probleme relanti la benzina, variaza intre 600 si 800 de ture
![]() ![]() ![]() |
probleme relanti la benzina, variaza intre 600 si 800 de ture
tibirk |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|||
adrian1983 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 30 April 08 ![]() |
sal.cauta, s-a discutat pe tema asta.am si eu dar 1.8 benzina.nu am patit-o insa am luat forumul tot la intrebari.cauta si vei gasi.
bafta!! |
--------------------
renault
laguna 2 privilege
2001/berlina
- b 35 lzf
|
|
tibirk |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
am citit forumul si am gasit problema asta la diesel...numai ca nu e valabila explicatia si pentru benzina din pacate
![]() pt cunoscatori: ce influenta ar putea avea sondele lambda legat de problema mea? This post has been edited by tibirk: 9 Sep 2008, 22:38 |
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
tibirk |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
nimeni n-are nici un habar?
![]() |
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Sonda lambda are rolul de a da informații calculatorului de injecție despre conținutul de oxigen din gazele arse: dacă este prea puțin înseamnă că amestecul este bogat și atunci reduce cantitatea de combustibil injectat/dacă este prea mult atunci crește cantitatea. Fa un test CLIP sau cu DDT și vezi ce zice calculatorul (valori ale sondelor, rpm, cantitate de combustibil/timp de injectie). Părerea mea...
![]() |
--------------------
renault
laguna 2
2001 Privilege 1,8 I 16V
- AG 70 BUB
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
si la mine se intampla ( cred eu ) un fenomen ciudat si anume:cand stau pe loc cu motorul aprins si misc de volan ( stanga - dreapta ) imi scade din turatie.
Nu stiu cat exact dar simt cum moare putin ( nu de tot ), nu am apucat sa schimb nimci la masina ( ulei,filtre,distributie ).Este oare un fenomen normal sau e doar un "semnal"ca tre sa-i schimb consumabilele. Voi ce parere aveti??.....mersi..... ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
tobyta |
![]()
Post
#7
|
tobyta Group: Members Posts: 33 Joined: 24 August 08 From: Bucuresti ![]() |
salut!
si eu am cam aceeasi problema: inm relanti si cu clima pornita, cand stau la semafor,scade turatia pana pe la 500 ture, dupa care creste iar. e destul de enervant, mai ales ca, cu clima oprita simptomele dispar. poate cineva ne ajuta cu niste sfaturi pe cei ce avem aceasta problema. nu am gasit un alt topic cu subiectul asta. Multumesc frumos! |
--------------------
laguna2
.1.8i 16V
2001
- . Laguna2 1.8i 16V 2001 Dinamique
|
|
MytareKtine |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 3 June 06 From: Bucharest ![]() |
Salut!
Si Laguna mea are aceleasi simptome, acelasi motor, 1.6 16v. Astept si eu o solutie. |
--------------------
Mercedes-Benz
A 180 d / C 200 CDI
2017 Urban / 2010 Avantgarde
- B/CT XXX PAN
|
|
tibirk |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
QUOTE(Yutcaru @ 13 Sep 2008, 15:29) si la mine se intampla ( cred eu ) un fenomen ciudat si anume:cand stau pe loc cu motorul aprins si misc de volan ( stanga - dreapta ) imi scade din turatie. Nu stiu cat exact dar simt cum moare putin ( nu de tot ), nu am apucat sa schimb nimci la masina ( ulei,filtre,distributie ).Este oare un fenomen normal sau e doar un "semnal"ca tre sa-i schimb consumabilele. Voi ce parere aveti??.....mersi..... ![]() la mine e invers.....turatia la relanti e mica (cum spuneam mai sus variaza intre 600 si 800) dar atunci cand stau pe loc si invart volanul crestepana ajunge la turatia nominala (850-900). .... ciudata treaba asta |
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
sa fie oare ceva de la renault? adica sa fie asa din fabricatie?.....poate noi ne facem probleme degeaba si poate totul e normal.....nu stiu ce sa mai cred....ciudat oricum.
Daca stie cineva vre-o solutie sau daca a mai patit asa ceva dar a rezolvat-o, il invitam sa ne spuna si noua care a fost problema si remediul ....mersi.......... ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
tibirk |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
eu suspectez sonda lambda de dupa catalizator...o sa ma duc sa-i fac un test..
|
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
btc01 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 24 August 05 ![]() |
salut colegii mei de suferinta.
