zgomot neobisnuit la pornire, zgomot neobisnuit la pornire
![]() ![]() ![]() |
zgomot neobisnuit la pornire, zgomot neobisnuit la pornire
narco2you |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
laguna2
2001
|
|||
4abc |
![]()
Post
#2
|
![]() Sofer de duba! Group: Members Posts: 62 Joined: 19 March 07 ![]() |
As putea spune ca Volanta este pe moarte...
Este cumva un zgomot metalic? ![]() |
--------------------
Renault
Kangoo
- 56-MDB
2004 DCI 60
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#3
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Întotdeauna se pornește cu ambreiajul călcat... Asta dacă ții la electromotor și baterie.
Descrie mai amănunțit zgomotul. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
narco2you |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 February 08 ![]() |
da ,zgomotul este metalic si se aude de doua ori la un interval de 1/2 sec
|
--------------------
Renault
laguna2
2001
|
|
andu911 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Problema este de la un tampon. Costa aproape 300 ron.
La pornirea motorului este normal sa se zguduie motorul. Fapt care duce la zgomotul respectiv, daca tamponul e uzat. In schimb, la oprirea motorului, chiar daca tamponul este uzat, nu ar trebui ca motorul sa trepideze. Pe admisie este un volet care taie alimentarea cu aer, in momentul in care opresti. Ii mai spune DAMPER. Actionarea lui este vacuumatica. Problema poate aparea de la vreo imbinare neetansa, instalatia de vacuum, chiar si EGR. Mai intai verifica sa nu ai vreun furtunas sarit sau rupt. Daca nu gasesti nimic, pune pe cineva sa opreasca motorul in timp ce tu urmaresti capsula vacuumatica de la damper. Ea trebuie sa se miste. This post has been edited by andu911: 30 Mar 2008, 15:53 |
--------------------
-
-
-
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Ca sa nu mai deschid un nou topic intreb aici:de fiecare data la pornirea la rece se aude un zgomot care chipurile ar fi produs de demaror pe cursa de revenire.Nu stiu exact ce piesa ar fi insa ciriitul/scirtiitul apare timp de 1-2 secunde.NU se aude ca si cind ar ramine bendixul cuplat pe coroana volantei.
Se poate ajunge pe acolo sa dau cu un spray? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nimic,nimic?
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
MAX_moto |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 11 October 07 ![]() |
Salut, am si eu aceeasi problema...am dat incercat sa o pornesc in repetate randuri cand mi s-a dus pompa de motorina, de atunci am un sunet metali8c la pornire..ramane bendix-ul cuplat inca o secunda. Partea buna la mine e ca nu face tot timpul. Cat despre sunetul de la oprirea motorului...trebuie sa il rezolv si pe ala...e bucsa de la suportul motor - dreapta. Sper ca v-am fost de ajutor! Spor!
|
--------------------
Renault
Laguna II
- VS 23 MAX
2002. 1.9dci MTUNING
am atins 135 cp...aveam 102 cp |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 16 Mar 2009, 15:32) Ca sa nu mai deschid un nou topic intreb aici:de fiecare data la pornirea la rece se aude un zgomot care chipurile ar fi produs de demaror pe cursa de revenire.Nu stiu exact ce piesa ar fi insa ciriitul/scirtiitul apare timp de 1-2 secunde.NU se aude ca si cind ar ramine bendixul cuplat pe coroana volantei. Se poate ajunge pe acolo sa dau cu un spray? Cum se poate ajunge la electromotor in cazul unui 2.0T? Chiar trebuie scos de pe masina si gresat sau se poate ajunge cumva facil? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Si mai ales cam cit ar costa demontarea de pe masina,gresarea si apoi montarea?
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(MAERSK @ 30 Mar 2008, 15:21) Întotdeauna se pornește cu ambreiajul călcat... Asta dacă ții la electromotor și baterie. Descrie mai amănunțit zgomotul. Ok,lamureste-ma si pe mine la ce ai zis tu. ![]() Ca sincer nu stiu care e legatura intre ele,ambreajul apasat sau schimbatorul in punctul mort nu are acelasi efect? ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
- TM 24 GBY
2001 Expression
|
|
andu911 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Nu. Fiindca ambreiajul apasat inseamna decuplat arborele din cutie... Daca lasi in punctul mort, inseamna ca invarte si arborele... asta reprezinta lucru mecanic inutil.
De ce sa mai invarta electromotorul si arborele ? |
--------------------
-
-
-
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
La mine spune apasati frina si apoi start iar daca e in viteza ma atentioneaza sa scot din viteza.Porneste tinind apasat doar pedala de frina ori cea a ambreiajului.Nu am sesizat vreo pornire mai rapida in cazul apasarii pedalei ambreiajului sau vreo dificultate in pornire daca apas frina.
Era trecut intr-un manual de intretinere ceva mai vechi ca se evita pornirea cu pedala de ambreiaj apasata pt ca in timp nu's ce probleme apar.E adevarat ca uleiurile sint acum full sintetice si nu mai e cazul sa se respecte intru totul recomandarile de atunci insa asta e o chestie pur mecanica. Oare arborele primar nu e invirtit oricum si doar cel secundar se decupleaza/cupleaza la apasarea pedalei de ambreiaj??? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
andu911 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Ba da.
