R19_Identificare serie tip vehicul
![]() ![]() ![]() |
R19_Identificare serie tip vehicul
Dragon_C |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 March 09 From: Calarasi ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
19
1994 - X53
|
|||
vepman_ro |
![]()
Post
#2
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Voi incerca sa-ti dau lamuriri la cateva dintre 'problemele tale" ....
1. Ar fi fost indicat sa specifici locatia ta si eventual un ID messenger era indicat . Identificare placuta ovala : pe contraaripa stanga in spatele oalei arc-telescop, este placuta ovala. Elemente suspensie-directie : Lemforder - Boge , Swag Germania , Febi , etc Lasata de spate : Suspensie spate - bara torsiune ,de obicei imbatraneste . Exista posibilitatea sa mai muti bara de torsiune cu un"dinte" la canelura , daca nu s-a facut o astfel de operatie . Inchiderea centralizata a masinii era pe sistemul Infrarosu receptor-emitor , adica pe telecomanda masinii exista un led gen telecomanda cre emitea semnalul catre acel receptor de care pomenesti tu de deasupra ceasului . Poti gasi la dezmembrari acel modul ( este simplu si mic , probabil ca deja l-ai studiat si impreuna cu telecomanda readuci masina cu inchidere centralizata telecomandata . Dezavantaj la "infrarosu" de la mica distanta si leduls trict orientat spre receptor. Poti adapta un modul de inchidere centralizata cutelecomanda radio si folosesti doar o parte din ea ( inchiderea masinii si sistemul de receptie comanda). Pornire grea? este o problema arhicunoscuta la modele mai vechi de masini . La fel mi s eintampla si mie , si nu mi-am batut capul cu asta . Motive ar putea fi multe : citeste pe aici , poate depistezi ceva ... http://www.reno.ro/-TUTORIAL-Consum-mare-R19-t128255.html In mod normal se schimba si pompa de apa , ce faci daca la numai 5000km pe urma te lasa pompa de apa ? trebuie sa schimbi curea . LA carte cureaua detensioanata nu se mai monteaza pe masina. Bafta ! Attached thumbnail(s) ResizeDSC09417.JPG ( Size: 635.03k ) Number of downloads: 301 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
|
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Sau mai simplu din talon.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#5
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
R19/95 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 October 07 ![]() |
ptr vepman....spune=mi te rog unde gasesc piese de la acele firme pe care le-ai scris ca eu majoritatea pieselor de schimb le-am luat de la un magazin de pe stefan cel mare si nu prea am fost multumit de raportul calitate/pret si cred ca erau si turcisme ,cu siguranta nu erau produse de firmele amintite de tine....merci anticipat!
|
--------------------
Renault
19
1995 1.8 Phase II
|
|
Dragon_C |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 March 09 From: Calarasi ![]() |
Multumesc mult pentru sfaturi,
Pentru vepman_ro, sunt din Calarasi, adresa de mail ''alexian_great@yahoo.com". M-am uitat de aceasta placuta ovala si intr-adevar se afla pe tragerul dintre faruri, nu pe contraaripa stanga..... Banuiesc ca inginerul nu s-a uitat mai atent sau nu stie nici el. O sa ii fac iar o vizita. Si in talon nu este mentionat codul de pe placuta. Dar este o problema, am comparat codul din placuta ovala cu tipul de motor care este montat si nu coincid ca in tabelul "Invatati-sa-va-identificati-masinile" Adica pe placuta ovala am trecut codul 553A si pe motor F3P-N-760, iar in tabel in dreptul 553A este trecut F3P JB3. Nu stiu ce sa mai cred, oare acea placuta sa fie pusa acolo la misto ????? In legatura cu producatorii mentionati (Lemforder-Boge, Swag Germaia, Febi, etc), daca nu gasesc piese de la acesti producatori, ma indrept tot spre piese aduse din Germania, nu ???? Pentru problema barii de torsiune, o sa incerc sa vad daca pot sa o mai ridic. Pentru inchiderea centralizata, m-am gandit de la inceput sa ii pun o alarma cu telecomanda (cu mai multe optiuni de avertizare decat vechiul sistem) care sa o conectez la inchiderea centralizata. Asta ca sa nu mai ma chinui sa refac vechiul sistem de inchidere centralizata cu telecomanda instalat pe masina mea. Si nici nu o sa am dezavantajul la infrarosu de la distanta mica si ledul strict orientat catre receptor. M-am gandit si eu ca daca pompa de apa nu are nimic, nu are rost sa umblu la ea. Dar tot spunandu-mi unul si altul ca ar fi bine sa schimb si pompa de apa, am spus ca mai intai sa vad ce spun baietii pe forum care intr-adevar s-au lovit de probleme de acest gen. Nu m-ati lamurit in legatura cu rotile, ce dimensiuni imi recomandati ????? Rotile de acum mi se par cam mici, la cat spatiu ramane la aripi. M-ar interesa sa le schimb ca sa imbunatatesc designul masinii, dar si pentru stabilitate mai buna si rigiditate scazuta. Multumesc inca o data. This post has been edited by Dragon_C: 30 Mar 2009, 23:28 |
--------------------
RENAULT
19
1994 - X53
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
"Adica pe placuta ovala am trecut codul 553A si pe motor F3P-N-760, iar in tabel in dreptul 553A este trecut F3P JB3. Nu stiu ce sa mai cred, oare acea placuta sa fie pusa acolo la misto ????? "
553A--- F3P JB3------- F3P e codul motorului JB3 e codul cutiei, mie mi se pare foarte corect. F3P- N- 760 ...... F3P cod motor,, N - 760 varianta motorului, ce tip de injectie mono, multi, bosch renix etc, |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#9
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu vreau sa fac reclama , dar site-ul , firma pe care o folosesc eu in general pt piese Renault este www.autokarma.ro , in cazul in care tin la un anume producator.
