Este cu totul alt ambreiaj, efort la pedala mult mai mic si cuplare/decuplare intr-o pozitie foarte confortabila. Parerea mea este ca soarele ala de la placa de presiune poarta toata vina, cumulat si cu mizeria care agata rulmentul de presiune, bineinteles.


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 30 Dec 2009, 15:10
Post #220


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




@bubu & thunderbird
Inteleg ce spuneti voi, insa eu nu aveam nici unde nici cu ce sa dau jos cutia sa desfac ambreiajul... sad.gif
Puteam merge la un preten cu garajul, dar nu stiam cat de grava e problema, era cumva la risc;in cazul de fatza ar fi fost ok daca stiam ca e asa, il luam si-l curatam si scapam mai ieftin.Insa ma gandeam ca e ceva mai grav si atunci mai bine sa pun kit nou si sa am 2 ani garantie.Ce sunt chestii de mecanica/electrica mai usoare , le fac eu dar unde deja trebuie experienta si scule, prefer sa las pe cine se pricepe.Eu in general, is cam patit cu de astea si atunci prefer sa fac asa, sa duc la specialist;ca am incercat sa fac eu si a iesit paguba mai mare... sad.gif
Ma gandesc asa:in 2 ani de cand am masina m-a costat ca si reparatii/intretinere revizia de 100.000km (9.5mil), in septembrie anul asta franele (6.4mil) si acuma kit-ul de ambreiaj (6.7mil) si am schimbat geamul lateral spate stanga , ca mi l-a spart cineva;deci ar fi o medie de 12mil/an,ceea ce pare ok daca stau sa ma gandesc ca am ambreiaj,frane si distributie noua.Deci inca cativa ani ar trebui sa fie ok.Partea ingrata e ca folosesc putin masina, mai mult in cursul anului ma dau cu motocicleta...Dar e buna si masina, folositoare;cand e vreme naspa sau trebuie sa mergi mai multi...e utila.
Acuma ce sa zic:atata paguba, Doamne ajuta...smile.gif


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 30 Dec 2009, 16:00
Post #221


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Nu nu nu..nu vreau sa ma intelegi gresit. Si eu la fel am facut. Si probabil ca si tunderbird a fost in situatia asta.
Nu aveai de unde sa stii, logic. Insa pe viitor, cu spray de ferodouri, bagi la greu pe la gaura de la furca sa cureti priza (dupa ce ai scos in prealabil burduful ala), apoi cu o sering cu un tub atasat (metalic eventual) sa injectezi vaselina pe priza, iar apoi calci de cateva ori ambreiajul sa faca niste curse. O sa-si dea drumul numaidecat. Este si un topic la sectiunea Clio 2 pe aceasta tema. Spray-ul de ferodouri are deja tub lung, dar poti sa il prelungesti la o adica.

This post has been edited by bubu782001: 30 Dec 2009, 16:01


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Recristalizatu
post 30 Dec 2009, 19:52
Post #222


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 2 December 09




Multumesc.

Unde imi recomandati sa cchimb cureaua de distributie? Si cat costa?


--------------------
Renault Twingo 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RadNoise
post 30 Dec 2009, 20:34
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 22 November 08
From: Iasi




stie cineva daca motorul de twingo, in 8v, din '99 functioneaza cu benzina cu co<95?


--------------------
Renault Twingo - IS - 07 - CZE 1999
Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 30 Dec 2009, 20:38
Post #224


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




Inca ce bine functioneaza cu acea benzina !


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 30 Dec 2009, 22:28
Post #225


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




Unde se mai gaseste asa ceva ?


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RadNoise
post 30 Dec 2009, 22:55
Post #226


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 22 November 08
From: Iasi




la moldoveni... 0.25Euro/litru. avand in vedere ca la noi se face aprox 4.8lei/l aia de 95, ma gandesc sa ma reorientez. pt benzina de 95 de la ei nu prea merita ca e in jur de 0.8 euro, dar pt aia de 92 merge.

pentru alte preturi de prin lume: http://gasoline-germany.com/international.phtml

This post has been edited by RadNoise: 30 Dec 2009, 22:57


--------------------
Renault Twingo - IS - 07 - CZE 1999
Diagnoza Vw, Audi, Skoda, Seat, Opel, Fiat, Ford - incepand cu 25 lei
http://diagnoza.pinzaru.ro 0745362498 - Radu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 30 Dec 2009, 23:10
Post #227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Benzina cu cifra octanica mai mica de 95? Nu prea vad unde ai putea gasi aceasta benzina. Iar in manual spune cam asa cum vezi in poza din attachment.

