Xenon defect, xenon
![]() ![]() ![]() |
Xenon defect, xenon
Nythro |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 10 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II hatchback
- tra lalal
2003
|
|||
mike12 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 789 Joined: 3 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Siguranta ti se arde din cauza ca probabil balastul e defect (are un scurt in el). Ca sa il inlocuiesti trebuie sa dai bara jos, este prins de far. Nu poti sa treci la halogen deoarece ai alt tip de bec la xenon fata de halogen ( D1S , D2S , D2R xenon si H7 la bec halogen). Pentru ca sa pui halogen trebuie sa schimbi farul cu totu. Ai putea sa iti iei o instalatie aftermarket de xenon pentru tipul de bec care il ai tu (probabil ca e D1S nu stiu sigur) si sa folosesti un bec si un balast din ea.
|
--------------------
renault
megane
sedan 2006 expresion, clima, 1.6 16 V
|
|
caktuss |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
dai bara jos, dai faru` jos, iei codul de pe balast si fuga cu el la reno si pe la magazinele de piese. nu cred ca ai cum sa folosesti un kit aftermarket, nu cred ca ai cum sa-l alimentezi.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan II
- numar cu gaura
1.6 16v 05-2005 m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
RoboCoop |
![]()
Post
#4
|
![]() ren` Group: Members Posts: 1.165 Joined: 3 September 04 From: Deva ![]() |
becul este D2S , poti pune un balast after-market dar nu o sa mai mearga auto-levelingul si ai nevoie de ceva modificari
un cod de balast iti dau eu 7701207648 , trebuie sa ma uit si pe cutie ce cod era ca sa fiu 100% sigur Tot asa se ardea si la mine siguranta cand a fost prajit balastul |
--------------------
Ex. Renault
Megane 2 1.6 16V 113 CP
- HD 09 PCM
2003 , Privilege Peugeot 307 SW 1.6 HDI
It's nice to be important But is more important to be nice |
|
elro |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
deci care este viata xenoanelor montate din fabrica?
am intrebat si la sectiunea Modificari si imbunatatiri/Xenoane ,dar nu a raspuns nimeni... Scuze de off |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
caktuss |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
din semnatura initiatorului : "Renault Megane II hatchback 2003"
|
--------------------
Renault
Megane Sedan II
- numar cu gaura
1.6 16v 05-2005 m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
elro |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.254 Joined: 12 November 04 From: Ct ![]() |
atunci intreb altfel: cat tine un balast din fabrica?
cat tine un bec xenon din fabrica? Ca sa imi fac si eu o idee,cat ma ajunge in timp,sau raman pe halogene. |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2,
1,5 dCI
|
|
caktuss |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
mult... mult mai mult decat kiturile aftermarket.
daca iti iei faruri originale cu xenon (eu gasisem la 500 de euro farurile cu instalatia de auto-leveling si spalator) tin mult mai mult, dar in caz ca se strica, si costul e mai mare. de fapt balastul e mai scump, becul e cam tot pe acolo. |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
- numar cu gaura
1.6 16v 05-2005 m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
dantes |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
1. Se poate pune balast after-market cu un adaptor. Se pierde autolevelingul. Juma de an asa am mers fara probleme.
2. Pretul unui balast original e de vreo 1500 lei sau pe acolo 3. Durata de viata e mult mai lunga decat la astea aftermarket. 4. Cand se strica de regula se strica din neatentia utilizatorului. In cazul meu am uitat sa pun la loc capacul de la becul de pozitie (cel de cauciuc moale) si am fost la spalat... Rezultatul...prajit balastul. 5. Trecerea la halogene e aproape imposibila fara sa schimbi tot farul... Intrebare: Daca montezi un alt balast nou, mai trebuie setat ceva cu CLIP-ul? Intreb ca parca am impresia ca dupa schimbarea balastului, balastul schimbat parca nu isi face autolevelingul la fel de mult ca si cel original de la farul celalalt... |
--------------------
O masina
oarecare
- .
. Old school
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 14:52 |