Serus cand doresc piese originale Renault. sau www.elit.ro cand doresc sa aflu pret informativ la anumite lucruri , au un catalog online , si din ce stiu eu la autokarma aceleasi piese sunt mai ieftine cu aprox 10%, probabil contracte etc . in zona Militari mai am un magazin cu piese ieftine , ambalate in "Italia" acelasi produs cu sigle diferite . Optiune in cazul in care nu conteaza "calitatea piesei". http://www.volksparts.ro/ Piese ieftine si de origine sau firme recunsocute am inteles ca ar fi UNIX dar nu le stiu site-ul . |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
LeonMan |
![]()
Post
#10
|
![]() Fan RENAULT Group: Members Posts: 247 Joined: 19 September 08 From: Cluj Napoca ![]() |
Ai EXACT ACEEASI MASINA CU A MEA, mai putin culoarea, a mea e verde. Iti voi spune cateva probleme care e posibil sa le intalnesti, precum si o rezolvare a lor:
1-Toate piesele le poti comanda dupa codul de identificare din talon, ex. VF1B53Y....... 2-Piese eu personal am folosit FRAP, productie Italia, si am platit pe 4 bucsi brat, 2 bielete de directie, 2 capete de bara, 4 bucsi bara de torsiune, cele de pe brate si cele de pe sasiu, plus o planetara din dezmembrari pe care am dat 100 lei si e in stare super, 230 lei cu tot cu TVA, dar cum am spus fara planetara, iar totul l-am schimbat eu, singur, fara sa fie nici o complicatie. 3- Eu folosesc jante de iarna cu cauciucuri de urmatoarele dimensiuni: 185/60/14, jante 5.5J14H2ET40 4x100, iar vara folosesc jante aliaj cu cauciucuri 195/50/15 cu protectie a cauciucurilor pentru jante, iar jantele au dimensiunea 7J15H2ET35 4x100.Presiunea pe rotile din fata e 2,2, iar pe spate 2,0. Daca te uiti pe carbibles.com, vei vedea ca intre 175/70/13, 175/65/14, 185/60/14, si 195/50/15, nu sunt diferente decat foarte mici in diametru, deci nu te va fura la kilometraj, si nici la sprint sau franare. 4- Problema cu bara de torsiune am avut-o si eu, am incercat sa o repar dar era prea intepenita, si nu am reusit sa o demontez fara a o deteriora, asa ca am schimbat-o cu una SH, cu 150 lei, iar de montat am montat-o singur. 5- Problema e ca numai din SH vei mai gasi un set complet de cheie(telecomanda) si modulul de captare, pentru ca sa faci din doua separate un sistem sa functioneze e prea costisitor si scump.Setul de captor si telecomanda il gasesti in SH, dar problema va fi ca le vei gasi cu tot cu cheie, iale, contact, buson rezervor, si asta e maxim 200 lei complet. Eu l-am negociat la 150 lei. Sau monteaza o alarma cu 150 lei, si ai scapat de probleme, plus ca nu trebuie sa fii langa usa masinii sa o poti actiona. 6- Problema cu pornirea e cam aiurea, dar e reala la modelul nostru de masina.Din cat am studiat problema, si chiar am studiat-o nu gluma, 70% ar fi injectorul, 20% motorasul pas cu pas, 10% senzorul de temperatura al lichiduluii de racire. Asta e doar parerea mea, astept chiar alte sugestii. Oricum multe din aceste piese pot fi verificate, cu un simplu aparat de masura. 7- Servodirectia eu am rezolvat-o prin schimbarea pompei, cu una SH, la 150 lei, iar de schimbat am schimbat-o tot singur. 8- Pompa de apa nu se schimba la schimbarea distributiei in cazul tau, deoarece este antrenata de cureaua de la alternator si pompa servo. Oricum nu necesita schimbare decat la aparitia unor simptome evidente, si nu odata cu distributia. 