Dupa cum se vede in manual (steluta de jos) "all’occorrenza" ceea ce se traduce - "in caz de nevoie". Informatiile din manual sunt pentru motoarele D7F si D4F.

Deci pe scurt 95 si 98 este recomandata - de 91 "merge" (in caz de nevoie) insa banuiesc ca nu e recomandata - altfel era specificat in tabel 91 - 98.

In orice caz nu este un motiv sa-ti faci griji. Nu pune foarte des benzina cu cifra octanica mica 95 si o sa vezi de ce.

Valorile reale, la noi in tara la benzine sunt cam asa:
Benzina de 95 are cifra octanica reala de 91 - 93.
Bnzina de 98 are cifra octanica reala in jur de 94 - 96
Bnzina de 100 are cifra octanica reala in jur de 97 - 98
Valorile astea au fost masurate la mai multe statii rompetrol.

Asa ca sfatul meu este sa puneti in general peste 98.

GPL - si scapati mai ieftin.
Eu prefer sa merg mai putin (eventual pe jos) decat sa-mi bat joc de motor si sa ii pun GPL aftermarket. Am vazut cum monteaza instalatia la noi firmele...bataie de joc.

This post has been edited by bubu782001: 30 Dec 2009, 23:13

Attached thumbnail(s)
ech_back_off.jpg ( Size: 229.41k ) Number of downloads: 97


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MTtuning
post 31 Dec 2009, 01:45
Post #228


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 21 September 08
From: Timisoara




Am revenit si eu cu discutia despre " butonasele alea de la deschiderea usii " ce am vrut sa le schimb.. Am dat fata usii jos, am incercat sa le scot pe acolo, dar trebuia sa dau si incuietoarea..e foarte mult de lucru. A fost foarte frig si am lasat-o balta, pe altadata poate..SI totul e usor de demontat..dar e mai greu sa le montezi la loc. Poate o sa merg cand o sa schimb ceva in reprezentanta la reno si atunci am sa le zic la meseriasi sa imi schimbe si alea..ca ei le au cu asa ceva..

In schimb am mai facut unele modificari ( pe care le-am scris in TOPICUL "TWINGO", pagina 22, cand aveti timp astept o parere )..


--------------------
renault twingo 2003 1.2 16v sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 31 Dec 2009, 08:15
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Eu ti-am spus ca este jale...la alea.

31 Dec 2009, 09:27:
Eu ti-am spus ca este jale la chestiile alea de blocat potiera.

Ca parere, au iesit super alea vopsite in argintii (ca la megane 2 arata acuma manerul de la usi). Din pacate nu pot spune acelasi lucru si despre manerul schimbatorului (rosu nu se pupa cu nimica acolo) si in plus se va curata foarte repede (ala este foarte des folosit). Vezi poate gasesi un levier de schimbator cu totul de la dezmembrari si faci experiente pe el (incerci sa ii tai capatul sau vezi tu ce poti sa ii faci)


PS sa-ti vand niste ponturi.

Butoanele alea 2 laterale (dezaburire + proiectoare/stop ceata) au socket in ele de bec dar Renault nu a pus niciodata asta (nu stiu de ce). Se poate pune si LED + o rezistenta, apoi tras fir pe linia de pozitii (lumineaza cand pui pozitiile).

A doua chestie. Spuneai ca vrei sa-ti pui niste proiectoare aftermarket. Daca vopsesti spoilerul, fa asta dupa ce dai gaurile de montare a propiectoarelor (eventual o rama micuta custom in jurul lor care sa o vopsesti arginitie precum manerul interior de la portiera). Niste proiectoare cu lupa ar fi ideale - in plus este util sa ai proiectoare pe masina.
Vezi ca se gasesc unele cu reglaj de bataie si de unghi - pana la urma sa te si folosesti de ele si nu doar sa "dea bine".

In alta ordine de idei urasc pe cei ce merg noaptea cu proiectoiare si nu e ceata - nu au nici o scuza: se cheama TARANI. Afara iei amenda in secunda 2 daca le folosesti fara motiv (nu e ceata). Sper sa bage si la noi legea asta sa ii arda pe melteni.

