Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Relanti renault clio 1.2, relanti renault clio 1.2

alllexa
post 27 Jun 2008, 09:18
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 19 May 08




Buna...m-am uitat pe forum si nu am gasit nimic care sa ma ajute...sper ca nu mi-a scapat ceva...
As avea si eu o intrebare, poate cineva ma poate ajuta.
Am un clio hatchback 1.2 .... si mi se aprinde martorul de injectie in bord. Intrebarea mea este daca e normal ca la relanti turatia sa fie de 500 rpm...pentru ca mie mi se pare mult prea mica. Din cunostintele mele stiu ca ar trebui sa fie undeva pe la 800-900 rpm. Anyway....si in caz ca este prea mica(asa cum presupun)...de unde anume reglez turatia asta?...Se face mecanic sau din softul computerului?...Apropo de martorul ala...pana se incalzeste putin motorul(si turatia este pe undeva pe la 1000 rpm) totul este ok. In momentul in care temperatura ajunge la normal , turatia este e 500 rpm si se aprinde martorul de injectie-> turatia creste la 1000 rpm DAR masina nu mai raspunde la acceleratie(adica ramane doar la relanti...dc o calc nu se intampla nimic)...

Sper ca ma va putea ajuta cineva...
Multumesc,
Alexandra


--------------------
clio hatchback 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 27 Jun 2008, 09:31
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Hello,

Ai fost cumva cu masinuta la un test computerizat ? cum ti-ai dat seama ca relantiul sta la 500 rpm ?
Ceea ce povestesti tu se intampla tot timpul, dupa ce motorul s-a incalzit si ajunge la regim de relanti ? [adica la orice semafor si asa mai departe]
Ai incercat pana acum sa-i faci ceva ? ai pus aditiv in benzina, s-au schimbat bujiile ceva orice ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alllexa
post 1 Jul 2008, 12:00
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 19 May 08




OK....s-ar putea sa ai dreptate....adica sa nu scada chiar pana la 500, ca nu am cum sa stiu exact. Singura chestie pe care am observat-o este ca martorul mi se aprinde la ralanti. Daca nu las masina sa ajunga la ralanti, adica o calc pana pe la 1000 rpm...martorul de injectie nu mi se aprinde.
Pana acum am avut-o acasa, la tatal meu , in medgidia si a tot dus-o prin service-uri. Bujii schimbate, aditiv bagat in benzina. Acum sunt cu ea in Bucuresti si n-am cum sa i-o duc lui sa se ocupe de ea pentru ca nu pot sa circul din cauza martorului aprins in bord care-mi taie acceleratia. Asadar....mi-ati putea recomandat un service ceva?...Stau pe undeva prin pantelimon si as prefera sa fie ceva in zona pentru ca, asa cum ziceam, masina nu merge si nici nu o pot tracta pentru ca nu am cu ce wacko.gif . Ma gandeam s-o duc la service-ul ala autorizat de langa cora..sa o bag pe tester si sa vad cam care-i treaba...numai ca momentan nu dispun nici de foarte multi bani si mi-e sa nu exagereze oamenii cu preturile(asa cum am auzit ca fac)....

Merci smile.gif
O zi frumoasa...


--------------------
clio hatchback 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jri22
post 2 Jul 2008, 08:35
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 4 January 07




din cite stiu exista un service dacia(si renault) pe linga Cora...incearca un test Clip acolo sau chiar in alta parte (tot prin zona este su automarcus)...dupa acest test se pot trage concluzii...poti avea surpriza ca testul sa nu evidentieze vreo problema....


--------------------
renault clio 2002 1.2 16v HB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alllexa
post 2 Jul 2008, 09:23
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 19 May 08




well....multumesc.. o sa ma duc azi in recunoastere sa vad ce si cum


--------------------
clio hatchback 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lexa1312
post 2 Apr 2009, 10:21
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 9 April 08




si eu am problema cu ralanti-ul la 500 numai ca mie nu imi taie acceleratia.
Dar ma enerveaza pt ca fiind atat de jos tremura masina si stau cu frica ...ca moare motorul....mai ales cand stau in coloana pe DN sad.gif
In ultima perioada mi s-a intamplat de 2 ori sa imi moara motorul din senin, stand la ralanti, in coloana.
Unii zic ca ar fi senzorul de pe volanta murdar, altii ca e filtrul de aer.....dar ralanti-ul de ce sta atat de jos?

Benzina bag de la Petrom sau Rompetrol, de 95 sau 99.
Aditivi i-am bagat...


daca stie cineva care ar putea fi cauza...smile.gif...sunt deschisa oricarui sfat.

Multumesc


--------------------
Renault Clio Bicorp 2001/ 1.4 16v
unde nu e...nici D-zeu nu cere..(aviz nesimtitilor)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alllexa
post 2 Apr 2009, 10:44
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 19 May 08




So...eu i-am dat de cap si posibil si la tine sa fie aceeasi cauza. Este vorba de potentiometrul de acceleratie. Ce i-am facut eu: am desfacut potentiometrul(este prins in 4 suruburi parca); aici este un ac care se misca pe o placuta (ca la ceas), iar acul se misca de fiecare data cand o accelerezi. Eu am mutat placuta aia putin mai la stanga, fata de pozitia ei default. Si asta mi-a rezolvat problema. Se pare ca acul se ducea prea jos si facea scurt circuit. Poti sa incerci si tu asta....si o sa iti creasca relantiul cu 100-200 de turatii , in fctie de cat de mult muti placuta.
Sper ca ti-am fost de ajutor!
Alexandra


--------------------
clio hatchback 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 17:39
Dacia