Eu am motor de 1.6. Masina am adus-o in 2005, in dec, de la Renault din Germania, cu 40000 km la bord. Primii 1000km toate bune si frumoase, dupa care a inceput si la mine povestea cu relantiul. Cobora la semafor in 600 ture. Cand vroiam sa plec de pe loc mi se oprea motorul. Parca mergea in 3 bujii. Am fost la Serus la reprezentanta, cunosteam cativa baieti pe acolo, s-au uitat la motor si intr-un final mi-au facut test de combustibil (40mil). A reiesit ca benzina din rezervor avea cifra octanica 87-88. Saracul motor era alimentat cu porcarie romaneasca - Agip sau Shell parca. Dupa ce am schimbat benzina si mai revenit. Dar tot persista. Parerea mea, de lagunar cu experienta de 3 ani, este ca e benzina de vina. Lasati rezervorul cat mai gol si faceti un plin de OMV Carera 100. O sa simtiti diferenta din primii km. Turatia se stabilizeaza, ca sa nu mai zic de puterea crescuta a motorului. Si pe langa asta e musai sa va curatati clapeta de aer. Tot din cauza benzinei apar depuneri acolo, care se manifesta printr-un suierat la aceleratii. De un an si jumatate pun doar OMV si tin motorul turat - schimb la 3500-4000, nu merg cu a 5 in oras. In acest fel tin clapeta curata si motorul raspunde mult mai bine in sarcina. PS Nu va fie frica de turatii. Motorul de 16V se simte bine turat - am mers in Germania cu 150-160km/h intr-a 5a la 4500 ture ore intregi. Motorul intra in regim si devine silentios dupa cativa km. In bucuresti e galagios cand il turez, dar asta e din cauza ca e rece si nu apuca sa intre in regimul normal de lucru. Si inca ceva. Daca obisnuiti sa mergeti cu motorul subturat (adica schimbati la 2000-2500) va recomand sa schimbati masina. Nu de alta, dar o stricati. El motorul saracu nu apuca sa elimine reziduurile din ardere si toata calamina se depune pe galerii si senzori (asta apropo de sonda lambda) |
--------------------
Renault
Laguna II Break 1.6 16V
2001
|
|
tibirk |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
am curatat corpul de clapeta si s-a rezolvat problema. Acum cand franez turatia scade frumos si niciodata nu mai coboara sub 750
|
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
Unde e situata clapeta aia?si....cat te-a costat totul?
clapeta de acceleratie ai curatat-o? |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
tibirk |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
da, corpul clapetei de acceleratie. M-a costat 170 de lei cu tot cu un CLIP bine facut (adica am pus intrebari si mi-a aratat parametrii+alte chestii care ma interesau). Corpul clapetei era "imbuibat" cu depuneri si nu mai lasa sa treaca aerul(necesar pt relanti) in pozitia inchis. Alt avantaj pe care l-am simtit este ca pleaca mult mai bine din loc.
Corpul de clapeta este situat in spatele motorului(motorul meu e K4M710), in stanga sus cand te uiti la motor. Se scoate carcasa filtrului de aer, mai e o carcasa de plastic care conduce aerul dupa filtru catre clapeta, se scoate si aia si apoi se desface corpul clapetei care este prins in 4 suruburi (sau atat am vazut eu). Pt 170 de lei nu merita sa te bagi (trebuie sa cumperi solutii de curatat, la etansare la fel i-a dat cu o solutie)...mai bine mergi la service ca dupa ce monteaza totul la loc trebuie sa faca si o sincronizare clapeta-acceleratie din calculator. This post has been edited by tibirk: 9 Feb 2009, 16:36 |
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
Yutcaru |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 August 08 From: Timisoara ![]() |
Am observat ca daca bag in masina benzina cu cifra octanica mare ( 98,+99,100 ) nu mai oscileaza deloc.Eu am cam facut probe cu fel si fel de tipuri de benzina ca sa vad care ii place cel mai mult.
Uite asa, am scapat de oscilatii la relantii. Baftalo! |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP
2001 Expression
- TM 24 GBY
|
|
rero |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 20 May 07 From: Calarasi ![]() |
Eu de cand o am nu bag decat 99+ si tot oscileaza.
|
--------------------
Renault
Captur II
2022/Intens
|
|
tibirk |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
i-am facut si eu un plin cu omv carera 100 si in afara de faptul ca mi-a papat-o imediat n-am simtit nimic deosebit. Oscilatia nu e nici o problema. Am pus-o pe tester cand mi-a curatat corpul clapetei si m-am convins. Calculatorul masinii ii comanda rotatia.
Cand motorul este cald, calculatorul are setat default 750 rpm comanda pe care o primeste motorul fara sa oscileze nimic. Turatia reala a motorului aparea pe tester separat si era intre 745-755rpm dar oscila destul de rar intre 745 si 780 rpm. Chiar nu vad ca problema aceasta oscilatie (care este foarte rara). Inainte sa-mi curete corpul clapetei calculatorul comanda 750 rpm iar motorul meu oscila intre 550 si 650 rpm. Acolo era o problema ca incepuse sa-mi moara motorul cand franam..... This post has been edited by tibirk: 10 Feb 2009, 12:29 |
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
rero |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 20 May 07 From: Calarasi ![]() |
Zilele astea o sa merg si eu sa curat corpul clapetei.
|
--------------------
Renault
Captur II
2022/Intens
|
|
lentzy |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 11 September 08 ![]() |
este de un real ajutor ceea ce ati postat voi aici
cu aceeasi problema ma confrunt si eu si m-am tot intrebat care sa fie treaba mii de multumiri bafta |
--------------------
Renault
laguna II
2001, 1.6I 16v, model Expresion, GPL din fabrica
|
|
mary |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 29 September 08 ![]() |
Salutare
are cineva o poza cu clapeta respectiva? se poate face aceasta operatie acasa? |
--------------------
renault
laguna 2
2001 full options
|
|
mousey25 |
![]() ![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 14 April 09 ![]() |
![]() Imi oscileaza turometrul si motorul odata cu el (deci nu e de la ceas) intre 800 si 700 de turatii. Chestia asta se intampla frecvent dar nu mereu si nu am gasit nici o asociere intre acest zgomot si altceva ... Am duso la reno, mi-au zis ca nu are nimik, am duso la alt service la fel, am curatat clapeta de la acceleratie dar nimik ... As fi recunoscator daca as primi vreun sfat ... CE SA MA INCERC ? |
--------------------
Renault Laguna II
2.0 IDE (103 Kw)
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 02:55 |