This post has been edited by bubu782001: 31 Dec 2009, 08:27


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 31 Dec 2009, 09:36
Post #230


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Happy New Year!!! party.gif
multa sanatate si fericire la toata lumea...
...si fara accidente.

sofer1.gif sofer8.gif

This post has been edited by azaghorth: 31 Dec 2009, 09:37


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MTtuning
post 31 Dec 2009, 11:43
Post #231


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 21 September 08
From: Timisoara




Da bubu..Nu au sa se duca asa usor vopseaua de pe ele..a fost 30 lei un spray, ce l-am cumparat de la praktiker.. In schimb la schimbator nu il las asa final (si nu o sa se curete pentru ca am dat cu un lac peste , e foarte fin) ..e pentru moment.. Am sa mai incerc sa il scot.. Aseara am fost la un amic cu un opel astra din 97, si la opel ii aceeasi smecherie cu capul de schimbator..pentru ca are inel dinala ce-l tragi in sus cand dai inapoi cu masina, ca si la noi. Si si-a cumparat un cap fain, dar nu a reusit sa il schimbe.. Pur si simplu l-am miscat in stanga si dreapta ..si a iesit smile.gif) ( inelul ce se ridica nu a iesit, se comporta normal smile.gif Dar era uzat putin si de aia a iesit asa usor. Ma gandesc ca si la twingo e la fel, trebuie sa invarti intr-o parte ca sa treaca 2 clesti pe canalele care poti sa-l scoti, daca intelegi ce spun.

In legatura cu proiectoarele, am gasit cu lupa la 120 lei.. cand sa fie bani o sa pun si asa ceva. Iar la montat am atasat o poza unde as vrea eu sa le pun.Cred ca acolo ar da cel mai bine

31 Dec 2009, 11:44:
PS: in poza a2a am uitat sa pun punctele rosii, dar iti dai tu seama cum ar arata biggrin.gif

This post has been edited by MTtuning: 31 Dec 2009, 11:44

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 58.54k ) Number of downloads: 109
IMG_1662.JPG ( Size: 1.88mb ) Number of downloads: 111


--------------------
renault twingo 2003 1.2 16v sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 31 Dec 2009, 18:23
Post #232


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(bubu782001 @ 31 Dec 2009, 08:15)

PS sa-ti vand niste ponturi. 

Butoanele alea 2 laterale (dezaburire + proiectoare/stop ceata) au socket in ele de bec dar Renault nu a pus niciodata asta (nu stiu de ce). Se poate pune si LED + o rezistenta, apoi tras fir pe linia de pozitii (lumineaza cand pui pozitiile).

...................................................................................................................

In alta ordine de idei urasc pe cei ce merg noaptea cu proiectoiare si nu e ceata - nu au nici o scuza: se cheama TARANI.
*




Bubule, bun pont. E clar ca nu mai am liniste pana nu luminez si butoanele alea. O sa ajunga sa arate ca un bord de avion. biggrin.gif

In ceea ce priveste folosirea fara motiv a proiectoarelor, te sustin. Numai ca eu le-as spune TÂRTANI. Am vazut destui tarani cu foarte mult bun simt in ciuda faptului ca aveau doar patru clase si am vazut si destui "domni" de la oras, trecuti prin scoli inalte dar fara cei 7 ani de acasa.

@ MTtuning

Ca sa scoti maciulia trebuie sa apuci cu forta si s-o rasucesti stanga-dreapta. Cand cedeaza poti sa incepi sa o tragi in sus rasucind-o in acelasi timp. Eu m-am chinut cam o ora pana am scos-o si mi-a cam rupt degetele (si nu se poate spune ca am degete de pianist, am tras suficient la dinamometrica pentru 1000 N.m). Inelul acela pentru Marche-Arriere ramane pe levier, ai grija sa nu tragi de el.
Deci apuca cu incredere, nu te sfii!


This post has been edited by tunderbird: 31 Dec 2009, 18:32


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 31 Dec 2009, 20:03
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Aaa nu. Sa nu intelegeti gresit. Eu prin termenul de TARAN (stiu ca e impropriu spus) definesc, Melteanul necioplit si fara nici o urma de civilizate macar in umbra lui.

Eu la Renault stiu o chestie. Tot ce e de plastic, cand cedeaza...face POC! Si se rupe. Asta ma enerveaza la Renault-uri. Ai desfacut nus' ce plasticut. In secunda 2 cand vrei sa il pu se rupe sau se sparge clips-ul de fixare/prindere. Am folosit blandete mai mult decat pe gagici (vb aia) si tot la acelasi rezultat sa ajuns...
O sa radeti dar eu evit sa scot orice de pe masina (ma refer la bord si interioare) ca raman cu bucatele in mana.

This post has been edited by bubu782001: 31 Dec 2009, 20:06


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 31 Dec 2009, 20:15
Post #234


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




La maciulia aia daca nu tragi ca nebunul nu prea ai sanse.

