Manual utilizare sau manual service megane 1, renault megane 1Hatchback
![]() ![]() ![]() |
Manual utilizare sau manual service megane 1, renault megane 1Hatchback
IonutGligan |
![]()
Post
#1
|
||
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|||
ISseby |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
De aici ai putea cumpara un manual de service in lb. engleza. Te mai costa 8 lire livrarea. Intereseaza-te insa inainte daca manualul respectiv e pt. varianta britanica (volan pe dreapta).
https://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/...productId=13117 |
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#3
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
mersi mult, o sa dau o geana pe site-ul ala insa uitasem sa precizez ca masina e hatchback am si atasat o poza mai sus cu tipul de masina pe care multumit o detin . Momentan nu am probleme inafara ca nu imi functioneaza stropitorile de parbriz, se aude motorasul dar nu vine nici un strop de apa am scos furtunasul si am tras cu gura dar face vid nici strop de apa; am citit pe unele forumuri cum si-au rezolvat unii problemele de genu, dar cat despre manual e bine ca la casa omului sa fie si un manual de service.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
ISseby |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
Aceeasi problema cu motorasul pt. lichid de parbriz am avut-o si eu. La fel, se auzea motorasul, dar nu stropea. Verifica furtunasele si duzele sa nu fie infundate, apoi pompa. La mine s-a dovedit a fi aceasta din urma. Chiar daca ea functiona, nu avea destula putere (sau poate una din palete era defecta) sa impinga lichidul.
Cat despre manual, cel pe care ti l-am aratat include si varianta Hatchback. Singura problema pe care o vad eu e ca, cel mai probabil, manualul e pt. piata britanica, deci modelul cu volan pe dreapta. Am gasit si varianta aceasta, insa e in franceza. http://www.editionshaynes.fr/fretitles_manuels.htm#FR3942 |
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#5
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
ISseby intradevar asa cum ai zis mai sus, diuzele nu sunt infundate pt ca am suflat prin furtunase si trece aerul usor prin ele problema e ca nu vine nimic din pompa nici pe parbriz nici pe haion in spate, iar furtunasele nu sunt strangulate, deci tare ma gandesc ca este la pompa problema si zilele astea vreau sa incerc sa rezolv problema si daca ai putea sa imi spui cum ai reusit sa umbli la pompa? citisem undeva pe forum ca unii au luat roata dreapta fata jos si au desfacut plasticul acela care protejeaza partea interioara a aripii de noroi ( tot ce arunca razele cauciucului rotii ),care este din doua bucati si asa au avut acces la pompa, altii ziceau ca au dat jos aripa, eu inca nu am facut altceva decat sa ma chiorasc pe ici pe colo ca mi-e frica sa nu stric ceva ; pt mine e o masina la care nu merge cu incercatu' mentionez ca inainte am avut un renault super 5 la care ma pricepeam cat de cat fiind toate componentele masinii accesibile. Nu stiu daca in manualul de service specifica si astfel de probleme dar oricum este bine sa il ai acasa, sa nu te apuci tu, ca asa e romanul de fire curios sa vada ce-i pe ici pe colo si n-as vrea sa experimentez multe sa inceapa pe la bord sa-mi faca, ca bradul de craciun. Ms mult.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
ISseby |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
Se face exact cum ai enuntat si tu. Se da jos roata din dreapta (sau se bracheaza maxim rotile) si se scot aparatorile. Pompa o poti testa luand un pahar cu apa, bagi sonda din partea de jos a pompei in pahar, si rogi pe cineva sa porneasca stropitorile. La mine abia tasnea apa din duzele pompei.
|
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#7
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
ok mersi mult m-am incurajat si zilele urmatoare am sa ma ocup de pompa si am sa revin, sper cu problema rezolvata.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
dcsiki |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
la mine a trebuit curatata , si era de break , adica un motor cu duze duble.
desfal si curata bine inainte. bafta |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
IonutGligan |
![]()
Post
#9
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
am vazut ca sunt niste bumbici negri de plastic rotunzi care prind cele doua bucati de aparatori de caroseria masinii, si am incercat sa trag de unul destul de tare poate nu indeajuns dar mi-e frica sa nu se rupa cumva ca nu am de schimb. Trebuie insistat mai tare ?? mentionez ca nu sunt de tipul celor care se desurubeaza cu surubelnita, cel putin nu am vazut sa aiba loc de surubelnita dreapta, ci doar o gaura mica in mijlocul lui; ma gandesc ca poate sunt presati si nu insurubati acolo ca in timpul tripidatiilor masinii sa nu se desurubeze, voi ce ziceti ?? sper sa nu stresez prin intrebarile pe care vi le adresez desi tema topicului este alta, dar daca tot a venit vorba de problema stropitoarelor ... macar cu atat sa ma aleg. Ms mult.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
Madriann |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Au un filet "tampit", scuze de limbaj, dar n-am alt termen mai potrivit. Poti sa invart de el pana lesini, ca tot nu se desfileteaza. A iesit prin introducerea unei surubelnite in orificiul respectiv + rotire in sens antiorar + fortare usoara spre exterior. Din 8 desfacute, au iesit ok doar 6, doua s-au rupt.
