Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

FUM ALBICIOS LA 4500 ROT.ESTE NORMAL?

CRYSTYANN
post 5 Apr 2009, 21:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 3 April 09




SALUT!cand am masina pe loc si o urc la 4000-4500 rot.scoate un fum albicios...este normal???am un benzinar 1.4 16v.


--------------------
renault bicorp 1.4 16v - B-94-LHP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 5 Apr 2009, 21:21
Post #2


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




Cu motorul rece ? 04.gif


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRYSTYANN
post 5 Apr 2009, 21:23
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 3 April 09




QUOTE(MHY @ 5 Apr 2009, 21:21)
Cu motorul rece ?  04.gif
*


pai nu cred ca pe vremea asta se tine cont de motor rece.dar da "pe motor rece"am observat acel fum alb.


--------------------
renault bicorp 1.4 16v - B-94-LHP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nlu
post 5 Apr 2009, 21:47
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 20 February 07




Sa nu fie abur ca vad ca ai benzinar wink.gif , vezi ca fum alb insemna garnitura chiuloasa arsa, verifica si vasul de expansiune.


--------------------
Renault Megane sedane Expression 1.6 16v 2007 Megane IV estate 1,3 tce 140/2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRYSTYANN
post 5 Apr 2009, 21:52
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 3 April 09




QUOTE(nlu @ 5 Apr 2009, 21:47)
Sa nu fie abur ca vad ca ai benzinar  wink.gif , vezi ca fum alb insemna garnitura chiuloasa arsa, verifica si vasul de expansiune.
*


nu...nu am probleme cu garnitura de chiuloasa...foarte sigur...iar antigelul a fost complet schimbat acum o sapt ...cu antigel de calitate...


--------------------
renault bicorp 1.4 16v - B-94-LHP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nlu
post 5 Apr 2009, 21:56
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 20 February 07




Atuci mergi cu motorul pana se incalzeste inafara localitatii apx. 10 km cu treapta 4 la 3000 de ture dupa care opresti pe dreapta si o accelerezi si vezi daca mai scoate acel fum dar inclin sa cred ca e de la condensul format de benzinare pe timp mai rece sau cu motorul rece. Sa auzim de bine.


--------------------
Renault Megane sedane Expression 1.6 16v 2007 Megane IV estate 1,3 tce 140/2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRYSTYANN
post 5 Apr 2009, 22:00
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 3 April 09




QUOTE(nlu @ 5 Apr 2009, 21:56)
Atuci mergi cu motorul pana se incalzeste inafara localitatii apx. 10 km cu treapta 4 la 3000 de ture dupa care opresti pe dreapta si o accelerezi si vezi daca mai scoate acel fum dar inclin sa cred ca e de la condensul format de benzinare pe timp mai rece sau cu motorul rece. Sa auzim de bine.
*


merci frumos pt sfat...o sa incerc!


--------------------
renault bicorp 1.4 16v - B-94-LHP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexumf
post 5 Apr 2009, 23:39
Post #8


MEMBRU CHELIOS


Group: Members
Posts: 775
Joined: 9 July 08
From: Bucuresti




wink.gif aburul nu are miros. Pune pe cineva sa apese acceleratia si vezi ce-ti spune nasul. In mare parte cred ca ti-ai da seama daca ar fi ulei sau un miros care nu ar trebui...oricum nu mai tura motorul pana nu ajunge la temperatura de lucru. Indiferent cat de cald este afara, motorul e rece pana cand indicatorul de temp. a apei nu ajunge la jumatate.


--------------------
Renault Megane Coupe 2006
RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRYSTYANN
post 6 Apr 2009, 11:25
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 3 April 09




QUOTE(alexumf @ 5 Apr 2009, 23:39)
wink.gif aburul nu are miros. Pune pe cineva sa apese acceleratia si vezi ce-ti spune nasul. In mare parte cred ca ti-ai da seama daca ar fi ulei sau un miros care nu ar trebui...oricum nu mai tura motorul pana nu ajunge la temperatura de lucru. Indiferent cat de cald este afara, motorul e rece pana cand indicatorul de temp. a apei nu ajunge la jumatate.
*


salut...mirosul daca te dai aproape este usor intepator...dar nu este albastru,este ALBICIOS...am pus un servetel alb sa vad daca se inegreste...l-am luat curat ca lacrima...fara nici o urma de fum.ce sa fie oare?


--------------------
renault bicorp 1.4 16v - B-94-LHP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 6 Apr 2009, 11:37
Post #10


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(CRYSTYANN @ 5 Apr 2009, 21:23)
pai nu cred ca pe vremea asta se tine cont de motor rece
*



Dimineata sunt 8 C...pana la 90 C mai sunt.. icon_mrgreen.gif ...este bine sa cresti treptat turatia pana ajunge motorul la temp optima..atunci poti sa i dai...Eu zic ca este normal sa scoata fumul ala..


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoslucian
post 6 Apr 2009, 19:17
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 31 December 08




La temperatura mediului ambiant convertorul catalitic nu acționează asupra poluanților emiși de către motor.Catalizatorul trebuie să atingă temperatura minimă de funcționare, cuprinsă între 200 și 300°C. Până la atingerea temperaturii de funcționare, emisiile sunt deversate în atmosferă fără a fi supuse procesului de conversie completă. ph34r.gif


--------------------
renault clio 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 06:52
Dacia