9- Nu ai scris prea mult, eu chiar ma bucur ca pe tot acest site mai este cineva cu o masinuta ca a mea.Sunt rare variantele cu motor F3P 760 cu injectie Magneti Marelli.....dar, asa cum ai constatat, sunt mai rapide decat multe fitzoase, iar concurent intre 19-uri, sunt doar cele 16V. Parerea mea...... ![]() 1 Apr 2009, 20:43: Aici ceva poze ![]() This post has been edited by LeonMan: 1 Apr 2009, 20:43 Attached thumbnail(s) P3287371.JPG ( Size: 340.46k ) Number of downloads: 245 P3287372.JPG ( Size: 332.36k ) Number of downloads: 231 P3287374.JPG ( Size: 261.84k ) Number of downloads: 230 P3287376.JPG ( Size: 205.88k ) Number of downloads: 218 |
--------------------
Renault
Laguna
2004, 1.9, 120 CP
|
|
Dragon_C |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 March 09 From: Calarasi ![]() |
Ok, multumesc ca m-ati lamurit. Am intrat si eu pe aceste site-uri si am gasit piese. Sper sa nu fiu nevoit sa schimb prea multe.
Totusi nu mi-ati spus ce dimensiuni sa aleg pentru anvelope. Ce imi recomandati ? This post has been edited by Dragon_C: 1 Apr 2009, 21:24 |
--------------------
RENAULT
19
1994 - X53
|
|
LeonMan |
![]()
Post
#12
|
![]() Fan RENAULT Group: Members Posts: 247 Joined: 19 September 08 From: Cluj Napoca ![]() |
chiar ti-am scris tot ce te intereseaza, citeste
|
--------------------
Renault
Laguna
2004, 1.9, 120 CP
|
|
Dragon_C |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 March 09 From: Calarasi ![]() |
Pentru LeonMan,
Da, vazand pozele, intr-adevar este la fel ca a ta, doar ca a mea arata mult mai jalnic pe exterior. Locuri unde sa cumpar piese SH, nu am decat sa ma duc la Bucuresti, ca prin Calarasi nu am auzit sa fie. Imi plac jentile pe care le ai, banuiesc ca sunt cele pe R15. Ce marca sunt jentile ??? Intreb ca sunt multe foarte proaste si se stramba foarte repede. Ce an de fabricatie are masina??? ca arata bine de tot la vopsea sau a fost revopsita??? I-ai dat vreun polish ??? Eu nu postez poze cu R19 al meu, ca va prapaditi de ras. Eu acum incerc sa o reconditionez. Dar de ce folosesti roti de dimensiuni mai mici iarna si mai mari vari ??? Daca mentii acelasi dimensiuni tot timpul, masina nu se comporta la fel ??? Cum am spus prima oara, cineva mi-a recomandat ca iar sta foarte bine la R19 cu 195/65 R15. Eu am vazut 195/65 R15 pe un Mercedes clasa C si mi s-au parut foarte mari, probabil cu 195/50 R15 i se potrivesc mai bine. Am observat o chestie, daca merg cu 50-60 km/h, aproape ca merg cu o dacie, dar daca incep sa o "calc", de la 80 incolo, nu se mai simte nimic, parca vrea ea si mai mult, tot mai mult sa accelerezi. Si nici nu se mai simte nimic, parca zbori. Oricum, multumesc si mai astept sfaturi. This post has been edited by Dragon_C: 2 Apr 2009, 20:54 |
--------------------
RENAULT
19
1994 - X53
|
|
Datsun |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 4 January 09 ![]() |
ffff frumoasa masina LeonMan .... e una din putinele R19 f bine intretinute...
![]() |
--------------------
Renault megane
Renault megane 1.6 16v
1996
|
|
LeonMan |
![]()
Post
#15
|
![]() Fan RENAULT Group: Members Posts: 247 Joined: 19 September 08 From: Cluj Napoca ![]() |
Dap, multumesc de apreciere Datsun, mai am putin de lucru la exterior, am cateva punctulete care trebuie rezolvate, dar nu e stres, acusica vine vara si o scufund din nou in grund
![]() Pentru Dragon_c, jantele sunt AEZ, produse in Germania, si le-am achizitionat de o luna din OserMall ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2004, 1.9, 120 CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 22:28 |