Montare intercooler, clio symbol 1.5 dci, 65 cp
![]() ![]() ![]() |
Montare intercooler, clio symbol 1.5 dci, 65 cp
amd |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 15 March 09 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
clio
symbol
2004, 1.5 cdi
|
|||
pfaizzzer |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 February 09 ![]() |
in primul rand, daca montezi acel intercooler se schimba toti parametrii motorului: temperatura admisie, densitate aer(aerul e mai rece deci e mai dens)...in concluzie trebuie facuta si o resoftare neaparat
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- BV-07-XVK
2003 1.5Dci
|
|
amd |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 15 March 09 From: bucuresti ![]() |
am inteles ideea
si un pret la care sa ma astept? ( intercooler+coturi+cip) ce dimensiune trebuie sa aiba intercooleru ca sa intre fara probleme? |
--------------------
clio
symbol
2004, 1.5 cdi
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ai luat loc pe un scaun? Daaa, stai ca iti spunem acum pretul.
Cata putere castigi? Maxim 5 CP, cat are Symbol-ul 1.5 dci 70CP euro 4, care are intercooler. Parerea mea este sa stai linistit, nu se merita cheltuiala si modificarile pentru 5 cp in plus, mai ales ca poti sa dai peste cap functionarea motorului prin resoftare. This post has been edited by Laurentziu83: 11 Apr 2009, 16:39 |
--------------------
.
.
.
|
|
Duyu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Are dreptate Laurentiu. Daca vrei sa castigi cativa cai, mai bine apelezi la chip tuning.
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ca unul care a avut montata instalatie GPL pe masina si apoi un calculator de injectie modificat pe ea, si filtru sport pentru cateva zile, cel mai bun sfat pe care pot sa ti-l dau este ca masina merge cel mai bine atunci cand e pastrata si intretinuta la starea de original. Daca nu esti multumit de performantele ei asa, mai bine o schimbi cu ceva mai puternic.
Calculatorul de injectie modificat pentru performante mai bune, l-am dat jos cand am constatat ca performantele superioare nu justificau mersul ceva mai zgomotos al motorului si acceleratiile nu chiar asa de cursive, ci putin "innecate". Producatorul a cautat sa obtina din masina cel mai bun raport intre fiabilitate, costuri de intretinere si performante. This post has been edited by Laurentziu83: 11 Apr 2009, 20:05 |
--------------------
.
.
.
|
|
amd |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 15 March 09 From: bucuresti ![]() |
am inteles ideea
din cate am inteles la cip tuning ii modifica avansul si debitul de combustibil ce nu am inteles: ii modifica si presiunea in turbo? (am inteles ca este o valva de presiune care mentine presiunea undeva la 1.04 bari) si cam la ce pret ajunge un cip tunig si ce firma recomandati? multumesc |
--------------------
clio
symbol
2004, 1.5 cdi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 23:45 |