Nu se sparge pentru ca este cauciuc dur. In zona prinderii pe tije cred ca are un butuc cilindric din plastic care este captusit la interior cu un plastic sau rasina moale de culoare deschisa. Acea captuseala are rol de adeziv intre maciulie si capul randalinat al levierului. Banuiesc ca montajul se face cumva cu tija incalzita, pentru ca am constatat ca dupa demontare iese foarte mult material tocat de acolo. Noua maciulie trebuie bagata cu forta din prima miscare. Daca se rasuceste dupa aia la fel se macina acel material de prindere si risti ca in timpul mersului sa ramai cu ea in mana.
Se mai poate pune un adeziv gen Bison dar daca vrei s-o mai dai jos iar, o sa fie practic imposibil.


--------------------
Dacia Dacia - B 13 ABC 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DonSilvio
post 13 Jan 2010, 21:33
Post #235


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 18 April 08




Salutatre,
Mai fratilor nu stiu cum sa va zic ca se numeste dar cu siguranta o sa intelegeti.... si acum vine partea grea:
Am si eu un twingo si am o mare belea, la portbagaj am chestia aia pe care se pot pune diverse(geaca , niste boxe, prajituri cand pleci la tara, etc) , eu o am si am rupte la ea niste cleme cu inchis - deschis si niste chestii de cauciuc, nu mai stiu sa o pun la loc . ph34r.gif
Precizez ca masina o am de o luna si asta este doacamdata defectu care ma omoara. Macar sa imi ziceti cum se numeste macar sa cumpar una la SH .
Cu asta gata .
Si inca un lucru am mai gasit si un card in cartea masinii de service si zice ca este "RENAULT KONFORT SERVICE" UN NUMAR DE CARD SI SERIA DE LA CAROSERIE SI MAI ZICE CEVA DE 30.000KM

Astept ceva raspunsuri si sfaturi
Va multumesc !!!


--------------------
RENAULT Clio 2 - DJ 08 PLS 2003 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tamango
post 13 Jan 2010, 21:57
Post #236


Biciclist


Group: Members
Posts: 1.330
Joined: 30 January 07
From: Bucuresti




Hehe, chestia aia de la portbagaj eu n-o am deloc si cam plang dupa ea. Nu ca n-am unde sa pun prajituri, treaba e mult mai grava ... se vede in portbagaj si nu pot sa las nimic acolo de frica indienilor ciorditori sad.gif


--------------------
Suzuki Vitara 1,6 AT 2017
Confectionam fumigene direct din acordeoane ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DonSilvio
post 14 Jan 2010, 15:51
Post #237


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 18 April 08




Uite mei Tamango daca tu imi zici cum se numeste eu ... si pe cuvantul meu o sa iti dau "chestia aia " gratis .
Dar va rog sa ma ajutati cu ce am scris mai sus .
Merci


--------------------
RENAULT Clio 2 - DJ 08 PLS 2003 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 14 Jan 2010, 16:08
Post #238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Mai noi vrem sa te ajutam...sincer. Insa nu stim de unde sa ne apucam mai intai... hiptnotizat.gif
Pai zi tu ...intelegi ceva din ce ai scris??
"niste cleme cu inchis - deschis...si niste chestii de cauciuc, nu mai stiu sa o pun la loc ... " crazys4.gif doh.gif
Fa si tu 2 poze cu telefonul (sau cu aparatul foto), si pune-le pe forum sa vedem si noi, ca sa intelegem ceva. Ca din din felul in care ai explicat tu, nu cred ca a inteles cineva vreo iota... Pe urma promit ca te ajut chiar eu.
Era sa cad pe jos... radmasa.gif tongue.gif

This post has been edited by bubu782001: 14 Jan 2010, 16:11


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingo_buc
post 14 Jan 2010, 17:14
Post #239


fost twingar


Group: Members
Posts: 883
Joined: 4 January 09




ne numeste polita (politza). cred ca aia iti lipsesti. Clemele de care vb sunt cele care vin pe portbagaj in interior si practic basculeaza polita nu??


--------------------
mitsubishi colt CZ3 - B8x8BBB 1.1 75CP 2008 MOTION
fost twingar si fost TDI-st
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0ctavianus
post 14 Jan 2010, 17:33
Post #240


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 10 January 09
From: Bucuresti




Apropo de polita, cine face o poza ca sa vad si eu acum arata pusa de la mama ei?

Spun asta pentru ca eu am facut rost de polita insa nu avea si sistemul de prindere insa niste gaurele in haion am. Acum sta bine-mersi datorita unor cleme facute din cupru pe care le-am prins in haion insa se ridica altfel decat este normal.

Complicat sa explic acum, fac maine niste poze cu telefonul ca sa va arat ce si cum..


--------------------
Renault Twingo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Postati intrebari si dati raspunsuri la obiect pentru ca informatia sa fie usor de accesat!!


--------------------
Go to the top of the page
22 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2025 - 11:31
Dacia