Daca stie careva secretul, poate ne lumineaza ![]() |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#11
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
ok am reusit in fine sa dau pompa jos si anume: am ridicat masina pe cric atat cat era nevoie fara sa mai dau roata jos si am desfacut bumbicii aia negri rotunzi de plastic in care este prins tot plasticul ce protejeaza interiorul aripii, si asa am avut acces la bidonasul cu lichid de parbriz, am tras usor de pompita (motoras) in sus si a iesit foarte usor; in urma scoaterii pompei afara s-a golit si vasul cu tot ce era mizerabil. Acum sunt in casa cu pompa dar nu reusesc sa o desfac, poate ma ajuta cineva ... vreau sa precizez ca dupa ce am luat pompita jos am suflat prin cele 2 furtunase si sunt ok circula aerul f usor, deci e pompa.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
ISseby |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
Eu am reusit sa o desfac, insa cu pretul de a o strica.. Foloseste-te de o surubelnita lata si incearca sa nu distrugi marginile. Ea are 2 camere separate: prima, cea mare contine motorasul, si e partea de sus, unde sunt pinii conectori; a2a contine paletele care in functie de sensul de rotatie trimit apa spre una din duze. Cum iti ziceam mai sus, ia o surubelnita lata si incepe a distanta cate putin prima imbinare de jos. Bafta!
|
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#13
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
in prima idee am desfacut cele 2 stuturi (care vin din carcasa pompei si conecteaza cele doua furtunase), si am probat pompita fara cele doua stuturi atasate la ea si scotea apa fara nici o problema pe ambele, pana aici totul ok dar cand am suflat prin sistemul acela de doua stuturi nimic nici pe o gaura nici pe alta. (La mine la pompa un stut era alb unul negru) nu stiu daca si la alte tipuri de megane e la fel dar la mine asa e si e de origine renault pompa. Asadar am desfacut stuturile si inauntru surpriza un pistonas din plastic in forma de cilindru si prin el trecea un cauciuc rolul lui fiind de a se deplasa sa astupe cand o gaura cand alta dintre cele doua si sa duca lichidul pe parbriz sau haion si as vrea sa fac o paranteza sa explic, ca motorul pompitei alimentat intrun sens + cu - scoate lichid doar pe o gaura si cu ajutorul acelui pistonas trimite lichidul spre parbriz iar cand actionezi comanda stergatorului pe spate cu lichid, motorasul primeste alimentare inversa adica - cu + iar in acest caz motorasul schimbandu-si sensul de rotire, scoate lichidul pe cealalta gaura obligand pistonasul sa isi schimbe pozitia si anume sa astupe cealalta gaura si sa trimita lichidul spre haion (sa nu mearga lichidul deodata si pe parbriz si pe haion ca ar fi kulmea); ei bine la mine cauciucul cel din cilindrul de plastic era deformat; cred ca inainte primul proprietar al masinii a folosit ceva alchool sau ceva substanta cu siguranta nu a folosit lichid de spalare parbriz ce este recomandat sau apa distilata pe perioada verii, de a atacat (deformat) acel cauciuc si blocandu-se intre cele doua supape bineinteles astupandu-le pe amandoua de nu mai lasa sa iasa lichidul nici pe o gaura nici pe alta (era parca mai lung) asa ca am luat o lama de barberit si am taiat cam 0.3mm deoparte si tot cam atata de cealalta parte pe urma pe un smirghel cu granulatie 400 am finisat cat am putut ca etansarea cauciucului pe supapa sa fie cat mai ok; pe urma am fixat pistonasul la locul lui intre cele doua stuturi apoi le-am atasat la pompita si deocamdata e ok am facut test intr-un lighean si merge ok si anume cand alimentez cu + si - conectorul respectiv imi scoate apa pe un stut iar daca inversez polaritatea - cu + imi scoate apa pe celalalt stut, bine inteles cu ajutorul pistonasului care astupa cand o gaura cand alta (acesta fiind rolul lui) sper ca am fost destul de inteles si poate careva va pati la fel ca mine si sa stie unde si ce sa verifice prima data oricum m-am bucurat ca a fost doar atat pt ca era varianta la care ma gandeam cu groaza ca ma costa ceva bani o alta pompa. ok mersi mult celor care mi-au dat cateva sfaturi foarte utile zic eu si va doresc defectiuni cat mai putine ba chiar deloc daca se poate, cat despre manualul service am gasit ceva pe demonoid.com in limba engleza. Cu salutari Ionut G.
|
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th August 2025 - 17:33 |