Iar iarna mai ales, cand uleiul e mai gros(ce daca e full sintetic, tot 75W80 sau 80W90 este) conteaza mai mult. Chiar sunt curios ce probleme ar putea aparea de la pornirea cu ambreiajul calcat... This post has been edited by andu911: 10 May 2009, 18:11 |
--------------------
-
-
-
|
|
tibirk |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
n-are ce probleme sa apara la pornirea cu ambreiajul calcat. Ceea ce a povestit andu nu am simtit la laguna dar la dacia de dinaintea ei era regula. Daca iarna nu calcam ambreiajul nu pornea nici de nebuna pt ca demarorul nu avea putere sa invarta angrenajele din cutie din cauza vascozitatii uleiului (marmeladei). Dupa ce turam vreo 30 de secunde lasam usor ambreiajul si simteam cum masina cupleaza cutia (o usoara scadere de turatie). In cazul lagunei nu cred sa apara probleme.
off topic Andu da-mi si mie pe mail te rog frumos log-ul salvat pe tester. (tibirk23@yahoo.com). Multumesc! |
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
Mersi Andu pt explicatii.
Eu un timp porneam numai cu schimbatorul in punctul mort si pornea la sfert. Acum de un timp plec cu ambreajul calcat si parca simt ca porneste in 2 timpi. O fi ceva sau am doar eu impresia asta? |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
- TM 24 GBY
2001 Expression
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.910 Joined: 4 February 09 ![]() |
Eu ma gindesc la un lucru:daca electromotorul invirte oricum si arborele primar indiferent ca apasam sau nu pedala de ambreiaj hai sa vedem cum lucreaza ambreiajul in cele 2 cazuri:
1.ambreiaj apasat-avantaj ca nu se mai invirte si arborele secundar (sper sa nu fiu in eroare) iar in cazul unui ulei mai viscos in CV se simte. 2.ambreiaj neapasat-electromotorul invirte arborele primar dar fiind la punctul mort nu invirte si arborele secundar,asadar nici o diferenta pina aici. Posibil sa le fi inversat insa ideea e ca in cazul unui ulei mai viscos asa as proceda si eu insa doar atit. Diferenta apare la nivelul "soarelui" discului de presiune si a rulmentului de presiune si a furcii pe care e fixat rulmentul (scuze,nu sint in domeniu dar se intelege) care sint in contact la pornire,rulmentul apasind coroana.Daca asta nu strica de ce se recomanda ca la semafor sa nu stai in tr1 pina se pune verde? Nu e nevoie sa faceti ca mine insa cind voi avea ocazia o sa dau sursa acestei expuneri (oricum o carte mai veche,cam de 25 ani). De ce oare cind intru in masina nu scrie sa apas ambreiajul si scrie sa apas frina? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
tibirk |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 11 May 2009, 08:26) 1.ambreiaj apasat-avantaj ca nu se mai invirte si arborele secundar (sper sa nu fiu in eroare) iar in cazul unui ulei mai viscos in CV se simte. 2.ambreiaj neapasat-electromotorul invirte arborele primar dar fiind la punctul mort nu invirte si arborele secundar,asadar nici o diferenta pina aici. Posibil sa le fi inversat insa ideea e ca in cazul unui ulei mai viscos asa as proceda si eu insa doar atit. Diferenta apare la nivelul "soarelui" discului de presiune si a rulmentului de presiune si a furcii pe care e fixat rulmentul (scuze,nu sint in domeniu dar se intelege) care sint in contact la pornire,rulmentul apasind coroana.Daca asta nu strica de ce se recomanda ca la semafor sa nu stai in tr1 pina se pune verde? Nu e nevoie sa faceti ca mine insa cind voi avea ocazia o sa dau sursa acestei expuneri (oricum o carte mai veche,cam de 25 ani). De ce oare cind intru in masina nu scrie sa apas ambreiajul si scrie sa apas frina? Eu zic asa: 1. ambreiaj apasat implica SV decuplat complet de motor => angrenajele din SV nu sunt in miscare; 2. ambreiaj liber implica SV in punctul mort => arborele principal din SV in miscare Arborele secundar se va pune in miscare in sarcina intr-o anumita treapta. La semafor nu se recomanda sa stai in treapta 1 cu ambreiajul calcat pt ca in felul asta soliciti inutil rulmentul de presiune. Faza cu apasatul franei banuiesc eu ca vine de la masinile cu SV automat. Probabil din comoditate nu au scos-o pentru masinile cu SV manual. |
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
byby |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Nu stiu de ce aveti voi impresia ca atunci cand este calcat ambreiajul totusi se mentine cuplat vre-un arbore in cutie! Nu de alta, dar cand ati baga in viteza si arborele primar se invarte iar cel secundar nu ar trebui sa caraie, nu? Din ce stiu eu prin calcarea ambreiajului tocmai asta se face, se decupleaza cutia de la motor. Si ca drept test, faceti iarna asa: Poniti masina cu pedala de ambreiaj calcata, si schimbatorul la punctul mort, apoi dati drumul la pedala. Imediat veti auzi cum se pun in miscare arborii din cutie. Cu pedala calcata nu se aude nimic.
Si e bine sa decuplati cutia la pornire, astfel veti proteja nu numai electromotorul si bateria ci si coroana de pe volanta. |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
tibirk |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
byby |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Nu era vorba de tine. Dar tradu si noua SV, caci sincer sa ma bati dar nu stiu ce inseamna.
|
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 21:51 |